Mensen die pammetjes of een alcohol verbod hebben/accepteren horen ook niet te winnenquote:Op woensdag 23 april 2008 10:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
alles klaar zetten en dan gaat de bruiloft niet door , is natuurlijk de schuld van Huub en zo heeft ie geen schijn van kans om stemmen te krijgen
Inderdaad of ze verdient een oscarquote:
ja dat gaat dus niet op voor die rat ondanks zijn medicatie.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:09 schreef Borga het volgende:
[..]
Mensen die pammetjes of een alcohol verbod hebben/accepteren horen ook niet te winnen
Ben je gek, gewoon liters serum in dat gore bossie stro en klaar.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:11 schreef noekje het volgende:
Met haar witte jurk en haar biologisch verantwoorde jacuzzi pruik. Gadverdamme! Was het dan tenminste op zo'n feestelijke dag.
Er is nog geen winnaarquote:Op woensdag 23 april 2008 10:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja dat gaat dus niet op voor die rat ondanks zijn medicatie.
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:11 schreef noekje het volgende:
Met haar witte jurk en haar biologisch verantwoorde jacuzzi pruik. Gadverdamme! Was het dan tenminste op zo'n feestelijke dag.
ik zei, dat hij 1 dag mijn held is............... gelukkig is het mijn geboorterecht om van mening te veranderen...... bij deze dusquote:Op woensdag 23 april 2008 10:14 schreef sander-3 het volgende:
Ooh wat is ricardo toch grappig met zijn uiterst irritante woordgrapjes de godganselijke dag.. om niet goed van te worden..
Die jacuzzi meurt altijd als een beerput.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:15 schreef Ziet het volgende:
[..]
hoezo?
huub heeft het gister nog lekker natgespetterd,
dus dit is schoner dan het in maanden is geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |