Komt van die fles WC eend die hij achterover heeft geslagen om toch stiekem lam te worden.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:36 schreef fredfik het volgende:
hhuub kan van 1 glaasje drank niet zo worden....ik blijf er bij dat hem iets ie toe gedient
door de rrat of die meiden,wie weet zat het wel in die banaan!!!!!
omdat Huub steeds zegt dat hij niet gedronken heeft, ga ik er vanuit dat het idd een drug is geweest.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:36 schreef fredfik het volgende:
hhuub kan van 1 glaasje drank niet zo worden....ik blijf er bij dat hem iets ie toe gedient
door de rrat of die meiden,wie weet zat het wel in die banaan!!!!!
Ik heb het gelezen, vond het nogal vreemd. Was Huub ook in de fitness of weet je dat niet?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:40 schreef noekje het volgende:
Brian is ook wel geflipt want ik zag volgens mij echt dat hij een duw kreeg in de fitness vannacht van een vreemde man. Toen ging hij de deurenact doen. Deur open, deur dicht etc. Of het beeld bleef hangen, dat kan ook.
Huub was in de fitness.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian is ook wel geflipt want ik zag volgens mij echt dat hij een duw kreeg in de fitness vannacht van een vreemde man. Toen ging hij de deurenact doen. Deur open, deur dicht etc. Of het beeld bleef hangen, dat kan ook.
Ze hebben het steeds over cola light in het hokje.. dus ze zullen hem daar wel wat gegeven hebben..quote:Op woensdag 23 april 2008 10:41 schreef Desii het volgende:
[..]
omdat Huub steeds zegt dat hij niet gedronken heeft, ga ik er vanuit dat het idd een drug is geweest.
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ademt me nog net iets teveel.
En dan te bedenken dat ik dat wicht ooit nog een lieve kaart gestuurd heb.
Huub was daar volgens mij niet. Was echt een vreemde gast. Zij waren daar met z'n tweetjes. Het was wel tijdens de streamlock en je weet dat het huis dan van een afstand te bekijken is.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, ik vond het nogal vreemd. Was Huub ook in de fitness of weet je dat niet?
Ze krijgen geen poot aan de grond bij José, mooi om te horen. José.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:44 schreef Dementor het volgende:
Ik kan nog geen 2 minuten luisteren naar rat en dellie.
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef beequeen het volgende:
Kom op Huub en Claire, gewoon doorgaan met dit nephuwelijk. Al is het alleen maar om die ratten te zieken.
Jullie kunnen het.
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub was daar volgens mij niet. Was echt een vreemde gast. Zij waren daar met z'n tweetjes. Het was wel tijdens de streamlock en je weet dat het huis dan van een afstand te bekijken is.
Brian trok nog stoer zijn shirt uit.
quote:
Aan het weer en het decore zal het niet liggen vandaag...het bruidspaar is het grootste probleem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |