quote:
Dus je bent fan van spelers ( sporters) zonder rituelen ?quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:35 schreef Ambrosius het volgende:
Eindelijk, Rafa is klaar met z'n rituelen. Jammer toch die onzin, anders was ik zwaar fan.
Dat zeg ik toch niet? Gewoon normaal doen en niet ieder toernooi een ritueel erbij.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:49 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Dus je bent fan van spelers ( sporters) zonder rituelen ?
Ik denk dat hij een ritueel niet zo erg vind. Maar als je zoveel van die irritante dingen doet als Nadal, dan ga je zelf ook aan hem irriteren.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:49 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Dus je bent fan van spelers ( sporters) zonder rituelen ?
hoort erbijquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Gewoon normaal doen en niet ieder toernooi een ritueel erbij.
Buiten die ontzettend lange rituelen die VEEL te veel tijd kosten, kan ik zijn spel en winnaarsmentaliteit zeker waarderen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:56 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
hoort erbij![]()
En , naast dat ik het snap ( omdat hij open is en velen het verborgen houden) bull shit, omdan geen fan te zijn
Als je je heel erg irriteert aan een speler aan de dingen die hij doet, is het toch niet raar om er geen fan van te zijn....quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:56 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
hoort erbij![]()
En , naast dat ik het snap ( omdat hij open is en velen het verborgen houden) bull shit, omdan geen fan te zijn
"zucht" gelukkigquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Buiten die ontzettend lange rituelen die VEEL te veel tijd kosten, kan ik zijn spel en winnaarsmentaliteit zeker waarderen.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:59 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als je je heel erg irriteert aan een speler aan de dingen die hij doet, is het toch niet raar om er geen fan van te zijn....
quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:01 schreef TheGeneral het volgende:
Heeft Andy eigenlijk van die gekke dingen?
Behalve elke keer maar zijn shirt optrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |