quote:Wat een kutspeler is Davydenko toch ook, ik verbaas me er elke keer weer over
Vrije vertaling...quote:We verbazen ons hier volgens mij alleen over zijn rare fratsen, het gaat bijna nooit vlekkeloos. Dat hij kan tennissen ziet iedereen.
Nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:40 schreef Wopper1 het volgende:
Zie Nalbandian nu weer voor het eerst. Die zie je ook met de week dikker worden.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:41 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
ps. Rogiertje lijkt net een grote baby in dat blauw![]()
quote:
quote:ps. Rogiertje lijkt net een grote baby in dat blauw![]()
1e set Nalbandian.quote:
Nou dat had hij niet hoor. Als Nalbandian gelijk het net bestormt moet je met iets op de proppen komen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
1e set Nalbandian.Teleurstellend wat Federer deed op het laatste setpoint: hij had zoveel tijd dat hij de bal in elk geval in het spel had kunnen houden.
![]()
Volgens mij had hij wel veel tijd. Hij wachtte even en toen sloeg hij hem ver uit.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou dat had hij niet hoor. Als Nalbandian gelijk het net bestormt moet je met iets op de proppen komen.
Namens Fok!'s Nalbandian, die er blijkbaar niet is:quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:00 schreef Chriz2k het volgende:
Break, Nalbandian's fysieke gesteldheid zorgt ervoor dat hij maar één set voluit kan spelen.
quote:
En de set.quote:
hij is juist koning driesetter..heeft nu even een setje uit kunnen rustenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:00 schreef Chriz2k het volgende:
Break, Nalbandian's fysieke gesteldheid zorgt ervoor dat hij maar één set voluit kan spelen.
En die mensen in het stadion maar denken, waar komt dat vandaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:19 schreef Wopper1 het volgende:
Daar was de brul van Martin Verkerk weer.
Ja, inderdaad. Echt cool dit. En ze spelen allebei goed.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:31 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Eindelijk weer eens een wedstrijd van Fed die het kijken waard is.
Terwijl we dondersgoed weten dat in dit stadium van de wedstrijd zijn hele lichaam pijn doet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, alsof het geen moeite koste.
't Zou ook wat worden als Fedjes zijn mooiste wedstrijd van het seizoen(quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Er tennissen nu twee echte kerels, wat een verschil met de partij tussen Igor en Niko.
Zekers !quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:58 schreef TheGeneral het volgende:
Als Federer dit morgen ook kan brengen tegen (waarschijnlijk) Djokovic kan dat ook nog leuk worden.
Heb er bewust voor gekozen om die CC Martin brul niet te plaatsenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:24 schreef TheGeneral het volgende:
Plaatje
Indeed, Ferrer verslapt een moment en het staat gelijk weer 3-2.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Schrijf Nadal natuurlijk nooit af ...
Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, is wel een nadeel van dat spelletje.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:07 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Ongelofelijk ja. Normaal gesproken zou ik helemaal pro-Ferrer zijn, maar ik heb Nadal nodig voor de XL game.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:56 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een MP, GSM Rafa.
Had niet gedacht dat Ferrer nog zoveel tegenstand kon bieden.
Niet aan gedachtquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:31 schreef APK het volgende:
[..]
Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, is wel een nadeel van dat spelletje.
Hij heeft qua uiterlijk wel iets weg van Gabashvili.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Man, in de highlights van gister zie je ook weer hoe slecht Querrey beweegt op gravel zeg
Maar ja, hij wint wel van Gasquet en Moya dit toernooi, toch geen koekenbakkers op gravel. Ik vind dat Sam wel iets van een cultheld in zich kan hebben
Cool was dat. Wees hij nou naar Higueras?quote:
Klopt: http://montecarlo.masters-series.com/1/en/oop/default.asp.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:39 schreef kevin_ het volgende:
Als ik het goed begrijp, komt eerst Nadal - Davy morgen om 13.30 en daarna Fed - Djok zo rond 15en?
Ja, hoe lang is dat geleden? Best een tijd heb ik het idee.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:08 schreef Ambrosius het volgende:
Als Djoko zometeen wint dus gewoon de top 4 in de SF.
Nee, hij wees naar Mirka: ''Jij! Naar mijn hotelkamer, nuquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Cool was dat. Wees hij nou naar Higueras?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, hij wees naar Mirka: ''Jij! Naar mijn hotelkamer, nu!''
Lijkt me sterk, aangezien hij ook ingeschreven stond voor Munchen (waar hij zich dinsdag voor terugtrok volgens mij)quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Querrey had zn terugvlucht naar huis al staan voor maandagochtend
Na elke wedstrijd verzette hij het 1 dagje, om telkens maar weer te winnen, wat een gast
Ik hoorde bij het sportjournaal nog voorbijkomen dat 1999 voor het laatst zou zijn geweest, maar de laatste keer is veel korter geleden: Roland Garros 2006 (Nadal, Federer, Nalbandian, Ljubicic).quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, hoe lang is dat geleden? Best een tijd heb ik het idee.
Ja, zeker tegen Davydenko. Ik hoop op een finale Federer-Nadal.quote:
Het ging over de master series zelf...daar was het slecht 1x voorgekomen, in 1999 dus...Op GS gebeurt het best wel vaker..AO 2005 is er ook eentje.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, aangezien hij ook ingeschreven stond voor Munchen (waar hij zich dinsdag voor terugtrok volgens mij)
[..]
Ik hoorde bij het sportjournaal nog voorbijkomen dat 1999 voor het laatst zou zijn geweest, maar de laatste keer is veel korter geleden: Roland Garros 2006 (Nadal, Federer, Nalbandian, Ljubicic).
quote:
Dus je bent fan van spelers ( sporters) zonder rituelen ?quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:35 schreef Ambrosius het volgende:
Eindelijk, Rafa is klaar met z'n rituelen. Jammer toch die onzin, anders was ik zwaar fan.
Dat zeg ik toch niet? Gewoon normaal doen en niet ieder toernooi een ritueel erbij.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:49 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Dus je bent fan van spelers ( sporters) zonder rituelen ?
Ik denk dat hij een ritueel niet zo erg vind. Maar als je zoveel van die irritante dingen doet als Nadal, dan ga je zelf ook aan hem irriteren.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:49 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Dus je bent fan van spelers ( sporters) zonder rituelen ?
hoort erbijquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Gewoon normaal doen en niet ieder toernooi een ritueel erbij.
Buiten die ontzettend lange rituelen die VEEL te veel tijd kosten, kan ik zijn spel en winnaarsmentaliteit zeker waarderen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:56 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
hoort erbij![]()
En , naast dat ik het snap ( omdat hij open is en velen het verborgen houden) bull shit, omdan geen fan te zijn
Als je je heel erg irriteert aan een speler aan de dingen die hij doet, is het toch niet raar om er geen fan van te zijn....quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:56 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
hoort erbij![]()
En , naast dat ik het snap ( omdat hij open is en velen het verborgen houden) bull shit, omdan geen fan te zijn
"zucht" gelukkigquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Buiten die ontzettend lange rituelen die VEEL te veel tijd kosten, kan ik zijn spel en winnaarsmentaliteit zeker waarderen.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:59 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als je je heel erg irriteert aan een speler aan de dingen die hij doet, is het toch niet raar om er geen fan van te zijn....
quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:01 schreef TheGeneral het volgende:
Heeft Andy eigenlijk van die gekke dingen?
Behalve elke keer maar zijn shirt optrekken.
Maar dat maakt qua regels geen verschil. Wat Nadal doet duurt gewoon langer dan is toegestaan, maar tegen de tijd dat hij eventueel een waarschuwing krijgt daarvoor zitten we meestal al weer ver in de derde set, als hij er uberhaupt al een krijgt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:57 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Inderdaad. Er is een verschil tussen een ritueel om te focussen (vergelijkbaar met bijvoorbeeld het stuiteren voor de service) en een zware dwangneuroot zijn.
Onvoorstelbaar.quote:
En dat enge jonge broertje van hem, Damien Djokovic?quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:46 schreef TheGeneral het volgende:
Gadverdamme. Die ouders van Djoko zijn er.
Beter dan na elk punt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaan ze nou na iedere set 't gravel besproeien met water? Begreep ik dat goed dat ze dat samen overeen kwamen?
Ik had het wel verwacht (maar niet genoeg om erop te weddenquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:25 schreef Ambrosius het volgende:
GSM, niet heel bijzondere wedstrijd. Iig niet wat ik ervan had verwacht.
Ja, vind ik ook. De diepte van die slage ook steeds, bij Nadal net ook en gister bij Federer-Nalby ook.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:15 schreef Ambrosius het volgende:
3-3. Erg leuke partij, geweldige punten zeer regelmatig. Niveau is ook bizar hoog.
quote:
Ik vroeg me ook al af wanneer hij die ging aanvragen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:31 schreef Ambrosius het volgende:
Ah, de blessurebehandeling bij Djoko.
quote:
Ja, jammer.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:50 schreef Ambrosius het volgende:
Even een game wat minder scherp en dan meteen de rebreak voor Djoko: 2-2.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:00 schreef wimderon het volgende:
Moeilijk he, nog even drie games blijven staan.
Ja, vind ik ook jammer, want verder vind ik hem erg sportief: hij complimenteert zijn tegenstander met mooie punten, geeft punten aan zijn tegenstander als hij vindt dat hij ze niet verdient, hij is heel sportief na een verloren wedstrijd waarbij hij zijn tegenstander vaak omhelst).quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:05 schreef Norrage het volgende:
djokovic is zo'n fucking mietje...echt..als het even niet goed gaat geeft ie op of neemt ie een injury break....was bij de davis cup ook...met de dag verlies ik meer respect in die jongen...ongeloofllijk...fed heeft in zijn hele carriere nog nooit opgegeven, djoko tennist amper 2 jaar en heeft het al minstens 10x gedaan waarvan zelfs 5x in hele belangrijke stadia van toernooien! Echt een disgrace voor de tennissport.
Hier de video:quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:11 schreef TheGeneral het volgende:
Federer tegen het Djokovic kamp: BE QUIET!
![]()
![]()
Bij de AO liep hij de hele tijd te zeiken dat het publiek voor z'n tegenstander wasquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook jammer, want verder vind ik hem erg sportief: hij complimenteert zijn tegenstander met mooie punten, geeft punten aan zijn tegenstander als hij vindt dat hij ze niet verdient, hij is heel sportief na een verloren wedstrijd waarbij hij zijn tegenstander vaak omhelst).
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:00 schreef wimderon het volgende:
Moeilijk he, nog even drie games blijven staan.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:56 schreef Norrage het volgende:
Echt ik wil nog een keer zeggen wat een ontzettende loser ik hem vind....het ene toernooi doet ie het goed, het volgende toernooi heeft hij eventjes geen zin dus verliest hij maar in de 2e ronde tegen een Anderson...en nu stond ie er weer hoor, maar werd ie door fed afgedroogd dus geeft hij maar op..wat een fucking loser is het...ik vind hem een leuke speler, maar niet op deze manier.. goede persoon om lekker #3 van de wereld te staan, maar zo'n loser verdient het niet #1 te staan...Rafa daarentegen wel, die vecht tenminste tot het bittere einde.
Leuke finale, Fed mocht ook wel weer eens een keertje...Eens kijken of hij nu ineens een kans maakt tegen Rafa..ik denk het eigenlijk niet....maar hopelijk wordt het leuk.
De keren dat hij de fysio vroeg bij een achterstand om vervolgens alsnog te winnen zijn niet de op de vingers van twee handen te tellen, dan krijg je inderdaad dat mensen vraagtekens bij blessurebehandelingen gaan plaatsen. En dan nog, blijf dan gewoon drie games op de baan staan, zo erg zal het niet zijn als je de game ervoor nog breakt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:26 schreef suus21 het volgende:
ik heb ooit gelezen dat djoko heel vaak en heel snel ziek is/wordt door al dat gereis enzo..
Ja, daar heb ik eigenlijk niks meer aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:51 schreef kleineschwester het volgende:
Wat een watje, wat een Crybaby, wat een wibrajostie![]()
Gatver, wat een djokonietsnut !!!!!!
Precies, ik vond er niet veel van te merken. Hij kwam gewoon goed mee in de rally. Het was niet alsof hij geen bal meer sloeg. En het haalt iets van de glans van Federers overwinning af.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
[...] En dan nog, blijf dan gewoon drie games op de baan staan, zo erg zal het niet zijn als je de game ervoor nog breakt.
Laat hem dan maar een kantoorbaan nemen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:26 schreef suus21 het volgende:
ik heb ooit gelezen dat djoko heel vaak en heel snel ziek is/wordt door al dat gereis enzo..
Zeg dat wel, heerlijk. Ik voel me een ander mens.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat lucht op, eindelijk weer een keer collectief Djoko bashen.
Heb je een link? Ik zie daar veel topics staan over Monte Carlo.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:07 schreef Norrage het volgende:
heerlijk inderdaad...vooral als je MTF gaat lezen
Betfair-stream.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:05 schreef Olmo het volgende:
Waar kan ik morgen de finale zien?
Nadal-Davydenkoquote:Op zondag 27 april 2008 00:45 schreef Tim86 het volgende:
heeft iemand samenvattingen toevallig? Heb niks kunnen zien..
Cool.quote:
Hoe kom je aan die tijd? Op de officiële site van Monte Carlo staat 15.00 uur: http://montecarlo.masters-series.com/1/en/oop/default.asp.quote:
Dan zal het wel 15.00u zijn ja. Ik had 'm van Betfair.quote:Op zondag 27 april 2008 10:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die tijd? Op de officiële site van Monte Carlo staat 15.00 uur: http://montecarlo.masters-series.com/1/en/oop/default.asp.
Oké, die tijden zijn soms wat vroeger. Maar goed, ik zet m'n tv toch alvast om 14.30 uur aan voor het geval je gelijk hebt.quote:Op zondag 27 april 2008 10:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan zal het wel 15.00u zijn ja. Ik had 'm van Betfair.
whahaha dat be quiet moment..zo terecht.quote:Op zondag 27 april 2008 01:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nadal-Davydenko
Djoko-Federer
Het 'Be Quiet'-moment
Timmers, ben begonnen aan een samenvatting van het hele toernooiquote:Op zondag 27 april 2008 00:45 schreef Tim86 het volgende:
heeft iemand samenvattingen toevallig? Heb niks kunnen zien..
"God straft onmiddelijk"quote:Op zondag 27 april 2008 12:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is de werktitel:
Thank you very muchquote:Op zondag 27 april 2008 01:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nadal-Davydenko
Djoko-Federer
Het 'Be Quiet'-moment
Nice, goede titel ookquote:Op zondag 27 april 2008 12:48 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Timmers, ben begonnen aan een samenvatting van het hele toernooi![]()
It's comming !!!
quote:Op zondag 27 april 2008 12:56 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
"God straft onmiddelijk"
[1] R Federer (SUI) d [3] N Djokovic (SRB) 63 32 ret.
Ja, inderdaad. Ik heb er echt zin in. Eigenlijk ben ik voor allebei. Ik hoop vooral dat Federer Roland Garros wint, maar érgens vind ik het wel iets hebben als Federer overal succesvol is behalve tegen Nadal op Roland Garros. Ik zou het geloof ik het mooist vinden als Federer op 32-jarige leeftijd en aan het eind van zijn carrière voor de eerste keer Roland Garros zou winnen. Maar ik zie dequote:
quote:Op zondag 27 april 2008 14:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik heb er echt zin in. Eigenlijk ben ik voor allebei. Ik hoop vooral dat Federer Roland Garros wint, maar érgens vind ik het wel iets hebben als Federer overal succesvol is behalve tegen Nadal op Roland Garros. Ik zou het geloof ik het mooist vinden als Federer op 32-jarige leeftijd en aan het eind van zijn carrière voor de eerste keer Roland Garros zou winnen. Maar ik zie de's van TheGeneral wel verschijnen voor deze zondige gedachten.
quote:Op zondag 27 april 2008 14:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben voor Nadal, want alleen dan haal ik Tim in.
Terecht hoor dit. Respect.quote:
Doet 'ie normaal nooit. Nu zal 'ie het wel doen omdat Nadal normaal altijd voor ontvangen kiest als 'ie wint.quote:Op zondag 27 april 2008 15:04 schreef TheGeneral het volgende:
Fed wint de toss. Heeft gekozen om te ontvangen.
Ja, humor. Nadal ontvangt liever zelf.quote:Op zondag 27 april 2008 15:04 schreef TheGeneral het volgende:
Fed wint de toss. Heeft gekozen om te ontvangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Precies.quote:Op zondag 27 april 2008 15:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Doet 'ie normaal nooit. Nu zal 'ie het wel doen omdat Nadal normaal altijd voor ontvangen kiest als 'ie wint.
Ik kende hem, fantastisch filmpjequote:Hebben jullie het filmpje in mijn sig gezien? Ik kwam het gister voor het eerst tegen en viel op de grond van het lachen.
Hij zit tussen 2 vurenquote:Op zondag 27 april 2008 15:21 schreef Tim86 het volgende:
waarom een smiley achter rebreak General...ik zou zweren dat jij voor Fed zou moeten zijn nu
Ach, we moeten vrolijk blijven.quote:Op zondag 27 april 2008 15:21 schreef Tim86 het volgende:
waarom een smiley achter rebreak General...ik zou zweren dat jij voor Fed zou moeten zijn nu
quote:Op zondag 27 april 2008 15:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee hoor. De XL game maakt me niet uit.
Begin jij nou ook al.quote:
Goed volk.quote:
http://www3.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=10874&part=sportsquote:Op zondag 27 april 2008 15:27 schreef Buakaw het volgende:
iemand linkje?
Sinds die 50/50 vind ik hem een lulquote:Op zondag 27 april 2008 15:28 schreef Wopper1 het volgende:
Siemerink is echt voor Federer.
Hij begint ook altijd weer over het treuzelen van Nadal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |