quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ajax gaat toch wel winnen
En ja dat zeg ik als Feyenoorder![]()
Als jij zegt dat het rood isquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:27 schreef Houniet het volgende:
Ik ben nu een andere kleur. Dit moet rood voorstellen ofzo, kleur van de Hemelvaart
.. Vage bende.
Ik ben een vrouw, ik kan meerdere kleuren onderscheidenquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als jij zegt dat het rood is
Ik als een roos, nu nog overal spierpijn van het sjouwenquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dean![]()
![]()
Iedereen weer wakker![]()
Ik heb maar 4 uur geslapen
Dan zou het altijd nog wit moeten zijn..quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:27 schreef Houniet het volgende:
Ik ben nu een andere kleur. Dit moet rood voorstellen ofzo, kleur van de Hemelvaart
.. Vage bende.
Dat staat er nietquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als jij zegt dat het rood is
Weet niet, ik kan gewoon niet slapen als ik er laat in ga.. Ik ging er 4 uur in en toen werd ik om 8 uur wakker, en 9 uur ging ik er uitquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik als een roos, nu nog overal spierpijn van het sjouwen
Tijd voor Roadies
Waarom maar zo kort?
Ik heb er geen kneiten verstand van ménquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan zou het altijd nog wit moeten zijn..
Het is dat ik gedeeltelijk kleurblind ben en niet alle kleuren kan onderscheiden.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, ik kan meerdere kleuren onderscheidenMaar het is een beetje donker rood naar bruin neigend.. Maar waarom dit de kleur van Hemelvaart is? De hemel lijkt mij beetje lichtblauw of van mij part donker blauw. Maar rood? Rood hoort bij pasen, bloed endezo.
Herstel;Volgens mijn PSP is het #D03C02 een beetje oranje-rood
Als ik nog goed kan herinneren van mijn lessen tekenvaardigheid en cultuur (oid) waren feestdagen van heiligen altijd met wit.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb er geen kneiten verstand van mén.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ik nog goed kan herinneren van mijn lessen tekenvaardigheid en cultuur (oid) waren feestdagen van heiligen altijd met wit.
Dat is kutquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Weet niet, ik kan gewoon niet slapen als ik er laat in ga.. Ik ging er 4 uur in en toen werd ik om 8 uur wakker, en 9 uur ging ik er uit
Paars is ook een heilige kleurquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ik nog goed kan herinneren van mijn lessen tekenvaardigheid en cultuur (oid) waren feestdagen van heiligen altijd met wit.
PoeKquote:
Alle crew witte letters danquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |