15.30 [ongeveer]quote:
Bij mij schijnt de zon. Maar dat zal vast niet lang duren.quote:Op woensdag 30 april 2008 10:43 schreef jna het volgende:
Voor alle mensen in het buitenland: Bij mij regent het
Hier is net 30 minuten geleden de bewolking weggetrokken en ik denk nog een uurtje en de lucht is weer strakblauwquote:Op woensdag 30 april 2008 10:43 schreef jna het volgende:
True, true, true, true, true. En nee, Koninginnedag is grappig, slenteren door Amsterdam, belachelijke dingen op de kop tikken voor 0,50 ¤, dansen op straat, genieten van belachelijke muziek, je een keer echt Nederlander voelen, een dag geen hekel hebben aan oranje en dan natuurlijk onder het genot van wat vloeibaar goudquote:Op woensdag 30 april 2008 10:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Het is mijn tweede keer dat ik koninginnedag mis, zit er niet zo heel erg mee. Ik heb hier en had in berlijn genoeg andere feestjes waar al mn vrienden niet bij waren!Dus het compenseerd wel. Daarnaast koninginnedag is was voor mij altijd gewoon een reden om lekker op straat te gaan zuipen en dronken te worden. Niet meer niet minder
Ik dacht zonet dat ik ook nog even naar het centrumpje ging van mijn dorp.. maar met dit weer blijf ik lekker binnenquote:Op woensdag 30 april 2008 10:43 schreef jna het volgende:
quote:Op woensdag 30 april 2008 10:43 schreef jna het volgende:
Vorig jaar op 30 April was ik samen met mn stagebegeieider bij een autorace ergens in oost duitsland, uurtje rijden van Berlijn. Tag der Arbeit kan ik me nog wel herinneren. Toen keek ik savonds TV was een straat 4 straten verder op op nationale TV waar even live verslag werd gedaan van een gevecht tussen berliners en de duitse ME. Ging er toch best hard aan toequote:Op woensdag 30 april 2008 10:47 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
True, true, true, true, true. En nee, Koninginnedag is grappig, slenteren door Amsterdam, belachelijke dingen op de kop tikken voor 0,50 ¤, dansen op straat, genieten van belachelijke muziek, je een keer echt Nederlander voelen, een dag geen hekel hebben aan oranje en dan natuurlijk onder het genot van wat vloeibaar goud.
En Walpurgisnacht is ook in Berlijn hoor, was je daar niet vorig jaar? Vet grappig, en vorig jaar Tag der Arbeit in Berlijn. Dat waren nog eens tijden! Komt vast helemaal goed met onze parties vanavond yeaaahhhhhh. Er komt vast ooit nog wel een Koninginnedag dat ik wél in NL ben
.
Ik vermoed zonnigquote:Op woensdag 30 april 2008 10:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
. Wat het hier voor weer is laat ik maar even achterwege voor de goede sfeer
.
Hier kwam een klein wolkbreukje..quote:
De wat?quote:Op woensdag 30 april 2008 10:55 schreef PieterBas het volgende:
Die Scam mailtjes worden steeds grappiger
Mailnegers die je mailen dat je als je ¤1000 overmaakt... van een oude overleden dictators 1.000.000 dollars kan krijgen (volgens het mailtje.. 1.6 miljoen euroquote:
Sinds wanneer is de dollar meer waard van de euro?quote:Op woensdag 30 april 2008 11:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mailnegers die je mailen dat je als je ¤1000 overmaakt... van een oude overleden dictators 1.000.000 dollars kan krijgen (volgens het mailtje.. 1.6 miljoen euro)
Ik moest lachen, toen ik het las..quote:Op woensdag 30 april 2008 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de dollar meer waard van de euro?
Welke plaat is het van 65DOS? Zij zijn leukquote:Op woensdag 30 april 2008 12:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb nog een keer genoten van mijn 65DOS plaat.
En fijne Koninginnedag en werkze voor de buitenlanders.
De kleur oranje? of het koningshuis Oranjequote:
zonder Oranje had je nu gewoon moeten werkenquote:
precies. Ene moment schijnt het zonnetje hierquote:Op woensdag 30 april 2008 12:30 schreef Piles het volgende:
Zo, heerlijk uitgeslapen
Wel een beetje lang
En de lucht wordt hier steeds blauwer Oh, dat staat hierboven al, en zover zitten we niet van elkaar
quote:Op woensdag 30 april 2008 14:44 schreef Leinonlein het volgende:
Jaja, nog steeds aan het werk hier, en vrijdag moet ik ook terwijl het halve bedrijf vrij heeft. En de stagiaires maar weer op laten draven he! GRR
Nou hier niet hoor, die krijgen veel minder vrije dagenquote:Op woensdag 30 april 2008 14:48 schreef Piles het volgende:
Meestal hebben de stagiars het makkelijker
Hier wordt het net weer droog, jij loopt iets voor hèquote:Op woensdag 30 april 2008 15:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hey PilesHier werd het ook donker en toen kwam de bui, maar het is nu weer lichter aan het worden
![]()
Hier schijnt de zon zelfs weerquote:Op woensdag 30 april 2008 15:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier wordt het net weer droog, jij loopt iets voor hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |