Ouwe stokertquote:
Lieve schat dat heb ik nog maar zo'n 3 keer gevraagd.. Ik ben er iig in voor atmquote:Op maandag 28 april 2008 21:26 schreef Mikkie het volgende:
Ik pak maar weer eens de strijkplank erbij... overhemdstrijktijd
Yash, DJ, als jullie in zijn voor een potje hoor ik 't wel.
Altijd! Nu dusquote:Op maandag 28 april 2008 21:26 schreef Mikkie het volgende:
Yash, DJ, als jullie in zijn voor een potje hoor ik 't wel.
Al jaren en aan diverse spelletjes..quote:Op maandag 28 april 2008 21:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jullie zijn echt verslaafd hoor
lang bezig dus of nietquote:
Ja sure, haak maar weer afquote:Op maandag 28 april 2008 21:38 schreef swarmahoer het volgende:
maargoed ik ben bier drinken in de stadgroeten en alvast welterusten
Er zijn er 3 catannen en 1 film kijkenquote:
Goede filmquote:Op maandag 28 april 2008 21:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
En nu ga ik vanavond eeeecht American Gangster kijken, gisteravond weer niks van gekomen
Ja, minstens. Neh, alleen op je huge beamer op de muur. Die wilde ik ook, maar ik heb hier geen vrije muurquote:Op maandag 28 april 2008 21:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je serieus was
Ook jij bent jaloers
quote:Op maandag 28 april 2008 21:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja fok deed kut...![]()
Yashi , goade mit brommers kieken?
quote:Op maandag 28 april 2008 21:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja fok deed kut...![]()
Foto?quote:
Scroll ff rustig door dit topic heen.quote:
*door topic gescroldquote:Op maandag 28 april 2008 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Scroll ff rustig door dit topic heen.
Zeg, blijf eens van mijn Yashi af!quote:Op maandag 28 april 2008 21:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja fok deed kut...![]()
quote:Op maandag 28 april 2008 22:31 schreef Californium het volgende:
[..]
*door topic gescrold
geen cameraOf iets voor in me telefoon....Heb hetzelfde bed als yashaa
Ik dezelfde kast.. IKEA ftw!quote:Op maandag 28 april 2008 22:31 schreef Californium het volgende:
[..]
*door topic gescrold
geen cameraOf iets voor in me telefoon....Heb hetzelfde bed als yashaa
Piet, jij gaat mijn hoogtepunt echt niet meemaken hoorquote:Op maandag 28 april 2008 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe gaat het hoogtepunt van de Yashi-adoratie eruitzien?
I want a famous face ideequote:Op maandag 28 april 2008 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe gaat het hoogtepunt van de Yashi-adoratie eruitzien?
Neuh, gewoon even wat gedachten op een rijtje zetten zonder allerlei dingen om mij heen..quote:Op maandag 28 april 2008 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb je zo'n stinkscheet gelaten dan?
Zo'n ding heb ik ook gehad, een twee-persoons. Alleen sexen was echt een dramaquote:
En wat denk je, ik moet voor 3 mei as reagerenquote:Hoi #####,
Wij kennen elkaar niet, maar ik zag via hyves dat jij Economie & Informatica doet/gedaan hebt aan de EUR.
Mijn naam is Nathalie, ik ben actief als recruiter voor RecruitOnline, een bureau die op eigentijdse wijze professionals werft en selecteert voor vaste functies.
Voor een opdrachtgever ben ik naarstig op zoek naar WO’ers die affiniteit hebben met ICT.
Wellicht zijn onderstaande vacatures interessant voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |