Hoezo? Ik reageer alleen op de opmerking dat het Luchtmacht Dagen zouden moeten betekenenquote:Op zondag 11 mei 2008 21:31 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
gast, doe ff normaal.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Non-verbal_Learning_Disabilities
Oh oke.. sorry dan.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:45 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik reageer alleen op de opmerking dat het Luchtmacht Dagen zouden moeten betekenen
* Sjibble mompelt iets over belangrijke zaken, zoals niet zakken/blijven zitten en een jaar overdoen.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:29 schreef saaw het volgende:
jezus graag of niet hoor
als ze echt verliefd op je was zou al die andere meuk niet uitmaken
* saaw mompelt iets over veel vissen en een zee
Dat dusquote:Op zondag 11 mei 2008 19:58 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Meuk?
Was het maar meuk.![]()
Ze is dood en doodziek geweest, haar hele curcus op school is mislukt.
En vergeet niet dat ze NLD heeft.
Nja, gewoon niet teveel contactquote:Op zondag 11 mei 2008 23:29 schreef Fredo55 het volgende:
Kijk..aan zulke reacties heb ik wat Sjibble.![]()
Al is 1x in de week contact leggen te weinig.![]()
Ze moet woensdag met een psychiator gaan praten, ze was weer in paniek en zei
dat ze hem compleet ging negeren.
Op zulke momenten is het gewoon verstandig dat je haar steunt in alles.
Ik zat gister haar op te fokken om dat antwoord,
maar dat is echt niet verstandig.
Het is gewoon slim om rustig af te wachten en te doen zoals ik altijd tegen haar doet.
Morgenmiddag ga ik bij haar langs..dat doet me altijd weer goed.![]()
En als de baby er is bij mijn zus (over 4weken) gaan we uiteraard ook langs.
Hmm, nee het is hier geen slowchat.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:46 schreef MASD het volgende:
Even TT-change gedaan. Dit is geen slowchat enzo.
ze heeft het vast moeilijk [gehad] en druk etc maar als je echt verleifd op iemand bent en die vraagt jouw vervolgens uberschattig verkering dan zeg je 'jaaaaa, maar wil het wel rustig aan doen'quote:Op zondag 11 mei 2008 19:58 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Meuk?
Was het maar meuk.![]()
Ze is dood en doodziek geweest, haar hele curcus op school is mislukt.
En vergeet niet dat ze NLD heeft.
Jaaaaaaaaaaaaaa...quote:
Als je een abbo op mn fobo had, had je het wel gewetenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Vertel, vertel, vertel!!
Wanneer gaan we weer een keer bier drinken trouwens?
Het begin is er.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:56 schreef Pluimist het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik mij ook hier moet melden.
Nu nog even duidelijk maken aan haar.![]()
En kan dat? Dan moet je óf allebei heel erg op elkaar uitgekeken zijn óf dit gaat gewoon niet lukken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
We hebben samen besloten dat het beter is om alleen vrienden te blijven.
Antwoord a). En dan lekker in die zomer tig anderen....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:56 schreef Liebe het volgende:
Dus je kan zeggen
a) het heeft geen nut, geef het op
b) je hebt niks te verliezen, pak hem nu het nog kan. (al is het maar voor één zomer)
Je kan kiezenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:56 schreef Liebe het volgende:
Ja, nee, ja, nee, ja.
Ja ik denk dat ik hem wel leuk vind.
Het zou wederzijds kunnen zijn, maar daar heb ik geen idee van.
Alleen volgend jaar gaan we allebei verhuizen (studeren), in steden die zo'n 300 km (of meer?) van elkaar vandaan liggen.
Dus je kan zeggen
a) het heeft geen nut, geef het op
b) je hebt niks te verliezen, pak hem nu het nog kan. (al is het maar voor één zomer)
Zit er soms fapsel onder je toetsenbord? Er blijft wel heel vaak een letter hangen bij jou..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:20 schreef ericajax het volgende:
Dacht dat t wel kwam, maar dat gevoel is nu ook volleddigggggggggggggggg weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |