hij is juist koning driesetter..heeft nu even een setje uit kunnen rustenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:00 schreef Chriz2k het volgende:
Break, Nalbandian's fysieke gesteldheid zorgt ervoor dat hij maar één set voluit kan spelen.
En die mensen in het stadion maar denken, waar komt dat vandaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:19 schreef Wopper1 het volgende:
Daar was de brul van Martin Verkerk weer.
Ja, inderdaad. Echt cool dit. En ze spelen allebei goed.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:31 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Eindelijk weer eens een wedstrijd van Fed die het kijken waard is.
Terwijl we dondersgoed weten dat in dit stadium van de wedstrijd zijn hele lichaam pijn doet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, alsof het geen moeite koste.
't Zou ook wat worden als Fedjes zijn mooiste wedstrijd van het seizoen(quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Er tennissen nu twee echte kerels, wat een verschil met de partij tussen Igor en Niko.
Zekers !quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:58 schreef TheGeneral het volgende:
Als Federer dit morgen ook kan brengen tegen (waarschijnlijk) Djokovic kan dat ook nog leuk worden.
Heb er bewust voor gekozen om die CC Martin brul niet te plaatsenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:24 schreef TheGeneral het volgende:
Plaatje
Indeed, Ferrer verslapt een moment en het staat gelijk weer 3-2.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Schrijf Nadal natuurlijk nooit af ...
Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, is wel een nadeel van dat spelletje.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:07 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Ongelofelijk ja. Normaal gesproken zou ik helemaal pro-Ferrer zijn, maar ik heb Nadal nodig voor de XL game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |