quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:00 schreef wimderon het volgende:
Moeilijk he, nog even drie games blijven staan.
Ja, vind ik ook jammer, want verder vind ik hem erg sportief: hij complimenteert zijn tegenstander met mooie punten, geeft punten aan zijn tegenstander als hij vindt dat hij ze niet verdient, hij is heel sportief na een verloren wedstrijd waarbij hij zijn tegenstander vaak omhelst).quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:05 schreef Norrage het volgende:
djokovic is zo'n fucking mietje...echt..als het even niet goed gaat geeft ie op of neemt ie een injury break....was bij de davis cup ook...met de dag verlies ik meer respect in die jongen...ongeloofllijk...fed heeft in zijn hele carriere nog nooit opgegeven, djoko tennist amper 2 jaar en heeft het al minstens 10x gedaan waarvan zelfs 5x in hele belangrijke stadia van toernooien! Echt een disgrace voor de tennissport.
Hier de video:quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:11 schreef TheGeneral het volgende:
Federer tegen het Djokovic kamp: BE QUIET!
![]()
![]()
Bij de AO liep hij de hele tijd te zeiken dat het publiek voor z'n tegenstander wasquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook jammer, want verder vind ik hem erg sportief: hij complimenteert zijn tegenstander met mooie punten, geeft punten aan zijn tegenstander als hij vindt dat hij ze niet verdient, hij is heel sportief na een verloren wedstrijd waarbij hij zijn tegenstander vaak omhelst).
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:00 schreef wimderon het volgende:
Moeilijk he, nog even drie games blijven staan.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:56 schreef Norrage het volgende:
Echt ik wil nog een keer zeggen wat een ontzettende loser ik hem vind....het ene toernooi doet ie het goed, het volgende toernooi heeft hij eventjes geen zin dus verliest hij maar in de 2e ronde tegen een Anderson...en nu stond ie er weer hoor, maar werd ie door fed afgedroogd dus geeft hij maar op..wat een fucking loser is het...ik vind hem een leuke speler, maar niet op deze manier.. goede persoon om lekker #3 van de wereld te staan, maar zo'n loser verdient het niet #1 te staan...Rafa daarentegen wel, die vecht tenminste tot het bittere einde.
Leuke finale, Fed mocht ook wel weer eens een keertje...Eens kijken of hij nu ineens een kans maakt tegen Rafa..ik denk het eigenlijk niet....maar hopelijk wordt het leuk.
De keren dat hij de fysio vroeg bij een achterstand om vervolgens alsnog te winnen zijn niet de op de vingers van twee handen te tellen, dan krijg je inderdaad dat mensen vraagtekens bij blessurebehandelingen gaan plaatsen. En dan nog, blijf dan gewoon drie games op de baan staan, zo erg zal het niet zijn als je de game ervoor nog breakt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:26 schreef suus21 het volgende:
ik heb ooit gelezen dat djoko heel vaak en heel snel ziek is/wordt door al dat gereis enzo..
Ja, daar heb ik eigenlijk niks meer aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:51 schreef kleineschwester het volgende:
Wat een watje, wat een Crybaby, wat een wibrajostie![]()
Gatver, wat een djokonietsnut !!!!!!
Precies, ik vond er niet veel van te merken. Hij kwam gewoon goed mee in de rally. Het was niet alsof hij geen bal meer sloeg. En het haalt iets van de glans van Federers overwinning af.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
[...] En dan nog, blijf dan gewoon drie games op de baan staan, zo erg zal het niet zijn als je de game ervoor nog breakt.
Laat hem dan maar een kantoorbaan nemen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:26 schreef suus21 het volgende:
ik heb ooit gelezen dat djoko heel vaak en heel snel ziek is/wordt door al dat gereis enzo..
Zeg dat wel, heerlijk. Ik voel me een ander mens.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat lucht op, eindelijk weer een keer collectief Djoko bashen.
Heb je een link? Ik zie daar veel topics staan over Monte Carlo.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:07 schreef Norrage het volgende:
heerlijk inderdaad...vooral als je MTF gaat lezen
Betfair-stream.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:05 schreef Olmo het volgende:
Waar kan ik morgen de finale zien?
Nadal-Davydenkoquote:Op zondag 27 april 2008 00:45 schreef Tim86 het volgende:
heeft iemand samenvattingen toevallig? Heb niks kunnen zien..
Cool.quote:
Hoe kom je aan die tijd? Op de officiële site van Monte Carlo staat 15.00 uur: http://montecarlo.masters-series.com/1/en/oop/default.asp.quote:
Dan zal het wel 15.00u zijn ja. Ik had 'm van Betfair.quote:Op zondag 27 april 2008 10:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die tijd? Op de officiële site van Monte Carlo staat 15.00 uur: http://montecarlo.masters-series.com/1/en/oop/default.asp.
Oké, die tijden zijn soms wat vroeger. Maar goed, ik zet m'n tv toch alvast om 14.30 uur aan voor het geval je gelijk hebt.quote:Op zondag 27 april 2008 10:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan zal het wel 15.00u zijn ja. Ik had 'm van Betfair.
whahaha dat be quiet moment..zo terecht.quote:Op zondag 27 april 2008 01:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nadal-Davydenko
Djoko-Federer
Het 'Be Quiet'-moment
Timmers, ben begonnen aan een samenvatting van het hele toernooiquote:Op zondag 27 april 2008 00:45 schreef Tim86 het volgende:
heeft iemand samenvattingen toevallig? Heb niks kunnen zien..
"God straft onmiddelijk"quote:Op zondag 27 april 2008 12:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is de werktitel:
Thank you very muchquote:Op zondag 27 april 2008 01:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nadal-Davydenko
Djoko-Federer
Het 'Be Quiet'-moment
Nice, goede titel ookquote:Op zondag 27 april 2008 12:48 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Timmers, ben begonnen aan een samenvatting van het hele toernooi![]()
It's comming !!!
quote:Op zondag 27 april 2008 12:56 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
"God straft onmiddelijk"
[1] R Federer (SUI) d [3] N Djokovic (SRB) 63 32 ret.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |