abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58461601
Een extra bijdrage is nog niet zo duidelijk of dat nou kan of niet. Dat ga ik zeker nog navragen.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 22:13:46 #277
35189 Troel
scherp en bot
pi_58461602
Baby in draagdoek en Kim in de wagen? Of zo'n plankje aan de wagen waar Kim op staat?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage zaterdag 3 mei 2008 @ 22:17:26 #278
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_58461668
Wel is het zo dat ze elke maand opsplitsen in vijf weken, terwijl de meeste maanden maar vier weken hebben. Kortweg houdt dit in dat je acht weken weekgeld opspaart op jaarbasis, en dit mag je gebruiken voo iets extra's. Vakanties, cadeautjes enz. Dus gaan we het besteden voor de baby. En eventueel mogen we gratis spullen ophalen bij de kringloop, aangezien we bij de GKB zitten.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zaterdag 3 mei 2008 @ 22:19:43 #279
35189 Troel
scherp en bot
pi_58461697
Ah ok, dat is inderdaad ook wel een voordeel. En als je bij de kringloop van alles kan vinden, dan kan je dat geld gebruiken voor nieuwe kleertjes enzo, dat is wel prettig

Nogmaals bedankt voor jullie antwoord
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58461749
Ach natuurlijk! Dat wat Djeez zegt was ik helemaal vergeten. Misschien krijgen we extra weekgeld, omdat Djeez meer verdient. Schijnt aan de situatie te liggen of dat lukt. Maandag bel ik meteen op.

Om ontopic te blijven ik heb ineens 's morgens erg last van misselijkheid. Maar dat kan ook komen doordat ik een antibioticakuur heb gehad. En ik ben snel moe! En gevoelige tepels. Maar vind het ook wel wat hebben, voel me er wel echt zwanger door. En soms een trekkerig gevoel in mn liezen.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 22:28:53 #281
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_58461853
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 21:54 schreef snoopy het volgende:

[..]

Ik spreek vast voor mijn beurt, maar volgens mij gaat jou dat niks aan
Hoe het gaat met elkaars zwangerschap gaat ook niemand wat aan toch? Toch delen mensen het met elkaar en dan krijg je vragen uit interesse et cetera. Dat is het risico van veel dingen op een openbaar forum te zetten als FOK!.

Ik ben echt nieuwsgierig naar de uitslag woensdag. Mijn enkels zetten elke dag een beetje meer op en vandaag tintelde mijn vingers lichtjes, maar dat kan dus ook carpaal tunnel zijn. Verder voel ik me wel goed, moe, maar geen hoofdpijnen, lichtflitsen of buikpijnen. Ik las vandaag wel dat een lichte vorm van zwangerschapsvergiftiging thuis behandeld kan worden. Maar goed, laten we er maar van uit gaan dat dat het niet is.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 22:33:47 #282
640 snoopy
peanuts
pi_58461913
Ik dacht dat dit 'Zwangerschap en Geboorte' heette, niet 'hoe kan kan ik mijn WII betalen'? Beetje rare vergelijking vind ik Silmarwen..
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 3 mei 2008 @ 22:35:58 #283
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_58461939
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 22:33 schreef snoopy het volgende:
Ik dacht dat dit 'Zwangerschap en Geboorte' heette, niet 'hoe kan kan ik mijn WII betalen'? Beetje rare vergelijking vind ik Silmarwen..
Dat het in een ander topic hoorde ben ik wel met je eens. Dat de vraag gesteld wordt, vind ik niet vreemd.
pi_58462075
Sil; hoge bloeddruk kan idd tintelende vingers veroorzaken, maar hoeft toch niet meteen een (lichte) zwangerschapsvergiftiging te zijn?
Ik duim iig voor je dat alles goed is!

_Ingrid_ & Djeez; er is altijd wel een mouw aan te passen zeg maar; idd gratis spulletjes via kringloop (al weet ik niet hoe dat precies zit, ik dacht dat ze er tegenwoordig ook aardig aan probeerde te verdienen ).
Maar zelf heb ik bijv inmiddels ook redelijk wat spullen dubbel; en de dingen die ik overhoud gaan naar een kennis van m'n broertje die uitgerekend is in september en zwanger van een tweeling, en een paar weken geleden op straat is gezet door haar ex. Ik krijg zelf ook een hoop spullen maar wil veel toch nieuw/naar eigen smaak, dus zodoende schuift veel weer door. Hebben jullie geen vrienden/kennissen die ook nog kunnen helpen de babyuitzet aan te vullen indien nodig op die manier?
Enne, misselijk, moe en gevoelige tepels, klinkt aardig zwanger ja (Ondanks dat het vervelend kan zijn toch ook iets heel moois om het te voelen!).

Mijn luiertas is vandaag binnengekomen!!! Ohw wat lekker roze is die! En volgens het kaartje ook echt een luiertas en niet gewoon een tas die lijkt op een luiertas zoals ik aanvankelijk dacht, erg grappig, in nederland ben ik nog geen hello kitty luiertassen tegen gekomen.

En sinds vandaag kan ik op zolder computeren, morgen maar eens een beginnetje aan de slaapkamer maken.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_58462099
Nu het toch over NIPO gaat. Hoe word je daar lid van?
Ik probeerde het laatst online op te zoeken, maar het is een systeem met uitnodigen oid? Kan één van jullie me dan misschien uitnodigen?
  zaterdag 3 mei 2008 @ 22:49:06 #286
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58462114
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 21:06 schreef mefke79 het volgende:
pff, dat duurt nog lang. Ik had (heb) het plan om het pas 'wereldkundig' te maken als ik het eerste bezoek (met echo) gehad heb. In het slechtste geval dus nog 7 weken mijn mond houden...Nou ja, binnenkort maar eens mailen naar de verloskundige, dan hoor ik het wel.
Niet alle verloskundigen hebben echo-apparatuur staan en niet alle verloskundigen laten een termijn echo maken als je zelf vrij zeker bent van hoever je bent omdat je menstruatie regelmatig is.

Ik had nu m'n eerste afspraak bij de verloskundige bij 8 weken, maar die was zuiver administratief. Echo gebeurt hier bij het centrale artsenlab en het hartje luisteren doen ze hier pas bij de 2e afspraak omdat het bij 8 weken echt een toevalstreffer is als je hem hoort en een ontzettend teleurstelling als je het niet hoort.
Deze praktijk laat standaard bij iedereen een termijnecho doen, maar bij m'n eerste zwangerschap zat ik bij een andere praktijk en daar heb ik de verwijzing voor een termijnecho echt alleen gekregen omdat m'n menstruatie zo onregelmatig was.

En ik hoop natuurlijk heel hard voor je dat je wel snel een echo krijgt en naar je ukkie kan kijken, maar pin jezelf er nog niet teveel op vast, ze zijn niet overal even makkelijk ermee.
pi_58462170
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 22:48 schreef freecell het volgende:
Nu het toch over NIPO gaat. Hoe word je daar lid van?
Ik probeerde het laatst online op te zoeken, maar het is een systeem met uitnodigen oid? Kan één van jullie me dan misschien uitnodigen?
Hier!
https://capi.tns-nipo.com/secure/aanmelden.asp

Een Hello Kitty tas
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_58462249
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 22:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik verdien al maanden, waarschijnlijk wel meer dan een jaar, dat weet ik niet meer, bol.com bonnen door enquetes online in te vullen. Dus zo heb ik gespaard voor de wii fit.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_58462393
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 22:52 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hier!
https://capi.tns-nipo.com/secure/aanmelden.asp

Een Hello Kitty tas
Dank
pi_58462427
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 22:57 schreef easy-going het volgende:

[..]

Jij hebt echt geen leven he. Ja, er is wat bijbetaald, door te sparen van oa. het weekgeld. Hoeveel dat was wist ik al niet meer. Maar wat maakt jou dat uit?
pi_58462522
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 22:46 schreef Llewella het volgende:
Sil; hoge bloeddruk kan idd tintelende vingers veroorzaken, maar hoeft toch niet meteen een (lichte) zwangerschapsvergiftiging te zijn?
Ik duim iig voor je dat alles goed is!

_Ingrid_ & Djeez; er is altijd wel een mouw aan te passen zeg maar; idd gratis spulletjes via kringloop (al weet ik niet hoe dat precies zit, ik dacht dat ze er tegenwoordig ook aardig aan probeerde te verdienen ).
Maar zelf heb ik bijv inmiddels ook redelijk wat spullen dubbel; en de dingen die ik overhoud gaan naar een kennis van m'n broertje die uitgerekend is in september en zwanger van een tweeling, en een paar weken geleden op straat is gezet door haar ex. Ik krijg zelf ook een hoop spullen maar wil veel toch nieuw/naar eigen smaak, dus zodoende schuift veel weer door. Hebben jullie geen vrienden/kennissen die ook nog kunnen helpen de babyuitzet aan te vullen indien nodig op die manier?
Enne, misselijk, moe en gevoelige tepels, klinkt aardig zwanger ja (Ondanks dat het vervelend kan zijn toch ook iets heel moois om het te voelen!).

Mijn luiertas is vandaag binnengekomen!!! Ohw wat lekker roze is die! En volgens het kaartje ook echt een luiertas en niet gewoon een tas die lijkt op een luiertas zoals ik aanvankelijk dacht, erg grappig, in nederland ben ik nog geen hello kitty luiertassen tegen gekomen.

En sinds vandaag kan ik op zolder computeren, morgen maar eens een beginnetje aan de slaapkamer maken.
Viavia is zeker te proberen. We gaan nog eens goed rondvragen.
Kringloop is iig voor kleding en speelgoed gratis, omdat we bij gkb zitten. Is via een apart stichting hier.
Meubels hebben ze ook wel eens, maar lijkt mij dat er wel een vergoeding voor wordt gevraagd.

Heb je een foto van de tas? ben benieuwd!
pi_58462589
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 23:08 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Jij hebt echt geen leven he.
gelukkig heb ik Fok!
quote:
Ja, er is wat bijbetaald, door te sparen van oa. het weekgeld. Hoeveel dat was wist ik al niet meer. Maar wat maakt jou dat uit?
Het maakt mij niks uit, maar ik vind het wel grappig, (nouja grappig, eigenlijk triest) om te lezen hoe jullie de hele boel bijelkaar fantaseren hier.

edit: en verder is dit hardstikke offtopic, sorry daarvoor overige zwangeren!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_58462659
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 23:18 schreef easy-going het volgende:

[..]

gelukkig heb ik Fok!
[..]

Het maakt mij niks uit, maar ik vind het wel grappig, (nouja grappig, eigenlijk triest) om te lezen hoe jullie de hele boel bijelkaar fantaseren hier.

edit: en verder is dit hardstikke offtopic, sorry daarvoor overige zwangeren!
Ik zei eerder al dat we van het weekgeld soms sparen. Dat is geen fantaseren. Maar goed, jij hebt iets tegen ons, dat was me al lang duidelijk.

Nou, nu maar weer ontopic verder, is voor de rest ook leuker idd. Verder is er altijd nog de PM.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Ingrid_ op 03-05-2008 23:28:50 ]
pi_58463196
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 23:14 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Heb je een foto van de tas? ben benieuwd!
De tas, en de verschoningsmat en flessenthermotasjes maar die moeten nog binnenkomen

De tas heeft me 15 euro gekost inclusief verzendkosten Geheel nieuw
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zondag 4 mei 2008 @ 00:09:14 #295
100412 mefke79
komt goed!
pi_58463434
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 22:49 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Niet alle verloskundigen hebben echo-apparatuur staan en niet alle verloskundigen laten een termijn echo maken als je zelf vrij zeker bent van hoever je bent omdat je menstruatie regelmatig is.

En ik hoop natuurlijk heel hard voor je dat je wel snel een echo krijgt en naar je ukkie kan kijken, maar pin jezelf er nog niet teveel op vast, ze zijn niet overal even makkelijk ermee.
Ik had zelf ook niet gerekend op een echo, maar ze maken em standaard staat in de beschrijving op de site. Je moet met volle blaas komen omdat ze altijd gaan kijken. Ik vrees alleen wel dat dat dus niet met 8 weken zal zijn. Morgen maar eens invullen dat ik een afspraak wil, dan hoor ik het vanzelf.
(had voor mezelf bedacht dat ik zou wachten tot ik 5 weken ben, maar ach, die ene dag maakt ook niet meer uit. Ze plannen je toch niet eerder in dan zij willen, je moet namelijk invullen wat je cyclus was ed)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_58463617
Over de eerste echo; ik weet exact de dag en tijdstip dat de kleine is verwekt, maar we kregen netjes de eerste afspraak een echo. De verloskundepraktijk waar ik bij zit heeft dan zelf ook een apparaat in huis.
Amber Mae
  zondag 4 mei 2008 @ 01:22:12 #297
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_58464787
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 23:22 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Ik zei eerder al dat we van het weekgeld soms sparen. Dat is geen fantaseren. Maar goed, jij hebt iets tegen ons, dat was me al lang duidelijk.

Nou, nu maar weer ontopic verder, is voor de rest ook leuker idd. Verder is er altijd nog de PM.
Hey van harte! En ik lees dat je ook nog es fit zwanger gaat blijven!
I'm so glamourous I piss glitter!
  Redactie Frontpage zondag 4 mei 2008 @ 01:42:21 #298
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_58465142
quote:
Op zondag 4 mei 2008 01:22 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Hey van harte! En ik lees dat je ook nog es fit zwanger gaat blijven!
Bedankt, ook namens Ingrid!

Llewella, ik moet ff van Ingrid zeggen dat ze het tasje zeer mooi vindt. Veel plezier ermee!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 4 mei 2008 @ 06:33:25 #299
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_58466742
Ik vind het trouwens wel eng dat ik zo weinig klachten heb. Ik ben af en toe een beetje misselijk en ik heb af en toe krampjes. Beide lijken wel minder te worden (of ik raak er aan gewend, kan ook).

Maar ja, ik heb sowieso de neiging moeiteloos door lichamelijke dingen te zeilen. Bij het in twee keer trekken van mijn verstandskiezen heb ik na een paar uur nog bezorgd de tandarts gebeld of er niet wat mis was, want bij de tweede lading kiezen stopte het bloeden niet meteen. Bleek dus dat ik extreem snel (binnen het uur) gestopt was met bloeden de eerste keer. Niks aan het handje dus. Hopelijk is dit hetzelfde.
pi_58467005
Vanacht behoorlijk geschrokken. Eerst was het heel gezellig in bed
Daarna even naar de WC om te plassen (ik ben nogal gevoelig voor blaasontsteking). Toen verloor ik dus helderrrood bloed. Het was niet heel erg veel en ook zo weer over, maar het drupte er wel uit.

Dus ik om 12:00 de verloskundige bellen Maar die zei dat het heel vaak voorkwam direct na de seks, gewoon een geknapt adertje en dat het zo weer over zou moeten zijn. Zolang het niet meer werd of ik buikpijn kreeg, hoefde ik me geen zorgen te maken. Vergelijkbaar met een bloedneus zeg maar
Het is inderdaad over, maar ik schrok zo verschrikkelijk gisteravond! Toen ik gebeld had en gerustgesteld was, eerst maar eens een potje gejankt
Duurde ook vrij lang voor ik uiteindelijk sliep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')