zal ik anders even een foto maken van de lege flessen alcohol in mn kamer?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:53 schreef Yesse het volgende:
Al heeft de Wodka niet meer zo lang te leven vrees ik..
zeker gepastquote:
Ojaquote:
Willen we dat wel?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zal ik anders even een foto maken van de lege flessen alcohol in mn kamer?
ik nietquote:
ik vrees van nietquote:
hoelang heb je nou gespeeld?quote:
slaap lekker Yesse!quote:
quote:
Jaquote:
Ik denk toch wel een uurtje of 4..quote:
heerlijk!quote:Op woensdag 30 april 2008 00:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk toch wel een uurtje of 4..
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja
Ik had ook een hele collectie lege flessen en blikjes in mijn kamer staan in Zweden.. Niet normaal meer
Hoezo dat?quote:Op woensdag 30 april 2008 00:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch een geruststellend idee dat jij in Athene zit
Tot morgen![]()
Deanquote:
Och, ik ben wakker en al gedoucht/aangekleed, de rest is aan het douchen of aankleden, dus ik verveelde mequote:Op woensdag 30 april 2008 08:07 schreef Deansensitized het volgende:
Je bent op vakantie man, wat doe je hier
quote:
Nicequote:Op woensdag 30 april 2008 08:44 schreef Deansensitized het volgende:
Vanochtend beetje wakker worden. Zo eerst emmer koffie, dan alle gear even nalopen voor vanmiddag, alles inladen en een kilometer verder alles weer uitladen, opbouwen en dan spelen
En dan alles weer afbreken, inladen en weer naar huis rijden
Die kans is groot, 's avonds met wat vrienden naar de stad geloof ikquote:Op woensdag 30 april 2008 08:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NiceEn daarna nog knetterhard feesten?
Fijne dag dude!quote:Op woensdag 30 april 2008 08:56 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed, ik ga maar eens metro pakken naar het centrum
Iedereen fijne Koninginnedag en doe geen dingen die ik ook niet zou doen ()
![]()
ik ga zo naar uni voor college.. dus ik ben ook niet vrijquote:Op woensdag 30 april 2008 09:40 schreef Leinonlein het volgende:
Dus ik ben de enige arme ziel die hier aan het werk is?. Kuttie kuttie klote!!
Maar, ik heb gezien dat vlakbij mijn werk een bar is die Amsterdam heet en daar is het Koninginnefeest vanavond! Ga ik zeker even kijken. Frikadellen, kaassoufflés en kroketten yeaaah.
anders zeur je lekker met ons mee? jij zit tenslotte ook in het buitenlandquote:Op woensdag 30 april 2008 10:01 schreef Deansensitized het volgende:
Arme jullie!
Maar jullie zitten lekker in het buitenland, dus aan de andere kant.... niet zeuren!
Oh wat zijn we toch zieligquote:Op woensdag 30 april 2008 09:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ga zo naar uni voor college.. dus ik ben ook niet vrij
en hou op over kroketten want die moet ik nog wel 5 week missen![]()
![]()
Gaat allemaal te snel! vorig jaar rond deze tijd zat ik in mn tweede week van stage...quote:Op woensdag 30 april 2008 10:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh wat zijn we toch zielig![]()
. Ik wil ronddansen in oranje kleren
. In het buitenland voel ik me altijd meer Nederlander dan in Nederland zelf haha. Echt maf is dat eigenlijk.
OH MAN! Als ze bitterballen hebben vanavond dan ga ik er daar even een paar van verorberen!.
Jeetje 5 weken nog maar, tijd gaat megasnel he? Hebben ze trouwens in Zweden morgen ook dag van de arbeid?
Hehe ik eigenlijk ook hoor, maar soms moet er gewoon wat te zeuren zijn. Het idee dat al mijn vriendinnetjes ver weg aan het feesten zijn knaagt, ik wil ook! Maar aan de andere kant, hier is tenminste zonquote:Op woensdag 30 april 2008 10:04 schreef Deansensitized het volgende:
Al zou ik dit zo inwisselen om lekker in het echte buitenland te kunnen zitten hoor
Haha ik heb non stop ingeschreven gestaan in Nederlandquote:Op woensdag 30 april 2008 10:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gaat allemaal te snel! vorig jaar rond deze tijd zat ik in mn tweede week van stage...dat betekend wel dat ik nu 54 weken in het buitenland verblijf!
En al iets van 56 niet meer in Nederland sta ingeschreven... Maar bekend sta als verhuist naar Berlijn, adres onbekend...!
![]()
Ik ga naar Uni toe de groeten aan iedereen die al dronken is, en ik zal vanavond aan jullie denken als ik aan mn grolschjes zit...!
Ik had me maar uitgeschreven, leek me maar beter doordat ik naar Berlijn EN naar Zweden ging.quote:Op woensdag 30 april 2008 10:25 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha ik heb non stop ingeschreven gestaan in Nederland. En nog een tijdje dubbel want, in Berlijn en in Nederland, oeps! Ik was eerst 51 weken in het buitenland, toen pauze, en nu weer 13 weken inmiddels. Whoej 64 weken dus al!
Je kunt je ook gewoon dronken drinken aan Grolschjes toch?![]()
Ik heb nog een halve kater van gisteren, gingen Barça kijken in de pub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |