Dat spul ansich is al zoete verwijfde rotzooi, wat door het kleine flesje en het lage pecentage niet echt iets voorsteld. Wanneer je dit ook nog een keer gaat mengen met sinas....quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
(heb niet elke post meegekregen, dus dat zou zomaar kunnen)
maar in flügel zit toch alcohol?
ik wou wat nederlands...quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oranje kleurstof kopen, in je wodka dumpen en oranje wodka drinken?
Van flugel kun je best dronken worden hoor, neem er maar een stuk of 20 dan voel je het wel...quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat spul ansich is al zoete verwijfde rotzooi, wat door het kleine flesje en het lage pecentage niet echt iets voorsteld. Wanneer je dit ook nog een keer gaat mengen met sinas....
Als Kuno van de Wodka is, dan lijkt me dit niet echt een alternatief. Als je een kinderfeestje geeft, is het prima natuurlijk.
Jij geeft kleine kinderen alcohol?????quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat spul ansich is al zoete verwijfde rotzooi, wat door het kleine flesje en het lage pecentage niet echt iets voorsteld. Wanneer je dit ook nog een keer gaat mengen met sinas....
Als Kuno van de Wodka is, dan lijkt me dit niet echt een alternatief. Als je een kinderfeestje geeft, is het prima natuurlijk.
Flügel is wodkaquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Siebren geeft iedereen alcoholquote:
Hier valt het wel meequote:Op donderdag 1 mei 2008 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben er nog ff vlak voordat ik naar de verjaardag ga. Het is wel erg slecht weer![]()
hier ook alleen maar wolken!quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hier valt het wel meeWel wolken enzo maar geen regen
Fixedquote:
mn wodka is op...quote:
in zwedenquote:
had je je op tijd uitgeschreven?quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:59 schreef PoeK het volgende:
Godverdomme, zal lekker worden dit.
Wilde afgelopen september beginnen op de HU, ging dus niet door, geen les gevolgd, kreeg ik vorige week ineens een schoolpas binnen van de HU.
Een maand voor het eind van het jaar.
Net even op rekening gekeken, hebben ze 253 euro afgeschreven voor collegegeld.
Fucking naaihonden, ik wil m'n geld terug.
Opdonderstralen.
Dit kunnen ze toch zeker niet serieus maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |