zal ik anders even een foto maken van de lege flessen alcohol in mn kamer?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:53 schreef Yesse het volgende:
Al heeft de Wodka niet meer zo lang te leven vrees ik..
zeker gepastquote:
Ojaquote:
Willen we dat wel?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zal ik anders even een foto maken van de lege flessen alcohol in mn kamer?
ik nietquote:
ik vrees van nietquote:
hoelang heb je nou gespeeld?quote:
slaap lekker Yesse!quote:
quote:
Jaquote:
Ik denk toch wel een uurtje of 4..quote:
heerlijk!quote:Op woensdag 30 april 2008 00:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk toch wel een uurtje of 4..
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja
Ik had ook een hele collectie lege flessen en blikjes in mijn kamer staan in Zweden.. Niet normaal meer
Hoezo dat?quote:Op woensdag 30 april 2008 00:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch een geruststellend idee dat jij in Athene zit
Tot morgen![]()
Deanquote:
Och, ik ben wakker en al gedoucht/aangekleed, de rest is aan het douchen of aankleden, dus ik verveelde mequote:Op woensdag 30 april 2008 08:07 schreef Deansensitized het volgende:
Je bent op vakantie man, wat doe je hier
quote:
Nicequote:Op woensdag 30 april 2008 08:44 schreef Deansensitized het volgende:
Vanochtend beetje wakker worden. Zo eerst emmer koffie, dan alle gear even nalopen voor vanmiddag, alles inladen en een kilometer verder alles weer uitladen, opbouwen en dan spelen
En dan alles weer afbreken, inladen en weer naar huis rijden
Die kans is groot, 's avonds met wat vrienden naar de stad geloof ikquote:Op woensdag 30 april 2008 08:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NiceEn daarna nog knetterhard feesten?
Fijne dag dude!quote:Op woensdag 30 april 2008 08:56 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed, ik ga maar eens metro pakken naar het centrum
Iedereen fijne Koninginnedag en doe geen dingen die ik ook niet zou doen ()
![]()
ik ga zo naar uni voor college.. dus ik ben ook niet vrijquote:Op woensdag 30 april 2008 09:40 schreef Leinonlein het volgende:
Dus ik ben de enige arme ziel die hier aan het werk is?. Kuttie kuttie klote!!
Maar, ik heb gezien dat vlakbij mijn werk een bar is die Amsterdam heet en daar is het Koninginnefeest vanavond! Ga ik zeker even kijken. Frikadellen, kaassoufflés en kroketten yeaaah.
anders zeur je lekker met ons mee? jij zit tenslotte ook in het buitenlandquote:Op woensdag 30 april 2008 10:01 schreef Deansensitized het volgende:
Arme jullie!
Maar jullie zitten lekker in het buitenland, dus aan de andere kant.... niet zeuren!
Oh wat zijn we toch zieligquote:Op woensdag 30 april 2008 09:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ga zo naar uni voor college.. dus ik ben ook niet vrij
en hou op over kroketten want die moet ik nog wel 5 week missen![]()
![]()
Gaat allemaal te snel! vorig jaar rond deze tijd zat ik in mn tweede week van stage...quote:Op woensdag 30 april 2008 10:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh wat zijn we toch zielig![]()
. Ik wil ronddansen in oranje kleren
. In het buitenland voel ik me altijd meer Nederlander dan in Nederland zelf haha. Echt maf is dat eigenlijk.
OH MAN! Als ze bitterballen hebben vanavond dan ga ik er daar even een paar van verorberen!.
Jeetje 5 weken nog maar, tijd gaat megasnel he? Hebben ze trouwens in Zweden morgen ook dag van de arbeid?
Hehe ik eigenlijk ook hoor, maar soms moet er gewoon wat te zeuren zijn. Het idee dat al mijn vriendinnetjes ver weg aan het feesten zijn knaagt, ik wil ook! Maar aan de andere kant, hier is tenminste zonquote:Op woensdag 30 april 2008 10:04 schreef Deansensitized het volgende:
Al zou ik dit zo inwisselen om lekker in het echte buitenland te kunnen zitten hoor
Haha ik heb non stop ingeschreven gestaan in Nederlandquote:Op woensdag 30 april 2008 10:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gaat allemaal te snel! vorig jaar rond deze tijd zat ik in mn tweede week van stage...dat betekend wel dat ik nu 54 weken in het buitenland verblijf!
En al iets van 56 niet meer in Nederland sta ingeschreven... Maar bekend sta als verhuist naar Berlijn, adres onbekend...!
![]()
Ik ga naar Uni toe de groeten aan iedereen die al dronken is, en ik zal vanavond aan jullie denken als ik aan mn grolschjes zit...!
Ik had me maar uitgeschreven, leek me maar beter doordat ik naar Berlijn EN naar Zweden ging.quote:Op woensdag 30 april 2008 10:25 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha ik heb non stop ingeschreven gestaan in Nederland. En nog een tijdje dubbel want, in Berlijn en in Nederland, oeps! Ik was eerst 51 weken in het buitenland, toen pauze, en nu weer 13 weken inmiddels. Whoej 64 weken dus al!
Je kunt je ook gewoon dronken drinken aan Grolschjes toch?![]()
Ik heb nog een halve kater van gisteren, gingen Barça kijken in de pub.
15.30 [ongeveer]quote:
Bij mij schijnt de zon. Maar dat zal vast niet lang duren.quote:Op woensdag 30 april 2008 10:43 schreef jna het volgende:
Voor alle mensen in het buitenland: Bij mij regent het
Hier is net 30 minuten geleden de bewolking weggetrokken en ik denk nog een uurtje en de lucht is weer strakblauwquote:Op woensdag 30 april 2008 10:43 schreef jna het volgende:
True, true, true, true, true. En nee, Koninginnedag is grappig, slenteren door Amsterdam, belachelijke dingen op de kop tikken voor 0,50 ¤, dansen op straat, genieten van belachelijke muziek, je een keer echt Nederlander voelen, een dag geen hekel hebben aan oranje en dan natuurlijk onder het genot van wat vloeibaar goudquote:Op woensdag 30 april 2008 10:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Het is mijn tweede keer dat ik koninginnedag mis, zit er niet zo heel erg mee. Ik heb hier en had in berlijn genoeg andere feestjes waar al mn vrienden niet bij waren!Dus het compenseerd wel. Daarnaast koninginnedag is was voor mij altijd gewoon een reden om lekker op straat te gaan zuipen en dronken te worden. Niet meer niet minder
Ik dacht zonet dat ik ook nog even naar het centrumpje ging van mijn dorp.. maar met dit weer blijf ik lekker binnenquote:Op woensdag 30 april 2008 10:43 schreef jna het volgende:
quote:Op woensdag 30 april 2008 10:43 schreef jna het volgende:
Vorig jaar op 30 April was ik samen met mn stagebegeieider bij een autorace ergens in oost duitsland, uurtje rijden van Berlijn. Tag der Arbeit kan ik me nog wel herinneren. Toen keek ik savonds TV was een straat 4 straten verder op op nationale TV waar even live verslag werd gedaan van een gevecht tussen berliners en de duitse ME. Ging er toch best hard aan toequote:Op woensdag 30 april 2008 10:47 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
True, true, true, true, true. En nee, Koninginnedag is grappig, slenteren door Amsterdam, belachelijke dingen op de kop tikken voor 0,50 ¤, dansen op straat, genieten van belachelijke muziek, je een keer echt Nederlander voelen, een dag geen hekel hebben aan oranje en dan natuurlijk onder het genot van wat vloeibaar goud.
En Walpurgisnacht is ook in Berlijn hoor, was je daar niet vorig jaar? Vet grappig, en vorig jaar Tag der Arbeit in Berlijn. Dat waren nog eens tijden! Komt vast helemaal goed met onze parties vanavond yeaaahhhhhh. Er komt vast ooit nog wel een Koninginnedag dat ik wél in NL ben
.
Ik vermoed zonnigquote:Op woensdag 30 april 2008 10:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
. Wat het hier voor weer is laat ik maar even achterwege voor de goede sfeer
.
Hier kwam een klein wolkbreukje..quote:
De wat?quote:Op woensdag 30 april 2008 10:55 schreef PieterBas het volgende:
Die Scam mailtjes worden steeds grappiger
Mailnegers die je mailen dat je als je ¤1000 overmaakt... van een oude overleden dictators 1.000.000 dollars kan krijgen (volgens het mailtje.. 1.6 miljoen euroquote:
Sinds wanneer is de dollar meer waard van de euro?quote:Op woensdag 30 april 2008 11:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mailnegers die je mailen dat je als je ¤1000 overmaakt... van een oude overleden dictators 1.000.000 dollars kan krijgen (volgens het mailtje.. 1.6 miljoen euro)
Ik moest lachen, toen ik het las..quote:Op woensdag 30 april 2008 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de dollar meer waard van de euro?
Welke plaat is het van 65DOS? Zij zijn leukquote:Op woensdag 30 april 2008 12:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb nog een keer genoten van mijn 65DOS plaat.
En fijne Koninginnedag en werkze voor de buitenlanders.
De kleur oranje? of het koningshuis Oranjequote:
zonder Oranje had je nu gewoon moeten werkenquote:
precies. Ene moment schijnt het zonnetje hierquote:Op woensdag 30 april 2008 12:30 schreef Piles het volgende:
Zo, heerlijk uitgeslapen
Wel een beetje lang
En de lucht wordt hier steeds blauwer Oh, dat staat hierboven al, en zover zitten we niet van elkaar
quote:Op woensdag 30 april 2008 14:44 schreef Leinonlein het volgende:
Jaja, nog steeds aan het werk hier, en vrijdag moet ik ook terwijl het halve bedrijf vrij heeft. En de stagiaires maar weer op laten draven he! GRR
Nou hier niet hoor, die krijgen veel minder vrije dagenquote:Op woensdag 30 april 2008 14:48 schreef Piles het volgende:
Meestal hebben de stagiars het makkelijker
Hier wordt het net weer droog, jij loopt iets voor hèquote:Op woensdag 30 april 2008 15:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hey PilesHier werd het ook donker en toen kwam de bui, maar het is nu weer lichter aan het worden
![]()
Hier schijnt de zon zelfs weerquote:Op woensdag 30 april 2008 15:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier wordt het net weer droog, jij loopt iets voor hè
Dan komt de bui die we hier zo'n drie kwartier tot een uur geleden hadden nu bij jou aanquote:
Je zou bijna naar buiten gaan. Bijna hèquote:Op woensdag 30 april 2008 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een heel blauwe hemel met daar en wat verder daareen wit wolkje
We zijn best ergquote:Top 50 van dinsdag 29 april 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 175 Yesse
06. 126 Deansensitized
08. 120 Piles
16. 085 Bravebart
20. 075 nicomart
45. 051 Bootje84
Hoiiiiquote:
precies, bijna.quote:Op woensdag 30 april 2008 15:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Je zou bijna naar buiten gaan. Bijna hè
Komt weer een lekker buitje aan zo te zienquote:Op woensdag 30 april 2008 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
precies, bijna.Het is een stuk bewolkter nu weer
Ik heb het ook gehad voor vandaagquote:Op woensdag 30 april 2008 16:44 schreef Leinonlein het volgende:
Ik heb het gehad voor vandaag, nog een half uurtje en dan is het tijd voor een champagneronde want 1 van mijn collega´s is vandaag voor het laatst
hehe zou overigens wel geweldig zijn als iemand op je stage al die lijsten bewaardquote:Op woensdag 30 april 2008 16:02 schreef Piles het volgende:
[..]
We zijn best erg
Vooral Bart, want die is op vakantie
Ik heb hard gewerkt jaquote:
Volgens mij was er iemand in het begin, dat wel een keer een lijstje voorgeschoteld kreeg met zijn bezochte sites..quote:Op woensdag 30 april 2008 17:20 schreef jna het volgende:
[..]
hehe zou overigens wel geweldig zijn als iemand op je stage al die lijsten bewaard
Hoe kom ik aan 175quote:Op woensdag 30 april 2008 16:02 schreef Piles het volgende:
[..]
We zijn best erg
Altijdquote:Op woensdag 30 april 2008 19:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Met jou ook alles goed?
Hmm, das wel jammer! Nouja, volgend jaar beterquote:Op woensdag 30 april 2008 19:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd
Al had ik beloofd dat ik vandaag ook Koninginnedag zou gaan vieren, maar ben de hele dag thuis geweest
Had er geen zin in
Ja, waar alle musea om 3 uur 's middags dicht gaanquote:Op woensdag 30 april 2008 16:02 schreef Piles het volgende:
[..]
We zijn best erg
Misschien een hint?quote:Op woensdag 30 april 2008 20:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, waar alle musea om 3 uur 's middags dicht gaan
Hint?quote:
Ach ja, ik had wel even kunnen gaan kijken, maar val er voor de rest toch een beetje buiten. Het boeren-gehalte is me iets te hoogquote:Op woensdag 30 april 2008 19:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hmm, das wel jammer! Nouja, volgend jaar beter
Jamaar, daarna gaat het niet meer openquote:
Balen welquote:Op woensdag 30 april 2008 20:16 schreef Yesse het volgende:
Stadhuisplein was wel gezellig, maar het ging regenen
Peking Express #4quote:Op woensdag 30 april 2008 20:18 schreef Houniet het volgende:
[CL LIVE] 30 april Chelsea - Liverpool NED-3
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:18 schreef Houniet het volgende:
[CL LIVE] 30 april Chelsea - Liverpool NED-3
Dat is juist hip, in Spanje ook: "Goooooooaaaaaaaaaalllllllll" hihihi das cutequote:Op woensdag 30 april 2008 20:21 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga het zo kijken met een Griekse commentator, die nog drukker en meer praat dan radiocommentatoren in Nederland
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 30 april 2008 20:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is juist hip, in Spanje ook: "Goooooooaaaaaaaaaalllllllll" hihihi das cute
Zou een mooie finale zijn.. ManU tegen Liverpoolquote:
Mja opzich wel, hoewel ik niet echt op een Engelse finale gehoopt hadquote:Op woensdag 30 april 2008 21:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zou een mooie finale zijn.. ManU tegen Liverpool
Wel leukquote:Op woensdag 30 april 2008 21:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja opzich wel, hoewel ik niet echt op een Engelse finale gehoopt had
Mwa, opzich heeft Spaans-Engels ook wel watquote:
* gloeitquote:
Zal ik mn cam aanzetten?quote:
Welke opmerkingenquote:Op woensdag 30 april 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Je vraagt ook gewoon om opmerkingen hè
Ik ga wel tegen je aanliggen, dat helptquote:Op woensdag 30 april 2008 21:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Welke opmerkingenIk wil het warmer hebben en hij juist kouder. Nou mooie deal toch
Ik dacht dat we sommige opmerkingen niet mochten maken?quote:Op woensdag 30 april 2008 21:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga wel tegen je aanliggen, dat helptwat is het leven toch kut
Ik ken je heul niet! Straks ben je hartsikkeme stout !quote:
Dat kan helemaal nietquote:Op woensdag 30 april 2008 21:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga wel tegen je aanliggen, dat helptwat is het leven toch kut
ja maar ik ken mij wel. En ik ben niet stiekemquote:Op woensdag 30 april 2008 22:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ken je heul niet! Straks ben je hartsikkeme stout !
Jij niet, ik wel...quote:Op woensdag 30 april 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat we sommige opmerkingen niet mochten maken?
Anders was ik eerder geweest![]()
Ja nou enquote:
Okéquote:Op woensdag 30 april 2008 22:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
ja maar ik ken mij wel. En ik ben niet stiekem
Ja. Maar. Nouquote:Op woensdag 30 april 2008 22:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan krijg ik het toch ook niet warmer![]()
Nou, stiekem ook klein beetje wel hequote:Op woensdag 30 april 2008 22:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
ja maar ik ken mij wel. En ik ben niet stiekem
quote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, stiekem ook klein beetje wel he
Hihiquote:
Joo.quote:
Lekker taart eten..quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Chelsea![]()
vanmiddag verjaardag
ik ga, als ik niet alsnog ergens heenga, wel kijkenquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik kan Ajax niet volgen dan
Is dat vanavondquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is meer donker roodquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hey Dean
hey Yesse![]()
hey ReM
hey Hou( nog steeds Oranje?
)
Jaquote:
Ajax gaat toch wel winnenquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ajax gaat toch wel winnen
En ja dat zeg ik als Feyenoorder![]()
Als jij zegt dat het rood isquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:27 schreef Houniet het volgende:
Ik ben nu een andere kleur. Dit moet rood voorstellen ofzo, kleur van de Hemelvaart
.. Vage bende.
Ik ben een vrouw, ik kan meerdere kleuren onderscheidenquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als jij zegt dat het rood is
Ik als een roos, nu nog overal spierpijn van het sjouwenquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dean![]()
![]()
Iedereen weer wakker![]()
Ik heb maar 4 uur geslapen
Dan zou het altijd nog wit moeten zijn..quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:27 schreef Houniet het volgende:
Ik ben nu een andere kleur. Dit moet rood voorstellen ofzo, kleur van de Hemelvaart
.. Vage bende.
Dat staat er nietquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als jij zegt dat het rood is
Weet niet, ik kan gewoon niet slapen als ik er laat in ga.. Ik ging er 4 uur in en toen werd ik om 8 uur wakker, en 9 uur ging ik er uitquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik als een roos, nu nog overal spierpijn van het sjouwen
Tijd voor Roadies
Waarom maar zo kort?
Ik heb er geen kneiten verstand van ménquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan zou het altijd nog wit moeten zijn..
Het is dat ik gedeeltelijk kleurblind ben en niet alle kleuren kan onderscheiden.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, ik kan meerdere kleuren onderscheidenMaar het is een beetje donker rood naar bruin neigend.. Maar waarom dit de kleur van Hemelvaart is? De hemel lijkt mij beetje lichtblauw of van mij part donker blauw. Maar rood? Rood hoort bij pasen, bloed endezo.
Herstel;Volgens mijn PSP is het #D03C02 een beetje oranje-rood
Als ik nog goed kan herinneren van mijn lessen tekenvaardigheid en cultuur (oid) waren feestdagen van heiligen altijd met wit.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb er geen kneiten verstand van mén.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ik nog goed kan herinneren van mijn lessen tekenvaardigheid en cultuur (oid) waren feestdagen van heiligen altijd met wit.
Dat is kutquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Weet niet, ik kan gewoon niet slapen als ik er laat in ga.. Ik ging er 4 uur in en toen werd ik om 8 uur wakker, en 9 uur ging ik er uit
Paars is ook een heilige kleurquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ik nog goed kan herinneren van mijn lessen tekenvaardigheid en cultuur (oid) waren feestdagen van heiligen altijd met wit.
PoeKquote:
Alle crew witte letters danquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Neequote:
Waarom drink je het dan ?quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
goedemorgen...!
Wat is oude graanjenever toch smerig
Muziek luisteren, foto's maken, beetje fokken, en naar utrecht gaanquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:04 schreef Yesse het volgende:
Wat doe je op een luie donderdagmiddag als vandaag?
Nou het zat zo, gisteren was de koningin van mijn vaderland jarig, en dat moest gevierd worden. Oranje bitter was hier niet te vinden, dus dan zoek je even wat anders wat je heerlijk met buitenlanders kan drinken! Oude graanjenever kom je dan op, aangezien er voor de rest eigenlijk niets te koop is wat nederlands is in de Zweedse slijterijen...quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom drink je het dan ?Hou het bij je wodka
En goeiemorgen![]()
haaaai!quote:
Deanquote:
Oranje kleurstof kopen, in je wodka dumpen en oranje wodka drinken?quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou het zat zo, gisteren was de koningin van mijn vaderland jarig, en dat moest gevierd worden. Oranje bitter was hier niet te vinden, dus dan zoek je even wat anders wat je heerlijk met buitenlanders kan drinken! Oude graanjenever kom je dan op, aangezien er voor de rest eigenlijk niets te koop is wat nederlands is in de Zweedse slijterijen...
bonnetjes en flyers ordenenquote:
Volgens mij zocht kuno een alcoholisch drankjequote:Op donderdag 1 mei 2008 12:36 schreef ReMcOrE het volgende:
ik had gisteren sinas met flügel, dat was ook oranje
Omdat ik op vakantie altijd alles mee terug zeul wat ik heb gekregen..quote:
(heb niet elke post meegekregen, dus dat zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Volgens mij zocht kuno een alcoholisch drankje
Dat spul ansich is al zoete verwijfde rotzooi, wat door het kleine flesje en het lage pecentage niet echt iets voorsteld. Wanneer je dit ook nog een keer gaat mengen met sinas....quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
(heb niet elke post meegekregen, dus dat zou zomaar kunnen)
maar in flügel zit toch alcohol?
ik wou wat nederlands...quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oranje kleurstof kopen, in je wodka dumpen en oranje wodka drinken?
Van flugel kun je best dronken worden hoor, neem er maar een stuk of 20 dan voel je het wel...quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat spul ansich is al zoete verwijfde rotzooi, wat door het kleine flesje en het lage pecentage niet echt iets voorsteld. Wanneer je dit ook nog een keer gaat mengen met sinas....
Als Kuno van de Wodka is, dan lijkt me dit niet echt een alternatief. Als je een kinderfeestje geeft, is het prima natuurlijk.
Jij geeft kleine kinderen alcohol?????quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat spul ansich is al zoete verwijfde rotzooi, wat door het kleine flesje en het lage pecentage niet echt iets voorsteld. Wanneer je dit ook nog een keer gaat mengen met sinas....
Als Kuno van de Wodka is, dan lijkt me dit niet echt een alternatief. Als je een kinderfeestje geeft, is het prima natuurlijk.
Flügel is wodkaquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Siebren geeft iedereen alcoholquote:
Hier valt het wel meequote:Op donderdag 1 mei 2008 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben er nog ff vlak voordat ik naar de verjaardag ga. Het is wel erg slecht weer![]()
hier ook alleen maar wolken!quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hier valt het wel meeWel wolken enzo maar geen regen
Fixedquote:
mn wodka is op...quote:
in zwedenquote:
had je je op tijd uitgeschreven?quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:59 schreef PoeK het volgende:
Godverdomme, zal lekker worden dit.
Wilde afgelopen september beginnen op de HU, ging dus niet door, geen les gevolgd, kreeg ik vorige week ineens een schoolpas binnen van de HU.
Een maand voor het eind van het jaar.
Net even op rekening gekeken, hebben ze 253 euro afgeschreven voor collegegeld.
Fucking naaihonden, ik wil m'n geld terug.
Opdonderstralen.
Dit kunnen ze toch zeker niet serieus maken?
Is dit een serieuze vraag?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
had je je op tijd uitgeschreven?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:59 schreef PoeK het volgende:
Godverdomme, zal lekker worden dit.
Wilde afgelopen september beginnen op de HU, ging dus niet door, geen les gevolgd, kreeg ik vorige week ineens een schoolpas binnen van de HU.
Een maand voor het eind van het jaar.
Net even op rekening gekeken, hebben ze 253 euro afgeschreven voor collegegeld.
Fucking naaihonden, ik wil m'n geld terug.
Opdonderstralen.
Dit kunnen ze toch zeker niet serieus maken?
Ja, ik weet niet wat zij denken daar..quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat een naaistreek inderdaad!!
Gewoon teruglaten boeken
Ja, tyfushonden.quote:
Van ut zellufdequote:Op donderdag 1 mei 2008 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedereen nog een prettige middag
ciao!quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedereen nog een prettige middag
natuurlijk nietquote:
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:25 schreef Yesse het volgende:
Oja ik heb vanacht geleerd dat ik voortaan als ik 's nachts thuis kom het licht op de trap aan moeten zetten
Ik ging vannacht naar boven maar was eerst nog naar de wc geweest, dus kon ik haast niks zien.. Bleek dat boven aan de trap mijn deur half dicht stond, maar dat zag ik nietquote:
Door de randverschijnselen (ik noem het maar even zo) van de OS zou je bijna vergeten dat het EK al over 5 weken is.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:01 schreef G.Fawkes het volgende:
De EK gekte wil nog niet echt op gang komen in Nederland...
wheheh of gewoon zorgen voor een betere voet coördinatiequote:Op donderdag 1 mei 2008 14:25 schreef Yesse het volgende:
Oja ik heb vanacht geleerd dat ik voortaan als ik 's nachts thuis kom het licht op de trap aan moeten zetten
heeft dus niet te maken met je probleem van gister avondquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wheheh of gewoon zorgen voor een betere voet coördinatie
M'n voet coördinatie was gisterennacht verassend goedquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wheheh of gewoon zorgen voor een betere voet coördinatie
En daar komt nog eens bij dat heel Nederland verwacht dat we toch wel zullen verliezenquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Door de randverschijnselen (ik noem het maar even zo) van de OS zou je bijna vergeten dat het EK al over 5 weken is.
misschien was je ook wel dronken?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
M'n voet coördinatie was gisterennacht verassend goedHoewel tot ik mn bed in moest stappen
Zo lijkt het net alsof ik dronken was
Daarom toch maar eens een Zweeds t-shirt gaan bestellen.. Hoewel..als ze doorgaan naar de volgende ronde.. komen ze tegen de nummer 1 of 2 uit onze poule te spelenquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
En daar komt nog eens bij dat heel Nederland verwacht dat we toch wel zullen verliezen
Ehm, 4 cola opquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
misschien was je ook wel dronken?![]()
misschien! misschien misschien word je wel dronken van cola!quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ehm, 4 cola opEn een stukje limoen
Maar misschien was ik wel dronken van mezelf
dan hadden wij gisteren een bob die sjikker wasquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
misschien! misschien misschien word je wel dronken van cola!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |