Mag hopen dat hij ook nog voor de bijl gaat voordat het programma is afgelopen.Kijken of hij dan zo netjes blijft.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:10 schreef Shayndel het volgende:
brain: weet ik vind het niets een meer waard om er over in disscussie te gaan (over Huub)
Zal hij het waar maken?
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:13 schreef Varen het volgende:
A: Huub is iemand die meisjes achter het raam kan praten.
Claire kan straks naar een psychische inrichting door Huub volgens B
Brian niet natuurlijkquote:Op woensdag 23 april 2008 11:13 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zit ze toch alquote:Op woensdag 23 april 2008 11:13 schreef Varen het volgende:
Claire kan straks naar een psychische inrichting door Huub volgens B
[ afbeelding ]
brajen die heeft in een jaar tijd............... van een vrolijke jonge meid gemaakt tot wat amanda nu is een zuipende op dr knieen liggende slaaf vol met haat naar Huub .quote:
Mirror, mirror on the wall.....quote:Op woensdag 23 april 2008 11:16 schreef Varen het volgende:
Brian: Huub is een typich geval van een loverboy, alleen is dit in een undercover vorm
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:18 schreef Dementor het volgende:
Is dellie trouwens nog onder de douche gekropen vandaag?
Dat klopt ook...een half jaar geleden vroegen ze Brian al voor dit script. Amanda was wel voor, maar Brian hebben ze nooit zo ver gekregen. Daarna kregen Huub en Lieke het zelfde aanbod. Lieke bedankte ook voor de eer.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ link | afbeelding ]
de afgunst straalt er van af. Volgens mij hebben ze rat eerst gevraagd voor een huwelijk en hij wilde dat niet veels te bang om aan del vast te zitten , brajen had nooit kunnen denken dat huub het welz o doen vandaar zijn ergenis hierover.
Foolquote:Op woensdag 23 april 2008 11:01 schreef geertje12 het volgende:
[..]
na zijn verjaardagboeke stopte nichtje iets in zijn kontzak. Gisterenm aan het einde van DGK zag je het fragment terug en zag je hem tot 4x toe in zn kontzak voelen. Ik weet zeker dat het drugs waren
Gadverdammequote:Op woensdag 23 april 2008 11:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vanuit bed plamuren en in de jurk gehesen.
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:16 schreef Varen het volgende:
Brian: Huub is een typich geval van een loverboy, alleen is dit in een undercover vorm
Waarom zou ik hier nou niet van staan te kijken.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ link | afbeelding ]
de afgunst straalt er van af. Volgens mij hebben ze rat eerst gevraagd voor een huwelijk en hij wilde dat niet veels te bang om aan del vast te zitten , brajen had nooit kunnen denken dat huub het welz o doen vandaar zijn ergenis hierover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |