quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
er was eens een reeks zo mooi
serieuze discussies, maar ook veel geklooi
74 topics was het resultaat
maar toen werd men iets te adequaat
en viel 't STA ten prooi
quote:Op maandag 28 april 2008 20:42 schreef DJKoster het volgende:
Hoppa
Morgen werken en dan weer verder vakantie vieren..
Uhuh. Maandag is weer een gewone werkdag.quote:Op maandag 28 april 2008 20:40 schreef swarmahoer het volgende:
en verschuiven naar zondag vind ik ook goed hooralleen moet ik maandag weer zo vroeg op zoals meedere mensen misschien..?
Bevrijdingsdagquote:Op maandag 28 april 2008 20:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uhuh. Maandag is weer een gewone werkdag.
quote:Op maandag 28 april 2008 20:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Bevrijdingsdagof toch niet zo vrij?
quote:5 mei als vrije dag
Eén en ander betekent echter niet, dat 5 mei automatisch een vrije dag is. De Nederlandse regering heeft bepaald dat werknemers en werkgevers zelf een regeling moeten treffen. Dit is terug te vinden in Staatscourant 190, 1 oktober 1990.
Werknemers in het bedrijfsleven hebben op 5 mei een vrije dag als dit in de cao is afgesproken. Als dit niet is afgesproken of als de bedrijfstak geen cao heeft, beslist de werkgever over wel of geen betaald vrij. Personeel in (rijks)overheidsdienst heeft voor zover dit in de cao is opgenomen en de dienst het toelaat op 5 mei een vrije dag.
Semi-overheden volgen dit voorbeeld zoveel mogelijk. De kantoren van de Nederlandsche Bank zijn gesloten. Dit betekent dat er geen bankbiljetten kunnen worden ingewisseld.
Niet zo vrij als vele anderen, helaasquote:Op maandag 28 april 2008 20:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Bevrijdingsdagof toch niet zo vrij?
Ja, dat dacht ik ook. Ik kan niet echt vinden of dat wel/niet zo is.quote:Op maandag 28 april 2008 20:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
HAkuuunaaa matataaaaaaa
En er is toch 1 keer in de 5 jaar een vrije dag op 5 mei?
Klopt. In de jaren welke een veelvoud van 5 zijn (dus jaren die eindigen op 5 of op 0quote:Op maandag 28 april 2008 20:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
HAkuuunaaa matataaaaaaa
En er is toch 1 keer in de 5 jaar een vrije dag op 5 mei?
Mooi!quote:Op maandag 28 april 2008 20:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo worddocument afsluit.. Ik heb bijna al het mogelijke verbouwd in eigen woorden en moet nu alleen nog 1 ding uitzoeken maar dat staat in een boek wat ik op men kamer heb liggen dus dat doe ik morgen welEn toch houd ik zo'n irritant kriebel gevoel dat het niet goed genoeg is, maar als je er al te lang aanzit lees je er toch overheen dus kan beter er morgen nog ff rustig naar kijken
![]()
En je basketbalquote:Op maandag 28 april 2008 21:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
[ afbeelding ]
Na post je bureau, post je bank/zithoek
quote:
Als dat op mij sloegquote:
oh ik dacht dat het een actuele foto was, zoals van mijquote:Op maandag 28 april 2008 21:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als dat op mij sloegtoen woonde ik er net een week en had ik men kamer opgeruimd voor de foto's
Ik heb er sowieso altijd een stapeltje schoolboeken op liggen.. en savonds men kleren.. meestal uit school men jas en nog meer zooi
gewoon een algemene opslagplaatsquote:Op maandag 28 april 2008 21:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
@Brammie: Slaap/bank/bureau combi?
met je beamertquote:Op maandag 28 april 2008 21:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Na jullie foto's vind ik die van mij ineens nog mooier
quote:Op maandag 28 april 2008 21:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Na jullie foto's vind ik die van mij ineens nog mooier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |