Is dit een serieuze vraag?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
had je je op tijd uitgeschreven?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:59 schreef PoeK het volgende:
Godverdomme, zal lekker worden dit.
Wilde afgelopen september beginnen op de HU, ging dus niet door, geen les gevolgd, kreeg ik vorige week ineens een schoolpas binnen van de HU.
Een maand voor het eind van het jaar.
Net even op rekening gekeken, hebben ze 253 euro afgeschreven voor collegegeld.
Fucking naaihonden, ik wil m'n geld terug.
Opdonderstralen.
Dit kunnen ze toch zeker niet serieus maken?
Ja, ik weet niet wat zij denken daar..quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat een naaistreek inderdaad!!
Gewoon teruglaten boeken
Ja, tyfushonden.quote:
Van ut zellufdequote:Op donderdag 1 mei 2008 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedereen nog een prettige middag
ciao!quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedereen nog een prettige middag
natuurlijk nietquote:
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:25 schreef Yesse het volgende:
Oja ik heb vanacht geleerd dat ik voortaan als ik 's nachts thuis kom het licht op de trap aan moeten zetten
Ik ging vannacht naar boven maar was eerst nog naar de wc geweest, dus kon ik haast niks zien.. Bleek dat boven aan de trap mijn deur half dicht stond, maar dat zag ik nietquote:
Door de randverschijnselen (ik noem het maar even zo) van de OS zou je bijna vergeten dat het EK al over 5 weken is.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:01 schreef G.Fawkes het volgende:
De EK gekte wil nog niet echt op gang komen in Nederland...
wheheh of gewoon zorgen voor een betere voet coördinatiequote:Op donderdag 1 mei 2008 14:25 schreef Yesse het volgende:
Oja ik heb vanacht geleerd dat ik voortaan als ik 's nachts thuis kom het licht op de trap aan moeten zetten
heeft dus niet te maken met je probleem van gister avondquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wheheh of gewoon zorgen voor een betere voet coördinatie
M'n voet coördinatie was gisterennacht verassend goedquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wheheh of gewoon zorgen voor een betere voet coördinatie
En daar komt nog eens bij dat heel Nederland verwacht dat we toch wel zullen verliezenquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Door de randverschijnselen (ik noem het maar even zo) van de OS zou je bijna vergeten dat het EK al over 5 weken is.
misschien was je ook wel dronken?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
M'n voet coördinatie was gisterennacht verassend goedHoewel tot ik mn bed in moest stappen
Zo lijkt het net alsof ik dronken was
Daarom toch maar eens een Zweeds t-shirt gaan bestellen.. Hoewel..als ze doorgaan naar de volgende ronde.. komen ze tegen de nummer 1 of 2 uit onze poule te spelenquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
En daar komt nog eens bij dat heel Nederland verwacht dat we toch wel zullen verliezen
Ehm, 4 cola opquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
misschien was je ook wel dronken?![]()
misschien! misschien misschien word je wel dronken van cola!quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ehm, 4 cola opEn een stukje limoen
Maar misschien was ik wel dronken van mezelf
dan hadden wij gisteren een bob die sjikker wasquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
misschien! misschien misschien word je wel dronken van cola!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |