Er is gewoon de waarheid gesproken.... maar de waarheid is iets wat Brian en Amanda niet willen horen.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:37 schreef Varen het volgende:
Brian: Ricardo zegt ook niks.
Jaap vindt het een teringstreek, dat Ricardo Huub geholpen heeft

Ik ga nu vliegen in de hoop dat ik op tijd terug ben.quote:

was dat??quote:Op woensdag 23 april 2008 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wordt nog briljanter als ze straks wat van de anale cum verliest in die witte jurk.

Ben blij dat jij me snapt, want als ik het terug lees dan snap ik mezelf niet meer!!!quote:Op woensdag 23 april 2008 11:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Burgerlijk huwelijk? Hoe je de eventuele ceremonie wil doen, met pastors of in de kerk of zoiets is je eigen zaak, er kan wel een buitengewoon ambtenaar van de de burgelijke stand op locatie komen, dan is het een geldig huwelijk.
Volgens mij heb ik je gesnapt.

Hun eigen waarheid wordt anders tot vervelens toe over de streams gespuid, arme Ricardo, voegt hij een keer iets zinnigs toe wordt hij afgemaakt omdat het niet in de kraam van B&A te pas komt, hij is bij mij een paar puntjes gestegen.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Er is gewoon de waarheid gesproken.... maar de waarheid is iets wat Brian en Amanda niet willen horen.

Sperma vermengd met ontlasting.quote:

Heeft die moeder nu al eindelijk d'r excuses gemaakt?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:41 schreef Starlie het volgende:
Jeetje dat Huub die moeder nog durft aan te raken....

Is dit wel het antwoord op je vraag dan? Als dat het geval is dan hebben we waarschijnlijk dezelfde kronkel, ik kan het soms ook zo moeilijk omschrijven terwijl het heel simpel is eigelijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:41 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ben blij dat jij me snapt, want als ik het terug lees dan snap ik mezelf niet meer!!!

Maar Ron spreekt niet uit waarvan of waardoor. Volgens mij weet Ron dat Huub iets geslikt heeft maar hij kan natuurlijk niks zeggen.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:46 schreef Dementor het volgende:
De ouders van Claire is verteld dat Huub onder invloed was.

Papa moet is tegenover Huub voor z'n dochter opkomen....wat een fokking pussy is die vent.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:46 schreef Varen het volgende:
Papa weet iets meer, door een aantal lieve mensen die hij aan de telefoon gehad heeft. 1 vrouw wel een uur.
Papa heeft uitingen gedaan bij de buren die er niet om liegen.

GHB wordt echt een lastige voor Talpa.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar Ron spreekt niet uit waarvan of waardoor. Volgens mij weet Ron dat Huub iets geslikt heeft maar hij kan natuurlijk niks zeggen.

ben ik absoluut niet met je eens......... Huub was zo anders, toen hij, na ruim 1 uur, terugkwam van het hokjequote:Op woensdag 23 april 2008 11:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub had niets geslikt en bijna niets gedronken.....![]()
Het was gewoon Huub zoals we die kennen....

Yup ze waren net nog van plan te gaan joelen tijdens het ja woord.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:46 schreef Taurus het volgende:
Is de rest eigenlijk nog steeds van plan die bruiloft te verpesten of niet?

scrollen maarquote:Op woensdag 23 april 2008 11:49 schreef Dementor het volgende:
Ojee de stokers zijn weer geariveerd in dit topic.

Deze Cap zegt wel genoeg denk ik.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:50 schreef Desii het volgende:
[..]
ben ik absoluut niet met je eens......... Huub was zo anders, toen hij, na ruim 1 uur, terugkwam van het hokje
(z'n manier van praten, de blik in zijn ogen.... dat verdwaasde)

ja de wannabees brian en amanda'squote:Op woensdag 23 april 2008 11:49 schreef Dementor het volgende:
Ojee de stokers zijn weer geariveerd in dit topic.

Huh.... Ron is de enige die z'n kop niet verliest...quote:Op woensdag 23 april 2008 11:51 schreef beequeen het volgende:
Wat is dit voor een BS van Ron met zijn: Dat wil ik niet hebben.
Ik begrijp niet dat Huub dat allemaal pikt, hij kon wat mij betreft een hoge boom in.

sterker nog hij had helemaal geen zin in het feest.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:50 schreef Desii het volgende:
[..]
ben ik absoluut niet met je eens......... Huub was zo anders, toen hij, na ruim 1 uur, terugkwam van het hokje
(z'n manier van praten, de blik in zijn ogen.... dat verdwaasde)

Precies, het klopt gewoon niet. Huub is natuurlijk wel verantwoordelijk voor zijn eigen daden maar ik verdenk de FEBO echt , in dit geval.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:51 schreef akveor het volgende:
Deze Cap zegt wel genoeg denk ik.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |