José is altijd al dol geweest op Huub, dat echt niet nieuw. De ruzie's tussen die 2 waren allemaal gescript.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:59 schreef Shayndel het volgende:
Hoe is de verandering er eigelijk gekomen dat Palma meer oor Huub en clan is dan de ratten?
Palma heeft altijd al heel veel van huub gehouden.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:59 schreef Shayndel het volgende:
Hoe is de verandering er eigelijk gekomen dat Palma meer voor Huub en clan is dan de ratten?
volgens mij vooral sinds de dag dat Amanda zo tekeer ging tegen haar en dat Brian daar ook nog eens tegenover stond te schreeuwen.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:59 schreef Shayndel het volgende:
Hoe is de verandering er eigelijk gekomen dat Palma meer voor Huub en clan is dan de ratten?
Omdat Palma streams en youtube filmpjes kijkt.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:59 schreef Shayndel het volgende:
na zijn verjaardagboeke stopte nichtje iets in zijn kontzak. Gisterenm aan het einde van DGK zag je het fragment terug en zag je hem tot 4x toe in zn kontzak voelen. Ik weet zeker dat het drugs warenquote:Op woensdag 23 april 2008 10:41 schreef Ziet het volgende:
huub hoeft ff geen rook en geen caffeïne want dat is niet goed voor hem nu....
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:03 schreef avonne het volgende:
nou, dit huwelijk gaat niet door, hoor
Claire wilde het niet toezeggen tegen Huub en toen zei Huub "we trouwen alleen als je ouders er bij zijn, en met een goed gevoel erbij"
En daarbij vond ik het altijd vreemd dat Palma vaak bij de ratten was. Palma kwam/is altijd al zo gezellig over en dan heeft nooit echt gepast bij b&a (en de zwarte heks)quote:Op woensdag 23 april 2008 11:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
José is altijd al dol geweest op Huub, dat echt niet nieuw. De ruzie's tussen die 2 waren allemaal gescript.
Pa en Ma zijn al achter hoor...die krijgen nu een contract + envelope met inhoud naar zich toe geschoven.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:03 schreef avonne het volgende:
nou, dit huwelijk gaat niet door, hoor
Claire wilde het niet toezeggen tegen Huub en toen zei Huub "we trouwen alleen als je ouders er bij zijn, en met een goed gevoel erbij"
Ik denk dat er bedoelt wordt, dat moeder het spel niet begrijptquote:Op woensdag 23 april 2008 11:04 schreef avonne het volgende:
Wat nou "je moeder begrijpt het niet"?
Moeder ziet het heel goed. Dit huwelijk is veel te snel en Claire kent hem nauwelijks
dat valt je nu pas op?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:02 schreef T-lex het volgende:
Ik hoop voor Palma dat ze hier een goeie bonus voor krijgt.
Die is er vandaag duidelijk niet voor het huishouden.
Mag hopen dat hij ook nog voor de bijl gaat voordat het programma is afgelopen.Kijken of hij dan zo netjes blijft.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:10 schreef Shayndel het volgende:
brain: weet ik vind het niets een meer waard om er over in disscussie te gaan (over Huub)
Zal hij het waar maken?
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:13 schreef Varen het volgende:
A: Huub is iemand die meisjes achter het raam kan praten.
Claire kan straks naar een psychische inrichting door Huub volgens B
Brian niet natuurlijkquote:Op woensdag 23 april 2008 11:13 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zit ze toch alquote:Op woensdag 23 april 2008 11:13 schreef Varen het volgende:
Claire kan straks naar een psychische inrichting door Huub volgens B
[ afbeelding ]
brajen die heeft in een jaar tijd............... van een vrolijke jonge meid gemaakt tot wat amanda nu is een zuipende op dr knieen liggende slaaf vol met haat naar Huub .quote:
Mirror, mirror on the wall.....quote:Op woensdag 23 april 2008 11:16 schreef Varen het volgende:
Brian: Huub is een typich geval van een loverboy, alleen is dit in een undercover vorm
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:18 schreef Dementor het volgende:
Is dellie trouwens nog onder de douche gekropen vandaag?
Dat klopt ook...een half jaar geleden vroegen ze Brian al voor dit script. Amanda was wel voor, maar Brian hebben ze nooit zo ver gekregen. Daarna kregen Huub en Lieke het zelfde aanbod. Lieke bedankte ook voor de eer.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ link | afbeelding ]
de afgunst straalt er van af. Volgens mij hebben ze rat eerst gevraagd voor een huwelijk en hij wilde dat niet veels te bang om aan del vast te zitten , brajen had nooit kunnen denken dat huub het welz o doen vandaar zijn ergenis hierover.
Foolquote:Op woensdag 23 april 2008 11:01 schreef geertje12 het volgende:
[..]
na zijn verjaardagboeke stopte nichtje iets in zijn kontzak. Gisterenm aan het einde van DGK zag je het fragment terug en zag je hem tot 4x toe in zn kontzak voelen. Ik weet zeker dat het drugs waren
Gadverdammequote:Op woensdag 23 april 2008 11:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vanuit bed plamuren en in de jurk gehesen.
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:16 schreef Varen het volgende:
Brian: Huub is een typich geval van een loverboy, alleen is dit in een undercover vorm
Waarom zou ik hier nou niet van staan te kijken.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ link | afbeelding ]
de afgunst straalt er van af. Volgens mij hebben ze rat eerst gevraagd voor een huwelijk en hij wilde dat niet veels te bang om aan del vast te zitten , brajen had nooit kunnen denken dat huub het welz o doen vandaar zijn ergenis hierover.
nee kan niet del hebben ze uit voorzorg gesterliseerd bij de geboorte .quote:Op woensdag 23 april 2008 11:20 schreef Dementor het volgende:
Brian durft gewoon niet te trouwen die rent liever weg als dellie kindjes krijgt.
Misschien kan Huub hem wat GHB lenen.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:21 schreef Varen het volgende:
Brian fokt zich zo op, dat Amanda al weer even moet wachten met praten
Nou dan Brian erg van mening veranderen, hij wil niet trouwenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:23 schreef RSie het volgende:
huwelijk tussen Huub en Claire gaat niet door, en uiteindelijk maakt Brian van de situatie gebruik door direct Amoebe ten Huwelijk te vragen en er op die manier toch nog een leuke bruiloft komt.
waardoor Huub en Claire afgaan als losers en St.Brainless en zijn discipel weer als topstel met een goeie relaaaasie uit de bus komen! vandaar dat Delleke ook alvast een witte jurk aanheeft!
Ik hou d'r van....zijn Kenneth en Netty al onderweg?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:23 schreef RSie het volgende:
huwelijk tussen Huub en Claire gaat niet door, en uiteindelijk maakt Brian van de situatie gebruik door direct Amoebe ten Huwelijk te vragen en er op die manier toch nog een leuke bruiloft komt.
waardoor Huub en Claire afgaan als losers en St.Brainless en zijn discipel weer als topstel met een goeie relaaaasie uit de bus komen! vandaar dat Delleke ook alvast een witte jurk aanheeft!
Die zitten vast al achter in het hokjequote:Op woensdag 23 april 2008 11:23 schreef Dementor het volgende:
B en A zijn gewoon aan het stoken in de hoop dat de familie Recourt meekijkt.
Getver!quote:Op woensdag 23 april 2008 11:23 schreef RSie het volgende:
huwelijk tussen Huub en Claire gaat niet door, en uiteindelijk maakt Brian van de situatie gebruik door direct Amoebe ten Huwelijk te vragen en er op die manier toch nog een leuke bruiloft komt.[...] vandaar dat Delleke ook alvast een witte jurk aanheeft!
Ik heb ze twee weken geleden niet in ondertrouw zien gaan.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:23 schreef RSie het volgende:
Boeie het is maar TV...of dacht je dat Huub en Claire wel echt gingen trouwen vandaag?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb ze twee weken geleden niet in ondertrouw zien gaan.
klopt zo had ik het nog niet gezien.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:25 schreef Dementor het volgende:
Huub gaat de publieksstemming winnen want hij stelt zich op dit moment weer kwetsbaar op
Om 2 uur geloof ik, maar Claire twijfelt van hier tot Tokyoquote:Op woensdag 23 april 2008 11:28 schreef livewatcher het volgende:hoe laat is de trouwerij ik heb een afspraak om kwart voor 4 maar denk dat ik die beter kan cancelen;)
Ja die tering RAT kan het weten,hij weet alles die RIOOLRAT.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:16 schreef Varen het volgende:
van mij mag het een dubbele bonus zijn wat een top vrouwquote:Op woensdag 23 april 2008 11:02 schreef T-lex het volgende:
Ik hoop voor Palma dat ze hier een goeie bonus voor krijgt.
Die is er vandaag duidelijk niet voor het huishouden.
Yup.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:28 schreef livewatcher het volgende:hoe laat is de trouwerij ik heb een afspraak om kwart voor 4 maar denk dat ik die beter kan cancelen;)
Ik denk dat hij eens moet ophouden anderen naar beneden te praten om zichzelf beter te voelen, echt eng hoe hij alles op Huub betrekt, wat er tussen H&C gebeurt is toch zijn zaak niet? Het lijkt wel een obsessie.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:26 schreef Varen het volgende:
De vader moet Huub voor zijn bek rammen volgens Brian.
Brian fokt zich steed erger op.
Hij noemt Huub een engerd en manupulatief monster
Bij twijfel gewoon doen was toch Huub's motto.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:30 schreef Varen het volgende:
[..]
Om 2 uur geloof ik, maar Claire twijfelt van hier tot Tokyo
Tilburg - Eemnes is wel een stukje rijden toch?!quote:Op woensdag 23 april 2008 11:31 schreef AutumnTears het volgende:
De ouders van claire zijn niet zo vlot sjonge jonge
Stelt niks voor...net 100km denk ik.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:35 schreef Starlie het volgende:
[..]
Tilburg - Eemnes is wel een stukje rijden toch?!
schuld ook van de febo die hem maar blijft voeden.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eens moet ophouden anderen naar beneden te praten om zichzelf beter te voelen, echt eng hoe hij alles op Huub betrekt, wat er tussen H&C gebeurt is toch zijn zaak niet? Het lijkt wel een obsessie.
Burgerlijk huwelijk? Hoe je de eventuele ceremonie wil doen, met pastors of in de kerk of zoiets is je eigen zaak, er kan wel een buitengewoon ambtenaar van de de burgelijke stand op locatie komen, dan is het een geldig huwelijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:34 schreef Starlie het volgende:
Wat ik me zat te bedenken he... als hun in de tuin trouwen is hun huwelijk toch helemaal niet wettelijk? Je moet toch trouwen in een stadhuis of kerk.... is een speciale naam voor weet niet precies hoe je dat noemt! Weet nog dat mijn tante vorig jaar ook in een tuin van een restaurant ging trouwen maar dat ze daarvoor wel in het stadhuis moest trouwen omdat het anders niet wettelijk zou zijn als ze alleen in de tuin zou trouwen...
Beetje onduidelijk he...??!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |