quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:46 schreef MASD het volgende:
Even TT-change gedaan. Dit is geen slowchat enzo.
Dat vraag ik me ook al een tijdje af.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:24 schreef Smart_ass het volgende:
En die openingspost is in het Engels omdat?
good goingquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:01 schreef Fredo55 het volgende:
Ik mag maandag langskomen, dus tkomt helemaal goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken je haar? Zijn jullie vrienden? Zo ja, dat maakt het zowel een stuk makkelijker als een stuk moeilijkerquote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:05 schreef Leso_Varen het volgende:
Nog immer vlieft!
Nog steeds niets ondernomen![]()
Fredo*quote:
Jammer genoeg kwam ze er niet op terug of ik vanavond langs kan komen.quote:''Lieverd! Alles goed?
Ben veilig geland, nu nog ff koffers ophalen
en naar poofland.. Sorry dat er geen 2e mail kwam maar twas op.xxxhvj
Ik haar dus bellen, bleek dat haar mobiele telefoon in één van de velequote:Callmeplz
Nou, kom maar door met je verhaalquote:Op maandag 5 mei 2008 19:08 schreef Fredo55 het volgende:![]()
![]()
Kreeg net smsje:
[..]
Ik haar dus bellen, bleek dat haar mobiele telefoon in één van de vele
koffers zat.
Maar ik heb om 20:00 een afspraak op een hangplek in het dorp.![]()
Volgens mij doet ze dat gewoon express.![]()
Hatsikiedeee
Uiteindelijk hebben we afgesproken tegenover een café.quote:
I think..quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:46 schreef Fredo55 het volgende:
Nou moeten we natuurlijk niet té serieus gaan doen.
Hoop dat die droge humor van ons niet weg zal gaan, nadat ik het gevraagt heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:49 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
I think..Haha, ik kan me zorgen maken om de kleinste dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisteravond sprak ik ze op msn, ik vroeg of ze er nog over nagedacht heeft.
'' Tuurlijk heb ik er over nagedacht, maar ik kan geen conclusies trekken,ik wil het er niet over hebben via msn, kunnen we beter donderdagavond doen''.
Dat ''maar ik kan geen conclusies trekken'' snap ik dan weer niet.![]()
Maar vanavond ga ik dus met haar een terrasje pakken.Donders.
Life is Music
quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:21 schreef Matje-1989 het volgende:
Ze wil je niet, anders had ze wel ja gezegt?
Ooooh, je hebt het maar gelijk groots aangepakt?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:04 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Haha, ik kan me zorgen maken om de kleinste dingen.![]()
Gisteravond sprak ik ze op msn, ik vroeg of ze er nog over nagedacht heeft.
'' Tuurlijk heb ik er over nagedacht, maar ik kan geen conclusies trekken,ik wil het er niet over hebben via msn, kunnen we beter donderdagavond doen''.
Dat ''maar ik kan geen conclusies trekken'' snap ik dan weer niet.![]()
Maar vanavond ga ik dus met haar een terrasje pakken.Donders.
Haha, het was haar idee.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ooooh, je hebt het maar gelijk groots aangepakt?
Je hebt het goed aangepakt, het is jouw schuld in iedergeval niet als zij nee zegt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:23 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Haha, het was haar idee.
We hadden de bus gemist, ze keek niet echt blij, toen heb ik me broer maar gebeld
of te vragen of hij ons naar de stad wil brengen, heeftie gedaan.
Het was wel gezellig met haar op het terras, alleen was ik wat afwezig, ik weet ook niet waarom.![]()
Ik weet dondersgoed dat ze er veel aan denkt, ik heb er vanavond ook niet naar gevraagt omdat
het misschien te opdringerig vond en omdat ze er moeite mee heeft.
Vandaar ook dat ze het vroeg of we samen een terrasje gingen pakken, gewoon om die keuze makkelijker te maken.
Ik ben niet van plan om me een jaar aan het lijntje te houden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:51 schreef saaw het volgende:
maar wel een raar wijf dat ze er zo lang over moet denken,
Oh ja? Moest ze de prostitutie in van hemquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:04 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Hij deed het alleen voor haar lichaam, en niet voor de liefde. Loverboy dus.
Dat nog net niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:11 schreef rena het volgende:
[..]
Oh ja? Moest ze de prostitutie in van hem?
Misschien moet je eerst "verliefd" goed leren spellenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:05 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Verlieft zijn...wanneer ben ik het niet. Eerst op een goede vriendin, toen heb ik het haar gezegt en toen ging ze opeens over me roddelen op hyves. Later op een meisje waarop mijn beste vriend ook een oogje had. Nou, ik vroeg haar het eerste uit, en ze accepteerde, alleen we kwamen tot de ontdekking dat we niet bij elkaar pasten. Was nogal stil die avond, wist nauwelijks iets te vertellen dus ging ik uit wanhoop praten over dierentuinen. Heb de tik om als ik nerveus ben en als er teveel stiltes zijn over allerlei shit ga lullen wat niet belangrijk etc is.
En nu ben ik verlieft op een meisje die ik ontmoet heb via het internet. We hebben nu al een hele close band, en zij vind mij ook leuk, heeft ze gezegt, we hebben elkaar 1 keer gezien, en dat was erg leuk. Probleem is dat ze thuis veel problemen heeft, en dus een complicated meisje is..en ik ben ook niet verledenloos.
Geen nut voor mij dus om verlieft te zijn. Val altijd op de verkeerde
zijn we hier alleen om elkander z'n spel fouten er uit te halen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:49 schreef booo het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst "verliefd" goed leren spellen
- kappen met je herhaaldelijk gebash. -quote:
wordtquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:04 schreef Fredo55 het volgende:
Het word niks.
I hope.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:30 schreef woodside het volgende:
Jammer Fredo, maar het komt allemaal wel goed!
Ze wilde zeker liever vrienden blijven?quote:
Ja idd, zo voel ik me.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
@Fredo: Deze muziek helpt:
Leer de tekst uit je hoofd en zing het voor haar, dan is ze om.
Natuurlijk komt 't goed! Je komt over een tijd weer iemand tegen die veel leuker is en die jou gevoelens wel kan beantwoorden. Het zal nu nog klote zijn omdat je nog iets voor die persoon voelt en dat je al gedacht hebt hoe het met die ene persoon zou kunnen zijn, maar zet je gedachten op andere dingen en je komt er overheen. Ik weet niet of jullie gezoend hebben of verder wat gedaan hebben maar om eerlijk te zijn was het ook niet zo veel dus bewaar dit als een leuke herinnering en een wijze lesquote:
Dat nummer draai ik altijd grijs als ik verliefd ben!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
@Fredo: Deze muziek helpt:
Leer de tekst uit je hoofd en zing het voor haar, dan is ze om.
Tsk..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:06 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
- kappen met je herhaaldelijk gebash. -
Geloof mij maarquote:Op zondag 11 mei 2008 14:37 schreef Fredo55 het volgende:
Ja, ik leg me erbij neer.![]()
Dan komt dit nummer echt van toepassing.
Meuk?quote:Op zondag 11 mei 2008 14:29 schreef saaw het volgende:
jezus graag of niet hoor
als ze echt verliefd op je was zou al die andere meuk niet uitmaken
* saaw mompelt iets over veel vissen en een zee
NLD?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:58 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Meuk?
Was het maar meuk.![]()
Ze is dood en doodziek geweest, haar hele curcus op school is mislukt.
En vergeet niet dat ze NLD heeft.
Hoezo? Ik reageer alleen op de opmerking dat het Luchtmacht Dagen zouden moeten betekenenquote:Op zondag 11 mei 2008 21:31 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
gast, doe ff normaal.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Non-verbal_Learning_Disabilities
Oh oke.. sorry dan.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:45 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik reageer alleen op de opmerking dat het Luchtmacht Dagen zouden moeten betekenen
* Sjibble mompelt iets over belangrijke zaken, zoals niet zakken/blijven zitten en een jaar overdoen.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:29 schreef saaw het volgende:
jezus graag of niet hoor
als ze echt verliefd op je was zou al die andere meuk niet uitmaken
* saaw mompelt iets over veel vissen en een zee
Dat dusquote:Op zondag 11 mei 2008 19:58 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Meuk?
Was het maar meuk.![]()
Nja, gewoon niet teveel contactquote:Op zondag 11 mei 2008 23:29 schreef Fredo55 het volgende:
Kijk..aan zulke reacties heb ik wat Sjibble.![]()
Al is 1x in de week contact leggen te weinig.![]()
Ze moet woensdag met een psychiator gaan praten, ze was weer in paniek en zei
dat ze hem compleet ging negeren.
Op zulke momenten is het gewoon verstandig dat je haar steunt in alles.
Ik zat gister haar op te fokken om dat antwoord,
maar dat is echt niet verstandig.
Het is gewoon slim om rustig af te wachten en te doen zoals ik altijd tegen haar doet.
Morgenmiddag ga ik bij haar langs..dat doet me altijd weer goed.![]()
En als de baby er is bij mijn zus (over 4weken) gaan we uiteraard ook langs.
Hmm, nee het is hier geen slowchat.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:46 schreef MASD het volgende:
Even TT-change gedaan. Dit is geen slowchat enzo.
ze heeft het vast moeilijk [gehad] en druk etc maar als je echt verleifd op iemand bent en die vraagt jouw vervolgens uberschattig verkering dan zeg je 'jaaaaa, maar wil het wel rustig aan doen'quote:Op zondag 11 mei 2008 19:58 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Meuk?
Was het maar meuk.![]()
Jaaaaaaaaaaaaaa...quote:
Als je een abbo op mn fobo had, had je het wel gewetenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Vertel, vertel, vertel!!
Wanneer gaan we weer een keer bier drinken trouwens?
Het begin is er.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:56 schreef Pluimist het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik mij ook hier moet melden.
Nu nog even duidelijk maken aan haar.![]()
En kan dat? Dan moet je óf allebei heel erg op elkaar uitgekeken zijn óf dit gaat gewoon niet lukken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
We hebben samen besloten dat het beter is om alleen vrienden te blijven.
Antwoord a). En dan lekker in die zomer tig anderen....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:56 schreef Liebe het volgende:
Dus je kan zeggen
a) het heeft geen nut, geef het op
b) je hebt niks te verliezen, pak hem nu het nog kan. (al is het maar voor één zomer)
Je kan kiezenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:56 schreef Liebe het volgende:
Ja, nee, ja, nee, ja.
Ja ik denk dat ik hem wel leuk vind.
Het zou wederzijds kunnen zijn, maar daar heb ik geen idee van.
Alleen volgend jaar gaan we allebei verhuizen (studeren), in steden die zo'n 300 km (of meer?) van elkaar vandaan liggen.
Dus je kan zeggen
a) het heeft geen nut, geef het op
b) je hebt niks te verliezen, pak hem nu het nog kan. (al is het maar voor één zomer)
Zit er soms fapsel onder je toetsenbord? Er blijft wel heel vaak een letter hangen bij jou..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:20 schreef ericajax het volgende:
Dacht dat t wel kwam, maar dat gevoel is nu ook volleddigggggggggggggggg weg
Hoe raad je het zo.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:25 schreef Loofus het volgende:
Wow, dat is een diepe, iets meegemaakt?
Ah kijk, herkenbaar. Waren dat trouwens jou woorden of de hare?quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:29 schreef cerror het volgende:
Niet echt.
Ik ben een lul die haar niet verdiend etc. etc.
Ga verder..?quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:29 schreef cerror het volgende:
Niet echt.
Ik ben een lul die haar niet verdiend etc. etc.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:30 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zit er soms fapsel onder je toetsenbord? Er blijft wel heel vaak een letter hangen bij jou..
14jaar alertquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:36 schreef meanttobe het volgende:
Ja, ik geloof wel dat ik verliefd ben. een beetje tenminste. op een jongen van school. ontmoet op een feestje, hele avond gepraat, gezoend, was zo gezellig. enop school durf ik nauwelijks hoi tegen hem te zeggen.
Rampzalig :S
Amenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
14jaar alert![]()
Verliefdheid hier is eindelijk weg, gelukkig dit maallang verhaal kort, eenzijdige verliefdheid is bagger
![]()
Nu nieuwe start bij de zomer
Ik ben verliefd op jouw geld.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:44 schreef Paramnesia het volgende:
Ik ben zo vlieft ook.![]()
![]()
Op mn geld natuurlijk.Heerlijk al die groene flapjes.
Dan hebben we iets met elkaar gemeen I guessquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op jouw geld.
Het gebrek aan tieten.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:34 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dan hebben we iets met elkaar gemeen I guess
You're screwed.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Het gebrek aan tieten.
Maar goed, ik heb een openbaring gekregen! Ik heb besloten de rest van mijn leven te spenderen met het meisje in kwestie. Ik heb alvast een shitload aan kaarsen en gedichtenboekjes gekocht, moet goedkomen.
Pics?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:04 schreef JRK. het volgende:
Net gedumpt. Wat een eikel, laat die zo'n lekkere chick lopen.
Kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:09 schreef JRK. het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik wil niet teveel gegeil in mijn inboxje.
Nee, je begrijpt het verkeerd. Waarom je leven spenderen aan kutwijven die je leven en portemonnee verzieken als het perfecte meisje al in je leven is. Ik heb er mijn queste van gemaakt haar in elk opzicht te adoreren en aanbidden. Met mijn kook, copuleer en paintskills zal ik haar tot nieuwe orgasmische hoogten brengen. Ik zal over haar dromen, ze zal mijn lucht zijn, mijn leven. Ik zal haar volgen, een sekte ontwikkelen. Ik zou voor haar over vuur gaan. Hell, ik ben zelfs bereid om RTL8 te kijken of naar Radio 538 te luisteren.quote:
Dat laatste doet het 'em.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het verkeerd. Waarom je leven spenderen aan kutwijven die je leven en portemonnee verzieken als het perfecte meisje al in je leven is. Ik heb er mijn queste van gemaakt haar in elk opzicht te adoreren en aanbidden. Met mijn kook, copuleer en paintskills zal ik haar tot nieuwe orgasmische hoogten brengen. Ik zal over haar dromen, ze zal mijn lucht zijn, mijn leven. Ik zal haar volgen, een sekte ontwikkelen. Ik zou voor haar over vuur gaan. Hell, ik ben zelfs bereid om RTL8 te kijken of naar Radio 538 te luisteren.
Ik zal haar eten en drinken, ik zal mij van de gedachten ooit met haar samen te zijn voeden. Mijn superieure zaad zal zich in haar planten om zo goddelijk leven te creëren. Ik zal haar zacht vasthouden, aaien, liefhebben, verwennen. NWLYKTNXSBYE.
Haha komt wel goed. Bedankt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Maar sterkte met je ex.
Denk eraan, hij is niet voor niets je ex, hij is je niet waard.
Ja, hij besloot ''opeens'' niet genoeg gevoelens meer voor me te hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wat is het verhaal achter dan? Of voelde hij niks meer voor je?
Ik heb precies hetzelfde gehad, binnen één week was ik niks meer en vond ze een ander leuk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:14 schreef JRK. het volgende:
[..]
Ja, hij besloot ''opeens'' niet genoeg gevoelens meer voor me te hebben.
Je hebt altijd nog de optie om homo te worden, als je het echt niet meer uithoudt met die vrouwen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde gehad, binnen één week was ik niks meer en vond ze een ander leuk.
Vrouwen
Dat nooit. Ik vind vrouwen veel te mooi om te laten liggen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:18 schreef JRK. het volgende:
[..]
Je hebt altijd nog de optie om homo te worden, als je het echt niet meer uithoudt met die vrouwen.
Ligt er aan waar je ze laat liggen..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat nooit. Ik vind vrouwen veel te mooi om te laten liggen.
Aan de andere kant heb ik er niks op tegen om vrouwen te laten liggen.
En al die shit die ze heeft gesmst (wil je nooit meer kwijt, je bent mijn alles, jij bent de enige, hou superveel van je, je bent het belangrijkste voor mij) allemaal gelul!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:25 schreef JRK. het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je ze laat liggen..
Haha, die opmerking verwachtte ik al.
Oh dat ja. Hahaha.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
En al die shit die ze heeft gesmst (wil je nooit meer kwijt, je bent mijn alles, jij bent de enige, hou superveel van je, je bent het belangrijkste voor mij) allemaal gelul!
Liefde is nep.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:30 schreef JRK. het volgende:
[..]
Oh dat ja. Hahaha.![]()
Lol nee, hoe hij me vroeg. Eerst heel geslijm vooraf; je weet dat ik van je hou en niks liever dan een relatie met je wil, ook al doe ik nog wel is stom.Blablabla. Asshole.
Klopt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Liefde is nep.
En vriendschappen na relaties bestaan ook bijna niet.
Toen we samen besloten om het uit te maken zei ze nog, we blijven beste vrienden, ik sta altijd voor je klaar. Je kan met mij praten over alles. Dat was donderdag 23 mei, het is vandaag 30 mei en we hebben nog niks tegen elkaar gezegd (zlefs via msn niet).
Ik heb er eerlijk gezegd ook geen behoefte meer aan. Ze heeft (nog) niet met die vent, maar ze gaan heel veel met elkaar om en smsen elkaar veel, dus het kan niet lang meer duren.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:35 schreef JRK. het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ook niet. Hij wilt me niet meer spreken enz. Nja, laat dan maar zitten hoor. Zo'n behoefte heb ik er ook niet aan, eigenlijk.
Hmm, ja dat zal dan wel. Wat een bitch.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd ook geen behoefte meer aan. Ze heeft (nog) niet met die vent, maar ze gaan heel veel met elkaar om en smsen elkaar veel, dus het kan niet lang meer duren.
Ik heb geen fout gemaakt, dat heeft zij gedaan. Dus ik zal zeker niet de eerste stap zetten, dat zal zij moeten doen en dan zal ik haar ook duidelijk maken hoe zij mij gekwetst heeft.
Ik moet bekennen dat ik ook nog een beetje gevoel voor haar heb, maar ik mag het haar gewoon niet vergeven. Mijn hart zegt dat ik haar terug wil, maar m'n hoofd zegt van niet. En als ik haar terug neem, dan pik ik zomaar wat ze heeft gedaan, en dat wil ik echt niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:41 schreef JRK. het volgende:
[..]
Hmm, ja dat zal dan wel. Wat een bitch.
Hmm, hij lijkt er helemaal geen moeite mee te hebben. Dat is soms wel pijnlijk voor mij, aangezien ik nog wel wat voor hem voel. Dat probeer ik weg te stoppen maarja, dat lukt niet altijd..
Ja dat kan ik me voorstellen. Dat gevoel had ik ook. Maar daar moet je niet aan toegeven. Je kunt haar het beste vergeten want wat ze jou geflikt heeft doe je niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik ook nog een beetje gevoel voor haar heb, maar ik mag het haar gewoon niet vergeven. Mijn hart zegt dat ik haar terug wil, maar m'n hoofd zegt van niet. En als ik haar terug neem, dan pik ik zomaar wat ze heeft gedaan, en dat wil ik echt niet.
Hier het verhaal: Wat moet ik hiermee doen?
Ik probeer het ook te vergeten en ga gewoon weer opzoek naar een beter iemand.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:45 schreef JRK. het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen. Dat gevoel had ik ook. Maar daar moet je niet aan toegeven. Je kunt haar het beste vergeten want wat ze jou geflikt heeft doe je niet.
Ja, daar moet je ook de tijd voor nemen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik probeer het ook te vergeten en ga gewoon weer opzoek naar een beter iemand.
Maar ik heb natuurlijk ook de tijd nodig om het echt een plekje te geven.
Daar ben ik gelukkig al mee bezig.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:51 schreef JRK. het volgende:
[..]
Ja, daar moet je ook de tijd voor nemen.
Gewoon leuke dingen doen zodat je zo min mogelijk aan haar denkt enz. Nu is het nog moeilijk maar straks denk je er heel anders over en heb je hele andere gevoelens.
Dan moet het goed komen. Ik hoop het voor je. Niemand verdient dat.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Daar ben ik gelukkig al mee bezig.
Maar toch bedankt.
Jij bent de eerste die het zegt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:01 schreef JRK. het volgende:
[..]
Dan moet het goed komen. Ik hoop het voor je. Niemand verdient dat.
En zeker zo'n lieve FOK!er niet.
Ik ben ook de enige lieve FOK!er hier. Ik kan me gewoon goed inleven in anderen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die het zegt.
Precies.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:10 schreef JRK. het volgende:
[..]
Ik ben ook de enige lieve FOK!er hier. Ik kan me gewoon goed inleven in anderen.
Haha omg.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Maar ik ben nog jong, dus er kan nog heel veel gebeuren.![]()
Komt vanzelf.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:30 schreef JRK. het volgende:
[..]
Niks?![]()
Ik ben het nog niet, vandaar.
Jaaa ik ben klein.
Haha lukt prima hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Gewoon blijven genieten van je jeugd.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:15 schreef liiszle het volgende:
eigenlijkjkk denk ik dat ik wel lichtelijk vlinders heb ja
Goed zo! Zorgzaam zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:32 schreef Fredo55 het volgende:
ja, nog steeds.![]()
Maar ik baal behoorlijk, ze wou gisteravond met mij uitgaan (alleen met mij,ons tweetjes)
maar ik heb maar 1 voorlicht op mijn scooter, en aangezien ze achterop ging..vond ik dat geen goed plan.
Ook het feit dat ik wou drinken, dus ik had maar een bob geregelt.
Maarr ik kwam er achteraf achter dat ze met ons tweetjes wou.![]()
Maar we hebben wel lekker gezond in het park.![]()
Hoeveel voorlichten wil je dan op je scooter, stuk of 5?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:32 schreef Fredo55 het volgende:
ja, nog steeds.![]()
Maar ik baal behoorlijk, ze wou gisteravond met mij uitgaan (alleen met mij,ons tweetjes)
maar ik heb maar 1 voorlicht op mijn scooter, en aangezien ze achterop ging..vond ik dat geen goed plan.
Je hebt het over 'gisteravond' en 'gezond'. Moet dat soms gezoend zijn? 's Avonds zonnen lukt meestal niet...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:32 schreef Fredo55 het volgende:
ja, nog steeds.![]()
Player.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik denk het wel, en volgens mij is het wel wederzijds.
Dat zonnen was overdag.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:22 schreef botterfly het volgende:
[..]
Je hebt het over 'gisteravond' en 'gezond'. Moet dat soms gezoend zijn? 's Avonds zonnen lukt meestal niet...
Ik heb standaard 2 voorlichten op mijn scooter, als er 1 wegvalt, is het gewoon moeilijk rijden.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoeveel voorlichten wil je dan op je scooter, stuk of 5?
Je hebt in ieder geval speciale gevoelens voor hem.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:39 schreef Q_Orianka het volgende:
Er is een jongen die ik ken. Hij zit in een andere klas. Hij is heel nuchter, intelligent en grappig. Ik vind hem heel aardig, maar hij is neit mijn type. Hij leert nu ook mijn vriendin kennen. Ze vinden elkaar heel aardig. Soms te aardig. Ze zegt vaak hoe cool hij is, maar niet haar type. Volgens mij voel ik me bedreigd.
Hij gaat volgend schooljaar naar een andere school. Ik vind het jammer, maar ook leuk omdat hij dan niet in de buurt van mijn vriendin is. Ben ik verliefd op hem?
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:31 schreef liiszle het volgende:
verliefdheid is maar niks
verliefdheid is rampzalig
erger dan de mazelen de bof en rooie hond
want die zijn op z`n hoogst een malig
lang niet zo rampzalig en ongezond!
Ok, ik zal het even voor je uitleggen. Je bent een vrouw, je valt dus op macht en geld. Eerst was hij gewoon een "vriend", tuurlijk vind je hem leuk, maar hij had gewoon die macht niet. Het was gewoon weer nóg een knul op de weg. Maar goed, nu gaat hij vozen met je dinnetje. Jij ziet dat en dit geeft hem meer macht, je ziet immer dat hij wellicht toch onbereikbaar gaat worden, en valt op hem.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:39 schreef Q_Orianka het volgende:
Er is een jongen die ik ken. Hij zit in een andere klas. Hij is heel nuchter, intelligent en grappig. Ik vind hem heel aardig, maar hij is neit mijn type. Hij leert nu ook mijn vriendin kennen. Ze vinden elkaar heel aardig. Soms te aardig. Ze zegt vaak hoe cool hij is, maar niet haar type. Volgens mij voel ik me bedreigd.
Hij gaat volgend schooljaar naar een andere school. Ik vind het jammer, maar ook leuk omdat hij dan niet in de buurt van mijn vriendin is. Ben ik verliefd op hem?
Dr. Phil weer eens gezienquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Ok, ik zal het even voor je uitleggen. Je bent een vrouw, je valt dus op macht en geld. Eerst was hij gewoon een "vriend", tuurlijk vind je hem leuk, maar hij had gewoon die macht niet. Het was gewoon weer nóg een knul op de weg. Maar goed, nu gaat hij vozen met je dinnetje. Jij ziet dat en dit geeft hem meer macht, je ziet immer dat hij wellicht toch onbereikbaar gaat worden, en valt op hem.
Wat zijn vrouwen toch simpele wezens
Vond je het zelf een handige actie?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:50 schreef Fredo55 het volgende:
Het gaat met ups en downs.![]()
Ik kon gisteravond kiezen; óf met haar naar de feesttent bij de voetbal, óf naar een vriend toe, die niks te doen had.
Ik koos voor dat laatste, omdat mijn vriendin toch genoeg mensen om haar heen had (achteraf waren het allemaal bitches) en omdat me vrienden niks te doen hadden.
Toen zijn we naar een nieuwbouwwijk geweest en wat geblowt en gehangen.![]()
Plots belde me vriendin op, ik kon maar 1zin verstaan omdat de batterij op was:
''je zou M*** en J**** toch overhalen om naar de feesttent te komen?''
Ik hoorde dat ze kwaad was, even later kreeg ik een smsje: ''je heb nog heel wat uit te leggen''
Later moest ze van een vriend aanhoren dat ik stoned het cafe binnen kwam wandelen (dat was ook zo)
Ik sprak ze vanmiddag, en ze vond het echt niet leuk.
Ik wou haar juist meer gaan zien, en dan ga ik blowen met vrienden.
''Als je stoned ben, en ik kom je tegen..hebben we écht ruzie''
Maar ik blow maar 1keer per maand, dus het valt wel goed te praten.![]()
Volgend weekend maar met haar uit!.![]()
![]()
Ik heb een wijze les gehad.
Ik vond het eigenlijk wel kunnen, het was zó lang geleden.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:08 schreef Paramnesia het volgende:
Ik zou graag weer eens verliefd willen worden. Ben een beetje te bang voor afwijzing.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Bijna zomer, dus tijd voor liefde.
Als jullie willen afspreken via de PM, dan mag dat best.quote:
no way.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Geen aandacht meer aan schenken, er zijn genoeg andere meiden.
Als para en ik zouden neuken zou de hele wereld het mogen weten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:59 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Als jullie willen afspreken via de PM, dan mag dat best.
Maar denk eraan dat Danny meeleest he.![]()
Even quoten voordat je het verandert.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als para en ik zouden neuken zou de hele wereld het mogen weten.
Ja, alleen niemand zou het willen weten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als para en ik zouden neuken zou de hele wereld het mogen weten.
Ik wel.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, alleen niemand zou het willen weten.
Als dat nou de waarheid zou zijn, dan zou PUB niet zo een verkankerd roddelgroepje zijn he.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, alleen niemand zou het willen weten.
Oh boehoequote:Op donderdag 12 juni 2008 22:45 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Als dat nou de waarheid zou zijn, dan zou PUB niet zo een verkankerd roddelgroepje zijn he.
Ze zei: ''Ik moet iets bekennen.. Ik wil eerlijk tegen je zijn dus kvind wel dat ik dit erbij moet zeggen.quote:
quote:''Maar eigenlijk heb ik al paar keer op een andere manier (met een omweg dus ) het antwoord tegen je gezegd.. maar dat wou jij blijkbaar letterlijk horen en dat snap ik ook wel.. maar dat vindk gewoon moeilijk.
Zowiezo omdat ik bang was als ik het antwoord zou vertellen aan je ,dat jij ineens anders tegen me zou gaan doen.. daar ben ik gewoon bang voor ook al zeg jij miss van niet.
Maar ik weet het eigenlijk gewoon van mezelf.. ik had er helemaal niet zo lang over hoeven na te denken.
En dat vindk wel jammer van mezelf.. maar er is dan ook wel reden dat ik dat doe ..doe k echtniet zomaar.
Maar ik denk dat ik er nog niet aan toe ben om iets met een jongen te hebben omdat ik gewoon teveel gezeik daarvoor heb gehad.. t enigste waar ik nu behoefte aan heb is vriendschappelijk.
Maar kheb gewoon iets bijzonders met jou voor mijn gevoel.. en kwas gewoon bang dat dat door zoiets stoms minder zou worden.''
Let op mijn woorden, over 2 maanden denk je daar heel anders over.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:16 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee, er is geen volgende.
Ik wil uberhaubt geen volgende.
Daar kan ik me niets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Let op mijn woorden, over 2 maanden denk je daar heel anders over.
Tot over 2 maanden.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:08 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Daar kan ik me niets bij voorstellen.
Even quoten voor het geval dat.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:07 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
![]()
Als ik over 2 maanden een andere chick heb, scheer ik mn kop kaal.
14 augustus, ik zal het noteren.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Even quoten voor het geval dat.
quote:Op zondag 15 juni 2008 19:22 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Noteer je er achter even "Dennisweb jarig" ?
niet echt, leg je drama uit op het R&P topicquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:11 schreef Pluimist het volgende:
Verliefd, geen idee of het wederzijds is en verlegen.
Drama.
Durf ik nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
niet echt, leg je drama uit op het R&P topic
Ik ook, en ik ga hem nu even uit bed schoppen.quote:
Idem.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:40 schreef xalo het volgende:
Ben behoorlijk weg van iemand. Weet alleen zeker dat het niet wederzijds is en dat het toch niets kan worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |