Hoe raad je het zo.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:25 schreef Loofus het volgende:
Wow, dat is een diepe, iets meegemaakt?
Ah kijk, herkenbaar. Waren dat trouwens jou woorden of de hare?quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:29 schreef cerror het volgende:
Niet echt.
Ik ben een lul die haar niet verdiend etc. etc.
Ga verder..?quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:29 schreef cerror het volgende:
Niet echt.
Ik ben een lul die haar niet verdiend etc. etc.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:30 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zit er soms fapsel onder je toetsenbord? Er blijft wel heel vaak een letter hangen bij jou..
14jaar alertquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:36 schreef meanttobe het volgende:
Ja, ik geloof wel dat ik verliefd ben. een beetje tenminste. op een jongen van school. ontmoet op een feestje, hele avond gepraat, gezoend, was zo gezellig. enop school durf ik nauwelijks hoi tegen hem te zeggen.
Rampzalig :S
Amenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
14jaar alert![]()
Verliefdheid hier is eindelijk weg, gelukkig dit maallang verhaal kort, eenzijdige verliefdheid is bagger
![]()
Nu nieuwe start bij de zomer
Ik ben verliefd op jouw geld.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:44 schreef Paramnesia het volgende:
Ik ben zo vlieft ook.![]()
![]()
Op mn geld natuurlijk.Heerlijk al die groene flapjes.
Dan hebben we iets met elkaar gemeen I guessquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op jouw geld.
Het gebrek aan tieten.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:34 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dan hebben we iets met elkaar gemeen I guess
You're screwed.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Het gebrek aan tieten.
Maar goed, ik heb een openbaring gekregen! Ik heb besloten de rest van mijn leven te spenderen met het meisje in kwestie. Ik heb alvast een shitload aan kaarsen en gedichtenboekjes gekocht, moet goedkomen.
Pics?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:04 schreef JRK. het volgende:
Net gedumpt. Wat een eikel, laat die zo'n lekkere chick lopen.
Kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:09 schreef JRK. het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik wil niet teveel gegeil in mijn inboxje.
Nee, je begrijpt het verkeerd. Waarom je leven spenderen aan kutwijven die je leven en portemonnee verzieken als het perfecte meisje al in je leven is. Ik heb er mijn queste van gemaakt haar in elk opzicht te adoreren en aanbidden. Met mijn kook, copuleer en paintskills zal ik haar tot nieuwe orgasmische hoogten brengen. Ik zal over haar dromen, ze zal mijn lucht zijn, mijn leven. Ik zal haar volgen, een sekte ontwikkelen. Ik zou voor haar over vuur gaan. Hell, ik ben zelfs bereid om RTL8 te kijken of naar Radio 538 te luisteren.quote:
Dat laatste doet het 'em.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het verkeerd. Waarom je leven spenderen aan kutwijven die je leven en portemonnee verzieken als het perfecte meisje al in je leven is. Ik heb er mijn queste van gemaakt haar in elk opzicht te adoreren en aanbidden. Met mijn kook, copuleer en paintskills zal ik haar tot nieuwe orgasmische hoogten brengen. Ik zal over haar dromen, ze zal mijn lucht zijn, mijn leven. Ik zal haar volgen, een sekte ontwikkelen. Ik zou voor haar over vuur gaan. Hell, ik ben zelfs bereid om RTL8 te kijken of naar Radio 538 te luisteren.
Ik zal haar eten en drinken, ik zal mij van de gedachten ooit met haar samen te zijn voeden. Mijn superieure zaad zal zich in haar planten om zo goddelijk leven te creëren. Ik zal haar zacht vasthouden, aaien, liefhebben, verwennen. NWLYKTNXSBYE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |