Hoe het gaat met elkaars zwangerschap gaat ook niemand wat aan toch? Toch delen mensen het met elkaar en dan krijg je vragen uit interesse et cetera. Dat is het risico van veel dingen op een openbaar forum te zetten als FOK!.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:54 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik spreek vast voor mijn beurt, maar volgens mij gaat jou dat niks aan
Dat het in een ander topic hoorde ben ik wel met je eens. Dat de vraag gesteld wordt, vind ik niet vreemd.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:33 schreef snoopy het volgende:
Ik dacht dat dit 'Zwangerschap en Geboorte' heette, niet 'hoe kan kan ik mijn WII betalen'? Beetje rare vergelijking vind ik Silmarwen..
Niet alle verloskundigen hebben echo-apparatuur staan en niet alle verloskundigen laten een termijn echo maken als je zelf vrij zeker bent van hoever je bent omdat je menstruatie regelmatig is.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:06 schreef mefke79 het volgende:
pff, dat duurt nog lang. Ik had (heb) het plan om het pas 'wereldkundig' te maken als ik het eerste bezoek (met echo) gehad heb. In het slechtste geval dus nog 7 weken mijn mond houden...Nou ja, binnenkort maar eens mailen naar de verloskundige, dan hoor ik het wel.
Hier!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:48 schreef freecell het volgende:
Nu het toch over NIPO gaat. Hoe word je daar lid van?
Ik probeerde het laatst online op te zoeken, maar het is een systeem met uitnodigen oid? Kan één van jullie me dan misschien uitnodigen?
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik verdien al maanden, waarschijnlijk wel meer dan een jaar, dat weet ik niet meer, bol.com bonnen door enquetes online in te vullen. Dus zo heb ik gespaard voor de wii fit.
Dankquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:52 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hier!
https://capi.tns-nipo.com/secure/aanmelden.asp
Een Hello Kitty tas
Jij hebt echt geen leven he. Ja, er is wat bijbetaald, door te sparen van oa. het weekgeld. Hoeveel dat was wist ik al niet meer. Maar wat maakt jou dat uit?quote:
Viavia is zeker te proberen. We gaan nog eens goed rondvragen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:46 schreef Llewella het volgende:
Sil; hoge bloeddruk kan idd tintelende vingers veroorzaken, maar hoeft toch niet meteen een (lichte) zwangerschapsvergiftiging te zijn?
Ik duim iig voor je dat alles goed is!
_Ingrid_ & Djeez; er is altijd wel een mouw aan te passen zeg maar; idd gratis spulletjes via kringloop (al weet ik niet hoe dat precies zit, ik dacht dat ze er tegenwoordig ook aardig aan probeerde te verdienen).
Maar zelf heb ik bijv inmiddels ook redelijk wat spullen dubbel; en de dingen die ik overhoud gaan naar een kennis van m'n broertje die uitgerekend is in september en zwanger van een tweeling, en een paar weken geleden op straat is gezet door haar ex. Ik krijg zelf ook een hoop spullen maar wil veel toch nieuw/naar eigen smaak, dus zodoende schuift veel weer door. Hebben jullie geen vrienden/kennissen die ook nog kunnen helpen de babyuitzet aan te vullen indien nodig op die manier?
Enne, misselijk, moe en gevoelige tepels, klinkt aardig zwanger ja(Ondanks dat het vervelend kan zijn toch ook iets heel moois om het te voelen!).
Mijn luiertas is vandaag binnengekomen!!!Ohw wat lekker roze is die!
En volgens het kaartje ook echt een luiertas en niet gewoon een tas die lijkt op een luiertas zoals ik aanvankelijk dacht, erg grappig, in nederland ben ik nog geen hello kitty luiertassen tegen gekomen.
En sinds vandaag kan ik op zolder computeren, morgen maar eens een beginnetje aan de slaapkamer maken.
gelukkig heb ik Fok!quote:
Het maakt mij niks uit, maar ik vind het wel grappig, (nouja grappig, eigenlijk triest) om te lezen hoe jullie de hele boel bijelkaar fantaseren hier.quote:Ja, er is wat bijbetaald, door te sparen van oa. het weekgeld. Hoeveel dat was wist ik al niet meer. Maar wat maakt jou dat uit?
Ik zei eerder al dat we van het weekgeld soms sparen. Dat is geen fantaseren. Maar goed, jij hebt iets tegen ons, dat was me al lang duidelijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:18 schreef easy-going het volgende:
[..]
gelukkig heb ik Fok!
[..]
Het maakt mij niks uit, maar ik vind het wel grappig, (nouja grappig, eigenlijk triest) om te lezen hoe jullie de hele boel bijelkaar fantaseren hier.
edit: en verder is dit hardstikke offtopic, sorry daarvoor overige zwangeren!
De tas, en de verschoningsmat en flessenthermotasjes maar die moeten nog binnenkomenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Heb je een foto van de tas? ben benieuwd!
Ik had zelf ook niet gerekend op een echo, maar ze maken em standaard staat in de beschrijving op de site. Je moet met volle blaas komen omdat ze altijd gaan kijken. Ik vrees alleen wel dat dat dus niet met 8 weken zal zijn. Morgen maar eens invullen dat ik een afspraak wil, dan hoor ik het vanzelf.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:49 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Niet alle verloskundigen hebben echo-apparatuur staan en niet alle verloskundigen laten een termijn echo maken als je zelf vrij zeker bent van hoever je bent omdat je menstruatie regelmatig is.
En ik hoop natuurlijk heel hard voor je dat je wel snel een echo krijgt en naar je ukkie kan kijken, maar pin jezelf er nog niet teveel op vast, ze zijn niet overal even makkelijk ermee.
Hey van harte! En ik lees dat je ook nog es fit zwanger gaat blijven!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik zei eerder al dat we van het weekgeld soms sparen. Dat is geen fantaseren. Maar goed, jij hebt iets tegen ons, dat was me al lang duidelijk.
Nou, nu maar weer ontopic verder, is voor de rest ook leuker idd. Verder is er altijd nog de PM.
Bedankt, ook namens Ingrid!quote:Op zondag 4 mei 2008 01:22 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Hey van harte! En ik lees dat je ook nog es fit zwanger gaat blijven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |