Successoquote:Op woensdag 23 april 2008 17:16 schreef nicomart het volgende:
perenboom
Ik ga naar huis, misschien red ik het dan nog voor de buien aankomen
Ik afwassenquote:Op woensdag 23 april 2008 17:27 schreef Yesse het volgende:
Ik ga ook maar eens naar huis![]()
![]()
![]()
Tot vanavond
Tijdens mijn stage kreeg ik 630 euro per maand exclusief onkosten, exclusief kamerhuur, en dan nog sigaretten, toegang tot feestjes diners en not wat extra dingenquote:Op woensdag 23 april 2008 17:50 schreef Amokzaaier het volgende:
hoeveel krijgen jullie betaald? Bij de hovernier waar ik werk krijgen stagiairs 10 e per dag
klopt, maar ik moest dan ook kanker promoten...!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:56 schreef Deansensitized het volgende:
Maar jij was bevoorrecht Kuno
Ik krijg 250 euro per maand.
Leuk man, beetje kanker promoten!quote:Op woensdag 23 april 2008 18:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klopt, maar ik moest dan ook kanker promoten...!
HELDquote:Op woensdag 23 april 2008 17:40 schreef Piles het volgende:
Oh, vandaar die TT
Kijk eens wat ik vond: http://piles.nl/hosting/media/Pittige_tijden.rar
58 uitspraken in audio
Oh, en het regent
Leuke plek voor een niet rokerquote:Op woensdag 23 april 2008 18:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klopt, maar ik moest dan ook kanker promoten...!
Absolutquote:Op woensdag 23 april 2008 18:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Leuke plek voor een niet roker
Net zoiets als iemand van de Blauwe Knoop stageplek bij Absolut geven ofzo
nou ja was natuurlijk een grap, ik zat gewoon op een verkoop afdeling, de commerciele afdeling voor Berlijn zat ook bij ons in het gebouw, die alle feesten in Berlijn organiseerde...quote:Op woensdag 23 april 2008 18:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Leuk man, beetje kanker promoten!
whehehe ja inderdaad hetzelfde ideequote:Op woensdag 23 april 2008 18:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Leuke plek voor een niet roker
Net zoiets als iemand van de Blauwe Knoop stageplek bij Absolut geven ofzo
in zweden wel, in Nederland vond ik het altijd wel meevallen, weet niet wat een flesje nu kost...?quote:
Absoluut.quote:
ik mocht in Berlijn wel degelijk betaald krijgen, was zelfs gewoon het normale bedrag dat stagiars kregen, 630 + 250 voor kamer huurquote:Op woensdag 23 april 2008 18:29 schreef Amokzaaier het volgende:
maar je mag als stagiair toch niet betaald krijgen? was dat zwart dan?
Neuh, mag wel hoor. Valt onder vergoedingen. Is gewoon wit.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:29 schreef Amokzaaier het volgende:
Ja mag gewoon betaald krijgen, het is geen verplichting.. en het kan gewoon wit hoor..quote:Op woensdag 23 april 2008 18:29 schreef Amokzaaier het volgende:
Hoe kom je daar nou bij? Het is alleen geen loon (zodat je niet met minimumloon e.d. zit), maar een vergoedingquote:Op woensdag 23 april 2008 18:29 schreef Amokzaaier het volgende:
ReMquote:Op woensdag 23 april 2008 18:28 schreef ReMcOrE het volgende:
jeuj, vandaag weer 2 topics gemist
maar goed, toch even hallo zeggen tegen iedereen
Remcoquote:Op woensdag 23 april 2008 18:28 schreef ReMcOrE het volgende:
jeuj, vandaag weer 2 topics gemist
maar goed, toch even hallo zeggen tegen iedereen
quote:Op woensdag 23 april 2008 18:32 schreef KaheemSaid het volgende:
Je mag als stagiaire wel betaald worden, ze hebben het je goed wijs gemaak Amokzaaier
omdat de zomer in Zweden is begonnen!quote:Op woensdag 23 april 2008 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Waarom is de zomer alweer voorbij![]()
evenquote:Op woensdag 23 april 2008 18:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
omdat de zomer in Zweden is begonnen!Na 4 juni neem ik hem mee naar Nederland, dus nog even 6 weekjes wachten!
Wat is nou 6 week...? geloof me nou maar die tijd vliegt zo voorbij, en die regen is allemaal goed voor de boeren en tuinders!quote:
Maar mijn fiets gaat daar van roestenquote:Op woensdag 23 april 2008 18:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wat is nou 6 week...? geloof me nou maar die tijd vliegt zo voorbij, en die regen is allemaal goed voor de boeren en tuinders!
nou hier je hebt nog vrije dagen ook, dan is het nog maar 5 - 5,5 week wachten, zie je nou wel dat de tijd snel gaat?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar mijn fiets gaat daar van roestenEn ik wordt nat op weg van en naar de bushalte. Gelukkig heb ik volgende week een half weekje vrij
I KEEP IT ALL FOR MYSELF!!!!quote:
Neem die zomer maar mee van uit Zweden.. en nog een paar mooie dames er bij.. en dan kan mijn zomer helemaal niet meer stukquote:Op woensdag 23 april 2008 18:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wat is nou 6 week...? geloof me nou maar die tijd vliegt zo voorbij, en die regen is allemaal goed voor de boeren en tuinders!
hoeveel wou je er hebben?quote:Op woensdag 23 april 2008 18:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Neem die zomer maar mee van uit Zweden.. en nog een paar mooie dames er bij.. en dan kan mijn zomer helemaal niet meer stuk
als jij ook wat zweedse dames wilt, ik heb nog wel wat ruimte in mn koffer dus moet je snel zijn!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:00 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, nee, stel je voor dat je eens wat aardigs doet voor de Friezen
Ik heb nog plaats voor 5, ik moet er ook al 4 voor wat vrienden mee nemenquote:
als ze in je koffer passen is het waarschijnlijk allemaal te dun en gratebalig voor mijquote:Op woensdag 23 april 2008 19:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als jij ook wat zweedse dames wilt, ik heb nog wel wat ruimte in mn koffer dus moet je snel zijn!
Wie zegt dat ik een klein koffer hebquote:Op woensdag 23 april 2008 19:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
als ze in je koffer passen is het waarschijnlijk allemaal te dun en gratebalig voor mij
Hij bedoeld natuurlijk gewoon kofferbak. Van zijn vrachtwagen.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een klein koffer hebmaar goed jij valt al af, je zoekt maar je eigen zweedse dames
oooh.. ik wou al zeggen. Er moet wel een beetje vlees aanzittenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hij bedoeld natuurlijk gewoon kofferbak. Van zijn vrachtwagen.
SCHRIK!quote:
Jij snapt 'mquote:Op woensdag 23 april 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Yesse komt uit Vlaardingen + jingle MIDNR =![]()
quote:
Uhuh, ik las het.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Yesse komt uit Vlaardingen + jingle MIDNR =![]()
Delft, leuke stadquote:
Ik zou maar gaan oppassen in de toekomst, het loopt een beetje de spuigaten uit onderhandquote:Op woensdag 23 april 2008 19:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Delft, leuke stad. Ga dan vaak stappen
Hoezo dat, ben de laatste tijd niet meer zo vaak geweest.. ik heb er weinig van gemerkt.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou maar gaan oppassen in de toekomst, het loopt een beetje de spuigaten uit onderhand
Mwa, 4 branden in een week, vandaag weer een overval op de Aldiquote:Op woensdag 23 april 2008 19:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoezo dat, ben de laatste tijd niet meer zo vaak geweest.. ik heb er weinig van gemerkt.
Ik dacht tijdens het uitgaan..quote:Op woensdag 23 april 2008 19:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, 4 branden in een week, vandaag weer een overval op de Aldi
Nee, daarin is Delft nog even suf als altijd, als het gaat om relletjesquote:
Daarom ga ik ook naar Delft, ben die relletjes wel een beetje zatquote:Op woensdag 23 april 2008 19:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, daarin is Delft nog even suf als altijd, als het gaat om relletjes
Dan zit je goed inderdaadquote:Op woensdag 23 april 2008 19:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook naar Delft, ben die relletjes wel een beetje zat
Af en toe zijn die dronken ex-corpsballen een beetje irritant.. maar goed. I can live with thatquote:Op woensdag 23 april 2008 19:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan zit je goed inderdaadVanavond misschien nog ff beestenmarktje mits ik zin heb
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Af en toe zijn die dronken ex-corpsballen een beetje irritant.. maar goed. I can live with that
Ik dacht je kijkt toch tv, dus ik ga maar even gamenquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 23 april 2008 20:03 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben dr vandoor, fijne avond nog iedereen![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:03 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben dr vandoor, fijne avond nog iedereen![]()
Was even een van mijn series aan het kijkenquote:
Ja maar ik kijk altijd TV op computer!quote:Op woensdag 23 april 2008 20:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht je kijkt toch tv, dus ik ga maar even gamen
[..]
Veel plezier
Welkequote:Op woensdag 23 april 2008 20:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was even een van mijn series aan het kijken
CSI Miami, maar dat wordt ook slechter met de aflevering.. en voorspelbaar..quote:
Ohhhquote:Op woensdag 23 april 2008 20:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik kijk altijd TV op computer!
Ik nietquote:
Ik heb mn tv vervangen door mn PCquote:Op woensdag 23 april 2008 20:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohhh
Ik heb mn tv gewoon naast de pc
[..]
Ik niet
Over een kwartier Peking Express
Ho isquote:
Moet jij wetenquote:
Welke is 2005?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben de laatste aflevering van WisdM? 2005 kijken
Die ene, met die Mol.quote:
quote:
Ja, wrijf het er nog maar eens lekker inquote:
quote:
IK BEN ER NOG!!!quote:
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 23 april 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er nog maar eens lekker in![]()
Nee hoor, heel veel plezier![]()
En we verwachten wel een kaartje hè!
Goeie vakantie!!quote:
Kunooooquote:
Of ik heb een leven.quote:
Hou een ander voor de gekquote:
Tuurlijk wel, ze zal vast goed voor je zorgenquote:Op woensdag 23 april 2008 21:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...
Je kan me toch niet een hele week met Yesse achterlaten
Daar ben ik juist zo bang voorquote:Op woensdag 23 april 2008 21:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ze zal vast goed voor je zorgen
quote:
wheheh mag je wel liegen van je mama?quote:
Hehe is toch zoquote:
Oohhhh, dan al. Dat hou ik wel volquote:Op woensdag 23 april 2008 21:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Anyway, ik ga der vandoor
Tot maandag!
Een feit is geen leugenquote:Op woensdag 23 april 2008 21:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wheheh mag je wel liegen van je mama?
Je kan het beter zo stellen:quote:Op woensdag 23 april 2008 21:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar...
Je kan me toch niet een hele week met Yesse achterlaten
Doortypen danquote:Op woensdag 23 april 2008 21:23 schreef Piles het volgende:
Dit topic moet nog ff beetje voller voor Yesse terugkomt, anders krijg ik haar weer op m'n dak
Das mss beter omschreven jaquote:Op woensdag 23 april 2008 21:23 schreef Deansensitized het volgende:
Je kan het beter zo stellen:
Je kan Yesse toch niet alleen een hele week met ons opzadelen?
Ik gedraag me toch wel tegenwoordigquote:Op woensdag 23 april 2008 21:26 schreef Deansensitized het volgende:
Ik wel, weet niet hoe het met jullie zit...
Daar vallen wij bij in het niet iigquote:Bedenk wel dat we morgen Fawkes weer terugkrijgen...
kunnen we niet zorgen dat hij nog even wat langer geblokt word?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:26 schreef Deansensitized het volgende:
Ik wel, weet niet hoe het met jullie zit...
Bedenk wel dat we morgen Fawkes weer terugkrijgen...
Maak een kloon, ga in FB lopen kutten, en 'verspreek' jequote:Op woensdag 23 april 2008 21:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kunnen we niet zorgen dat hij nog even wat langer geblokt word?
quote:
Beste BN-ers seizoenquote:Op woensdag 23 april 2008 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met Yvon Jaspers als de Mol.
Ik vond die van 2008 ook zeer goedquote:Op woensdag 23 april 2008 21:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Beste BN-ers seizoen
Eerst ff douchen![]()
Met Patrickquote:Op woensdag 23 april 2008 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond die van 2008 ook zeer goed
Zaterdag naar de skihut in Rotterdam. Foute muziek, maar voor een avond met oud-collega's weg best wel leukquote:Op woensdag 23 april 2008 21:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
something interesting going to happen tonight or the upcoming days?
Skihut...!quote:Op woensdag 23 april 2008 22:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zaterdag naar de skihut in Rotterdam. Foute muziek, maar voor een avond met oud-collega's weg best wel leuk
in friesland?quote:
nu gaat ze NATUUUURLIJK terug lezenquote:Op woensdag 23 april 2008 22:11 schreef Piles het volgende:
Zo, was ik weer.![]()
En Yesse leest niet terug in het topic. Kom ik weer goed weg
aaaah! Jouw feestje, ik dacht dat Dean een feestje hadquote:
Ik lees altijd terugquote:Op woensdag 23 april 2008 22:11 schreef Piles het volgende:
Zo, was ik weer.![]()
En Yesse leest niet terug in het topic. Kom ik weer goed weg
Dat ben ik niet gewendquote:Op woensdag 23 april 2008 22:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik lees altijd terugIk zei gewoon niets..
Hihihihiquote:Op woensdag 23 april 2008 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ben ik niet gewend![]()
Het is juist zo leuk als iemand hapt
Neequote:Op woensdag 23 april 2008 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Je raakt me nu wel op m'n gevoelig plek
Pittige Tijden-fragmenten nou al gedownload trouwens
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:27 schreef Piles het volgende:
Ik ga nog ff gamen, moet me nog ff druk maken vandaag
Tenzij ik over mn voeten val bij het mn bed in gaan zal dat lukkenquote:Op woensdag 23 april 2008 22:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zo ik ga de kroeg in! Yesse doe je voorzichtig vanavond en ik spreek je binnenkort weer!![]()
![]()
![]()
Ik zie jou ook zo nog voorover je bed invallen doordat je over je voeten struikelt! wheheheh!quote:Op woensdag 23 april 2008 22:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tenzij ik over mn voeten val bij het mn bed in gaan zal dat lukkenVeel plezier
![]()
kan ook niet anders dan dat dat wel eens gebeurd isquote:Op woensdag 23 april 2008 22:43 schreef Yesse het volgende:
berichtje uit mn bed, het is me gelukt! Zonder vallen..En ja het is me wel eens gebeurd
Stel je aan manquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 08:08 schreef PieterBas het volgende:
Good murning...
Misschien vergeten ze 'm welquote:Op donderdag 24 april 2008 08:14 schreef Deansensitized het volgende:
Ben benieuwd wanneer we Fawkes hier vandaag gaan zien
Ben ff wat research aan het doen, dus verwacht een mindere input van mij vanochtendquote:
Als ze dan een stuk minder depressiever gaan kijken, is dat wel een feestje waardquote:Op woensdag 23 april 2008 22:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Skihut...!wij hebben hier zaterdag een Spring Party, om te vieren dat de zomer nu echt begonnen is in Zweden!
quote:Op donderdag 24 april 2008 08:24 schreef Piles het volgende:
Jullie hebben er wel zin in vandaag?
Nouquote:Op donderdag 24 april 2008 08:24 schreef Piles het volgende:
Jullie hebben er wel zin in vandaag?
quote:Op donderdag 24 april 2008 08:36 schreef Piles het volgende:
@Californium: Overdrijven is ook een vak hè
[..]
Je was zo stil
Mag er niet positief gedacht worden ofzoquote:Op donderdag 24 april 2008 08:40 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er gewoon zin in!!
![]()
![]()
Jij niet dan?
quote:Op donderdag 24 april 2008 08:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee
Maar ik kon bijna niet geloven dat je er zoveel zin in had
Kom je niet vaak tegen hier
quote:Op donderdag 24 april 2008 08:44 schreef Californium het volgende:
vind het super leuk en vind alles wat ik daar leer heel interressant....Ik heb wel echt een goede stageplek uitgekozen
De datingshow met Yesse waar hij niet op kon reagerenquote:Op donderdag 24 april 2008 08:47 schreef Bootje84 het volgende:
btw piet, welke actie van gisteren?
ah dacht ik al. yesse en ik hebben een gezellige pm-conversatie gehad.. ben benieuwd hoe danny het vondquote:Op donderdag 24 april 2008 08:53 schreef Piles het volgende:
[..]
De datingshow met Yesse waar hij niet op kon reageren
Heeft ze de nieuwsbrief toch maar niet rond gestuurd?quote:Op donderdag 24 april 2008 08:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ah dacht ik al. yesse en ik hebben een gezellige pm-conversatie gehad.. ben benieuwd hoe danny het vond
iig geen nieuwsbrief ontvangen.. zullen we haar ff aan haar shirt/rokje trekken om ff alsnog de nieuwsbrief te krijgen..? we willen nu natuurlijk sappige foto's ter compensatie van de dag wachten...quote:Op donderdag 24 april 2008 08:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Heeft ze de nieuwsbrief toch maar niet rond gestuurd?
Ik heb er eigenlijk ook niet meer aangedacht
quote:Op donderdag 24 april 2008 08:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
iig geen nieuwsbrief ontvangen.. zullen we haar ff aan haar shirt/rokje trekken om ff alsnog de nieuwsbrief te krijgen..? we willen nu natuurlijk sappige foto's ter compensatie van de dag wachten...![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 24 april 2008 09:01 schreef Bootje84 het volgende:
goed, ik ben ff naar school toe. hopelijk wel voor 12 uur terug.
toedels
Die is helemaal obsessief bezigquote:
Als je het zelf maar gelooftquote:Op donderdag 24 april 2008 09:10 schreef nicomart het volgende:
goeiemorgen ik ben er ook weer.. Ik denk dat ik voor de verandering wel wat werk ga verzetten dus misschien ben ik hier niet al te vaak..
Muhammed Ali in Chris Crocker Modusquote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 24 april 2008 09:10 schreef nicomart het volgende:
goeiemorgen ik ben er ook weer.. Ik denk dat ik voor de verandering wel wat werk ga verzetten dus misschien ben ik hier niet al te vaak..
Nee het was meer. Chris Crocker in Muhammad Ali modusquote:Op donderdag 24 april 2008 09:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Muhammed Ali in Chris Crocker Modus
Goedemorgen Yessequote:
Wat hij zegtquote:Op donderdag 24 april 2008 09:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Nieuwsbrief!!!!
Foto's!!!!!
Goedemorgen hoor
Hard aan het werkquote:
Shit ik had gehoopt dat jullie die zouden vergetenquote:Op donderdag 24 april 2008 09:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Nieuwsbrief!!!!
Foto's!!!!!
Goedemorgen hoor
The Worlds Greatest....... Britney Fanquote:Op donderdag 24 april 2008 09:13 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Nee het was meer. Chris Crocker in Muhammad Ali modus
Bootje herinnerde ons er ff aan, ik was het al vergetenquote:Op donderdag 24 april 2008 09:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Shit ik had gehoopt dat jullie die zouden vergeten
Goedemorgenquote:Op donderdag 24 april 2008 09:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Goedemorgen
Straks eerst werkoverleg, en nu tijd voor cola![]()
Iedereen zit aan de koffie (quote:Op donderdag 24 april 2008 09:15 schreef Leinonlein het volgende:
Cola?Nu al? Haha, wat een gekkie ben jij!
Hallo Leinquote:Op donderdag 24 april 2008 09:13 schreef Leinonlein het volgende:
Good morning bikkels! Zo, dat gaat een zware dag worden. Gisteren naar de pub geweest om Barça-Manch te kijken. Supergezellig, helaas geen hacer un gol (heb ik gisteren geleerd, is doelpunt in het Spaans haha)
Je hoeft je niet verplicht te voelen te doen wat deze meneren in dit topic zeggen hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 09:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Shit ik had gehoopt dat jullie die zouden vergeten
Zou ik ook niet doenquote:Op donderdag 24 april 2008 09:17 schreef Leinonlein het volgende:
Je hoeft je niet verplicht te voelen te doen wat deze meneren in dit topic zeggen hoor
Wantquote:Op donderdag 24 april 2008 09:18 schreef muhammad_ali het volgende:Cola zo vroeg op de ochtend kan echt niet goed zijn
De prik voel je soms een beetje, maar heb er geen last van hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 09:19 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Zoveel prik en zoveel suiker...
Haha je zou toch niet willen beweren dat cola op elk ander moment van de dag wel goed zou zijn? Lijkt me alleen zo vies smaken in de ochtend.. BRRquote:Op donderdag 24 april 2008 09:19 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Zij zijn gekquote:Op donderdag 24 april 2008 09:22 schreef Piles het volgende:
Ik probeerde gisteravond trouwens iemand uit te leggen dat we hier nogal 'close' zijn (omdat ik zei dat ik gedag ging zeggen op FOK!), en dat er ook een meet kwam. Hij verklaarde me voor gek![]()
Doe anders www.xs.toquote:Op donderdag 24 april 2008 09:22 schreef Yesse het volgende:
Zo irritant.. Flickr wilt mijn fotolijstjes niet uploaden
Cola is sowieso erg slecht, maar goed dat zijn meer producten. Ik drink het eigenlijk ook wel vaakquote:Op donderdag 24 april 2008 09:19 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
smoesjes smoesjes!quote:Op donderdag 24 april 2008 09:22 schreef Yesse het volgende:
Zo irritant.. Flickr wilt mijn fotolijstjes niet uploaden
Alles is slecht tegenwoordigquote:Op donderdag 24 april 2008 09:23 schreef PieterBas het volgende:
Cola is sowieso erg slecht, maar goed dat zijn meer producten.
Meestal is het probleem bij "probleemkinderen" (zoals de gevallen in Supernanny etc) een overdosis aan suiker. Als ze ziet wat voor eten ze op Engelse basisscholen kregen.. dat zou ik mijn kind nooit willen aan doen.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:21 schreef Deansensitized het volgende:
Vroeger een klasgenoot, die deed dat ook. Wij zaten om 8 uur op school in de kantine eerst aan de koffie, hij aan een blikje cola.
Druk mannetje was dat, vreemde trekjes, bakken ADHD...
Die leven gewoon puur op junkfood, dan kan het ook niet goed gaan met jequote:Op donderdag 24 april 2008 09:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Meestal is het probleem bij "probleemkinderen" (zoals de gevallen in Supernanny etc) een overdosis aan suiker. Als ze ziet wat voor eten ze op Engelse basisscholen kregen.. dat zou ik mijn kind nooit willen aan doen.
Ik ben verslaafd aan cola zero...quote:Op donderdag 24 april 2008 09:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Alles is slecht tegenwoordig
Ik doe niet mee aan die onzin
Ik rook en drink niet, en voor de rest eet en drink ik wat ik lekker vind
Die is lekkerquote:
Ach iedereen heeft zo zijn mening over wat goed of slecht is. Ik drink bier (alleen op festivals om half tien overigens) maar half 10 cola vind ik iets te veel van het goede.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Die leven gewoon puur op junkfood, dan kan het ook niet goed gaan met je
Was met hem ook zo hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 09:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Meestal is het probleem bij "probleemkinderen" (zoals de gevallen in Supernanny etc) een overdosis aan suiker. Als ze ziet wat voor eten ze op Engelse basisscholen kregen.. dat zou ik mijn kind nooit willen aan doen.
Voor jullie een verkeerd beeld van me krijgen, ik drink alleen veel cola. Voor de rest eet ik gewoon gevarieerd, en ben ik best magerquote:
Topsport is ook slecht voor je en Coldplay is slecht voor je zaad.. althans volgens het merendeel van de slowchatters hier..quote:
Dat is gewoon een feitquote:Op donderdag 24 april 2008 09:29 schreef PieterBas het volgende:
Coldplay is slecht voor je zaad..
Dat is toch allemaal niet raar of wel?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Topsport is ook slecht voor je en Coldplay is slecht voor je zaad.. althans volgens het merendeel van de slowchatters hier..
Of light nou zo veel gezonder is.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik aan gewone cola
Light-producten zijn
Dat is gewoon cola light maar dan met een andere naam omdat mannen cola light niet stoer vindenquote:
maar op de een of andere manier werkt het ook op Yessequote:Op donderdag 24 april 2008 09:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat is gewoon cola light maar dan met een andere naam omdat mannen cola light niet stoer vinden
Is alleen puur marketing om mannen aan de light te krijgen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |