abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58536963
Flowerbox, van harte gefeliciteerd met je dochter!!!

Wennie, leuke foto's!!!

En ik zie weer een paar mooie echo's voorbij komen!!!

En raar weer is het, zo mooi weer, maar intussen zit ik met een rauwe kriebelkeel en maar weer een zak hoestsnoepjes gehaald.
Vandaag de blije doos opgehaald, en een leuke wikkeldeken bij de AH.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  woensdag 7 mei 2008 @ 18:55:08 #152
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_58538317
Fuente en Reinhilde, wat een mooie echo's!

Zo van de verloskundige terug en goed en slecht bericht gehad.

Ik heb geen zwangerschapsvergiftiging. Gelukkig! Mijn bloeddruk is nog wel hoog en ik moet nu zoutarm gaan eten en tussen de middag 2 uur liggen. Maar dat deed ik al, want ik kan mijn ogen amper open houden tussen de middag.

De baby was niet gedraaid. Nu moet ik morgen een afspraak maken met de gynaecoloog en de verloskundige achtte de kans dat hij wil of kan draaien niet erg groot en dus de kans op een thuisbevalling ook niet echt groot meer. Het zal dus waarschijnlijk een keizersnede gaan worden. Dat was dus minder en ook wel een beetje een teleurstelling, maar goed, alles is wel goed met de baby en mij, dus er valt niet veel te klagen.

Ik heb waarschijnlijk een buikgriepje onder de leden trouwens. Sinds zaterdag misselijk, hoofdpijn en diarree. Ik was al helemaal bang want dat zijn ook symptomen van zwangerschapsvergiftiging.
pi_58538883
Hmm, Silmarwen, dat is wel minder nieuws!
Maar inderdaad fijn dat je geen zwangerschapsvergiftiging hebt

Een stuitbevalling was geen optie? Dat ze meteen uitgaan van een keizersnede?
  woensdag 7 mei 2008 @ 19:52:16 #154
100412 mefke79
komt goed!
pi_58539384
Flowerbox en Wennie: proficiat met jullie kleintjes!
DolleMina: spannend, het zal vast wel goed zijn, maar toch...

Iemand ervaring met zwanger zijn en een borstverkleining gehad hebben? Het voordeel : ik heb geen gevoelige tepels, want ik heb uberhaupt weinig gevoel in mijn tepels. Het nadeel: alles wat maar op litteken lijkt doet pijn...hmm, volgens mij kan je dan nog beter gevoelige tepels hebben.

Heb mijn eerste afspraak bij de verloskundige ook al staan, die is pas 18 juni. Mag wel nu al een hele lange vragenlijst gaan invullen en terugsturen. Voor de rest gaat alles goed, beetje moe en bij vlagen misselijk, maar dat is redelijk onder controle te houden. Het enige nadeel is dat ik nu met geen mogelijkheid aan mijn twee liter vocht per dag kom, terwijl dat normaal geen probleem is. Daar moet ik nog effe wat op gaan vinden. Iemand tips?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_58539992
Kan me voorstellen dat dat wel ff een teleurstelling is als je je toch hebt ingesteld op een thuisbevalling...en een keizersnee is dan ook wel ff een omschakeling. Naja ik hoop voor je dat t draaien alsnog lukt!
  woensdag 7 mei 2008 @ 21:30:23 #156
54772 Silmarwen
pi_58541518
Ik wil geen stuitbevalling, bovendien denk ik dat de baby in een volkomen stuit ligt, met de voetjes naar beneden. Ze zijn ook niet happig op stuitbevallingen bij een eerste kindje. Ik zelf vind dat er teveel risico's kleven aan een stuitbevalling voor de baby, dus ik ga er hoe dan ook niet voor kiezen. Als de baby niet draait of gedraaid kan worden, wordt het dus een keizersnede.

Maar we gaan nu gewoon our fingers crossed houden, dat de baby nog draait of dat het de gynaecoloog lukt omde baby te draaien!
pi_58541649
Balen Silmarwen dat Leeloo nog in stuit ligt, maar wel fijn dat het geen zwangerschapsvergiftiging is!

Ik geloof dat ze bij mij in het ziekenhuis geen draaipogingen doen, dan zou het voor mij dus ook een keizersnede worden, stuitbevalling vind ik ook geen optie
  woensdag 7 mei 2008 @ 23:31:02 #158
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58544309
Flowerbox gefeliciteerd

Mooie foto's van je minimanneke, Wennie

Silmarwen, fijn dat je geen zwangerschapsvergiftiging hebt, maar wel jammer dat Leeloo nog zo lekker eigenwijs blijft liggen
  woensdag 7 mei 2008 @ 23:43:59 #159
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_58544620
Flowerbox, gefeliciteerd met Rebecca! Maakt niets uit joh, dat dat pas een paar daagjes later bekend is, we waren er toch al vanuit gegaan dat je bevallen was .

Silmarwen, fijn dat je geen zwangerschapsvergiftiging hebt en beterschap! Hopelijk draait Leelo nog (met of zonder hulp).

En nog een paar mooie echo's voorbij zien komen en natuurlijk een foto van Martijn met z'n grote broer, leuk!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_58545056
Silmarwen, dat is fijn nieuws, geen zwangerschapsvergiftiging. Wel jammer van die stuit en het daaruit voorvloeiende gevolg. Maar goed, alle hoop is nog niet vervlogen en voorlopig doen jullie het dus prima samen. Hele zorg minder.

Ik heb even een diepe dip vanaf het vlosbezoekje vanmiddag. Zij hadden de waarden van mijn leverfunctie binnen gekregen (ik had de waarde niet gevraagd aan de gyn) maar de gammaGT bleek 242 te zijn! Dat mag normaal niet hoger dan 40 zijn bij mannen en voor vrouwen nog lager! Hoop in Godsnaam dat ze ergens een typfout hebben gemaakt, want dit komt toch erg serieus op me over. Als dit al geen kwaad kan voor de baby, dan nog, wat zegt dit over mijn eigen gezondheid?!
Daarnaast bleek weer dat het een flinke baby wordt. Toen ik mijn zorg uitsprak daarover (had al moeite met de schouders van Tinka met 8 pond en deze is volgens mij nu al groter) gaf zij ook aan dat ik bij de gyn aan moest dringen op inleiden, moest het haar zelfs beloven dat ik er over zou beginnen. Had bij de laatste bezoekjes al vaker het idee dat ze (er zitten 6 vlossen in de praktijk) dat ze het maar matig zien zitten met me, maar nu was het me overduidelijk dat zij er ook zorgen over hebben. Ze zei ook dat het nu wel een opstapeling van dingen werd; de cholestase, de verzakking met waarschijnlijk een groot kind, ik beval altijd snel en MOET op tijd in het ziekenhuis zijn voor de placentaverwijdering, de vraag of ik dat wel haal met mijn snelle bevallingen, de stress die deze opsomming oplevert...
Ik heb thuis gekomen even flink zitten janken, vanavond en nu weer...
Moet morgen tussen 14.00 en 16.00 bellen voor de uitslag van het nieuwe bloedonderzoek. Ben er ongerust over. Weet het gewoon allemaal even niet zo goed meer... Zit een stuk geruster nu ik 37 weken ben en het 'mag' maar wilde zo graag nog even genieten van mijn laatste zwangerschap. Dat lukt nu niet meer, nog los van alle ongemakken is het met deze zorgen aan mijn hoofd niet leuk meer...
pi_58547067
Pfff, wat vervelend Mammietje!
Kan me voorstellen dat je er zo geen plezier meer aan hebt! Gelukkig gaat het niet lang meer duren!

Ik heb gisteravond echt een onberedeneerbare 'alles is kut, als je ook maar iéts doet, goed of fout, dan bijt ik en ik ga héél hard janken' bui gehad. UIteindelijk inderdaad maar heel hard gejankt en dat hielp een beetje. Volgens mij is het nu over.
pi_58547384
Sil, gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging, en hopelijk draait je Leelo nog (met of zonder hulp) Hier wordt in iedergeval hard voor je geduimd!

Mammietje wat een toestanden allemaal weer Hier zou niemand vrolijk van worden.
Ik hoop dat je vandaag goed nieuws krijgt qua uitslag.

Freecell, fijn he die hormonen! Maar wat je zegt, ff hard janken helpt soms wel

Hier is de uitslag op me rug en schouders weg *jeej* alleen de jeuk is er af en toe nog wel maar duidelijk een stuk minder, en van het één gaan we naar de volgende typische zwangerschapskwaal: Dikke enkels!
Het valt nog mee, maar 's avonds is het het ergst.
Ze zeggen vaak dat je de ene zwangerschap niet met een ander kan/mag vergelijken maar dat doe je dan toch automatisch bij een 2e?? Zeker als het ook totaal de omgekeerde wereld is?
  donderdag 8 mei 2008 @ 08:02:29 #163
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_58547427
Wat een k*tsituatie mammietje. Ik hoop dat ze je snel een beetje gerust kunnen stellen zodat je weer wat beter in je vel zit.

Freecell, soms is janken het enige wat je kunt doen in zo'n bui. Misschien kun je voor een volgende keer wat serviesgoed apart zetten wat je toch niet meer gebruikt/lelijk vindt en dat lekker tegen een muur kapot gooien. Dat lucht ook altijd erg op...

Hier komt als ik het goed begrepen heb straks de chauffeur van MvM de eerste lading flessen afleveren. Ik ben benieuwd of die flessen echt zo erg stinken als ze zeggen...
pi_58547438
Wennie, wat heb je weer een prachtig ventje!! Ik kom 'm snel weer knuffelen

Flower, gefeliciteerd met Rebecca

Sil, balen dattie niet gedraaid is, wel goed dat je geen zw.vergiftiging hebt!

Mammietje,
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_58547702
DolleMina, die flessen stinken echt heel erg. Ik plas in de opvangbeker, neus dicht, giet het over in de fles, fles dicht, lucifer afsteken, en dan na 5 seconden pas weer lucht inademen... anders heb ik echt kotsneigingen..

Sil, wat vervelend van de stuit, maar wat een opluchting dat je geen zwangerschapsvergiftiging hebt!
Mammietje, wat ontzettend rot, je bent vast ook erg zenuwachtig over uitslag vandaag?
Freecell, de tip van DolleMina over het servies is een goede

En ik, ik voel me sinds de echo gister echt zwanger. Je weet het wel, maar het dringt toch nog niet helemaal door, maar nu ik het heb zien friemelen en zwaaien en het hartje heel hard heb zien kloppen, is de realisatie echt daar. Ik heb een echofoto naast mijn bed, en Nixxx heeft de andere in een lijstje mee naar zijn werk, echt helemaal de trotse papa
pi_58547795
Wat klote zeg mammietje
Ik kan me goed voorstellen dat je hier alles behalve blij van word en een potje janken lijkt mij ook alles behalve vreemd

DolleMina, ik vond die flessen qua stank wel meevallen hoor...hier gaven ze trouwens ook t advies ze eventueel met de dop eraf buiten te zetten voor een nachtje zodat de sterkste lucht eraf was. Maar ik vond het niet echt nodig...ik heb dan ook pas later "last" gekregen van een sterkere reuk
  donderdag 8 mei 2008 @ 08:46:46 #167
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_58547850
De reacties over die flessen zijn weer heerlijk verdeeld.
Nou ja, ik zie het straks zelf wel...
  donderdag 8 mei 2008 @ 08:52:05 #168
54772 Silmarwen
pi_58547929
He bah Mammietje! Wat een rot nieuws zeg. Ik hoop voor je dat de uitslag van vandaag beter is dan. Betekent dit nu, dat je dan vroegtijdig naar het ziekenhuis moet om in te gaan leiden enzo? Ik kan me goed voorstellen dat je toch wel erg teleurgesteld bent omdat het je laatste zwangerschap is. Dikke knuffel!

LoveLady, ik zit hier ook steeds met dikke enkels. Het heeft volgens mij ook te maken met de warmte, hier ook meer 's middags en 's avonds. Je benen omhoog doen helpt wel wat en veel drinken. Ik heb ook steeds het gevoel dat het al 30 graden is. En normaal ben ik zo'n ontzettende koukleum.

Woensdag moet ik naar de gynaecoloog.
  donderdag 8 mei 2008 @ 09:10:16 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58548220
Die warmte klopt wel he, mijn collega zei steeds dat je nu gewoon permanent je eigen kruikje bij je hebt, dus dat is al extra warm.
Lekker met je voeten in een bak koud water wil ook nog wel eens helpen.
pi_58548298
Mammietje

DolleMina, ik wordt van elk luchtje misselijk maar de MvM-flessen vind ik hooguit een beetje chemisch ruiken
  donderdag 8 mei 2008 @ 09:22:41 #171
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58548442
Oh Mammietje wat een rotnieuws! Ik hoop zo voor je dat ze je snel gaan verlossen want dit is allemaal niks zo
Saartje
  donderdag 8 mei 2008 @ 09:25:37 #172
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_58548498
Ik vind de geur ook wel meevallen, maar ik kan me wel goed voorstellen dat je die lucht vreselijk kan vinden. Het voelt nu wel opeens wel echt.

Ik heb echt heel weinig kwaaltjes op het moment(ik hoop dat het zo blijft natuurlijk), dus dan heb je echt andere dingen nodig om het echt te maken, denk ik.
pi_58548630
De eerste 10 dagen vond ik de geur ook wel meevallen, maar daarna...
Maar toen was ik ook veel meer misselijk, uberhaupt. Nu gaat het alweer wat beter! Alleen nog steeds echt bonkende hoofdpijn, nu alweer 4 dagen achter elkaar. Zelfs paracetamol helpt niet echt meer.
pi_58548778
Reinhilde, bonkende hoofdpijn aan het begin van je zwangerschap kan heel vaak opgelost worden door veel meer te drinken en/of je behabandjes strakker te zetten.
Sterkte!
pi_58548864
Owlet, dat heb ik een paar weken terug al geprobeerd, (BH-bandjes), maar ze konden toen al niet meer kleiner. Ondertussen (want, al 2(!!!) cupmaten groter, draag ik voedingsbh's, en dat zit fijn.

Drinken doe ik minimaal 1,5 liter water, 3 koppen thee, zelfgemaakte smoothies, etc. Dus mi moet dat wel genoeg zijn... als de hoofdpijn morgen nog niet weg is ga ik maar even de huisarts bellen denk ik. Ben het een beetje zat nu...
Maar mocht je nog meer tips hebben, dan hoor ik ze graag
  donderdag 8 mei 2008 @ 10:45:21 #176
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58549997
Het kan zijn dat je anders slaapt dan voorheen, krampachtiger of in een andere houding. Goed er op letten dat je nek ondersteunt wordt heeft mij al vaak van m`n hoofdpijn afgeholpen
Saartje
pi_58550345
Dank voor de tip, Maneki, ga er eens op letten vanavond!
pi_58552282
Mammietje

Iemand bekend met zwangerschapsmasker? Ik hoop maar dat ik dat niet krijg. Ik krijg een rare (pigmet?) vlek naast mijn oog. Durf haast niet meer naar buiten.

Vanmiddag komt moeders voor moeders langs. Ik moet de flessen zelf gaan inleveren, maar eens zien hoe ik dat ga doen. Geen idee hoe groot/zwaar dat is. Of dat op de fiets kan.
Maar dat hoor ik vanmiddag wel.
pi_58552611
Ingrid: Ik heb het altijd wel op de fiets gedaan, maar het is wel een heel geklungel.
pi_58553224
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mammietje

Iemand bekend met zwangerschapsmasker? Ik hoop maar dat ik dat niet krijg. Ik krijg een rare (pigmet?) vlek naast mijn oog. Durf haast niet meer naar buiten.
Ik heb het ook heel erg gehad. Maar eiegnlijk alleen aan mijn haargrens op mijn voorhoofd zeg maar. De vlos begon er toen over en ik vond het nog wel meevallen maar als ik nu de foto's terug zie is het wel heel duidelijk ja. Maar ik ben er niet voor uit de zon gebleven al zeiden ze toen wel niet teveel zon omdat het dan blijvend kon worden. Mikael is in augustus geboren en na de zomer trok het langzaam weer weg.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 8 mei 2008 @ 13:33:04 #181
62233 Jelief
ikke lief!
pi_58553477
Wennie en flowerbox gefeliciteerd met jullie beepjes!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_58553696
Ik heb van mezelf wel wat sproetjes. In de winter bijna onzichtbaar, maar als ik dan even in de zon zit zijn ze er! Dit weekend niet goed opgelet bij het in de zon zitten en verbrand! Maar geen zwangerschapsmasker (wel veel sproetjes dus ). Hopelijk blijft dat zo!
Weet wel dat er voor pigmentvlekken van die speciale zalfjes hebt, maar of je die mag gebruiken als je zwanger bent, is weer een andere vraag. Allezins niet voor binnenblijven Ingrid, dat zou zonde zijn. Wel zo'n sunblock opdoen ofzo?
pi_58553941
Hier net weer goedgekeurd door de Vk, bloeddruk in orde, hartje klonk mooi en qua grootte lag ze (en mijn buik) mooi op schema. Momenteel ligt ze nog steeds in een stuit en ze heeft nog 3 weken om te draaien...aangezien dit haar voorkeurshouding lijkt te zijn heb ik er eerlijk gezegd een beetje een hard hoofd in dat ze nog gaat draaien, maar we zullen wel zien...

ik heb nu de vk die op zwangerschapsverlof was voor t eerst ontmoet en heb het idee dat zij wel een van de dames is die ik graag tijdens mijn bevalling zou zien (zij er dus nu 2 van de 5)
klinkt mischien stom maar van de andere 3 zou ik denk ik alleen maar zenuwachtig worden...ochja ik blijf wat dat aangaat een rare qua andere vrouwen
  donderdag 8 mei 2008 @ 14:09:08 #184
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_58554197
LovelyLady, zoals het er nu naar uitziet hebben we twee roodharige knulletjes ja
En dat vergelijken doe je toch wel hoor, zowel de zwangerschap, bevalling en de kinderen

Silmarwen, balen dat je beebje niet gedaald is

Vicky, je bent altijd welkom hoor

Mammietje, ik hoop dat je snel thuis gewoon aan het genieten bent van jullie derde spruit en alles achter de rug is
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_58554234
Hier ook geen masker maar wel heel veel zomersproetjes die ik normaal ook al heb en nu nog meer...

Mammietjes ik hoop dat ze je snel inleiden en dat je je beebje in je armen mag houden.

Meldde ik van de week dat een oude buuf bevallen was van de tiende en dat het niet goed gelopen was nu bleek dat het een downmeisje is met een hartprobleem. Moeders is thuis en het meisje ligt nog aan het zuurstof in het ziekenhuis en as vrijdag horen ze hoe en wat en in welke gradatie het Down heeft.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  donderdag 8 mei 2008 @ 14:18:35 #186
54772 Silmarwen
pi_58554343
Zwangerschapsmasker trekt gewoon weg. Het risico is alleen dat dat sneller of anders verkleurt waardoor het dus een permanente verkleuring wordt. Goed insmeren met een hoge factor dus!
Ik zit ook al weer onder de sproetjes hier en gebruik normaal altijd al factor 40 vanwege een hele lichte huid.

Bla, fijn dat alles in orde was! Ik had hetzelfde gevoel als jij hebt eigenlijk, omdat de beeb al sinds nou laten we zeggen de 20 weken echo met de beentjes omlaag ligt. Ik hoop iig dat jouw beepje lekker gaat draaien!

Mibos, wat een naar nieuws zeg... Tiende kindje en dan nog eens Down en een hartprobleem... Poeh, dat is niet niets.
pi_58554459
Factor 40
Ik moet hier ook maar eens voor de zekerheid flink gaan smeren, doe ik normaal nooit, maar een zwangerschapsmasker zit niemand op te wachten natuurlijk

Ik hoop ook dat ze nog gaat draaien...ook ik zie een stuitbevallig nl niet zitten en een draaipoging na de 36 weken lijkt niet vaak te lukken
pi_58555384
Al die dwarsliggertjes, dat ze maar snel met 't hoofdje gaan beneden liggen!

Wat naar van het babietje met down. Moet dan onmiddellijk aan 't ondertussen overleden kindje van m'n nichtje denken . Hoop dat alles goedkomt het haar!
pi_58556348
Hier ook meer sproetjes, dat vind ik niet erg. Het plekje zit op 1 plek. Zal eens kijken of een foto lukt vanavond.
Maar ik smeer dus ook met factor 40. (net ff gecheckt)
Niet naar buiten is wel zonde en moeilijk. Dus ik ga in de schaduw zitten. Goed ingesmeerd en af en toe naar binnen. Normaal verbrand ik al snel, dus ik kijk nu extra uit. Ik vind het wel erg warm en benauwd hoor.

Moeders voor moeders is geweest. Toch ff spannend die test. Heb het bestekje als cadeau gekozen. De 1e keer regel ik wel een auto met de kratten omwisselen. Ik weet ook niet precies de weg. Misschien een andere keer op de fiets proberen.
  donderdag 8 mei 2008 @ 17:23:29 #190
105850 Fuente
mamamuts
pi_58557787
Mammietje heel veel sterkte meid, ik hoop dat die leverwaarden gezakt zijn!!!!!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_58558285
Mammietje, heel veel sterkte gewenst! Ik hoop voor je dat er niks geks aan de hand is! En de leverwaarden gewoon ok blijken te zijn!

Sil; fijn dat je geen zwangerschapsvergiftiging blijkt te hebben! Wel jammer dat die kleine nog niet gedraait is, maar het kan natuurlijk altijd nog tot het laatste moment.
Ik ben zelf helemaal niet geestelijk voorbereid op een keizersnede mocht dat toch moeten gebeuren, ga er zo vanuit van dat ik gewoon hier thuis ga bevallen en alles prima gaat (eigenlijk zou ik ook eens bij de andere opties stil moeten staan om mezelf niet gek te maken als het toch anders verloopt).

_Ingid_; ik heb de flessen steeds weggebracht met de scooter, dan kon ik ze tussen me benen zetten op de voetenplank. Weet niet of ik zo handig had geweest ze met de fiets te brengen
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_58558370
Sproetjes: check! Ze zijn er weer! Maar dit jaar zijn ze vroeger dan normaal!
(wat aan TARA de uitspraak: haastige sproet is zelden goed ontlokte en toen was hij nét 2 minuten wakker )

Ik smeer ook met een hoge factor, maar dat doe ik normaal ook al wegens huidtype 1. Ik blijf nu gewoon zoveel mogelijk uit de zon. Lees: ik fiets en loop er gewoon doorheen, maar als ik buiten ga zitten, kruip ik in de schaduw.
pi_58558946
Ik ben blij dat mijn MvM flessen gewoon opgehaald worden..
pi_58560080
Sproetjes hier ook aanwezig, zodra de zon in de lente zich laat zien ploppen ze 1 voor 1 tevoorschijn. Je zou het haast horen. Ook ik verbrand heel snel dus factor 30 smeer ik er op los. Ik ga alleen 's ochtends in de zon zitten maar vanochtend was het me heel snel al veelste warm pfffffffff

Vanmiddag lekker in de schaduw gezeten en heb de hele dag geen ruk gedaan. Heb zelfs vanmiddag nog anderhalf uur geslapen samen met zoontjelief

Mammietje, hoe was de uitslag? Ik hoop dat het allemaal wel mee valt en dat je wat gerust gesteld bent... ben benieuwd.
Blabla, fijn dat alles goed is en ja in 3 weken tijd kan er nog van alles gebeuren!

Allemaal stuitliggers, ik hoop dat ze allemaal draaien voordat het zover is. Ik duim mee!
Ik moet zelf al medisch bevallen omdat ik bij de vorige zwangerschap veel bloed verloren ben, op de 1 of andere manier vind ik dat wel prettig. Maar aan een stuitligging wil ik nog niet denken, die van mij heeft nog ruim de tijd om te draaien, maar toch hou ik het in mijn achterhoofd.
pi_58561183
Mijn lijf lijkt alles te pikken behalve chocola Zodra ik meer eet dan ongeveer 2 paaseitjes, komt het er net zo hard weer uit. Nuja, als dat het enige is

Wat me wel opvalt: Ik lijk wel te krimpen! Mijn buik wás echt aardig bol, maar ik heb het idee dat ik minder bol word in plaats van boller? Of in ieder geval stil sta. Mijn baarmoeder groeit wel, ik kan voelen dat die hoger komt, maar mijn buik groeit niet meer naar voren.
pi_58565182
Wat een lieve reacties... Net ff wat nodig had...
Vanmorgen heeft mijn man de vlos gebeld of zij niet beter contact op konden nemen met de gyn als ze het niet meer zo zagen zitten en dat hebben ze ook gedaan. Om 13.45 belde de gyn (arts in opleiding om preciezer te zijn) mij en zij was zeer geïrriteerd dat ik een belafspraak had i.p.v. een 'echte' afspraak. Zij vond dat ik volgende week een afspraak moest hebben, met nieuwe labuitslagen, een inwendig onderzoek en een echo, eventueel inleiden bespreken. De gammaGT was weer gestegen overigens, (282 nu) maar aangezien dit de enige verhoogde leverwaarde is, is het een geïsoleerd iets en zou het okee zijn?! Of ik het kindje nog goed voelde bewegen... Nou nee, sinds gisteravond had ik hem alleen gevoeld toen hij vanmorgen de hik had, verder amper. Dus moest ik meteen komen voor een CTG maar gelukkig bleek daarbij alles goed te zijn. Het is ster-vens-druk op de afdeling gyneacologie en kon niet eerder dan volgende week vrijdag terecht en dan ook nog bij een andere arts. Maar dan ben ik dus al 38,5 weken en voordat ik dan eventueel ingeleid zou kunnen worden 39, dus dat vond ik te laat voor een afspraak. (Mijn vorige 2 waren er toen al lang en breed.) Na wat aandringen kon ik dan toch dinsdag terecht, ook bij die andere arts.
Het slechte nieuws, voordat ik in het ziekenhuis was, was het bijna 1,5 uur later! Oppas was op dat moment niet voorradig en durfde zelf van de stress niet te rijden, mijn man moest eerst van zijn werk komen en er stond ook nog eens een brug open. Mijn Gottt, wat was ik blij dat ik nog geen weeën had! Dat belooft nog wat voor de bevalling!
Het goede nieuws: Ik ben overgedragen aan het ziekenhuis, wat me toch wat geruster stelt. Ik kan nu weer wat adem halen nu ik een nieuwe deadline (dinsdag) heb, hoe stom dat ook klinkt. (Ik weet dat er dan nog niet meteen wat gebeurt, maar toch stelt het me gerust.) Het is bijna (een lang) weekend en dan is mijn man tenminste gewoon thuis, scheelt weer oppasstress!
Owja... nog meer goed nieuws: we zijn eindelijk uit de namen!

Mag ik even mijn bewondering uitspreken voor de dames die meedoen aan de MVM? Zéker als ze óók nog de moeite nemen om zelf de urine weg te brengen? Petje af...
pi_58568367
Mammietje, dit klinkt allemaal best positief!
Prettig dat de andere leverwaardes niet verhoogd zijn en dat ze je (zo te horen) serieus nemen!
Altijd prettig hè? Als je tegen een deadline kunt aankijken!
  vrijdag 9 mei 2008 @ 07:11:12 #198
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_58568439
* komt schoorvoetend binnen en me hier melden

Eindelijk na ruim 2 jaar wachten...... kan het nog niet echt geloven, zit nog te trillen en vind het ook een beetje eng.

Ong. half januari uitgerekend.
Make love, not war ☮
pi_58568448
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 07:11 schreef Diaan73 het volgende:
* komt schoorvoetend binnen en me hier melden

[ afbeelding ]

Eindelijk na ruim 2 jaar wachten...... kan het nog niet echt geloven, zit nog te trillen en vind het ook een beetje eng.

Ong. half januari uitgerekend.
Welkom en gefeliciteerd!
Wat test jij vroeg in de ochtend
  vrijdag 9 mei 2008 @ 07:18:20 #200
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_58568468
Gefeliciteerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: