Diaan73 en Peaceman van harte gefeliciteerd!!!

Ik ga dus voor 20-06-08, ligt zo lekker in de reeks van de juni verjaardagen in de familie

Verder kuchelekuch, m'n keel is echt rauw aan het worden nu, zo lekker weer, en dan dat.
En het bed heeft vannacht besloten echt geen zin meer te hebben op wachten tot ons nieuwe bed komt, we hadden vorig weekend het bed verschoven bij slaapkamer opnieuw indelen, en toen bleek het al redelijk gammel, vannacht was ik erg onrustig, bed in, bed uit, glaasje drinken, etc, ging rechtop in bed zitten, zo zat ik even een minuutje, en toen boem, de steunbalk was eruit geschoten.
Dus vriendlief was weer erg blij

Want die moest vandaag gewoon weer vroeg z'n bed uit te werk. Heeft ie vanochtend nog geprobeerd de balk weer vast te zetten, maar accu van de boor leeg, wel lief dat ie hem weer wilde fiksen zodat ik vandaag eventueel nog even kan liggen, maar ik zei al, hoeft niet, gewoon rustig vanmiddag maar doen, eerst maar even rustig te werk, op zolder staat nog een bedbank, anders kan ik op de bank, of buiten op de schommelbank.
Zal blij zijn als we het nieuwe bed hebben, want die grote gammele grenen onding!
Warmte; ja wel last van, ik blijf binnen of in de schaduw, en rustig aan.
Kwam gister op m'n werk, een collega vond dat ik verbrand was, nee hoor, gewoon beetje rood, maar dat gebeurd wel vaker als roodharige. Maar ik heb dus niet eens in de zon gezeten, en blijf met lopen e.d. ook zoveel mogenlijk in de schaduw. Gewoon al rood van boodschappen doen kennelijk.
En sproetjes, die komen bij mij altijd heel snel. Paar jaar geleden middan in de winter weekje tenerife en ik liep als sproetenkoningin rond midden in de winter

En beetje voor beetje doe ik wat, alles rustig aan, maar ik wil zoveel doen! Vannacht kriebelde het ook behoorlijk met dingen die ik zat in te plannen om te doen in en om het huis.
Vriendlief wilt heel graag naar het strand met me, lekker makkelijk nu we een auto hebben, maar ik zie daar dus erg tegenop qua warmte, en dan ook nog lopen/slenteren/waggelen
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae