quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
er was eens een reeks zo mooi
serieuze discussies, maar ook veel geklooi
74 topics was het resultaat
maar toen werd men iets te adequaat
en viel 't STA ten prooi
quote:Op maandag 28 april 2008 20:42 schreef DJKoster het volgende:
Hoppa
Morgen werken en dan weer verder vakantie vieren..
Uhuh. Maandag is weer een gewone werkdag.quote:Op maandag 28 april 2008 20:40 schreef swarmahoer het volgende:
en verschuiven naar zondag vind ik ook goed hooralleen moet ik maandag weer zo vroeg op zoals meedere mensen misschien..?
Bevrijdingsdagquote:Op maandag 28 april 2008 20:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uhuh. Maandag is weer een gewone werkdag.
quote:Op maandag 28 april 2008 20:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Bevrijdingsdagof toch niet zo vrij?
quote:5 mei als vrije dag
Eén en ander betekent echter niet, dat 5 mei automatisch een vrije dag is. De Nederlandse regering heeft bepaald dat werknemers en werkgevers zelf een regeling moeten treffen. Dit is terug te vinden in Staatscourant 190, 1 oktober 1990.
Werknemers in het bedrijfsleven hebben op 5 mei een vrije dag als dit in de cao is afgesproken. Als dit niet is afgesproken of als de bedrijfstak geen cao heeft, beslist de werkgever over wel of geen betaald vrij. Personeel in (rijks)overheidsdienst heeft voor zover dit in de cao is opgenomen en de dienst het toelaat op 5 mei een vrije dag.
Semi-overheden volgen dit voorbeeld zoveel mogelijk. De kantoren van de Nederlandsche Bank zijn gesloten. Dit betekent dat er geen bankbiljetten kunnen worden ingewisseld.
Niet zo vrij als vele anderen, helaasquote:Op maandag 28 april 2008 20:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Bevrijdingsdagof toch niet zo vrij?
Ja, dat dacht ik ook. Ik kan niet echt vinden of dat wel/niet zo is.quote:Op maandag 28 april 2008 20:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
HAkuuunaaa matataaaaaaa
En er is toch 1 keer in de 5 jaar een vrije dag op 5 mei?
Klopt. In de jaren welke een veelvoud van 5 zijn (dus jaren die eindigen op 5 of op 0quote:Op maandag 28 april 2008 20:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
HAkuuunaaa matataaaaaaa
En er is toch 1 keer in de 5 jaar een vrije dag op 5 mei?
Mooi!quote:Op maandag 28 april 2008 20:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo worddocument afsluit.. Ik heb bijna al het mogelijke verbouwd in eigen woorden en moet nu alleen nog 1 ding uitzoeken maar dat staat in een boek wat ik op men kamer heb liggen dus dat doe ik morgen welEn toch houd ik zo'n irritant kriebel gevoel dat het niet goed genoeg is, maar als je er al te lang aanzit lees je er toch overheen dus kan beter er morgen nog ff rustig naar kijken
![]()
En je basketbalquote:Op maandag 28 april 2008 21:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
[ afbeelding ]
Na post je bureau, post je bank/zithoek
quote:
Als dat op mij sloegquote:
oh ik dacht dat het een actuele foto was, zoals van mijquote:Op maandag 28 april 2008 21:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als dat op mij sloegtoen woonde ik er net een week en had ik men kamer opgeruimd voor de foto's
Ik heb er sowieso altijd een stapeltje schoolboeken op liggen.. en savonds men kleren.. meestal uit school men jas en nog meer zooi
gewoon een algemene opslagplaatsquote:Op maandag 28 april 2008 21:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
@Brammie: Slaap/bank/bureau combi?
met je beamertquote:Op maandag 28 april 2008 21:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Na jullie foto's vind ik die van mij ineens nog mooier
quote:Op maandag 28 april 2008 21:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Na jullie foto's vind ik die van mij ineens nog mooier
Ouwe stokertquote:
Lieve schat dat heb ik nog maar zo'n 3 keer gevraagd.. Ik ben er iig in voor atmquote:Op maandag 28 april 2008 21:26 schreef Mikkie het volgende:
Ik pak maar weer eens de strijkplank erbij... overhemdstrijktijd
Yash, DJ, als jullie in zijn voor een potje hoor ik 't wel.
Altijd! Nu dusquote:Op maandag 28 april 2008 21:26 schreef Mikkie het volgende:
Yash, DJ, als jullie in zijn voor een potje hoor ik 't wel.
Al jaren en aan diverse spelletjes..quote:Op maandag 28 april 2008 21:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jullie zijn echt verslaafd hoor
lang bezig dus of nietquote:
Ja sure, haak maar weer afquote:Op maandag 28 april 2008 21:38 schreef swarmahoer het volgende:
maargoed ik ben bier drinken in de stadgroeten en alvast welterusten
Er zijn er 3 catannen en 1 film kijkenquote:
Goede filmquote:Op maandag 28 april 2008 21:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
En nu ga ik vanavond eeeecht American Gangster kijken, gisteravond weer niks van gekomen
Ja, minstens. Neh, alleen op je huge beamer op de muur. Die wilde ik ook, maar ik heb hier geen vrije muurquote:Op maandag 28 april 2008 21:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je serieus was
Ook jij bent jaloers
quote:Op maandag 28 april 2008 21:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja fok deed kut...![]()
Yashi , goade mit brommers kieken?
quote:Op maandag 28 april 2008 21:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja fok deed kut...![]()
Foto?quote:
Scroll ff rustig door dit topic heen.quote:
*door topic gescroldquote:Op maandag 28 april 2008 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Scroll ff rustig door dit topic heen.
Zeg, blijf eens van mijn Yashi af!quote:Op maandag 28 april 2008 21:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja fok deed kut...![]()
quote:Op maandag 28 april 2008 22:31 schreef Californium het volgende:
[..]
*door topic gescrold
geen cameraOf iets voor in me telefoon....Heb hetzelfde bed als yashaa
Ik dezelfde kast.. IKEA ftw!quote:Op maandag 28 april 2008 22:31 schreef Californium het volgende:
[..]
*door topic gescrold
geen cameraOf iets voor in me telefoon....Heb hetzelfde bed als yashaa
Piet, jij gaat mijn hoogtepunt echt niet meemaken hoorquote:Op maandag 28 april 2008 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe gaat het hoogtepunt van de Yashi-adoratie eruitzien?
I want a famous face ideequote:Op maandag 28 april 2008 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe gaat het hoogtepunt van de Yashi-adoratie eruitzien?
Neuh, gewoon even wat gedachten op een rijtje zetten zonder allerlei dingen om mij heen..quote:Op maandag 28 april 2008 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb je zo'n stinkscheet gelaten dan?
Zo'n ding heb ik ook gehad, een twee-persoons. Alleen sexen was echt een dramaquote:
En wat denk je, ik moet voor 3 mei as reagerenquote:Hoi #####,
Wij kennen elkaar niet, maar ik zag via hyves dat jij Economie & Informatica doet/gedaan hebt aan de EUR.
Mijn naam is Nathalie, ik ben actief als recruiter voor RecruitOnline, een bureau die op eigentijdse wijze professionals werft en selecteert voor vaste functies.
Voor een opdrachtgever ben ik naarstig op zoek naar WO’ers die affiniteit hebben met ICT.
Wellicht zijn onderstaande vacatures interessant voor je?
Zo ziet het er inderdaad uit ja. Sowieso zijn hoogslapers al niet mijn ding, maar bouw dan in elk geval een goed stevige, van hout. Zelf zagen en bevestigen ftw!quote:Op maandag 28 april 2008 22:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik ook gehad, een twee-persoons. Alleen sexen was echt een drama.
Dat is gruwlijk man dat gepiepquote:Op maandag 28 april 2008 23:03 schreef HostiMeister het volgende:
Ik haat ikea hoogslapers, laat staan sexen in zulke dingen![]()
klote gepiep
Alles is beter dan seks in zulke klote dingenquote:
Ja, en elke keer dat je in bed ligt, lekker knus tegen elkaar aan onder de dekens, ga jij de trap af naar die koude -alsnog oncomfortabele- bank verhuizen als je zin krijgt?quote:
Joh ik ken iemand (noem geen namen) als ik me in dat bed omdraai is dat al weer reden om te piepen... echt verschikkelijk.quote:Op maandag 28 april 2008 23:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is gruwlijk man dat gepiep.
Die van mij stond ook iets van de muur af, dus elke stoot was een bonk waard. Echt fucked.
Caliquote:Op maandag 28 april 2008 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh ik ken iemand (noem geen namen) als ik me in dat bed omdraai is dat al weer reden om te piepen... echt verschikkelijk.
Dan sexen we toch in jouw bedquote:Op maandag 28 april 2008 23:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, en elke keer dat je in bed ligt, lekker knus tegen elkaar aan onder de dekens, ga jij de trap af naar die koude -alsnog oncomfortabele- bank verhuizen als je zin krijgt?.
Willen is kunnen.quote:Op maandag 28 april 2008 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wil ik klikken?
Goed bezigquote:Op maandag 28 april 2008 23:48 schreef kastanova het volgende:
Zo. Even kaartjes geregeld voor de Play off return NEC - Roda JC.
Kijken of ik daar enkele nieuwe collega's blij mee kan maken.
Neuh..quote:Op maandag 28 april 2008 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wil ik klikken?
Eigen vervoer zou ik behoorlijk wat geld op toe moeten leggen, dus dat was niet echt een optie.quote:Op maandag 28 april 2008 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed bezig.
Hoe staat 't met de woonruimte c.q. het vervoersprobleem?
Mja, op zich... de trein stopt zo ongeveer ín je kantoor, dus wat dat betreft is het wel te doen. En al helemaal als het 100% vergoed wordt... scheelt je een hoop verkeersellende. Zowel de A326 als de A50 staan nogal vast 's ochtends, dus vrolijk zou je daar ook niet van wordenquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Eigen vervoer zou ik behoorlijk wat geld op toe moeten leggen, dus dat was niet echt een optie.
2 appartementen huren ook niet.
En openbaar vervoer wordt geheel vergoed, dus dat gaat hem worden. Scheelt me nog een dik uur reistijd per dag ook.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
U gaat door voor een plek bij mij in bed
zijn dat niet die kneuzen van watskeburt?quote:
Ik stond zelfs midden op de middag al vast, dus dat kan smorgens alleen maar erger worden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, op zich... de trein stopt zo ongeveer ín je kantoor, dus wat dat betreft is het wel te doen. En al helemaal als het 100% vergoed wordt... scheelt je een hoop verkeersellende. Zowel de A326 als de A50 staan nogal vast 's ochtends, dus vrolijk zou je daar ook niet van worden.
Absoluut. Huldequote:Op dinsdag 29 april 2008 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh al de hele daggeweldige ontdekking
Kom maar brengenquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb nog een oranje broek die gestreken moet worden
Mooi hé, die Frank Lucasquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sterke film
Lang geleden dat ik een dergelijke film met geluid vol aan heb gekeken.. was genieten
Zelfs vanuit bed nog fokken... dan ben je verslaafdquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
jah nu lig ik al in bed. kijk men moeder morgen wel lief aan. maar het is waarschijnlijk toch te koud om hem morgenavond aan te doen.
quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:45 schreef Piles het volgende:
JortK is bezig met dagcijfers (totalen), maar de Nijmegen-reeks kan ik vanavond wel ff toevoegen, zoveel topics zijn het niet
Ik ook nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
jah maarIk ben er anderhalve dag niet na vanmiddag
men stats wat doe je
Ik zou een vierde plaats al best ernstig vinden eigenlijkquote:
M'n meisje, wat doe je?!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
jah maarIk ben er anderhalve dag niet na vanmiddag
men stats wat doe je
jah een sociaal leven schijnt ook belangrijk te zijn. maar ik zal echt iedere minuut aan je denken hoor.quote:
Sociaal leven is overratedquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
jah een sociaal leven schijnt ook belangrijk te zijn. maar ik zal echt iedere minuut aan je denken hoor.
ik denk toch wel dat je die hebt of zelfs nog hogerquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou een vierde plaats al best ernstig vinden eigenlijk.
I'm afraid soquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ik denk toch wel dat je die hebt of zelfs nog hoger
Vers fruit idd, en 't substituut is geïmporteerde shitquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
mjah lekker belangrijk ik doe gewoon de fruit market
fruit is niet echt een goed voorbeeld denk ik... tegenwoordig kan je t hele jaar door aardbeien en druiven kopen want het wordt gewoon geimporteerd.... zonnebrillen of zwemspullen/ skiuitrusting lijkt me meer seizoensgebondenquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
mjah lekker belangrijk ik doe gewoon de fruit market
quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vers fruit idd, en 't substituut is geïmporteerde shit.
Ik ben er weg van, alvast een fijne koninginnedag.
Hetzelfdequote:Op dinsdag 29 april 2008 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vers fruit idd, en 't substituut is geïmporteerde shit.
Ik ben er weg van, alvast een fijne koninginnedag.
Trouwens, wat ik me al een tijdje afvraag... Jouw usericon is uber gangsta maar je luistert alleen ouwe rock enzo, lijkt t welquote:
Eigenlijk luister ik van alles maar ik heb nu een jaren 90 zender ontdektquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Trouwens, wat ik me al een tijdje afvraag... Jouw usericon is uber gangsta maar je luistert alleen ouwe rock enzo, lijkt t wel
ik las: tractorquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik zou het zoeken in de toeristische sector
Hola, wat ben je daar wezen doen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:57 schreef morgane het volgende:
Zo, ik ben weer terug uit het mooie Limburg
heb je die nog niet af? of waren die andere dingen telkens deelprojectjes ofzo....quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
LeukGaia park?
![]()
Moet vandaag maar weer eens werken aan schoolproject over een fictieve dierentuin in limburg
Is over 2 periodes... periode 1: inventarisatie en PvA... en nu analyse en adviezenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je die nog niet af? of waren die andere dingen telkens deelprojectjes ofzo....
Vetkees, dat is echt ranzig, al die oude rotzooi er nog inquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:48 schreef swarmahoer het volgende:
mn tas maar eens inpakken.. kan ik gelijk die van litouwen uitpakken
nah de was had ik er al uitgegooit benedenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vetkees, dat is echt ranzig, al die oude rotzooi er nog in
Misschien vanavond even kort, maar aangezien het dan geheid ramdruk is en ik me voor een uurtje stappen niet ga laten afzetten met entree om me vervolgens plat te laten wurmen, denk ik het eigenlijk nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:57 schreef swarmahoer het volgende:
btw mensen die vanvaond de stad in gaan ? (of vanmiddag al )
ik zou gaanquote:
Jij fantaseert er natuurlijk weer meteen allemaal vrouwen bijquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik denk dat ie het anders bedoelde
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik denk dat ie het anders bedoelde
en wat moet ik nu als kado voor mn tante halenquote:
Euhm, je kan even naar Arnhem ofzo?quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en wat moet ik nu als kado voor mn tante halen
Hee, dat heb ik gisteren gedaan. Jij kan ook je faillisement aanvragen nu?quote:
Whahaha bijna...quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee, dat heb ik gisteren gedaan. Jij kan ook je faillisement aanvragen nu?.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo ik ben weg.. zag net verdomme dat nu de wc weer verstopt zit maar ik moet echt de trein gaan halen dus
Duurt de publicatie van de uitslag bij jullie dan ook altijd zo irritant lang?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tentamen ging redelijk, had er vooraf een slecht gevoel bij, maar ik heb maar een 4.5 nodig en dat is nog mogelijk. Afwachten dus.
"Is dat alles dat je kan missen, gierige lul?!"quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
*Gooit een dubbeltje naar armoedzaaier Mikkie
Meestal wel jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:39 schreef Mikkie het volgende:
Duurt de publicatie van de uitslag bij jullie dan ook altijd zo irritant lang?
* Hertog_Martin tosses a penny between Mikkie and Dupje and watches them fight to the death!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
"Is dat alles dat je kan missen, gierige lul?!"
Hebben ze daar geen regels voor dan? Hier gelukkig wel, maar die spreken dan nog over 15 of 20 werkdagen. En als je dan tussendoor nog vakantie hebt, bevrijdingsdag, pinksteren etc...dat helpt niet echt meequote:Op dinsdag 29 april 2008 16:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Ligt aan de docent (in dit geval is 't er 1). Als je vakken hebt die door 3 docenten gegeven worden weet je van tevoren al dat 't 2 maanden gaat duren
.
* Mikkie blijft bedroefd achter...quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
* PietjePuk007 is de gelukkige 3e die 't duppie () meeneemt en er tevergeefs een biertje van probeert te kopen
Regels te over, nu nog iemand die zich eraan gaat houdenquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:46 schreef Mikkie het volgende:
Hebben ze daar geen regels voor dan? Hier gelukkig wel, maar die spreken dan nog over 15 of 20 werkdagen. En als je dan tussendoor nog vakantie hebt, bevrijdingsdag, pinksteren etc...dat helpt niet echt mee.
Mja. Vinger, zere plek etc.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Regels te over, nu nog iemand die zich eraan gaat houden.
Eindelijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Yashi heeft gister als ubernerd iedereen gepwnd.
edit - toch niet, DJ 1 post meer![]()
De maand mei wordt mooi voor mij, 3 rooie ruggen erbij!quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
* Hertog_Martin tosses a penny between Mikkie and Dupje and watches them fight to the death!
Grapjassenquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
* PietjePuk007 is de gelukkige 3e die 't duppie () meeneemt en er tevergeefs een biertje van probeert te kopen
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
De maand mei wordt mooi voor mij, 3 rooie ruggen erbij!
Voor Mikkie wordt ie niet zo mooi, hij valt aan de deurwaarders ten prooi
Vind het best geinig om af en toe te kijkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:30 schreef DJKoster het volgende:
Dat Spangas is echt het toppunt van slecht acteren
Heerlijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:30 schreef DJKoster het volgende:
Vriendinnetje van mij speelt Irmakquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:30 schreef DJKoster het volgende:
Jongens, jullie zijn toch veel te oud voor die serie?quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik heb t nu ook maar eens opgezet
Die 'fee'/ 'fay' oid![]()
Kennelijk vermaken ze zich primaquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:44 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jongens, jullie zijn toch veel te oud voor die serie?
Ik vind het ook wel leuk af en toe, maar eigenlijk alleen maar omdat ik t grappig vind om Fatma (Irmak) zo te zien acterenquote:
Oh haar vond ik nog wel goed acteren vergeleken met de rest vooralquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:55 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk af en toe, maar eigenlijk alleen maar omdat ik t grappig vind om Fatma (Irmak) zo te zien acteren
Okquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Oh haar vond ik nog wel goed acteren vergeleken met de rest vooral
Dus als jullie deze nog ff volspammen, dan kan ik testen of hij het automatisch ook goed doetquote:Snelste gevulde topics
1.16 posts per minuut - Nijmegen #37 - waar de haantjes weer op hun stok zitten
0.89 posts per minuut - Nijmegen #48 - waar de dames gaan bewijzen wel wat te kunnen
0.83 posts per minuut - Nijmegen #56 Wonderschoon stadsaanzicht
0.62 posts per minuut - Nijmegen #45 - Waar Californium zich niet durft te openbaren
0.60 posts per minuut - Nijmegen #72 - Waar een nieuw topic openen zwaar werk is.
Spam-records
104 posts - swarmahoer - Nijmegen #34 - waar we wachten op de terugkeer van Houniet
98 posts - swarmahoer - Nijmegen # 33 waar we benieuwd zijn naar het zusje van lucas
90 posts - swarmahoer - Nijmegen # 39 waar de zondagavond fast chat ten einde komt
90 posts - swarmahoer - Nijmegen #60 - waar de kolonisten de waalbrug innemen
89 posts - swarmahoer - Nijmegen FC #38 - van een 24uurs naar een 4uurs topic
Top 10 Posters
1 swarmahoer - 3332
2 Mikkie - 2764
3 Hertog_Martin - 2688
4 PietjePuk007 - 2530
5 Yashaaaaa - 2172
6 Houniet - 787
7 DJKoster - 757
8 LucasBergman - 697
9 Cocktailprikker - 646
10 HetwasietsmeteenF - 516
Top 10 Topic-openers
1 PietjePuk007 - 41
2 swarmahoer - 7
3 rubbereend - 7
4 Yashaaaaa - 6
5 Mikkie - 5
6 Mark - 4
7 Hertog_Martin - 3
8 LucasBergman - 2
9 DJKoster - 2
10 Dutch_Courage - 2
Ik ben eigenlijk best wel passief hier, ik ben er al sinds deel 19 maar wordt in gehaald door DJkoster die er net isquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
En dan te bedenken dat Yashaaaaa er als een van de laatsten is bijgekomen
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:41 schreef J-heronimus het volgende:
Weet iemand of er vanavond iets te doen is in de stad ?
Paar vrienden vroegen me mee, maar ik weet eigenlijk niet of koninginnennacht iets is in Nijmegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |