abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58860079
Samenvatting van het verhaal:
quote:
ze was vorige week op werkweek, ze had ruzie met vriendinnen, vriendinnen kwijt, jesper ontmoet, hij was een van de enige die nog om haar gaf, ze heeft op zn schouder geslapen en hand in hand gezeten en hij heeft haar kusjes gegeven (zij sliep half)

jesper is helemaal verliefd op haar nu, zij verteld het aan mij maandag, zij huilen, wij praten, ik zei: ik ga het vergeten, kon ik niet

dinsdga begon ik er weer over, heb gevraagd of het beter was om het uit te maken (wat ik absoluut niet wou), zij voelde alsof ik het had uitgemaakt, heb haar opgebeld, ze zei dat ze niet wist wat ze dacht

vandaag gepraat wat we nou eigenlijk willen, ik vroeg, vind je jesper leuk? ze zei: ik weet het niet, maar ik vind jou leuk, alleen het gevoel van kriebels en vrolijkheid als ik je tegen kom is min of meer weg

dus is het uit
Praat ik zonet met haar op msn en zegt ze dat ze toch nog twijfelt over de keuze die we gemaakt hebben.

Hoe nu verder, zal ze misschien terugkomen?

Zie ook: Wat moet ik hiermee doen?
Potverdikkeme!
pi_58860205
krijg je schijt samen en zorg ervoor dat je haar houdt.
iedereen heeft wel eens een dip.

paal haar hard en diep, goedmaaksex doet (zoals het woord het al zegt) veel goed.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_58860279
hmm, rare situatie..
naja die komt wel terug, als ze je echt leuk vind, komt ze vanzelf wel weer achter je aan huppelen...
Zou het op dit moment in ieder geval rustig aan doen
I always tell the truth. Even when I lie.
pi_58860397
Ik was vergeten te vertellen dat ze bijna haar hele vriendenclub kwijt is, en dat haar hoofd vol zit met problemen. Misschien heeft ze daarom een verkeerde keuze gemaakt of wil ze rust.
Potverdikkeme!
pi_58860456
je hebt ook niet altijd het gevoel van kriebels en vrolijkheid....
  vrijdag 23 mei 2008 @ 16:55:36 #6
165512 MASD
Music is dead.
pi_58860584
Post hem even in je andere topic, 2 is overkill
Long live music.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')