Welke opmerkingenquote:Op woensdag 30 april 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Je vraagt ook gewoon om opmerkingen hè
Ik ga wel tegen je aanliggen, dat helptquote:Op woensdag 30 april 2008 21:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Welke opmerkingenIk wil het warmer hebben en hij juist kouder. Nou mooie deal toch
Ik dacht dat we sommige opmerkingen niet mochten maken?quote:Op woensdag 30 april 2008 21:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga wel tegen je aanliggen, dat helptwat is het leven toch kut
Ik ken je heul niet! Straks ben je hartsikkeme stout !quote:
Dat kan helemaal nietquote:Op woensdag 30 april 2008 21:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga wel tegen je aanliggen, dat helptwat is het leven toch kut
ja maar ik ken mij wel. En ik ben niet stiekemquote:Op woensdag 30 april 2008 22:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ken je heul niet! Straks ben je hartsikkeme stout !
Jij niet, ik wel...quote:Op woensdag 30 april 2008 22:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat we sommige opmerkingen niet mochten maken?
Anders was ik eerder geweest![]()
Ja nou enquote:
Okéquote:Op woensdag 30 april 2008 22:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
ja maar ik ken mij wel. En ik ben niet stiekem
Ja. Maar. Nouquote:Op woensdag 30 april 2008 22:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan krijg ik het toch ook niet warmer![]()
Nou, stiekem ook klein beetje wel hequote:Op woensdag 30 april 2008 22:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
ja maar ik ken mij wel. En ik ben niet stiekem
quote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, stiekem ook klein beetje wel he
Hihiquote:
Joo.quote:
Lekker taart eten..quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Chelsea![]()
vanmiddag verjaardag
ik ga, als ik niet alsnog ergens heenga, wel kijkenquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik kan Ajax niet volgen dan
Is dat vanavondquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is meer donker roodquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hey Dean
hey Yesse![]()
hey ReM
hey Hou( nog steeds Oranje?
)
Jaquote:
Ajax gaat toch wel winnenquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |