abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58569008
whehe mag ik dan 25-06 alvast claimen
  vrijdag 9 mei 2008 @ 08:49:58 #212
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_58569020
2 juni is ook leuk
2 + 6 = 8
pi_58569831
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 08:30 schreef mrien het volgende:
Ik vond 04-06-08 wel een mooie datum voor die van mij
Maar goed, moet eerst nog maar ff afwachten wat kleintje doet
Kindjes met die geboortecijfers zijn heel leuk Mikael is van 04-08-06
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 09:46:00 #214
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_58569870
Diaan wat een leuk nieuws een dikke proficiat (miste je al een tijdje op w8 op een 2de streepje)
pi_58570562
Ik ben, net als lunastar, 7-7-08 uitgerekend
Sander is van 09-07-04
Het liefst zou ik eerder dan die 7-7 bevallen, maar je hebt het niet voor het zeggen he?

Ik heb sinds gister trouwens best last van de warmte, kan me voorstellen dat de meiden die in het binnenland of in het zuiden nog warmer hebben. Krijg veelal het advies om gewoon te gaan zitten in de schaduw en niets doen, maar kan daar zo slecht tegen
Trekken jullie het nog een beetje met de warmte?
pi_58570578
Mammietje, ben blij voor je dat je nu toch duidelijk grondiger op gevolgd wordt! Het is waarschijnlijk nog steeds niet leuk, maar nu ben je waarschijnlijk toch een stuk geruster!

Diaan, proficiat! Zo lang moeten wachten en nu eindelijk "prijs"! Wat geweldig!

Hier ook wel last van de warmte. Moet na de metro nog kwartiertje wandelen naar het werk (en 's avonds terug) en ik krijg het daar al zo benauwd van . Kan amper m'n eigen lijf meesleuren, wat extra gewicht (trolley moest mee want ga naar belgie dit weekend ) is direct 'n last! Voel me echt nu al zo'n lompe walvis .
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:31:31 #217
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_58570761
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 09:46 schreef lunastar het volgende:
Diaan wat een leuk nieuws een dikke proficiat (miste je al een tijdje op w8 op een 2de streepje)
Luna, daar postte ik niet meer omdat ik me er toch niet meer echt thuis voelde met al die "beginnelingen" , snelle zwangerschappen soms en daarbij gingen wij ook echt een medisch traject in (IUI). Ik postte vooral in Als zwanger worden/blijven niet gemakkelijk gaat.

Ziekenhuis gebeld: 29 mei a.s. echo en 4 juni gesprek met fertiliteitsarts. Dan wordt bekeken of ik onder controle bij gyn moet of naar een verloskundige mag. Ik hou mijn uitgerekende datum voorlopig op 14 januari 2009. Die mag ook in de OP.
Make love, not war ☮
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:40:52 #218
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_58570988
De warmte pfff praat me er niet van. Ik heb serieus het gevoel dat we in een hittegolf zitten ofzo. 's nachts geen dekens, 's ochtends door de zon uit bed gebrand. Ik houd angstvallig de gordijnen dicht en het is ook maar 24 graden in huis maar voor mijn gevoel echt veel warmer.

Ik ga zo in de tuin in de schaduw zitten, lekker een beetje een briesje en een peren waterijsje.

Ik voel me nu echt de hele tijd een enorme aansteller, maar ik heb het serieus echt heel heel warm. Gisteren zelfs in een lauwbad gaan zitten en 's avonds zijn we een stukje gaan rijden met de auto. Airco.
pi_58572132
en t schijnt komende week ook nog eens rond de 30 graden te worden

Ik had er geen last van, tot gisteravond...even met vriendje de stad in en daarna zouden we aan de andere kant van de stad met vrienden op t terras gaan zitten, nou het door de stad heenlopen vond ik echt veel te warm hoor pfff
Heb vanacht dan ook bijna niet geslapen van de warmte, gelukkig weer een lang weekend
pi_58572375
Mammietje, wat raar wat de gyn zei over de hoge leverwaarden... het klinkt zo onlogisch, maar ja, ik ben ook geen arts. Wel fijn dat je nu bent overgedragen aan het ziekenhuis! Ik denk aan je, hoop dat je dinsdag wat meer zekerheid zult krijgen!

Diaan73, gefeliciteerd!! wat een geweldig nieuws!
pi_58572632
Diaan73 en Peaceman van harte gefeliciteerd!!!

Ik ga dus voor 20-06-08, ligt zo lekker in de reeks van de juni verjaardagen in de familie

Verder kuchelekuch, m'n keel is echt rauw aan het worden nu, zo lekker weer, en dan dat.

En het bed heeft vannacht besloten echt geen zin meer te hebben op wachten tot ons nieuwe bed komt, we hadden vorig weekend het bed verschoven bij slaapkamer opnieuw indelen, en toen bleek het al redelijk gammel, vannacht was ik erg onrustig, bed in, bed uit, glaasje drinken, etc, ging rechtop in bed zitten, zo zat ik even een minuutje, en toen boem, de steunbalk was eruit geschoten.
Dus vriendlief was weer erg blij Want die moest vandaag gewoon weer vroeg z'n bed uit te werk. Heeft ie vanochtend nog geprobeerd de balk weer vast te zetten, maar accu van de boor leeg, wel lief dat ie hem weer wilde fiksen zodat ik vandaag eventueel nog even kan liggen, maar ik zei al, hoeft niet, gewoon rustig vanmiddag maar doen, eerst maar even rustig te werk, op zolder staat nog een bedbank, anders kan ik op de bank, of buiten op de schommelbank.
Zal blij zijn als we het nieuwe bed hebben, want die grote gammele grenen onding!

Warmte; ja wel last van, ik blijf binnen of in de schaduw, en rustig aan.
Kwam gister op m'n werk, een collega vond dat ik verbrand was, nee hoor, gewoon beetje rood, maar dat gebeurd wel vaker als roodharige. Maar ik heb dus niet eens in de zon gezeten, en blijf met lopen e.d. ook zoveel mogenlijk in de schaduw. Gewoon al rood van boodschappen doen kennelijk.
En sproetjes, die komen bij mij altijd heel snel. Paar jaar geleden middan in de winter weekje tenerife en ik liep als sproetenkoningin rond midden in de winter
En beetje voor beetje doe ik wat, alles rustig aan, maar ik wil zoveel doen! Vannacht kriebelde het ook behoorlijk met dingen die ik zat in te plannen om te doen in en om het huis.

Vriendlief wilt heel graag naar het strand met me, lekker makkelijk nu we een auto hebben, maar ik zie daar dus erg tegenop qua warmte, en dan ook nog lopen/slenteren/waggelen
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 9 mei 2008 @ 12:13:32 #222
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_58573040
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 07:11 schreef Diaan73 het volgende:
* komt schoorvoetend binnen en me hier melden

[ afbeelding ]

Eindelijk na ruim 2 jaar wachten...... kan het nog niet echt geloven, zit nog te trillen en vind het ook een beetje eng.

Ong. half januari uitgerekend.

GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!
ook voor peace en Twan
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_58573338
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 10:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Het kan zijn dat je anders slaapt dan voorheen, krampachtiger of in een andere houding. Goed er op letten dat je nek ondersteunt wordt heeft mij al vaak van m`n hoofdpijn afgeholpen
Maneki, ik heb vannacht mijn kussen omgedraaid (ik heb zo'n voorgevormd kussen, ik slaap normaal op de dunne kant) en ik heb nu bijna geen hoofdpijn! Dus het lijkt te helpen! Thanks!
pi_58573519
Ach ja natuurlijk! Dat was hier ook de truc, maar dan van dik naar dun
pi_58573844
De baby in mijn buik is van hyperactief (de laatste weken) naar heel erg rustig (de laatste dagen). Is dat wel normaal?
Toch liever dat hevige regelmatige geschop
En zat ik vroeger -realtief- strak in 't vel, gisteren heb ik ontdekt dat ik van die mega kwabben heb op m'n rug, zo net onder je BHband

[ Bericht 31% gewijzigd door OooLizaooO op 09-05-2008 13:03:39 ]
pi_58574085
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:52 schreef OooLizaooO het volgende:
De baby in mijn buik is van hyperactief (de laatste weken) naar heel erg rustig (de laatste dagen). Is dat wel normaal?
En zat ik vroeger -realtief- strak in 't vel, gisteren heb ik ontdekt dat ik van die mega kwabben heb op m'n rug, zo net onder je BHband
Tot je op een moment komt dat het ook wel iets rustiger mag, omdat het de grootte heeft bereikt dat de beeb niet zoveel ruimte meer heeft. Of dat het kind continu de hik heeft = irritant!!!!!!!
pi_58574285
Ik heb helemaal geen last van de warmte
Het mag van mij best flink over de 25 graden zijn Geen problemen mee. In verband met mijn huid blijf ik toch wel in de schaduw en daar is het best prima!
pi_58574325
Diaan gefeliciteerd!

Ik begin nu wel last van de warmte te krijgen. Tis ook wat benauwd nu. Gelukkig is Djeez nu vrij, dus kan hij zich met Kim bezighouden. En vlucht ik soms naar binnen.
pi_58574344
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 12:52 schreef OooLizaooO het volgende:
wat heet normaal, ik heb hier ook een tijdje gehad dat ze echt een dag of 4/5 hyperactief was...en dat ik dr dan een dag of 2 bijna niet voelde...net of ze slaap aan t inhalen was hihi

en zoals lovely al zegt...straks ben je blij als ze eens een dag wat rustiger is want soms stampt die kleine meid zo hard dat echt alles pijn doet ervan

ow en die kwabben ken ik
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:41:46 #230
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_58574702
Meiden, zeker die in de laatste fase zitten, ik leef met jullie mee met dit weer! Ik weet nog al te goed hoe ellendig ik me voelde, als een opgeblazen dinosaurus in de hitte.
Succes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_58575257
* OooLizaooO Herkent nu al het opgeblazen dinosaurusgevoel en zit nog niet eens in de laatste fase
pi_58575499
Vooral mun enkels!!! Worstepootjes noem ik ze
* LovelyLady denkt aan het michelinmanneke.....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2008 14:25:41 ]
pi_58575590
Proficiat Diaan!!
Veel plezier met jullie kindje over een tijdje!
pi_58575650
Zo ff snel bijgelezen...kom net terug van een paar daagjes weg.

Wennie en Flowerbox gefeliciteerd!

En Diaan welkom en gefeliciteerd!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:54:34 #235
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_58576102
Liza, bij mij verschilt het heel erg. Soms doet Leeloo rustig aan en de andere dag is het net een stuiterbal. En dat verschilt van dagen tot een weekje of wat!

Het is 24,5 graden in onze huiskamer. Freecell ik heb ook een lichte huid, maar dat maakt het er niet minder koel op.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:04:48 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58576327
Diaan, ik had je post hier nog helemaal niet gezien. Welkom!
Ik heb jullie in de lijst gezet!
Is het trouwens een FOK! baby?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:09:18 #237
114177 Diaan73
pi_58576415
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, ik had je post hier nog helemaal niet gezien. Welkom!
Ik heb jullie in de lijst gezet!
Is het trouwens een FOK! baby?
Geeft niet hoor BE. Thnx...

Nee we hebben elkaar wel via internet ontmoet, maar niet via Fok!

Bedankt voor alle felicitaties en lieve reacties en ik zal proberen hier actief te gaan meeposten en dat zal ook wel gaan gebeuren maar moet me hier nog wel even in/bijlezen.
Make love, not war ☮
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:10:56 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58576451
Ik had de banner er al ingezet ook! Ik zag hem in je sig.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:15:54 #239
114177 Diaan73
pi_58576553
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had de banner er al ingezet ook! Ik zag hem in je sig.
ik had het inmiddels ook gezien
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2008 @ 15:20:55 #240
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_58576681
Diaan en peaceman, het is eindelijk zover, wat fijn!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')