Zo ziet het er inderdaad uit ja. Sowieso zijn hoogslapers al niet mijn ding, maar bouw dan in elk geval een goed stevige, van hout. Zelf zagen en bevestigen ftw!quote:Op maandag 28 april 2008 22:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik ook gehad, een twee-persoons. Alleen sexen was echt een drama.
Dat is gruwlijk man dat gepiepquote:Op maandag 28 april 2008 23:03 schreef HostiMeister het volgende:
Ik haat ikea hoogslapers, laat staan sexen in zulke dingen![]()
klote gepiep
Alles is beter dan seks in zulke klote dingenquote:
Ja, en elke keer dat je in bed ligt, lekker knus tegen elkaar aan onder de dekens, ga jij de trap af naar die koude -alsnog oncomfortabele- bank verhuizen als je zin krijgt?quote:
Joh ik ken iemand (noem geen namen) als ik me in dat bed omdraai is dat al weer reden om te piepen... echt verschikkelijk.quote:Op maandag 28 april 2008 23:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is gruwlijk man dat gepiep.
Die van mij stond ook iets van de muur af, dus elke stoot was een bonk waard. Echt fucked.
Caliquote:Op maandag 28 april 2008 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh ik ken iemand (noem geen namen) als ik me in dat bed omdraai is dat al weer reden om te piepen... echt verschikkelijk.
Dan sexen we toch in jouw bedquote:Op maandag 28 april 2008 23:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, en elke keer dat je in bed ligt, lekker knus tegen elkaar aan onder de dekens, ga jij de trap af naar die koude -alsnog oncomfortabele- bank verhuizen als je zin krijgt?.
Willen is kunnen.quote:Op maandag 28 april 2008 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wil ik klikken?
Goed bezigquote:Op maandag 28 april 2008 23:48 schreef kastanova het volgende:
Zo. Even kaartjes geregeld voor de Play off return NEC - Roda JC.
Kijken of ik daar enkele nieuwe collega's blij mee kan maken.
Neuh..quote:Op maandag 28 april 2008 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wil ik klikken?
Eigen vervoer zou ik behoorlijk wat geld op toe moeten leggen, dus dat was niet echt een optie.quote:Op maandag 28 april 2008 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed bezig.
Hoe staat 't met de woonruimte c.q. het vervoersprobleem?
Mja, op zich... de trein stopt zo ongeveer ín je kantoor, dus wat dat betreft is het wel te doen. En al helemaal als het 100% vergoed wordt... scheelt je een hoop verkeersellende. Zowel de A326 als de A50 staan nogal vast 's ochtends, dus vrolijk zou je daar ook niet van wordenquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Eigen vervoer zou ik behoorlijk wat geld op toe moeten leggen, dus dat was niet echt een optie.
2 appartementen huren ook niet.
En openbaar vervoer wordt geheel vergoed, dus dat gaat hem worden. Scheelt me nog een dik uur reistijd per dag ook.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
U gaat door voor een plek bij mij in bed
zijn dat niet die kneuzen van watskeburt?quote:
Ik stond zelfs midden op de middag al vast, dus dat kan smorgens alleen maar erger worden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, op zich... de trein stopt zo ongeveer ín je kantoor, dus wat dat betreft is het wel te doen. En al helemaal als het 100% vergoed wordt... scheelt je een hoop verkeersellende. Zowel de A326 als de A50 staan nogal vast 's ochtends, dus vrolijk zou je daar ook niet van worden.
Absoluut. Huldequote:Op dinsdag 29 april 2008 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh al de hele daggeweldige ontdekking
Kom maar brengenquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb nog een oranje broek die gestreken moet worden
Mooi hé, die Frank Lucasquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sterke film
Lang geleden dat ik een dergelijke film met geluid vol aan heb gekeken.. was genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |