quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:56 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een MP, GSM Rafa.
Had niet gedacht dat Ferrer nog zoveel tegenstand kon bieden.
Niet aan gedachtquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:31 schreef APK het volgende:
[..]
Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, is wel een nadeel van dat spelletje.
Hij heeft qua uiterlijk wel iets weg van Gabashvili.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Man, in de highlights van gister zie je ook weer hoe slecht Querrey beweegt op gravel zeg
Maar ja, hij wint wel van Gasquet en Moya dit toernooi, toch geen koekenbakkers op gravel. Ik vind dat Sam wel iets van een cultheld in zich kan hebben
Cool was dat. Wees hij nou naar Higueras?quote:
Klopt: http://montecarlo.masters-series.com/1/en/oop/default.asp.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:39 schreef kevin_ het volgende:
Als ik het goed begrijp, komt eerst Nadal - Davy morgen om 13.30 en daarna Fed - Djok zo rond 15en?
Ja, hoe lang is dat geleden? Best een tijd heb ik het idee.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:08 schreef Ambrosius het volgende:
Als Djoko zometeen wint dus gewoon de top 4 in de SF.
Nee, hij wees naar Mirka: ''Jij! Naar mijn hotelkamer, nuquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Cool was dat. Wees hij nou naar Higueras?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, hij wees naar Mirka: ''Jij! Naar mijn hotelkamer, nu!''
Lijkt me sterk, aangezien hij ook ingeschreven stond voor Munchen (waar hij zich dinsdag voor terugtrok volgens mij)quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Querrey had zn terugvlucht naar huis al staan voor maandagochtend
Na elke wedstrijd verzette hij het 1 dagje, om telkens maar weer te winnen, wat een gast
Ik hoorde bij het sportjournaal nog voorbijkomen dat 1999 voor het laatst zou zijn geweest, maar de laatste keer is veel korter geleden: Roland Garros 2006 (Nadal, Federer, Nalbandian, Ljubicic).quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, hoe lang is dat geleden? Best een tijd heb ik het idee.
Ja, zeker tegen Davydenko. Ik hoop op een finale Federer-Nadal.quote:
Het ging over de master series zelf...daar was het slecht 1x voorgekomen, in 1999 dus...Op GS gebeurt het best wel vaker..AO 2005 is er ook eentje.quote:Op zaterdag 26 april 2008 01:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, aangezien hij ook ingeschreven stond voor Munchen (waar hij zich dinsdag voor terugtrok volgens mij)
[..]
Ik hoorde bij het sportjournaal nog voorbijkomen dat 1999 voor het laatst zou zijn geweest, maar de laatste keer is veel korter geleden: Roland Garros 2006 (Nadal, Federer, Nalbandian, Ljubicic).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |