Haha omg.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Maar ik ben nog jong, dus er kan nog heel veel gebeuren.![]()
Komt vanzelf.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:30 schreef JRK. het volgende:
[..]
Niks?![]()
Ik ben het nog niet, vandaar.
Jaaa ik ben klein.
Haha lukt prima hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Gewoon blijven genieten van je jeugd.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:15 schreef liiszle het volgende:
eigenlijkjkk denk ik dat ik wel lichtelijk vlinders heb ja
Goed zo! Zorgzaam zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:32 schreef Fredo55 het volgende:
ja, nog steeds.![]()
Maar ik baal behoorlijk, ze wou gisteravond met mij uitgaan (alleen met mij,ons tweetjes)
maar ik heb maar 1 voorlicht op mijn scooter, en aangezien ze achterop ging..vond ik dat geen goed plan.
Ook het feit dat ik wou drinken, dus ik had maar een bob geregelt.
Maarr ik kwam er achteraf achter dat ze met ons tweetjes wou.![]()
Maar we hebben wel lekker gezond in het park.![]()
Hoeveel voorlichten wil je dan op je scooter, stuk of 5?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:32 schreef Fredo55 het volgende:
ja, nog steeds.![]()
Maar ik baal behoorlijk, ze wou gisteravond met mij uitgaan (alleen met mij,ons tweetjes)
maar ik heb maar 1 voorlicht op mijn scooter, en aangezien ze achterop ging..vond ik dat geen goed plan.
Je hebt het over 'gisteravond' en 'gezond'. Moet dat soms gezoend zijn? 's Avonds zonnen lukt meestal niet...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:32 schreef Fredo55 het volgende:
ja, nog steeds.![]()
Player.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik denk het wel, en volgens mij is het wel wederzijds.
Dat zonnen was overdag.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:22 schreef botterfly het volgende:
[..]
Je hebt het over 'gisteravond' en 'gezond'. Moet dat soms gezoend zijn? 's Avonds zonnen lukt meestal niet...
Ik heb standaard 2 voorlichten op mijn scooter, als er 1 wegvalt, is het gewoon moeilijk rijden.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoeveel voorlichten wil je dan op je scooter, stuk of 5?
Je hebt in ieder geval speciale gevoelens voor hem.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:39 schreef Q_Orianka het volgende:
Er is een jongen die ik ken. Hij zit in een andere klas. Hij is heel nuchter, intelligent en grappig. Ik vind hem heel aardig, maar hij is neit mijn type. Hij leert nu ook mijn vriendin kennen. Ze vinden elkaar heel aardig. Soms te aardig. Ze zegt vaak hoe cool hij is, maar niet haar type. Volgens mij voel ik me bedreigd.
Hij gaat volgend schooljaar naar een andere school. Ik vind het jammer, maar ook leuk omdat hij dan niet in de buurt van mijn vriendin is. Ben ik verliefd op hem?
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:31 schreef liiszle het volgende:
verliefdheid is maar niks
verliefdheid is rampzalig
erger dan de mazelen de bof en rooie hond
want die zijn op z`n hoogst een malig
lang niet zo rampzalig en ongezond!
Ok, ik zal het even voor je uitleggen. Je bent een vrouw, je valt dus op macht en geld. Eerst was hij gewoon een "vriend", tuurlijk vind je hem leuk, maar hij had gewoon die macht niet. Het was gewoon weer nóg een knul op de weg. Maar goed, nu gaat hij vozen met je dinnetje. Jij ziet dat en dit geeft hem meer macht, je ziet immer dat hij wellicht toch onbereikbaar gaat worden, en valt op hem.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:39 schreef Q_Orianka het volgende:
Er is een jongen die ik ken. Hij zit in een andere klas. Hij is heel nuchter, intelligent en grappig. Ik vind hem heel aardig, maar hij is neit mijn type. Hij leert nu ook mijn vriendin kennen. Ze vinden elkaar heel aardig. Soms te aardig. Ze zegt vaak hoe cool hij is, maar niet haar type. Volgens mij voel ik me bedreigd.
Hij gaat volgend schooljaar naar een andere school. Ik vind het jammer, maar ook leuk omdat hij dan niet in de buurt van mijn vriendin is. Ben ik verliefd op hem?
Dr. Phil weer eens gezienquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:58 schreef MASD het volgende:
[..]
Ok, ik zal het even voor je uitleggen. Je bent een vrouw, je valt dus op macht en geld. Eerst was hij gewoon een "vriend", tuurlijk vind je hem leuk, maar hij had gewoon die macht niet. Het was gewoon weer nóg een knul op de weg. Maar goed, nu gaat hij vozen met je dinnetje. Jij ziet dat en dit geeft hem meer macht, je ziet immer dat hij wellicht toch onbereikbaar gaat worden, en valt op hem.
Wat zijn vrouwen toch simpele wezens
Vond je het zelf een handige actie?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:50 schreef Fredo55 het volgende:
Het gaat met ups en downs.![]()
Ik kon gisteravond kiezen; óf met haar naar de feesttent bij de voetbal, óf naar een vriend toe, die niks te doen had.
Ik koos voor dat laatste, omdat mijn vriendin toch genoeg mensen om haar heen had (achteraf waren het allemaal bitches) en omdat me vrienden niks te doen hadden.
Toen zijn we naar een nieuwbouwwijk geweest en wat geblowt en gehangen.![]()
Plots belde me vriendin op, ik kon maar 1zin verstaan omdat de batterij op was:
''je zou M*** en J**** toch overhalen om naar de feesttent te komen?''
Ik hoorde dat ze kwaad was, even later kreeg ik een smsje: ''je heb nog heel wat uit te leggen''
Later moest ze van een vriend aanhoren dat ik stoned het cafe binnen kwam wandelen (dat was ook zo)
Ik sprak ze vanmiddag, en ze vond het echt niet leuk.
Ik wou haar juist meer gaan zien, en dan ga ik blowen met vrienden.
''Als je stoned ben, en ik kom je tegen..hebben we écht ruzie''
Maar ik blow maar 1keer per maand, dus het valt wel goed te praten.![]()
Volgend weekend maar met haar uit!.![]()
![]()
Ik heb een wijze les gehad.
Ik vond het eigenlijk wel kunnen, het was zó lang geleden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |