Zelfs vanuit bed nog fokken... dan ben je verslaafdquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
jah nu lig ik al in bed. kijk men moeder morgen wel lief aan. maar het is waarschijnlijk toch te koud om hem morgenavond aan te doen.
quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:45 schreef Piles het volgende:
JortK is bezig met dagcijfers (totalen), maar de Nijmegen-reeks kan ik vanavond wel ff toevoegen, zoveel topics zijn het niet
Ik ook nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
jah maarIk ben er anderhalve dag niet na vanmiddag
men stats wat doe je
Ik zou een vierde plaats al best ernstig vinden eigenlijkquote:
M'n meisje, wat doe je?!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
jah maarIk ben er anderhalve dag niet na vanmiddag
men stats wat doe je
jah een sociaal leven schijnt ook belangrijk te zijn. maar ik zal echt iedere minuut aan je denken hoor.quote:
Sociaal leven is overratedquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
jah een sociaal leven schijnt ook belangrijk te zijn. maar ik zal echt iedere minuut aan je denken hoor.
ik denk toch wel dat je die hebt of zelfs nog hogerquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou een vierde plaats al best ernstig vinden eigenlijk.
I'm afraid soquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ik denk toch wel dat je die hebt of zelfs nog hoger
Vers fruit idd, en 't substituut is geïmporteerde shitquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
mjah lekker belangrijk ik doe gewoon de fruit market
fruit is niet echt een goed voorbeeld denk ik... tegenwoordig kan je t hele jaar door aardbeien en druiven kopen want het wordt gewoon geimporteerd.... zonnebrillen of zwemspullen/ skiuitrusting lijkt me meer seizoensgebondenquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
mjah lekker belangrijk ik doe gewoon de fruit market
quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vers fruit idd, en 't substituut is geïmporteerde shit.
Ik ben er weg van, alvast een fijne koninginnedag.
Hetzelfdequote:Op dinsdag 29 april 2008 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vers fruit idd, en 't substituut is geïmporteerde shit.
Ik ben er weg van, alvast een fijne koninginnedag.
Trouwens, wat ik me al een tijdje afvraag... Jouw usericon is uber gangsta maar je luistert alleen ouwe rock enzo, lijkt t welquote:
Eigenlijk luister ik van alles maar ik heb nu een jaren 90 zender ontdektquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Trouwens, wat ik me al een tijdje afvraag... Jouw usericon is uber gangsta maar je luistert alleen ouwe rock enzo, lijkt t wel
ik las: tractorquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik zou het zoeken in de toeristische sector
Hola, wat ben je daar wezen doen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:57 schreef morgane het volgende:
Zo, ik ben weer terug uit het mooie Limburg
heb je die nog niet af? of waren die andere dingen telkens deelprojectjes ofzo....quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
LeukGaia park?
![]()
Moet vandaag maar weer eens werken aan schoolproject over een fictieve dierentuin in limburg
Is over 2 periodes... periode 1: inventarisatie en PvA... en nu analyse en adviezenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je die nog niet af? of waren die andere dingen telkens deelprojectjes ofzo....
Vetkees, dat is echt ranzig, al die oude rotzooi er nog inquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:48 schreef swarmahoer het volgende:
mn tas maar eens inpakken.. kan ik gelijk die van litouwen uitpakken
nah de was had ik er al uitgegooit benedenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vetkees, dat is echt ranzig, al die oude rotzooi er nog in
Misschien vanavond even kort, maar aangezien het dan geheid ramdruk is en ik me voor een uurtje stappen niet ga laten afzetten met entree om me vervolgens plat te laten wurmen, denk ik het eigenlijk nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:57 schreef swarmahoer het volgende:
btw mensen die vanvaond de stad in gaan ? (of vanmiddag al )
ik zou gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |