Neequote:
Waarom drink je het dan ?quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
goedemorgen...!
Wat is oude graanjenever toch smerig
Muziek luisteren, foto's maken, beetje fokken, en naar utrecht gaanquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:04 schreef Yesse het volgende:
Wat doe je op een luie donderdagmiddag als vandaag?
Nou het zat zo, gisteren was de koningin van mijn vaderland jarig, en dat moest gevierd worden. Oranje bitter was hier niet te vinden, dus dan zoek je even wat anders wat je heerlijk met buitenlanders kan drinken! Oude graanjenever kom je dan op, aangezien er voor de rest eigenlijk niets te koop is wat nederlands is in de Zweedse slijterijen...quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom drink je het dan ?Hou het bij je wodka
En goeiemorgen![]()
haaaai!quote:
Deanquote:
Oranje kleurstof kopen, in je wodka dumpen en oranje wodka drinken?quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou het zat zo, gisteren was de koningin van mijn vaderland jarig, en dat moest gevierd worden. Oranje bitter was hier niet te vinden, dus dan zoek je even wat anders wat je heerlijk met buitenlanders kan drinken! Oude graanjenever kom je dan op, aangezien er voor de rest eigenlijk niets te koop is wat nederlands is in de Zweedse slijterijen...
bonnetjes en flyers ordenenquote:
Volgens mij zocht kuno een alcoholisch drankjequote:Op donderdag 1 mei 2008 12:36 schreef ReMcOrE het volgende:
ik had gisteren sinas met flügel, dat was ook oranje
Omdat ik op vakantie altijd alles mee terug zeul wat ik heb gekregen..quote:
(heb niet elke post meegekregen, dus dat zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Volgens mij zocht kuno een alcoholisch drankje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |