Maar dat maakt qua regels geen verschil. Wat Nadal doet duurt gewoon langer dan is toegestaan, maar tegen de tijd dat hij eventueel een waarschuwing krijgt daarvoor zitten we meestal al weer ver in de derde set, als hij er uberhaupt al een krijgt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:57 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Inderdaad. Er is een verschil tussen een ritueel om te focussen (vergelijkbaar met bijvoorbeeld het stuiteren voor de service) en een zware dwangneuroot zijn.
Onvoorstelbaar.quote:
En dat enge jonge broertje van hem, Damien Djokovic?quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:46 schreef TheGeneral het volgende:
Gadverdamme. Die ouders van Djoko zijn er.
Beter dan na elk punt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaan ze nou na iedere set 't gravel besproeien met water? Begreep ik dat goed dat ze dat samen overeen kwamen?
Ik had het wel verwacht (maar niet genoeg om erop te weddenquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:25 schreef Ambrosius het volgende:
GSM, niet heel bijzondere wedstrijd. Iig niet wat ik ervan had verwacht.
Ja, vind ik ook. De diepte van die slage ook steeds, bij Nadal net ook en gister bij Federer-Nalby ook.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:15 schreef Ambrosius het volgende:
3-3. Erg leuke partij, geweldige punten zeer regelmatig. Niveau is ook bizar hoog.
quote:
Ik vroeg me ook al af wanneer hij die ging aanvragen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:31 schreef Ambrosius het volgende:
Ah, de blessurebehandeling bij Djoko.
quote:
Ja, jammer.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:50 schreef Ambrosius het volgende:
Even een game wat minder scherp en dan meteen de rebreak voor Djoko: 2-2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |