Kristalkinderen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:26 schreef Belana het volgende:
Marie wat een prachtige echo
en fijn ook om Jose hier te zien! en Lunastar! allemaal mensen die lang hebben moeten wachten, geweldig!
dat wordt druk met die awards eind van het jaar
en dit jaar worden er kristalkinderen geboren is mij verteld, dus die hebben blijkbaar op bijzondere mama's en papa's gewacht
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:26 schreef Belana het volgende:
en fijn ook om Jose hier te zien! en Lunastar! allemaal mensen die lang hebben moeten wachten, geweldig!
Bij mijn vk wordt 'ie ook standaard aangeboden en vergoed via mijn verzekering. Wij doen 'm zelf niet, wel de 20 weken echo.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:20 schreef Llewella het volgende:
Marie, mooie echo!!!
Owlet; gelukkig dat het wel al iets beter gaat; veel sterkte gewenst met verder opknappen!!!
En, ook voor mij is de combinatietest gewoon vergoed! Kreeg een overzicht van de verzekering.
Geen idee op basis waarvan, maar wel een mooie meevaller!
Nu alleen nog voor de leuke bezoekjes. Wat heerlijk om jou hier te zien posten Miepesquote:
Hangt er vanaf waar je woontquote:Op woensdag 30 april 2008 00:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mammietje![]()
Wanneer hebben jullie de kraamzorg geregeld? Volgens een vriendin moet dat nu al. Maar dat lijkt me wel erg vroeg. Na de termijnecho lijkt mij vroeg zat.
Ik heb het met 12 weken zo'n beetje aangevraagd via de website van de verzekering (+ kraampakket), en toen de papieren zo rond 16 weken opgestuurd. Ik heb tot die 12 weken gewacht om iig de eerste spannende termijn voorbij te zijn.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mammietje![]()
Wanneer hebben jullie de kraamzorg geregeld? Volgens een vriendin moet dat nu al. Maar dat lijkt me wel erg vroeg. Na de termijnecho lijkt mij vroeg zat.
ach noem me een zweefteefquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:36 schreef Mammietje het volgende:
Heb even gegoogled op Kristalkinderen, maar ben er niet zeker van of we daar nou zo blij mee moeten zijn, Belana...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stormy waters...
sailin'
dat vind ik lief van je Belana... en ik denk idd dat ze op speciale mama's en papa's hebben gewachtquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:26 schreef Belana het volgende:
Marie wat een prachtige echo
dat wordt druk met die awards eind van het jaar
ten eerste van harte gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 april 2008 11:49 schreef mefke79 het volgende:
en daar is tie dan...de allereerste voorzichtige melding van een 2009 baby. Uitgerekend rond 5 januari en nu dus pas 4 weken en 2 dagen. Nog heel pril dus, maar ik voel me overduidelijk zwanger.
Meteen ook even een vraagje. Ik heb twee dagen lang echt goed pijn gehad rond mijn eierstok, alsof ik ovuleerde. Is dat normaal? Wanneer is het een symptoom van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
quote:Op woensdag 30 april 2008 10:23 schreef Belana het volgende:
[..]
ach noem me een zweefteefer zitten mooie dingen in
Ik heb me ooit als eens verdiept in nieuwetijdskinderen e.d. omdat ik zelf vrij veel aanvoel zeg maar (wat ook wetenschappelijk te verklaren zou zijn, niks vreems aan, kwestie van ontwikkeling door om te gaan met bepaalde situaties en te leren mensen aan te voelen om eigen veiligheid te kunnen waarborgen), aan de ene kant houd ik niet zo van het hele zweverige, aan de andere kant vind ik het wel interessant, of althans de positieve ontwikkeling en verruiming van het bewustzijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bepaalde dingen neem ik ter harte, maar om me er echt mee bezig te houden of er volgens te leven ofzow, nee dan houd ik het liever nuchter en met beiden voeten op de grond.
Ik las iets over de naam doorgeven van te voren; ik heb dus jaren geleden een intense droom gehad over 'm'n dochtertje' die heel werkelijk was, en met de naam, waar ik tot dusverre nog niet vanaf geweken ben, dus vond dat wel typisch toen ik dat las gisteravond
Verder; ik ga het denk maar eens wat rustiger aandoen, en het er nog een beetje van nemen.
3 nachten achter elkaar stipt om 4 uur wakker en niet meer verder kunnen slapen, vanochtend wel naar de vrijmarkt geweest even klein rondje, maar daarna ook echt moe. Inmiddels een tukje gedaan en voel me weer wat beterder.
En maar eens met oefeningen beginnen om te zien of de beeb wil draaien, want als ik dan lees dat de meesten tussen 28 en 32 weken in de uiteindelijke positie liggen (weet niet of dat klopt, maar staat in een boek wat ik hier heb), en ik voel de kleine nog steeds kennelijk op m'n blaas trappelen met de voetjes, dan heb ik zoiets van hup, draaien!"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
Die pijn heb ik ook gehad. Dus herkenbaar.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:49 schreef mefke79 het volgende:
en daar is tie dan...de allereerste voorzichtige melding van een 2009 baby. Uitgerekend rond 5 januari en nu dus pas 4 weken en 2 dagen. Nog heel pril dus, maar ik voel me overduidelijk zwanger.
Meteen ook even een vraagje. Ik heb twee dagen lang echt goed pijn gehad rond mijn eierstok, alsof ik ovuleerde. Is dat normaal? Wanneer is het een symptoom van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:00 schreef Mammietje het volgende:
Heb trouwens zin in sex maar we durven niet meer... Herkenbaar?
En een level 40 shaman, een level 23 priest en een level 24 paladinquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:00 schreef Silmarwen het volgende:!
Hey ik heb een lvl 42 nightelf hunter! En mijn man heeft al een lvl 70 mage. Ik kan alleen niet meer zoveel spelen omdat achter de pc zitten zo zeer gaat doen.
dat vind ik beetje zonde van het geld...quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
je kan toch ook een zwangerschaps trainingbroek/ joggingbroek kopen?
Had ik bij Kim en die zat erg lekker. Hopelijk bestaat die nog steeds bij Prenatal.
Maar dan moet je man er wel 1 hebben ...quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:02 schreef marit1978 het volgende:
[..]
dat vind ik beetje zonde van het geld...
van V. zit prima en comfortabel, hoeft voor mij dan niet keurig passend te zijn hoor
Ik draag het ook echt alleen op tijden dat behalve V niemand me er in ziet
(hihi, het is nu net of V een slonzige vrouw heeft die voor hem geen moeite meer doet...
zo erg is het gelukkig niet hoor!)
Bij de fysiotherapeut heb ik daar wel een trucje voor geleerd, maar ik weet niet of het mij lukt om dat hier uit te leggen. Maar ik zal een poging wagen:quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:47 schreef Llewella het volgende:
Iemand nog een trukje om m'n bekken weer terug te knakken?
Ik liep naar zolder, keek naar de rol tapijt, en het schoot spontaan in me rug/bekken
Niet heel erg pijnlijk maar wel lastig, zeker met lopen, en alsof ik een beetje doorzak bij bepaalde bewegingen.
Heb al geprobeerd diverse houdingen aan te nemen maar het 'knakt' niet terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |