Hij is mijn held wanneer die van een flatgebouw afspringt...quote:Op woensdag 23 april 2008 10:15 schreef Desii het volgende:
[..]
ik zei, dat hij 1 dag mijn held is............... gelukkig is het mijn geboorterecht om van mening te veranderen...... bij deze dus
En dat staat d'r niet verkeerd...ik maak er geen probleem van hoor.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
maar wel in dr jurk lopen he als eerst die del .
Die had ook aardig wat op, hoor.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:26 schreef rooie3 het volgende:
Die moeder heeft aardig voer gegeven aan Brian en Amanda.Hoe kan ze zo dom zijn.
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:26 schreef rooie3 het volgende:
Die moeder heeft aardig voer gegeven aan Brian en Amanda.Hoe kan ze zo dom zijn.
Zou alleen d'r gezicht iets meer moeten bedekken, dan zou die helemaal af zijn..quote:Op woensdag 23 april 2008 10:27 schreef T-lex het volgende:
[..]
En dat staat d'r niet verkeerd...ik maak er geen probleem van hoor.
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:27 schreef T-lex het volgende:
[..]
En dat staat d'r niet verkeerd...ik maak er geen probleem van hoor.
zeker weten en Claire was ook lang niet nuchter.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:28 schreef sander-3 het volgende:
Zou alleen d'r gezicht iets meer moeten bedekken, dan zou die helemaal af zijn..
Als ze hem zachtjes vraagt krijgt ze hem keihard hoor...quote:Op woensdag 23 april 2008 10:28 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Zou alleen d'r gezicht iets meer moeten bedekken, dan zou die helemaal af zijn..
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef beequeen het volgende:
Kom op Huub en Claire, gewoon doorgaan met dit nephuwelijk. Al is het alleen maar om die ratten te zieken.
Jullie kunnen het.
Dat ademt me nog net iets teveel.quote:
Dat was vast in een vlaag van verstandsverbijstering, dat kan niet anders.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ademt me nog net iets teveel.
En dan te bedenken dat ik dat wicht ooit nog een lieve kaart gestuurd heb.
Leer eens quoten, jonguh!quote:Op woensdag 23 april 2008 10:37 schreef Borga het volgende:
[quote]Op woensdag 23 april 2008 10:32 schreef noekje het volgende:
Claire is echt stapelgek op die jongen.
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:35 schreef noekje het volgende:
Amanda vond ook dat Claire een hele grote mond tegen haar moeder had.
Echt niet, hoor. Claire was gewoon duidelijk.
Brian is ook wel geflipt want ik zag volgens mij echt dat hij een duw kreeg in de fitness vannacht van een vreemde man. Toen ging hij de deurenact doen. Deur open, deur dicht etc. Of het beeld bleef hangen, dat kan ook.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:36 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft ontzettend last van zijn keel. Dat moet toch een behoorlijke wurggreep geweest zijn van Brian....oh wacht, hij doet ook aan wurgsex. Oefening baart kunst, zeg maar.
Komt van die fles WC eend die hij achterover heeft geslagen om toch stiekem lam te worden.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:36 schreef fredfik het volgende:
hhuub kan van 1 glaasje drank niet zo worden....ik blijf er bij dat hem iets ie toe gedient
door de rrat of die meiden,wie weet zat het wel in die banaan!!!!!
omdat Huub steeds zegt dat hij niet gedronken heeft, ga ik er vanuit dat het idd een drug is geweest.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:36 schreef fredfik het volgende:
hhuub kan van 1 glaasje drank niet zo worden....ik blijf er bij dat hem iets ie toe gedient
door de rrat of die meiden,wie weet zat het wel in die banaan!!!!!
Ik heb het gelezen, vond het nogal vreemd. Was Huub ook in de fitness of weet je dat niet?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:40 schreef noekje het volgende:
Brian is ook wel geflipt want ik zag volgens mij echt dat hij een duw kreeg in de fitness vannacht van een vreemde man. Toen ging hij de deurenact doen. Deur open, deur dicht etc. Of het beeld bleef hangen, dat kan ook.
Huub was in de fitness.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian is ook wel geflipt want ik zag volgens mij echt dat hij een duw kreeg in de fitness vannacht van een vreemde man. Toen ging hij de deurenact doen. Deur open, deur dicht etc. Of het beeld bleef hangen, dat kan ook.
Ze hebben het steeds over cola light in het hokje.. dus ze zullen hem daar wel wat gegeven hebben..quote:Op woensdag 23 april 2008 10:41 schreef Desii het volgende:
[..]
omdat Huub steeds zegt dat hij niet gedronken heeft, ga ik er vanuit dat het idd een drug is geweest.
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ademt me nog net iets teveel.
En dan te bedenken dat ik dat wicht ooit nog een lieve kaart gestuurd heb.
Huub was daar volgens mij niet. Was echt een vreemde gast. Zij waren daar met z'n tweetjes. Het was wel tijdens de streamlock en je weet dat het huis dan van een afstand te bekijken is.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, ik vond het nogal vreemd. Was Huub ook in de fitness of weet je dat niet?
Ze krijgen geen poot aan de grond bij José, mooi om te horen. José.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:44 schreef Dementor het volgende:
Ik kan nog geen 2 minuten luisteren naar rat en dellie.
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef beequeen het volgende:
Kom op Huub en Claire, gewoon doorgaan met dit nephuwelijk. Al is het alleen maar om die ratten te zieken.
Jullie kunnen het.
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub was daar volgens mij niet. Was echt een vreemde gast. Zij waren daar met z'n tweetjes. Het was wel tijdens de streamlock en je weet dat het huis dan van een afstand te bekijken is.
Brian trok nog stoer zijn shirt uit.
quote:
Aan het weer en het decore zal het niet liggen vandaag...het bruidspaar is het grootste probleem.quote:
Op de korte termijn Amanda, Brian en in hun kielzog Jaap.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:47 schreef avonne het volgende:
doorgaan met een huwelijk om die ratten te zieken?
Wie staat er dan voor gek?
Het is een nephuwelijk, hoe voor gek kun je dan staan? Ik wil gewoon dat schjmoelwerk van Amanda zien die wrs denkt dat het wel echt is.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:47 schreef avonne het volgende:
doorgaan met een huwelijk om die ratten te zieken?
Wie staat er dan voor gek?
Vind het nu ook echt genoeg geweest.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
wil die rat nu nog verder door gaan ik zeg stoppen nu............. en een mooie dag er van maken.
Dan betekent het dat er niemand naar huis gaat. Jaap is als losse de enigste mogelijkheid.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:52 schreef Varen het volgende:
Jaap, Brian en Amanda gaan voor Huub en Claire de onslagronde aan vragen.
B: voor Huub en Jaap zegt doe jij maar voor Claire tegen A. En A vraagt hem aan voor Claire
Huub had dus geile meisjes op bezoek en er werden mondeling wat aardbeien uitgewisseld.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:36 schreef Starlie het volgende:
Zit op mijn werk (dus kan niet alles terug lezen), maar kan iemand een heel kort verslagje geven van wat er gisteravond is gebeurd?! Waarom is Claire haar moeder nu opeens weg... vind het allemaal een beetje triest, ookal vraag ik me nog steeds af of het wel echt is!
tja, je kunt niet én huilscenes hebben én B&A aftroeven.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een nephuwelijk, hoe voor gek kun je dan staan? Ik wil gewoon dat schjmoelwerk van Amanda zien die wrs denkt dat het wel echt is.![]()
Dat is ook zo maar zo zijn de ratten wel weer in de gelegenheid om Huub en Claire lekker te dissen. Het is ook altijd hetzelfde.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:53 schreef Shayndel het volgende:
Dan betekent het dat er niemand naar huis gaat. Jaap is als losse de enigste mogelijkheid.
Gewoon laten merken dat je er reuze veel zin in hebt...laat die trouwerij maar beginnen.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
hoe zielig ben je toch als je vanaf 9 uur ongewassen in een jurk loopt op een trouwdag waar je zo op tegen bent .
Dank je wel!!!quote:Op woensdag 23 april 2008 10:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub had dus geile meisjes op bezoek en er werden mondeling wat aardbeien uitgewisseld.
Of tie nou wel of niet gezoend heeft, tieten gelebberd heeft en zo... Claire zat van een afstandje toe te kijken en kon het niet trekken. Moeder liet blijken dat Claire dit in de toekomst wel vaker en erger zal meemaken.
Claire wilde dat Huub naar haar toe kwam, Huub ging "grappige dingen" roepen zoals "alles voor een miljoen". Verder durfde hij niet naar Claire en haar moeder toe te gaan, en vroeg aan Jaap of hij eerst toestemming zou vragen om ruzie te gaan maken of niet.
Toen kwam Claire binnen, Huub gaf haar een zet, Streamlock, Huub schijnt Stinkhoer tegen Mama gezed te hebben.
Verder een zeer Lieke-achtig plaatje waarin Huub een grote bek heeft en maar door en door blijft praten. Geeft Mama nog eens een grote bek, Claire mag niet weglopen. Mama wil helemaal niet luisteren naar "die gladde praatjes" "hoe je met mijn dochter omgaat" en vertrekt.
Voor Jaap is, voor zover ik weet, geen ontslagronde aangevraagdquote:Op woensdag 23 april 2008 10:53 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Dan betekent het dat er niemand naar huis gaat. Jaap is als losse de enigste mogelijkheid.
José is altijd al dol geweest op Huub, dat echt niet nieuw. De ruzie's tussen die 2 waren allemaal gescript.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:59 schreef Shayndel het volgende:
Hoe is de verandering er eigelijk gekomen dat Palma meer oor Huub en clan is dan de ratten?
Palma heeft altijd al heel veel van huub gehouden.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:59 schreef Shayndel het volgende:
Hoe is de verandering er eigelijk gekomen dat Palma meer voor Huub en clan is dan de ratten?
volgens mij vooral sinds de dag dat Amanda zo tekeer ging tegen haar en dat Brian daar ook nog eens tegenover stond te schreeuwen.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:59 schreef Shayndel het volgende:
Hoe is de verandering er eigelijk gekomen dat Palma meer voor Huub en clan is dan de ratten?
Omdat Palma streams en youtube filmpjes kijkt.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:59 schreef Shayndel het volgende:
na zijn verjaardagboeke stopte nichtje iets in zijn kontzak. Gisterenm aan het einde van DGK zag je het fragment terug en zag je hem tot 4x toe in zn kontzak voelen. Ik weet zeker dat het drugs warenquote:Op woensdag 23 april 2008 10:41 schreef Ziet het volgende:
huub hoeft ff geen rook en geen caffeïne want dat is niet goed voor hem nu....
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:03 schreef avonne het volgende:
nou, dit huwelijk gaat niet door, hoor
Claire wilde het niet toezeggen tegen Huub en toen zei Huub "we trouwen alleen als je ouders er bij zijn, en met een goed gevoel erbij"
En daarbij vond ik het altijd vreemd dat Palma vaak bij de ratten was. Palma kwam/is altijd al zo gezellig over en dan heeft nooit echt gepast bij b&a (en de zwarte heks)quote:Op woensdag 23 april 2008 11:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
José is altijd al dol geweest op Huub, dat echt niet nieuw. De ruzie's tussen die 2 waren allemaal gescript.
Pa en Ma zijn al achter hoor...die krijgen nu een contract + envelope met inhoud naar zich toe geschoven.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:03 schreef avonne het volgende:
nou, dit huwelijk gaat niet door, hoor
Claire wilde het niet toezeggen tegen Huub en toen zei Huub "we trouwen alleen als je ouders er bij zijn, en met een goed gevoel erbij"
Ik denk dat er bedoelt wordt, dat moeder het spel niet begrijptquote:Op woensdag 23 april 2008 11:04 schreef avonne het volgende:
Wat nou "je moeder begrijpt het niet"?
Moeder ziet het heel goed. Dit huwelijk is veel te snel en Claire kent hem nauwelijks
dat valt je nu pas op?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:02 schreef T-lex het volgende:
Ik hoop voor Palma dat ze hier een goeie bonus voor krijgt.
Die is er vandaag duidelijk niet voor het huishouden.
Mag hopen dat hij ook nog voor de bijl gaat voordat het programma is afgelopen.Kijken of hij dan zo netjes blijft.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:10 schreef Shayndel het volgende:
brain: weet ik vind het niets een meer waard om er over in disscussie te gaan (over Huub)
Zal hij het waar maken?
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:13 schreef Varen het volgende:
A: Huub is iemand die meisjes achter het raam kan praten.
Claire kan straks naar een psychische inrichting door Huub volgens B
Brian niet natuurlijkquote:Op woensdag 23 april 2008 11:13 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zit ze toch alquote:Op woensdag 23 april 2008 11:13 schreef Varen het volgende:
Claire kan straks naar een psychische inrichting door Huub volgens B
[ afbeelding ]
brajen die heeft in een jaar tijd............... van een vrolijke jonge meid gemaakt tot wat amanda nu is een zuipende op dr knieen liggende slaaf vol met haat naar Huub .quote:
Mirror, mirror on the wall.....quote:Op woensdag 23 april 2008 11:16 schreef Varen het volgende:
Brian: Huub is een typich geval van een loverboy, alleen is dit in een undercover vorm
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:18 schreef Dementor het volgende:
Is dellie trouwens nog onder de douche gekropen vandaag?
Dat klopt ook...een half jaar geleden vroegen ze Brian al voor dit script. Amanda was wel voor, maar Brian hebben ze nooit zo ver gekregen. Daarna kregen Huub en Lieke het zelfde aanbod. Lieke bedankte ook voor de eer.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ link | afbeelding ]
de afgunst straalt er van af. Volgens mij hebben ze rat eerst gevraagd voor een huwelijk en hij wilde dat niet veels te bang om aan del vast te zitten , brajen had nooit kunnen denken dat huub het welz o doen vandaar zijn ergenis hierover.
Foolquote:Op woensdag 23 april 2008 11:01 schreef geertje12 het volgende:
[..]
na zijn verjaardagboeke stopte nichtje iets in zijn kontzak. Gisterenm aan het einde van DGK zag je het fragment terug en zag je hem tot 4x toe in zn kontzak voelen. Ik weet zeker dat het drugs waren
Gadverdammequote:Op woensdag 23 april 2008 11:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vanuit bed plamuren en in de jurk gehesen.
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:16 schreef Varen het volgende:
Brian: Huub is een typich geval van een loverboy, alleen is dit in een undercover vorm
Waarom zou ik hier nou niet van staan te kijken.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ link | afbeelding ]
de afgunst straalt er van af. Volgens mij hebben ze rat eerst gevraagd voor een huwelijk en hij wilde dat niet veels te bang om aan del vast te zitten , brajen had nooit kunnen denken dat huub het welz o doen vandaar zijn ergenis hierover.
nee kan niet del hebben ze uit voorzorg gesterliseerd bij de geboorte .quote:Op woensdag 23 april 2008 11:20 schreef Dementor het volgende:
Brian durft gewoon niet te trouwen die rent liever weg als dellie kindjes krijgt.
Misschien kan Huub hem wat GHB lenen.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:21 schreef Varen het volgende:
Brian fokt zich zo op, dat Amanda al weer even moet wachten met praten
Nou dan Brian erg van mening veranderen, hij wil niet trouwenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:23 schreef RSie het volgende:
huwelijk tussen Huub en Claire gaat niet door, en uiteindelijk maakt Brian van de situatie gebruik door direct Amoebe ten Huwelijk te vragen en er op die manier toch nog een leuke bruiloft komt.
waardoor Huub en Claire afgaan als losers en St.Brainless en zijn discipel weer als topstel met een goeie relaaaasie uit de bus komen! vandaar dat Delleke ook alvast een witte jurk aanheeft!
Ik hou d'r van....zijn Kenneth en Netty al onderweg?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:23 schreef RSie het volgende:
huwelijk tussen Huub en Claire gaat niet door, en uiteindelijk maakt Brian van de situatie gebruik door direct Amoebe ten Huwelijk te vragen en er op die manier toch nog een leuke bruiloft komt.
waardoor Huub en Claire afgaan als losers en St.Brainless en zijn discipel weer als topstel met een goeie relaaaasie uit de bus komen! vandaar dat Delleke ook alvast een witte jurk aanheeft!
Die zitten vast al achter in het hokjequote:Op woensdag 23 april 2008 11:23 schreef Dementor het volgende:
B en A zijn gewoon aan het stoken in de hoop dat de familie Recourt meekijkt.
Getver!quote:Op woensdag 23 april 2008 11:23 schreef RSie het volgende:
huwelijk tussen Huub en Claire gaat niet door, en uiteindelijk maakt Brian van de situatie gebruik door direct Amoebe ten Huwelijk te vragen en er op die manier toch nog een leuke bruiloft komt.[...] vandaar dat Delleke ook alvast een witte jurk aanheeft!
Ik heb ze twee weken geleden niet in ondertrouw zien gaan.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:23 schreef RSie het volgende:
Boeie het is maar TV...of dacht je dat Huub en Claire wel echt gingen trouwen vandaag?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb ze twee weken geleden niet in ondertrouw zien gaan.
klopt zo had ik het nog niet gezien.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:25 schreef Dementor het volgende:
Huub gaat de publieksstemming winnen want hij stelt zich op dit moment weer kwetsbaar op
Om 2 uur geloof ik, maar Claire twijfelt van hier tot Tokyoquote:Op woensdag 23 april 2008 11:28 schreef livewatcher het volgende:hoe laat is de trouwerij ik heb een afspraak om kwart voor 4 maar denk dat ik die beter kan cancelen;)
Ja die tering RAT kan het weten,hij weet alles die RIOOLRAT.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:16 schreef Varen het volgende:
van mij mag het een dubbele bonus zijn wat een top vrouwquote:Op woensdag 23 april 2008 11:02 schreef T-lex het volgende:
Ik hoop voor Palma dat ze hier een goeie bonus voor krijgt.
Die is er vandaag duidelijk niet voor het huishouden.
Yup.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:28 schreef livewatcher het volgende:hoe laat is de trouwerij ik heb een afspraak om kwart voor 4 maar denk dat ik die beter kan cancelen;)
Ik denk dat hij eens moet ophouden anderen naar beneden te praten om zichzelf beter te voelen, echt eng hoe hij alles op Huub betrekt, wat er tussen H&C gebeurt is toch zijn zaak niet? Het lijkt wel een obsessie.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:26 schreef Varen het volgende:
De vader moet Huub voor zijn bek rammen volgens Brian.
Brian fokt zich steed erger op.
Hij noemt Huub een engerd en manupulatief monster
Bij twijfel gewoon doen was toch Huub's motto.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:30 schreef Varen het volgende:
[..]
Om 2 uur geloof ik, maar Claire twijfelt van hier tot Tokyo
Tilburg - Eemnes is wel een stukje rijden toch?!quote:Op woensdag 23 april 2008 11:31 schreef AutumnTears het volgende:
De ouders van claire zijn niet zo vlot sjonge jonge
Stelt niks voor...net 100km denk ik.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:35 schreef Starlie het volgende:
[..]
Tilburg - Eemnes is wel een stukje rijden toch?!
schuld ook van de febo die hem maar blijft voeden.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eens moet ophouden anderen naar beneden te praten om zichzelf beter te voelen, echt eng hoe hij alles op Huub betrekt, wat er tussen H&C gebeurt is toch zijn zaak niet? Het lijkt wel een obsessie.
Burgerlijk huwelijk? Hoe je de eventuele ceremonie wil doen, met pastors of in de kerk of zoiets is je eigen zaak, er kan wel een buitengewoon ambtenaar van de de burgelijke stand op locatie komen, dan is het een geldig huwelijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:34 schreef Starlie het volgende:
Wat ik me zat te bedenken he... als hun in de tuin trouwen is hun huwelijk toch helemaal niet wettelijk? Je moet toch trouwen in een stadhuis of kerk.... is een speciale naam voor weet niet precies hoe je dat noemt! Weet nog dat mijn tante vorig jaar ook in een tuin van een restaurant ging trouwen maar dat ze daarvoor wel in het stadhuis moest trouwen omdat het anders niet wettelijk zou zijn als ze alleen in de tuin zou trouwen...
Beetje onduidelijk he...??!
Wordt nog briljanter als ze straks wat van de anale cum verliest in die witte jurkquote:Op woensdag 23 april 2008 11:31 schreef T-lex het volgende:
Komt Jaapie ook weer...
Zou hij al beseffen dat Amanda geen ondergoed aan heeft.![]()
Ik denk het niet en kan z'n reactie wel raden: "bril-fokking-jant, is toch fokking niet normaal"
ikkke ook ga je ook ff voor mij.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:36 schreef Dementor het volgende:
ik moet boodschappen doen maar ik wil de ouders van Claire niet missen.
Er is gewoon de waarheid gesproken.... maar de waarheid is iets wat Brian en Amanda niet willen horen.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:37 schreef Varen het volgende:
Brian: Ricardo zegt ook niks.
Jaap vindt het een teringstreek, dat Ricardo Huub geholpen heeft
Ik ga nu vliegen in de hoop dat ik op tijd terug ben.quote:
was dat??quote:Op woensdag 23 april 2008 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wordt nog briljanter als ze straks wat van de anale cum verliest in die witte jurk.
Ben blij dat jij me snapt, want als ik het terug lees dan snap ik mezelf niet meer!!!quote:Op woensdag 23 april 2008 11:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Burgerlijk huwelijk? Hoe je de eventuele ceremonie wil doen, met pastors of in de kerk of zoiets is je eigen zaak, er kan wel een buitengewoon ambtenaar van de de burgelijke stand op locatie komen, dan is het een geldig huwelijk.
Volgens mij heb ik je gesnapt.
Hun eigen waarheid wordt anders tot vervelens toe over de streams gespuid, arme Ricardo, voegt hij een keer iets zinnigs toe wordt hij afgemaakt omdat het niet in de kraam van B&A te pas komt, hij is bij mij een paar puntjes gestegen.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Er is gewoon de waarheid gesproken.... maar de waarheid is iets wat Brian en Amanda niet willen horen.
Sperma vermengd met ontlasting.quote:
Heeft die moeder nu al eindelijk d'r excuses gemaakt?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:41 schreef Starlie het volgende:
Jeetje dat Huub die moeder nog durft aan te raken....
Is dit wel het antwoord op je vraag dan? Als dat het geval is dan hebben we waarschijnlijk dezelfde kronkel, ik kan het soms ook zo moeilijk omschrijven terwijl het heel simpel is eigelijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:41 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ben blij dat jij me snapt, want als ik het terug lees dan snap ik mezelf niet meer!!!
Maar Ron spreekt niet uit waarvan of waardoor. Volgens mij weet Ron dat Huub iets geslikt heeft maar hij kan natuurlijk niks zeggen.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:46 schreef Dementor het volgende:
De ouders van Claire is verteld dat Huub onder invloed was.
Papa moet is tegenover Huub voor z'n dochter opkomen....wat een fokking pussy is die vent.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:46 schreef Varen het volgende:
Papa weet iets meer, door een aantal lieve mensen die hij aan de telefoon gehad heeft. 1 vrouw wel een uur.
Papa heeft uitingen gedaan bij de buren die er niet om liegen.
GHB wordt echt een lastige voor Talpa.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar Ron spreekt niet uit waarvan of waardoor. Volgens mij weet Ron dat Huub iets geslikt heeft maar hij kan natuurlijk niks zeggen.
ben ik absoluut niet met je eens......... Huub was zo anders, toen hij, na ruim 1 uur, terugkwam van het hokjequote:Op woensdag 23 april 2008 11:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub had niets geslikt en bijna niets gedronken.....![]()
Het was gewoon Huub zoals we die kennen....
Yup ze waren net nog van plan te gaan joelen tijdens het ja woord.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:46 schreef Taurus het volgende:
Is de rest eigenlijk nog steeds van plan die bruiloft te verpesten of niet?
scrollen maarquote:Op woensdag 23 april 2008 11:49 schreef Dementor het volgende:
Ojee de stokers zijn weer geariveerd in dit topic.
Deze Cap zegt wel genoeg denk ik.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:50 schreef Desii het volgende:
[..]
ben ik absoluut niet met je eens......... Huub was zo anders, toen hij, na ruim 1 uur, terugkwam van het hokje
(z'n manier van praten, de blik in zijn ogen.... dat verdwaasde)
ja de wannabees brian en amanda'squote:Op woensdag 23 april 2008 11:49 schreef Dementor het volgende:
Ojee de stokers zijn weer geariveerd in dit topic.
Huh.... Ron is de enige die z'n kop niet verliest...quote:Op woensdag 23 april 2008 11:51 schreef beequeen het volgende:
Wat is dit voor een BS van Ron met zijn: Dat wil ik niet hebben.
Ik begrijp niet dat Huub dat allemaal pikt, hij kon wat mij betreft een hoge boom in.
sterker nog hij had helemaal geen zin in het feest.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:50 schreef Desii het volgende:
[..]
ben ik absoluut niet met je eens......... Huub was zo anders, toen hij, na ruim 1 uur, terugkwam van het hokje
Precies, het klopt gewoon niet. Huub is natuurlijk wel verantwoordelijk voor zijn eigen daden maar ik verdenk de FEBO echt , in dit geval.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:51 schreef akveor het volgende:
Deze Cap zegt wel genoeg denk ik.
[ afbeelding ]
We hebben de hele avond gekeken, Huub ontkend het zelf. Ik heb hem niets zien drinken....quote:Op woensdag 23 april 2008 11:50 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 april 2008 11:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We hebben de hele avond gekeken, Huub ontkend het zelf. Ik heb hem niets zien drinken....
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:55 schreef T-lex het volgende:
Kom nou is op Ron...je moet ook nog over straat straks.
Breek die gast z'n benen.
Ik wel...quote:
hij heeft het zelf ook steeds over drank.... dat hij niet heeft gedronken (2 shotjes)quote:Op woensdag 23 april 2008 11:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We hebben de hele avond gekeken, Huub ontkend het zelf. Ik heb hem niets zien drinken....
En terecht... zij is degene die doorgedraaft is in d'r waanideeen. Zij dacht iets gezien te hebben wat niet gebeurt is. En haar moeder ging daar dapper in mee.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire vertoond nu exact dezelfde karaktertrekjes als Amanda, de schuld bij zichzelf zoeken
Dat had Huub gisteren toch al gedaan, of was dat alleen het voornemen?quote:Op woensdag 23 april 2008 12:00 schreef akveor het volgende:
Aaaaaaarchhhhh geen ontslagronde voor Jaap aangevraagd......aaaaaaarrrrrrrrrrrch.
Nee joh, de echte escalatie kwam door het negeren van Claire door Huub terwijl hij donders goed wist dat ze ergens een probleem had. Remember z'n uitdagende hoofd tussen al die meiden, wetend dat Claire keek.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:59 schreef akveor het volgende:
[..]
En terecht... zij is degene die doorgedraaft is in d'r waanideeen. Zij dacht iets gezien te hebben wat niet gebeurt is. En haar moeder ging daar dapper in mee.
Ook Claire's moeder zat fout. Aktie reactie. IDD niet netjes.... maar de waarheid werd gezegd en mama kon dat niet meer horen omdat zij en Claire elkaar hebben opgefokt.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:01 schreef sander-3 het volgende:
Vraag me af wat die broer van clair nu doet..
Ik bedoel.. als er een één of andere boer zo tegen mijn moeder tekeer zou gaan, dan zou ik dwars door dat hek heen lopen. Geen beveiliging die me tegen zou houden.
Jaap ern Brian's kant van het verhaal... ik wacht liever op de beelden.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, de echte escalatie kwam door het negeren van Claire door Huub terwijl hij donders goed wist dat ze ergens een probleem had. Remember z'n uitdagende hoofd tussen al die meiden, wetend dat Claire keek.
Nog meer escalatie kwam toen hij Claire een zwieper gaf en haar moeder voor stinkhoer uitmaakte...
En nog een tandje erbij toen hij zelf naar Brian stapte en die een hoek gaf
Hij deed het echt voor het grootste deel helemaal zelf
Lijkt me ook erg moeilik voor de familie Recourt om hun dochter los te laten.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:04 schreef Disana het volgende:
Het is echt zo met deze mensen, hè, dat je met de dochter trouwt en de familie erbij krijgt. Ik zou er geen zin in hebben.
Claire laat zich te makkelijk beinvloeden door haar familie.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:04 schreef Disana het volgende:
Het is echt zo met deze mensen, hè, dat je met de dochter trouwt en de familie erbij krijgt. Ik zou er geen zin in hebben.
De brabo's geven iedereen weer de groetenquote:Op woensdag 23 april 2008 12:05 schreef Dementor het volgende:
Er gaat getrouwd worden!
Met vader en moeder
TATATATATAAAAAA laat de bruiloft vol afgunst maar beginnen.
Die moeder was toch echt eerst sussend naar Claire toe met woorden als "Stel je niet zo aan". Daarna gaf ze alleen maar aan dat het, min of meer, Huub ten voeten uit is wat er gebeurde. En dat lijkt mij wel een juiste constatering. Huub gaat straks met echt drank op wel regelmatig een feestje bouwen.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ook Claire's moeder zat fout. Aktie reactie. IDD niet netjes.... maar de waarheid werd gezegd en mama kon dat niet meer horen omdat zij en Claire elkaar hebben opgefokt.
Nou he he dan kan ik tot 2 uur nog ff doorwerken.... schiet niet op zo met mijn werkquote:Op woensdag 23 april 2008 12:06 schreef akveor het volgende:
Breaking News: De BRUILOFT GAAT DOOR........![]()
![]()
* beequeen is helemaal blij, ook al is het een nephuwelijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:06 schreef akveor het volgende:
Breaking News: De BRUILOFT GAAT DOOR........![]()
![]()
En vice versa. Een groot deel van de escalatie vannacht kwam simpelweg omdat die moeder erbij zat en Claire loyaliteitsproblemen kreeg. Huub deed niets bijzonders, maar ja, moe zat te stoken.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt me ook erg moeilik voor de familie Recourt om hun dochter los te laten.
Nee, Claire die het vannacht zelf vertelde dat het zo gebeurde toen Huub een ander verhaal wilde vertellen....quote:Op woensdag 23 april 2008 12:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap ern Brian's kant van het verhaal... ik wacht liever op de beelden.
Ik zag die cap en het schoot door mijn hoofd, maar ik dacht 'neuh, zelfs zij is niet zo van de pot gerukt dom'.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:08 schreef T-lex het volgende:
Amanda gaat in d'r jurk paaldansen?
Het gaat bij deze mensen ziekelijk ver in mijn ogen, ja.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Claire laat zich te makkelijk beinvloeden door haar familie.
Ze is een aantal keer gigantisch onredelijk geworden puur omdat Bram een briefje schreef.
Jij post vooral de leugens ouwe. Stekeblind of ernstig slechtziend.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als er mensen problemen hebben met postings, moeten ze een TR sturen
Voorlopig post ik geen enkele leugen, integendeel tot sommige Huub wannabees.....
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:08 schreef trettie het volgende:
Het zou de FEBO sieren dat ze nu eens één keer deze dag laten verlopen zoals ze vaak met de dingen van Amanda en Brian doen, deze dag verloopt zonder incidenten of het zouden lachwekkende incidenten moeten zijn.
Naar niemand luisteren maar iedereen terrug fluiten die ook maar iets wil doen!
TV maken doen jullie toch al er is al genoeg gebeurd voor dat het hele feest van start gaat!
HET ZOU JULLIE ECHT SIEREN!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |