I think..quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:46 schreef Fredo55 het volgende:
Nou moeten we natuurlijk niet té serieus gaan doen.
Hoop dat die droge humor van ons niet weg zal gaan, nadat ik het gevraagt heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:49 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
I think..Haha, ik kan me zorgen maken om de kleinste dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gisteravond sprak ik ze op msn, ik vroeg of ze er nog over nagedacht heeft.
'' Tuurlijk heb ik er over nagedacht, maar ik kan geen conclusies trekken,ik wil het er niet over hebben via msn, kunnen we beter donderdagavond doen''.
Dat ''maar ik kan geen conclusies trekken'' snap ik dan weer niet.![]()
Maar vanavond ga ik dus met haar een terrasje pakken.Donders.
Life is Music
quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:21 schreef Matje-1989 het volgende:
Ze wil je niet, anders had ze wel ja gezegt?
Ooooh, je hebt het maar gelijk groots aangepakt?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:04 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Haha, ik kan me zorgen maken om de kleinste dingen.![]()
Gisteravond sprak ik ze op msn, ik vroeg of ze er nog over nagedacht heeft.
'' Tuurlijk heb ik er over nagedacht, maar ik kan geen conclusies trekken,ik wil het er niet over hebben via msn, kunnen we beter donderdagavond doen''.
Dat ''maar ik kan geen conclusies trekken'' snap ik dan weer niet.![]()
Maar vanavond ga ik dus met haar een terrasje pakken.Donders.
Haha, het was haar idee.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ooooh, je hebt het maar gelijk groots aangepakt?
Je hebt het goed aangepakt, het is jouw schuld in iedergeval niet als zij nee zegt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:23 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Haha, het was haar idee.
We hadden de bus gemist, ze keek niet echt blij, toen heb ik me broer maar gebeld
of te vragen of hij ons naar de stad wil brengen, heeftie gedaan.
Het was wel gezellig met haar op het terras, alleen was ik wat afwezig, ik weet ook niet waarom.![]()
Ik weet dondersgoed dat ze er veel aan denkt, ik heb er vanavond ook niet naar gevraagt omdat
het misschien te opdringerig vond en omdat ze er moeite mee heeft.
Vandaar ook dat ze het vroeg of we samen een terrasje gingen pakken, gewoon om die keuze makkelijker te maken.
Ik ben niet van plan om me een jaar aan het lijntje te houden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:51 schreef saaw het volgende:
maar wel een raar wijf dat ze er zo lang over moet denken,
Oh ja? Moest ze de prostitutie in van hemquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:04 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Hij deed het alleen voor haar lichaam, en niet voor de liefde. Loverboy dus.
Dat nog net niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:11 schreef rena het volgende:
[..]
Oh ja? Moest ze de prostitutie in van hem?
Misschien moet je eerst "verliefd" goed leren spellenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:05 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Verlieft zijn...wanneer ben ik het niet. Eerst op een goede vriendin, toen heb ik het haar gezegt en toen ging ze opeens over me roddelen op hyves. Later op een meisje waarop mijn beste vriend ook een oogje had. Nou, ik vroeg haar het eerste uit, en ze accepteerde, alleen we kwamen tot de ontdekking dat we niet bij elkaar pasten. Was nogal stil die avond, wist nauwelijks iets te vertellen dus ging ik uit wanhoop praten over dierentuinen. Heb de tik om als ik nerveus ben en als er teveel stiltes zijn over allerlei shit ga lullen wat niet belangrijk etc is.
En nu ben ik verlieft op een meisje die ik ontmoet heb via het internet. We hebben nu al een hele close band, en zij vind mij ook leuk, heeft ze gezegt, we hebben elkaar 1 keer gezien, en dat was erg leuk. Probleem is dat ze thuis veel problemen heeft, en dus een complicated meisje is..en ik ben ook niet verledenloos.
Geen nut voor mij dus om verlieft te zijn. Val altijd op de verkeerde
zijn we hier alleen om elkander z'n spel fouten er uit te halen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:49 schreef booo het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst "verliefd" goed leren spellen
- kappen met je herhaaldelijk gebash. -quote:
wordtquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:04 schreef Fredo55 het volgende:
Het word niks.
I hope.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:30 schreef woodside het volgende:
Jammer Fredo, maar het komt allemaal wel goed!
Ze wilde zeker liever vrienden blijven?quote:
Ja idd, zo voel ik me.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
@Fredo: Deze muziek helpt:
Leer de tekst uit je hoofd en zing het voor haar, dan is ze om.
Natuurlijk komt 't goed! Je komt over een tijd weer iemand tegen die veel leuker is en die jou gevoelens wel kan beantwoorden. Het zal nu nog klote zijn omdat je nog iets voor die persoon voelt en dat je al gedacht hebt hoe het met die ene persoon zou kunnen zijn, maar zet je gedachten op andere dingen en je komt er overheen. Ik weet niet of jullie gezoend hebben of verder wat gedaan hebben maar om eerlijk te zijn was het ook niet zo veel dus bewaar dit als een leuke herinnering en een wijze lesquote:
Dat nummer draai ik altijd grijs als ik verliefd ben!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
@Fredo: Deze muziek helpt:
Leer de tekst uit je hoofd en zing het voor haar, dan is ze om.
Tsk..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:06 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
- kappen met je herhaaldelijk gebash. -
Geloof mij maarquote:Op zondag 11 mei 2008 14:37 schreef Fredo55 het volgende:
Ja, ik leg me erbij neer.![]()
Dan komt dit nummer echt van toepassing.
Meuk?quote:Op zondag 11 mei 2008 14:29 schreef saaw het volgende:
jezus graag of niet hoor
als ze echt verliefd op je was zou al die andere meuk niet uitmaken
* saaw mompelt iets over veel vissen en een zee
NLD?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:58 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Meuk?
Was het maar meuk.![]()
Ze is dood en doodziek geweest, haar hele curcus op school is mislukt.
En vergeet niet dat ze NLD heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |