De vorige keer was het 137 geloof ik. Wel wat aan de hoge kant dus maar nog niet te hoog.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:09 schreef mrien het volgende:
Ai da's wel minder
Hoe hoog was je bloeddruk de vorige keer?
Balen dat Leeloo nog niet gedraaid is, die van mij volgens mij ook niet, maar jij loopt nog een weekje voor natuurlijk...
Heb je zelf geen last van je bloeddruk?
Nee, daar is niet naar gekeken. Ik neem aan dat als het volgende keer weer hoog is dat er sowieso een bloedcontrole komt op eiwitten enzo? En je hebt helemaal gelijk, ik zal het zeker vragen volgende week, over het glucosegehalte enzo. Ik wil de baby uiteraard het liefst tot 37 weken gewoon lekker binnen houden en gezond blijven!quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:06 schreef Leah het volgende:
Silmarwen, ik heb het al eens eerder geschreven (aan de hand van je berichtje over het glucosegehalte).
Ik herken heel erg wat je schrijft, zo verliep de zwangerschap van Freek ook. Is er recent nog naar je glucosewaarden gekeken?
Vergeef me de bemoeizucht, maar ik bespaar een ander graag iets wat voorkomen kan worden.
Goed op jezelf letten hoor, en vertrouwen is goed, maar artsen en VK's missen soms ook weleens wat (het blijft mensenwerk).
quote:Op zaterdag 26 april 2008 08:01 schreef marit1978 het volgende:
Hier een nacht met zo'n 4x een kuitkramp-aanval ..ik ben čcht zwanger
![]()
Weet je ook niet bij benadering hoelang je zwanger bent? Je bent toch ooit ergens voor het laatst ongesteld geweest?quote:Op maandag 28 april 2008 10:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
Misschien rare vraag, maar de 12 weken echo doen ze toch ook nog steeds? Niet dat ik weet wanneer ik 12 weken ben, maar ok.
Leuk freecell en mooi dat alles in orde lijkt!
Volgens mij kan je dan gewoon de datum van je laatste menstruatie aanhouden?quote:Op maandag 28 april 2008 10:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja, 17 maart voor het laatst ongesteld. Maar 3,5 week erna (oid) getest. En toen negatief. Maar kan toen ook te vroeg getest hebben. Maar kan ook daarna dus zwanger zijn geworden.
De eerste was overigens bij de gyneacoloog om te kijken of ik echt zwanger was. En het is volgende week woensdagquote:Op maandag 28 april 2008 11:02 schreef GI het volgende:
Wij hebben mazzel met onze verloskundige. Hij is ook huisarts en doet bij ieder bezoekje een echo.
6, 8, 12, 16, 20, 21, 24, 28, 31 en week 33 een echo. Voor mij als man is dat natuurlijk fantastisch, ik heb op deze manier toch 'zicht' op de baby en de groei. We moeten vrijdag weer voor de bloeddruk en woensdag omdat het nog in een stuit ligt. Ik gok dat we dan weer een echo krijgen.
`quote:Op maandag 28 april 2008 12:07 schreef Silmarwen het volgende:
LovelyLady, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb er ook niet voor gekozen, mede omdat het in een ander dorp moest en ik daar niet zo'n zin in had. Bovendien had ik ook niet echt behoefte om mijn zwangerschap met wild vreemde te delen enzo. Alhoewel je dat op FOK! toch ook wel doet.
Dat heb ik ook vaak zo. Geen idee waarom en ik vind het ook graag zelf uit. Bovendien vind ik het fijner naar mijn lichaam te luisteren. Ik ben zo'n muts die het dan op 1 manier leert en dat dan krampachtig vol gaat houden, terwijl dat waarschijnlijk niet mijn manier is. Dus ik zoek het liever zelf uit.quote:Op maandag 28 april 2008 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
`
Op FOK! vind ik het toch minder erg. Ik voel me in een sociale omgeving met allemaal meiden toch snel buitengesloten (ik twijfel daarom ook nog steeds over die OUD-meeting, en hoe het dan gaat want ben dan tegen de 34 weken zwanger)
Dat vind ik ook zo mooi. Van Kim hebben we ook zo'n duidelijke van haar ruggegraatje.quote:Op maandag 28 april 2008 15:53 schreef flowerbox het volgende:
Freecell, mooie duidelijke foto's![]()
Dat ruggegraatje
Nee, dat kan ik me inderdaad wel voorstellen.quote:Op maandag 28 april 2008 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
KT Tunstall
Heb al geregeld dat zoonlief bij oma kan logeren en wij em woensdagochtend weer ophalen.
Eventjes vindt ik wel zonde van het geld dan kan ik net zo goed niet gaan.
Woon zelf in Hoorn, moet naar Alkmaar en dan Adam dan terug naar Hoorn en dan woensdag zoonlief ophalen weer in Alkmaar.. Dus dat doe je niet even
Valt mee, het kan altijd ergerquote:Op maandag 28 april 2008 16:29 schreef Silmarwen het volgende:
Das een goed idee.Kun je gewoon lekker zitten ja.
En iets heftiger, valt wel mee toch.
Kristalkinderen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:26 schreef Belana het volgende:
Marie wat een prachtige echo
en fijn ook om Jose hier te zien! en Lunastar! allemaal mensen die lang hebben moeten wachten, geweldig!
dat wordt druk met die awards eind van het jaar
en dit jaar worden er kristalkinderen geboren is mij verteld, dus die hebben blijkbaar op bijzondere mama's en papa's gewacht
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:26 schreef Belana het volgende:
en fijn ook om Jose hier te zien! en Lunastar! allemaal mensen die lang hebben moeten wachten, geweldig!
Bij mijn vk wordt 'ie ook standaard aangeboden en vergoed via mijn verzekering. Wij doen 'm zelf niet, wel de 20 weken echo.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:20 schreef Llewella het volgende:
Marie, mooie echo!!!
Owlet; gelukkig dat het wel al iets beter gaat; veel sterkte gewenst met verder opknappen!!!
En, ook voor mij is de combinatietest gewoon vergoed! Kreeg een overzicht van de verzekering.
Geen idee op basis waarvan, maar wel een mooie meevaller!
Nu alleen nog voor de leuke bezoekjes. Wat heerlijk om jou hier te zien posten Miepesquote:
Hangt er vanaf waar je woontquote:Op woensdag 30 april 2008 00:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mammietje![]()
Wanneer hebben jullie de kraamzorg geregeld? Volgens een vriendin moet dat nu al. Maar dat lijkt me wel erg vroeg. Na de termijnecho lijkt mij vroeg zat.
Ik heb het met 12 weken zo'n beetje aangevraagd via de website van de verzekering (+ kraampakket), en toen de papieren zo rond 16 weken opgestuurd. Ik heb tot die 12 weken gewacht om iig de eerste spannende termijn voorbij te zijn.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mammietje![]()
Wanneer hebben jullie de kraamzorg geregeld? Volgens een vriendin moet dat nu al. Maar dat lijkt me wel erg vroeg. Na de termijnecho lijkt mij vroeg zat.
ach noem me een zweefteefquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:36 schreef Mammietje het volgende:
Heb even gegoogled op Kristalkinderen, maar ben er niet zeker van of we daar nou zo blij mee moeten zijn, Belana...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stormy waters...
sailin'
dat vind ik lief van je Belana... en ik denk idd dat ze op speciale mama's en papa's hebben gewachtquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:26 schreef Belana het volgende:
Marie wat een prachtige echo
dat wordt druk met die awards eind van het jaar
ten eerste van harte gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 april 2008 11:49 schreef mefke79 het volgende:
en daar is tie dan...de allereerste voorzichtige melding van een 2009 baby. Uitgerekend rond 5 januari en nu dus pas 4 weken en 2 dagen. Nog heel pril dus, maar ik voel me overduidelijk zwanger.
Meteen ook even een vraagje. Ik heb twee dagen lang echt goed pijn gehad rond mijn eierstok, alsof ik ovuleerde. Is dat normaal? Wanneer is het een symptoom van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
quote:Op woensdag 30 april 2008 10:23 schreef Belana het volgende:
[..]
ach noem me een zweefteefer zitten mooie dingen in
Ik heb me ooit als eens verdiept in nieuwetijdskinderen e.d. omdat ik zelf vrij veel aanvoel zeg maar (wat ook wetenschappelijk te verklaren zou zijn, niks vreems aan, kwestie van ontwikkeling door om te gaan met bepaalde situaties en te leren mensen aan te voelen om eigen veiligheid te kunnen waarborgen), aan de ene kant houd ik niet zo van het hele zweverige, aan de andere kant vind ik het wel interessant, of althans de positieve ontwikkeling en verruiming van het bewustzijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bepaalde dingen neem ik ter harte, maar om me er echt mee bezig te houden of er volgens te leven ofzow, nee dan houd ik het liever nuchter en met beiden voeten op de grond.
Ik las iets over de naam doorgeven van te voren; ik heb dus jaren geleden een intense droom gehad over 'm'n dochtertje' die heel werkelijk was, en met de naam, waar ik tot dusverre nog niet vanaf geweken ben, dus vond dat wel typisch toen ik dat las gisteravond
Verder; ik ga het denk maar eens wat rustiger aandoen, en het er nog een beetje van nemen.
3 nachten achter elkaar stipt om 4 uur wakker en niet meer verder kunnen slapen, vanochtend wel naar de vrijmarkt geweest even klein rondje, maar daarna ook echt moe. Inmiddels een tukje gedaan en voel me weer wat beterder.
En maar eens met oefeningen beginnen om te zien of de beeb wil draaien, want als ik dan lees dat de meesten tussen 28 en 32 weken in de uiteindelijke positie liggen (weet niet of dat klopt, maar staat in een boek wat ik hier heb), en ik voel de kleine nog steeds kennelijk op m'n blaas trappelen met de voetjes, dan heb ik zoiets van hup, draaien!"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
Die pijn heb ik ook gehad. Dus herkenbaar.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:49 schreef mefke79 het volgende:
en daar is tie dan...de allereerste voorzichtige melding van een 2009 baby. Uitgerekend rond 5 januari en nu dus pas 4 weken en 2 dagen. Nog heel pril dus, maar ik voel me overduidelijk zwanger.
Meteen ook even een vraagje. Ik heb twee dagen lang echt goed pijn gehad rond mijn eierstok, alsof ik ovuleerde. Is dat normaal? Wanneer is het een symptoom van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:00 schreef Mammietje het volgende:
Heb trouwens zin in sex maar we durven niet meer... Herkenbaar?
En een level 40 shaman, een level 23 priest en een level 24 paladinquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:00 schreef Silmarwen het volgende:!
Hey ik heb een lvl 42 nightelf hunter! En mijn man heeft al een lvl 70 mage. Ik kan alleen niet meer zoveel spelen omdat achter de pc zitten zo zeer gaat doen.
dat vind ik beetje zonde van het geld...quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
je kan toch ook een zwangerschaps trainingbroek/ joggingbroek kopen?
Had ik bij Kim en die zat erg lekker. Hopelijk bestaat die nog steeds bij Prenatal.
Maar dan moet je man er wel 1 hebben ...quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:02 schreef marit1978 het volgende:
[..]
dat vind ik beetje zonde van het geld...
van V. zit prima en comfortabel, hoeft voor mij dan niet keurig passend te zijn hoor
Ik draag het ook echt alleen op tijden dat behalve V niemand me er in ziet
(hihi, het is nu net of V een slonzige vrouw heeft die voor hem geen moeite meer doet...
zo erg is het gelukkig niet hoor!)
Bij de fysiotherapeut heb ik daar wel een trucje voor geleerd, maar ik weet niet of het mij lukt om dat hier uit te leggen. Maar ik zal een poging wagen:quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:47 schreef Llewella het volgende:
Iemand nog een trukje om m'n bekken weer terug te knakken?
Ik liep naar zolder, keek naar de rol tapijt, en het schoot spontaan in me rug/bekken
Niet heel erg pijnlijk maar wel lastig, zeker met lopen, en alsof ik een beetje doorzak bij bepaalde bewegingen.
Heb al geprobeerd diverse houdingen aan te nemen maar het 'knakt' niet terug.
Ja ik, alsof je heel hard op je schede bent gevallen. Dat zijn ook je bekken. Bij mij is dat momenteel het gevoel wat draaien in bed zo erg maakt. In het begin voelde het een beetje als een blauwe plek maar ondertussen is dat wat erger. Morgen de fysio maar eens bellen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Niemand die hier ook wel eens dat "beurse" gevoel heeft? Zoals eerder beschreven in mijn post?
Volgens mij niet hoor. Gewoon bellen en kijken wat zij zeggen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:18 schreef DolleMina het volgende:
Zou het erg voorbarig zijn als ik me morgen meteen aanmeld bij moeders voor moeders?
[klaagmode]Vraag me af wat de fysio er aan kan doen, helaas kan ik niet zomaar de fysio even bellen, bij ons moet je echt eerst op doktersbezoek zijn geweest. En op dit moment staat de dokter me niet aan. Zou maandag ook nog naar de tandarts moeten (en evt wortelkanaalbehandeling moeten ondergaan) maar ook dat ga ik afzeggen. Ben misschien zo opstandig als de pest, maar op het moment wordt ik niet vrolijker van dokters, verloskundigen en tandartsen want ik voel me niet serieus genomen met al mijn klachten.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:26 schreef Silmarwen het volgende:
Ja ik, alsof je heel hard op je schede bent gevallen. Dat zijn ook je bekken. Bij mij is dat momenteel het gevoel wat draaien in bed zo erg maakt. In het begin voelde het een beetje als een blauwe plek maar ondertussen is dat wat erger. Morgen de fysio maar eens bellen.
Hoeft overigens niet erger te worden hoor! Maar het is inderdaad een beetje een beurs gevoel.
Is sowieso wijzer... sperma buiten je lichaam houden... Je wordt er zo dik van.quote:Op donderdag 1 mei 2008 08:53 schreef marit1978 het volgende:
hier vorige keer wel gedaan hoor (besproken met vk dus)... sex kan zolang je vliezen gewoon intact zijn!
Tenzij er redenen zijn (en dat had je van de vk allang gehoord) om dat 'goedje' in sperma (prostaglandinen) even buiten je lichaam te houden.
(voortijdige ontsluiting bv)
Zelfs al vóór het uitblijven van je menstruatie!quote:Op woensdag 30 april 2008 20:34 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wie weet er hoe snel je kunt uitdijen als je zwanger bent van de 2e? Nu toch nog niet?!
Zullen de darmen en mijn eigen speklaagje wel zijn lijkt me.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:59 schreef Llewella het volgende:
Hij haalt dan ook aan dat het idee dat zijn ouders sex hebben niet echt fijn is, dus dat de kleine misschien ook later een 'trauma' krijgt als we het doen zolang die kleine nog in de buik zit.
Klinkt ook wel logisch eik. Ik denk dat ik een megabuik krijg. Bij Kim droeg ik "naar binnen".En had ik heel lang een kleine buik. Merk het vanzelf wel.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:48 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zelfs al vóór het uitblijven van je menstruatie!Was voor mij een reden om een test te doen destijds (om het uit te sluiten voor ik naar de dokter ging met een 'opgezette' buik!
) Het is mij als volgt uitgelegd: je lichaam herkent de 'zwangerschapsstand' en je spieren -die al eens uitgerekt zijn- gaan sneller weer in die stand staan. Bereid je er maar op voor: deze buik wordt ook dikker dan bij de vorige!
(Om nog maar te zwijgen over het eigen leven dat je navel gaat leiden bij een derde!
)
Ja ik heb daar bij Sara heel erg last van gehad en het begint nu ook te komen. Bij mij kwam het van een irritatie van de banden, die op het schaambot zitten. Op het laatst kon ik bijvoorbeeld niet meer goed omrollen, omdat je dan je benen iets uit elkaar moet doen, en dat deed mega veel pijn. Of een trap af, ook vreselijk, terwijl omhoog wel goed ging. Je kan er weinig tegen doen, behalve erop letten dat je bij dingen als opstaan, omdraaien in bed enz. je je knieeen zo dicht mogelijk bij elkaar houdt op het moment van kracht zetten. En slapen met een (borsvoedings)kussen tussen je benen is dan ook erg lekker!quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Niemand die hier ook wel eens dat "beurse" gevoel heeft? Zoals eerder beschreven in mijn post?
Meneer en mevrouw Asics zijn op 02 juli 2008 uitgerekendquote:Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen
Weet niet of je al antwoord had: Wat mij enorm hielp in deze is een oefening die ik van mijn Mensendieck terapeute kreeg. Op je rug gaan liggen met opgetrokken knieen. Je voeten staan vrij dicht bij je. Dan laat je langzaam je knieen naar beneden zakken, met je voeten tegen elkaar. Probeer ze zover mogelijk te laten zakken. Bij mij hoorde je het dan soms echt *knak* terug schieten.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:47 schreef Llewella het volgende:
Iemand nog een trukje om m'n bekken weer terug te knakken?
Ik liep naar zolder, keek naar de rol tapijt, en het schoot spontaan in me rug/bekken
Niet heel erg pijnlijk maar wel lastig, zeker met lopen, en alsof ik een beetje doorzak bij bepaalde bewegingen.
Heb al geprobeerd diverse houdingen aan te nemen maar het 'knakt' niet terug.
Oehw, dat klinkt wel erg spannend!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:11 schreef flowerbox het volgende:
Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven! Bedankt!![]()
Manlief is inmiddels ook al thuis dus dat is wel fijn.
Weeen komen nu behoorlijk snel achter elkaar met 8 min ertussen.
We zullen zo even de vk gaan bellen.
Groetjes!
Pff..hoop dat je kleintje nog even blijft zitten! 't is nu nog wel wat te vroeg...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:02 schreef KD-fotografie het volgende:
Vanacht heel de nacht weeėnachtige gevoelens gehad, verloskundige is vanochted geweest, de baby is al heel ver ingedaald, mijn liezen branden ook erg ervan.
Maar er zit een klein beetje ontsluiting maar opzich niks zorgwekkend, gewoon afwachten of het erger wordt.
Kan goed nog gewoon een aantal weken duren hoor, valt niks over te zeggen, ik hoop zelf dat het nog tot minimaal 37 weken duurt ondanks de ongemakken nu, dan kan ik thuis bevallen.
Ben 33 weken en 3 dagen zwanger
Hier hetzelfde, stuitbevalling zie ik ook echt niet zitten..maar keizersnede lijkt mij/ons ook niet echt watquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:03 schreef Silmarwen het volgende:
Het idee van een keizersnee komt hier ook steeds dichterbij omdat Leeloo maar niet wil draaien.Ik heb besloten dat ik onder geen beding een stuitbevalling wil, er kleven teveel risico's aan voor de baby en voor mij.
Om kwart voor 4 getrouwd, daarvoor foto's gemaakt, man of 30 aanwezig, daarna receptie en aansluitend diner met 15 man. Relatief klein dus, maar wel heel gezellig en helemaal zoals we het zelf wilden!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
Mrien nog gefeliciteerd met je bruiloft, hopelijk was het een dag om nooit te vergeten?! (of hebben jullie het vrij simpel gehouden)
Kun je beter tegen jezelf zeggenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:06 schreef Silmarwen het volgende:
KD, doe je rustig aan!
Mijn bloeddruk was vorige keer 147 (niet 142 dus) over 82, vandaag 142/86 dus ik moest bloed gaan prikken en woensdag krijg ik de uitslag over eventuele verhoogde leverwaarde blablabla wat op zwangerschapsvergiftiging kan duiden. Let's hope not.
Ik voelde hem met 22 weken. En het begon inderdaad met plopjes.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:42 schreef geppie het volgende:
Bij de hoeveel weken voelde jullie bij jullie eerste zwangerschap het babietje? Ik ben nu 14 wkn + 5 dgn en ik denk af en toe dat ik iets voel, maar het zouden net zo goed mijn darmen kunnen zijn![]()
dacht gisterenavond ook plopjes te voelen, maar ik heb geen idee of iemand het nu al van 'buiten' zou kunnen voelen
Ja, dank je, die worden erg gewaardeerd...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:00 schreef Mammietje het volgende:
Lekkere horrorverhalen voor alle nieuwe mama's-in-spe...![]()
Misschien wel, maar het is hier nog niet gemeldquote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:59 schreef DolleMina het volgende:
Is het kindje van flowerbox er al? Of heb ik wat gemist?
Ligt aan je verloskundige, maar meestal ergens tussen 7 en 12 weken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:43 schreef mefke79 het volgende:
Even een praktische vraag. In welke week is ongeveer het eerste bezoek aan de verloskundige?
Ik spreek vast voor mijn beurt, maar volgens mij gaat jou dat niks aanquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:48 schreef Troel het volgende:
(En een vraag die je wellicht niet op prijs zult stellen, maar waar ik erg benieuwd naar ben, hoe krijg je het voor elkaar om van geld van de schuldsanering een wii fit te kopen?)
Ik ben blij dat je mijn vraag beantwoord, ik bedoelde hem niet verkeerd. En die bonnen via NIPO en dergelijke zijn altijd erg leuk jaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
Het gaat eigenlijk niemand wat aan. Maar ik/we had al het idee dat die vraag zou komen. Dus ik beantwoord hem toch wel.
Ik verdien al maanden, waarschijnlijk wel meer dan een jaar, dat weet ik niet meer, bol.com bonnen door enquetes online in te vullen. Dus zo heb ik gespaard voor de wii fit.
En het geld wat we krijgen is het weekgeld, vrij te besteden. Is het op, dan heb je pech. Daarvan kunnen we soms iets sparen. De ene week heb je immers meer boodschappen nodig dan de andere week.
Ik heb nog geen werk gevonden. Ben niet heel druk op zoek, maar kijk gewoon rond en hoef het iig van schuldsanering niet.
De zwangerschap vinden ze ok. Hoe bedoel je extra steun?
Hoe het gaat met elkaars zwangerschap gaat ook niemand wat aan toch? Toch delen mensen het met elkaar en dan krijg je vragen uit interesse et cetera. Dat is het risico van veel dingen op een openbaar forum te zetten als FOK!.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:54 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik spreek vast voor mijn beurt, maar volgens mij gaat jou dat niks aan
Dat het in een ander topic hoorde ben ik wel met je eens. Dat de vraag gesteld wordt, vind ik niet vreemd.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:33 schreef snoopy het volgende:
Ik dacht dat dit 'Zwangerschap en Geboorte' heette, niet 'hoe kan kan ik mijn WII betalen'? Beetje rare vergelijking vind ik Silmarwen..
Niet alle verloskundigen hebben echo-apparatuur staan en niet alle verloskundigen laten een termijn echo maken als je zelf vrij zeker bent van hoever je bent omdat je menstruatie regelmatig is.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:06 schreef mefke79 het volgende:
pff, dat duurt nog lang. Ik had (heb) het plan om het pas 'wereldkundig' te maken als ik het eerste bezoek (met echo) gehad heb. In het slechtste geval dus nog 7 weken mijn mond houden...Nou ja, binnenkort maar eens mailen naar de verloskundige, dan hoor ik het wel.
Hier!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:48 schreef freecell het volgende:
Nu het toch over NIPO gaat. Hoe word je daar lid van?
Ik probeerde het laatst online op te zoeken, maar het is een systeem met uitnodigen oid? Kan één van jullie me dan misschien uitnodigen?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik verdien al maanden, waarschijnlijk wel meer dan een jaar, dat weet ik niet meer, bol.com bonnen door enquetes online in te vullen. Dus zo heb ik gespaard voor de wii fit.
Dankquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:52 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hier!
https://capi.tns-nipo.com/secure/aanmelden.asp
Een Hello Kitty tas
Jij hebt echt geen leven he. Ja, er is wat bijbetaald, door te sparen van oa. het weekgeld. Hoeveel dat was wist ik al niet meer. Maar wat maakt jou dat uit?quote:
Viavia is zeker te proberen. We gaan nog eens goed rondvragen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:46 schreef Llewella het volgende:
Sil; hoge bloeddruk kan idd tintelende vingers veroorzaken, maar hoeft toch niet meteen een (lichte) zwangerschapsvergiftiging te zijn?
Ik duim iig voor je dat alles goed is!
_Ingrid_ & Djeez; er is altijd wel een mouw aan te passen zeg maar; idd gratis spulletjes via kringloop (al weet ik niet hoe dat precies zit, ik dacht dat ze er tegenwoordig ook aardig aan probeerde te verdienen).
Maar zelf heb ik bijv inmiddels ook redelijk wat spullen dubbel; en de dingen die ik overhoud gaan naar een kennis van m'n broertje die uitgerekend is in september en zwanger van een tweeling, en een paar weken geleden op straat is gezet door haar ex. Ik krijg zelf ook een hoop spullen maar wil veel toch nieuw/naar eigen smaak, dus zodoende schuift veel weer door. Hebben jullie geen vrienden/kennissen die ook nog kunnen helpen de babyuitzet aan te vullen indien nodig op die manier?
Enne, misselijk, moe en gevoelige tepels, klinkt aardig zwanger ja(Ondanks dat het vervelend kan zijn toch ook iets heel moois om het te voelen!).
Mijn luiertas is vandaag binnengekomen!!!Ohw wat lekker roze is die!
En volgens het kaartje ook echt een luiertas en niet gewoon een tas die lijkt op een luiertas zoals ik aanvankelijk dacht, erg grappig, in nederland ben ik nog geen hello kitty luiertassen tegen gekomen.
En sinds vandaag kan ik op zolder computeren, morgen maar eens een beginnetje aan de slaapkamer maken.
gelukkig heb ik Fok!quote:
Het maakt mij niks uit, maar ik vind het wel grappig, (nouja grappig, eigenlijk triest) om te lezen hoe jullie de hele boel bijelkaar fantaseren hier.quote:Ja, er is wat bijbetaald, door te sparen van oa. het weekgeld. Hoeveel dat was wist ik al niet meer. Maar wat maakt jou dat uit?
Ik zei eerder al dat we van het weekgeld soms sparen. Dat is geen fantaseren. Maar goed, jij hebt iets tegen ons, dat was me al lang duidelijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:18 schreef easy-going het volgende:
[..]
gelukkig heb ik Fok!
[..]
Het maakt mij niks uit, maar ik vind het wel grappig, (nouja grappig, eigenlijk triest) om te lezen hoe jullie de hele boel bijelkaar fantaseren hier.
edit: en verder is dit hardstikke offtopic, sorry daarvoor overige zwangeren!
De tas, en de verschoningsmat en flessenthermotasjes maar die moeten nog binnenkomenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Heb je een foto van de tas? ben benieuwd!
Ik had zelf ook niet gerekend op een echo, maar ze maken em standaard staat in de beschrijving op de site. Je moet met volle blaas komen omdat ze altijd gaan kijken. Ik vrees alleen wel dat dat dus niet met 8 weken zal zijn. Morgen maar eens invullen dat ik een afspraak wil, dan hoor ik het vanzelf.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:49 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Niet alle verloskundigen hebben echo-apparatuur staan en niet alle verloskundigen laten een termijn echo maken als je zelf vrij zeker bent van hoever je bent omdat je menstruatie regelmatig is.
En ik hoop natuurlijk heel hard voor je dat je wel snel een echo krijgt en naar je ukkie kan kijken, maar pin jezelf er nog niet teveel op vast, ze zijn niet overal even makkelijk ermee.
Hey van harte! En ik lees dat je ook nog es fit zwanger gaat blijven!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik zei eerder al dat we van het weekgeld soms sparen. Dat is geen fantaseren. Maar goed, jij hebt iets tegen ons, dat was me al lang duidelijk.
Nou, nu maar weer ontopic verder, is voor de rest ook leuker idd. Verder is er altijd nog de PM.
Bedankt, ook namens Ingrid!quote:Op zondag 4 mei 2008 01:22 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Hey van harte! En ik lees dat je ook nog es fit zwanger gaat blijven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |