Komt van die fles WC eend die hij achterover heeft geslagen om toch stiekem lam te worden.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:36 schreef fredfik het volgende:
hhuub kan van 1 glaasje drank niet zo worden....ik blijf er bij dat hem iets ie toe gedient
door de rrat of die meiden,wie weet zat het wel in die banaan!!!!!
omdat Huub steeds zegt dat hij niet gedronken heeft, ga ik er vanuit dat het idd een drug is geweest.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:36 schreef fredfik het volgende:
hhuub kan van 1 glaasje drank niet zo worden....ik blijf er bij dat hem iets ie toe gedient
door de rrat of die meiden,wie weet zat het wel in die banaan!!!!!
Ik heb het gelezen, vond het nogal vreemd. Was Huub ook in de fitness of weet je dat niet?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:40 schreef noekje het volgende:
Brian is ook wel geflipt want ik zag volgens mij echt dat hij een duw kreeg in de fitness vannacht van een vreemde man. Toen ging hij de deurenact doen. Deur open, deur dicht etc. Of het beeld bleef hangen, dat kan ook.
Huub was in de fitness.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian is ook wel geflipt want ik zag volgens mij echt dat hij een duw kreeg in de fitness vannacht van een vreemde man. Toen ging hij de deurenact doen. Deur open, deur dicht etc. Of het beeld bleef hangen, dat kan ook.
Ze hebben het steeds over cola light in het hokje.. dus ze zullen hem daar wel wat gegeven hebben..quote:Op woensdag 23 april 2008 10:41 schreef Desii het volgende:
[..]
omdat Huub steeds zegt dat hij niet gedronken heeft, ga ik er vanuit dat het idd een drug is geweest.
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ademt me nog net iets teveel.
En dan te bedenken dat ik dat wicht ooit nog een lieve kaart gestuurd heb.
Huub was daar volgens mij niet. Was echt een vreemde gast. Zij waren daar met z'n tweetjes. Het was wel tijdens de streamlock en je weet dat het huis dan van een afstand te bekijken is.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, ik vond het nogal vreemd. Was Huub ook in de fitness of weet je dat niet?
Ze krijgen geen poot aan de grond bij José, mooi om te horen. José.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:44 schreef Dementor het volgende:
Ik kan nog geen 2 minuten luisteren naar rat en dellie.
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef beequeen het volgende:
Kom op Huub en Claire, gewoon doorgaan met dit nephuwelijk. Al is het alleen maar om die ratten te zieken.
Jullie kunnen het.
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub was daar volgens mij niet. Was echt een vreemde gast. Zij waren daar met z'n tweetjes. Het was wel tijdens de streamlock en je weet dat het huis dan van een afstand te bekijken is.
Brian trok nog stoer zijn shirt uit.
quote:
Aan het weer en het decore zal het niet liggen vandaag...het bruidspaar is het grootste probleem.quote:
Op de korte termijn Amanda, Brian en in hun kielzog Jaap.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:47 schreef avonne het volgende:
doorgaan met een huwelijk om die ratten te zieken?
Wie staat er dan voor gek?
Het is een nephuwelijk, hoe voor gek kun je dan staan? Ik wil gewoon dat schjmoelwerk van Amanda zien die wrs denkt dat het wel echt is.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:47 schreef avonne het volgende:
doorgaan met een huwelijk om die ratten te zieken?
Wie staat er dan voor gek?
Vind het nu ook echt genoeg geweest.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
wil die rat nu nog verder door gaan ik zeg stoppen nu............. en een mooie dag er van maken.
Dan betekent het dat er niemand naar huis gaat. Jaap is als losse de enigste mogelijkheid.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:52 schreef Varen het volgende:
Jaap, Brian en Amanda gaan voor Huub en Claire de onslagronde aan vragen.
B: voor Huub en Jaap zegt doe jij maar voor Claire tegen A. En A vraagt hem aan voor Claire
Huub had dus geile meisjes op bezoek en er werden mondeling wat aardbeien uitgewisseld.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:36 schreef Starlie het volgende:
Zit op mijn werk (dus kan niet alles terug lezen), maar kan iemand een heel kort verslagje geven van wat er gisteravond is gebeurd?! Waarom is Claire haar moeder nu opeens weg... vind het allemaal een beetje triest, ookal vraag ik me nog steeds af of het wel echt is!
tja, je kunt niet én huilscenes hebben én B&A aftroeven.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een nephuwelijk, hoe voor gek kun je dan staan? Ik wil gewoon dat schjmoelwerk van Amanda zien die wrs denkt dat het wel echt is.![]()
Dat is ook zo maar zo zijn de ratten wel weer in de gelegenheid om Huub en Claire lekker te dissen. Het is ook altijd hetzelfde.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:53 schreef Shayndel het volgende:
Dan betekent het dat er niemand naar huis gaat. Jaap is als losse de enigste mogelijkheid.
Gewoon laten merken dat je er reuze veel zin in hebt...laat die trouwerij maar beginnen.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
hoe zielig ben je toch als je vanaf 9 uur ongewassen in een jurk loopt op een trouwdag waar je zo op tegen bent .
Dank je wel!!!quote:Op woensdag 23 april 2008 10:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub had dus geile meisjes op bezoek en er werden mondeling wat aardbeien uitgewisseld.
Of tie nou wel of niet gezoend heeft, tieten gelebberd heeft en zo... Claire zat van een afstandje toe te kijken en kon het niet trekken. Moeder liet blijken dat Claire dit in de toekomst wel vaker en erger zal meemaken.
Claire wilde dat Huub naar haar toe kwam, Huub ging "grappige dingen" roepen zoals "alles voor een miljoen". Verder durfde hij niet naar Claire en haar moeder toe te gaan, en vroeg aan Jaap of hij eerst toestemming zou vragen om ruzie te gaan maken of niet.
Toen kwam Claire binnen, Huub gaf haar een zet, Streamlock, Huub schijnt Stinkhoer tegen Mama gezed te hebben.
Verder een zeer Lieke-achtig plaatje waarin Huub een grote bek heeft en maar door en door blijft praten. Geeft Mama nog eens een grote bek, Claire mag niet weglopen. Mama wil helemaal niet luisteren naar "die gladde praatjes" "hoe je met mijn dochter omgaat" en vertrekt.
Voor Jaap is, voor zover ik weet, geen ontslagronde aangevraagdquote:Op woensdag 23 april 2008 10:53 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Dan betekent het dat er niemand naar huis gaat. Jaap is als losse de enigste mogelijkheid.
José is altijd al dol geweest op Huub, dat echt niet nieuw. De ruzie's tussen die 2 waren allemaal gescript.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:59 schreef Shayndel het volgende:
Hoe is de verandering er eigelijk gekomen dat Palma meer oor Huub en clan is dan de ratten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |