Ja, inderdaad. Ik heb er echt zin in. Eigenlijk ben ik voor allebei. Ik hoop vooral dat Federer Roland Garros wint, maar érgens vind ik het wel iets hebben als Federer overal succesvol is behalve tegen Nadal op Roland Garros. Ik zou het geloof ik het mooist vinden als Federer op 32-jarige leeftijd en aan het eind van zijn carrière voor de eerste keer Roland Garros zou winnen. Maar ik zie dequote:
quote:Op zondag 27 april 2008 14:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik heb er echt zin in. Eigenlijk ben ik voor allebei. Ik hoop vooral dat Federer Roland Garros wint, maar érgens vind ik het wel iets hebben als Federer overal succesvol is behalve tegen Nadal op Roland Garros. Ik zou het geloof ik het mooist vinden als Federer op 32-jarige leeftijd en aan het eind van zijn carrière voor de eerste keer Roland Garros zou winnen. Maar ik zie de's van TheGeneral wel verschijnen voor deze zondige gedachten.
quote:Op zondag 27 april 2008 14:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben voor Nadal, want alleen dan haal ik Tim in.
Terecht hoor dit. Respect.quote:
Doet 'ie normaal nooit. Nu zal 'ie het wel doen omdat Nadal normaal altijd voor ontvangen kiest als 'ie wint.quote:Op zondag 27 april 2008 15:04 schreef TheGeneral het volgende:
Fed wint de toss. Heeft gekozen om te ontvangen.
Ja, humor. Nadal ontvangt liever zelf.quote:Op zondag 27 april 2008 15:04 schreef TheGeneral het volgende:
Fed wint de toss. Heeft gekozen om te ontvangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Precies.quote:Op zondag 27 april 2008 15:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Doet 'ie normaal nooit. Nu zal 'ie het wel doen omdat Nadal normaal altijd voor ontvangen kiest als 'ie wint.
Ik kende hem, fantastisch filmpjequote:Hebben jullie het filmpje in mijn sig gezien? Ik kwam het gister voor het eerst tegen en viel op de grond van het lachen.
Hij zit tussen 2 vurenquote:Op zondag 27 april 2008 15:21 schreef Tim86 het volgende:
waarom een smiley achter rebreak General...ik zou zweren dat jij voor Fed zou moeten zijn nu
Ach, we moeten vrolijk blijven.quote:Op zondag 27 april 2008 15:21 schreef Tim86 het volgende:
waarom een smiley achter rebreak General...ik zou zweren dat jij voor Fed zou moeten zijn nu
quote:Op zondag 27 april 2008 15:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee hoor. De XL game maakt me niet uit.
Begin jij nou ook al.quote:
Goed volk.quote:
http://www3.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=10874&part=sportsquote:Op zondag 27 april 2008 15:27 schreef Buakaw het volgende:
iemand linkje?
Sinds die 50/50 vind ik hem een lulquote:Op zondag 27 april 2008 15:28 schreef Wopper1 het volgende:
Siemerink is echt voor Federer.
Hij begint ook altijd weer over het treuzelen van Nadal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |