Mooi hé, die Frank Lucasquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sterke film
Lang geleden dat ik een dergelijke film met geluid vol aan heb gekeken.. was genieten
Zelfs vanuit bed nog fokken... dan ben je verslaafdquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
jah nu lig ik al in bed. kijk men moeder morgen wel lief aan. maar het is waarschijnlijk toch te koud om hem morgenavond aan te doen.
quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:45 schreef Piles het volgende:
JortK is bezig met dagcijfers (totalen), maar de Nijmegen-reeks kan ik vanavond wel ff toevoegen, zoveel topics zijn het niet
Ik ook nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
jah maarIk ben er anderhalve dag niet na vanmiddag
men stats wat doe je
Ik zou een vierde plaats al best ernstig vinden eigenlijkquote:
M'n meisje, wat doe je?!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
jah maarIk ben er anderhalve dag niet na vanmiddag
men stats wat doe je
jah een sociaal leven schijnt ook belangrijk te zijn. maar ik zal echt iedere minuut aan je denken hoor.quote:
Sociaal leven is overratedquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
jah een sociaal leven schijnt ook belangrijk te zijn. maar ik zal echt iedere minuut aan je denken hoor.
ik denk toch wel dat je die hebt of zelfs nog hogerquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou een vierde plaats al best ernstig vinden eigenlijk.
I'm afraid soquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ik denk toch wel dat je die hebt of zelfs nog hoger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |