Kon van de spanning niet meer slapen en was dus om 6:20 uur wakker en meteen getest.. de dag ervoor was ik al om kwart over 5 wakker, maar toen nog niet getest.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Welkom en gefeliciteerd!
Wat test jij vroeg in de ochtend
Laten we eerst even rustig afwachten wat de gynaecoloog zegt woensdagquote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:21 schreef Silmarwen het volgende:
Mammietje, fijn dat je nu gewoon naar de gynaecoloog kan. Komt wel heeeeeeeeeeeeel dichtbij nu he.
Diaan gefeliciteerd!
Ik zat net te denken. Als het een keizersnede wordt gaan wij 2 juni opperen. Dat is al over 24 dagen.Of loop ik nu erg op de zaken voor uit.
Ja maar, ja maar. Het klinkt zo lekker dichtbij al.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:23 schreef GI het volgende:
[..]
Laten we eerst even rustig afwachten wat de gynaecoloog zegt woensdag
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:30 schreef mrien het volgende:
Ik vond 04-06-08 wel een mooie datum voor die van mij
Maar goed, moet eerst nog maar ff afwachten wat kleintje doet
Luna, daar postte ik niet meer omdat ik me er toch niet meer echt thuis voelde met al die "beginnelingen" , snelle zwangerschappen soms en daarbij gingen wij ook echt een medisch traject in (IUI). Ik postte vooral in Als zwanger worden/blijven niet gemakkelijk gaat.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:46 schreef lunastar het volgende:
Diaan wat een leuk nieuws een dikke proficiat (miste je al een tijdje op w8 op een 2de streepje)
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:11 schreef Diaan73 het volgende:
* komt schoorvoetend binnen en me hier melden
[ afbeelding ]
Eindelijk na ruim 2 jaar wachten...... kan het nog niet echt geloven, zit nog te trillen en vind het ook een beetje eng.
Ong. half januari uitgerekend.
Maneki, ik heb vannacht mijn kussen omgedraaid (ik heb zo'n voorgevormd kussen, ik slaap normaal op de dunne kant) en ik heb nu bijna geen hoofdpijn! Dus het lijkt te helpen! Thanks!quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Het kan zijn dat je anders slaapt dan voorheen, krampachtiger of in een andere houding. Goed er op letten dat je nek ondersteunt wordt heeft mij al vaak van m`n hoofdpijn afgeholpen
Tot je op een moment komt dat het ook wel iets rustiger mag, omdat het de grootte heeft bereikt dat de beeb niet zoveel ruimte meer heeft. Of dat het kind continu de hik heeft = irritant!!!!!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:52 schreef OooLizaooO het volgende:
De baby in mijn buik is van hyperactief (de laatste weken) naar heel erg rustig (de laatste dagen). Is dat wel normaal?![]()
Toch liever dat hevige regelmatige geschop![]()
En zat ik vroeger -realtief- strak in 't vel, gisteren heb ik ontdekt dat ik van die mega kwabben heb op m'n rug, zo net onder je BHband![]()
wat heet normaal, ik heb hier ook een tijdje gehad dat ze echt een dag of 4/5 hyperactief was...en dat ik dr dan een dag of 2 bijna niet voelde...net of ze slaap aan t inhalen was hihiquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:52 schreef OooLizaooO het volgende:
De baby in mijn buik is van hyperactief (de laatste weken) naar heel erg rustig (de laatste dagen). Is dat wel normaal?![]()
Toch liever dat hevige regelmatige geschop![]()
En zat ik vroeger -realtief- strak in 't vel, gisteren heb ik ontdekt dat ik van die mega kwabben heb op m'n rug, zo net onder je BHband![]()
Geeft niet hoor BE. Thnx...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, ik had je post hier nog helemaal niet gezien.Welkom!
Ik heb jullie in de lijst gezet!
Is het trouwens een FOK! baby?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had de banner er al ingezet ook!Ik zag hem in je sig.
Hier 24 graden in de huiskamerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:54 schreef Silmarwen het volgende:
Het is 24,5 graden in onze huiskamer. Freecell ik heb ook een lichte huid, maar dat maakt het er niet minder koel op.
Is aangepast.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:42 schreef Fuente het volgende:
BE of een ander modje, willen jullie mijn uitgerekende datum aanpassen naar 1 december?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |