quote:Op woensdag 23 april 2008 10:27 schreef T-lex het volgende:
[..]
En dat staat d'r niet verkeerd...ik maak er geen probleem van hoor.
zeker weten en Claire was ook lang niet nuchter.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:28 schreef sander-3 het volgende:
Zou alleen d'r gezicht iets meer moeten bedekken, dan zou die helemaal af zijn..
Als ze hem zachtjes vraagt krijgt ze hem keihard hoor...quote:Op woensdag 23 april 2008 10:28 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Zou alleen d'r gezicht iets meer moeten bedekken, dan zou die helemaal af zijn..
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef beequeen het volgende:
Kom op Huub en Claire, gewoon doorgaan met dit nephuwelijk. Al is het alleen maar om die ratten te zieken.
Jullie kunnen het.
Dat ademt me nog net iets teveel.quote:
Dat was vast in een vlaag van verstandsverbijstering, dat kan niet anders.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ademt me nog net iets teveel.
En dan te bedenken dat ik dat wicht ooit nog een lieve kaart gestuurd heb.
Leer eens quoten, jonguh!quote:Op woensdag 23 april 2008 10:37 schreef Borga het volgende:
[quote]Op woensdag 23 april 2008 10:32 schreef noekje het volgende:
Claire is echt stapelgek op die jongen.
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:35 schreef noekje het volgende:
Amanda vond ook dat Claire een hele grote mond tegen haar moeder had.
Echt niet, hoor. Claire was gewoon duidelijk.
Brian is ook wel geflipt want ik zag volgens mij echt dat hij een duw kreeg in de fitness vannacht van een vreemde man. Toen ging hij de deurenact doen. Deur open, deur dicht etc. Of het beeld bleef hangen, dat kan ook.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:36 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft ontzettend last van zijn keel. Dat moet toch een behoorlijke wurggreep geweest zijn van Brian....oh wacht, hij doet ook aan wurgsex. Oefening baart kunst, zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |