Zo ziet het er inderdaad uit ja. Sowieso zijn hoogslapers al niet mijn ding, maar bouw dan in elk geval een goed stevige, van hout. Zelf zagen en bevestigen ftw!quote:Op maandag 28 april 2008 22:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik ook gehad, een twee-persoons. Alleen sexen was echt een drama.

Dat is gruwlijk man dat gepiepquote:Op maandag 28 april 2008 23:03 schreef HostiMeister het volgende:
Ik haat ikea hoogslapers, laat staan sexen in zulke dingen
klote gepiep
 .
. . Echt fucked.
. Echt fucked.

Alles is beter dan seks in zulke klote dingenquote:

Ja, en elke keer dat je in bed ligt, lekker knus tegen elkaar aan onder de dekens, ga jij de trap af naar die koude -alsnog oncomfortabele- bank verhuizen als je zin krijgt?quote:
 .
.

Joh ik ken iemand (noem geen namen) als ik me in dat bed omdraai is dat al weer reden om te piepen... echt verschikkelijk.quote:Op maandag 28 april 2008 23:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is gruwlijk man dat gepiep.
Die van mij stond ook iets van de muur af, dus elke stoot was een bonk waard. Echt fucked.

Caliquote:Op maandag 28 april 2008 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh ik ken iemand (noem geen namen) als ik me in dat bed omdraai is dat al weer reden om te piepen... echt verschikkelijk.
 ?
? . Morgenvroeg weer hardlopen.
. Morgenvroeg weer hardlopen. joo..
 joo..

Dan sexen we toch in jouw bedquote:Op maandag 28 april 2008 23:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, en elke keer dat je in bed ligt, lekker knus tegen elkaar aan onder de dekens, ga jij de trap af naar die koude -alsnog oncomfortabele- bank verhuizen als je zin krijgt?.

Willen is kunnen.quote:Op maandag 28 april 2008 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wil ik klikken?

.
.

Goed bezigquote:Op maandag 28 april 2008 23:48 schreef kastanova het volgende:
Zo. Even kaartjes geregeld voor de Play off return NEC - Roda JC.
Kijken of ik daar enkele nieuwe collega's blij mee kan maken.
 .
. 

Neuh..quote:Op maandag 28 april 2008 23:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wil ik klikken?

Eigen vervoer zou ik behoorlijk wat geld op toe moeten leggen, dus dat was niet echt een optie.quote:Op maandag 28 april 2008 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed bezig.
Hoe staat 't met de woonruimte c.q. het vervoersprobleem?
 .
.

Mja, op zich... de trein stopt zo ongeveer ín je kantoor, dus wat dat betreft is het wel te doen. En al helemaal als het 100% vergoed wordt... scheelt je een hoop verkeersellende. Zowel de A326 als de A50 staan nogal vast 's ochtends, dus vrolijk zou je daar ook niet van wordenquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Eigen vervoer zou ik behoorlijk wat geld op toe moeten leggen, dus dat was niet echt een optie.
2 appartementen huren ook niet.
En openbaar vervoer wordt geheel vergoed, dus dat gaat hem worden. Scheelt me nog een dik uur reistijd per dag ook.
 .
.

quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
U gaat door voor een plek bij mij in bed

zijn dat niet die kneuzen van watskeburt?quote:

Ik stond zelfs midden op de middag al vast, dus dat kan smorgens alleen maar erger worden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, op zich... de trein stopt zo ongeveer ín je kantoor, dus wat dat betreft is het wel te doen. En al helemaal als het 100% vergoed wordt... scheelt je een hoop verkeersellende. Zowel de A326 als de A50 staan nogal vast 's ochtends, dus vrolijk zou je daar ook niet van worden.
 .
.

Absoluut. Huldequote:Op dinsdag 29 april 2008 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh al de hele daggeweldige ontdekking

.
.

Kom maar brengenquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb nog een oranje broek die gestreken moet worden
 .
.

Mooi hé, die Frank Lucasquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sterke film
Lang geleden dat ik een dergelijke film met geluid vol aan heb gekeken.. was genieten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |