Of hoe een vriend met zijn vriendin omgaat, maar amanda's moeder zal wel zand in haar ogen hebbenquote:Op woensdag 23 april 2008 09:56 schreef Varen het volgende:
Brian: je moet altijd kijken hoe je vriend met je moeder om gaat.
Ricardo: echt he
Neeheee...quote:Op woensdag 23 april 2008 09:59 schreef Borga het volgende:
[..]
CL air E verdient een nekschot of een oscar.
Dat is het enige waar ze echt goed in is, zeuren en zuigen.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:01 schreef Varen het volgende:
Amanda is al op oorlogspad, dat wordt nog wat vandaag
En dat zit d'r moeder ook het meest dwars.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:59 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Claire heeft last van haar Gaby herinnering.
Dat gaat gewoon niet meer over, dus blijft ze nu twijfelen.
Omdat er camera's bij zijn hield Huub zich in, maar we weten allemaal, dat hij buiten de poort
weer gaat drinken en zich gaat gedragen als een sloerie.
HÈ, niet van die moeilijke vragen stellen, aub.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:04 schreef Dementor het volgende:
Gaat er nog getrouwd worden?
ah... je maakt me weer vrolijk!quote:Op woensdag 23 april 2008 10:01 schreef Varen het volgende:
Amanda is al op oorlogspad, dat wordt nog wat vandaag
Mensen die pammetjes of een alcohol verbod hebben/accepteren horen ook niet te winnenquote:Op woensdag 23 april 2008 10:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
alles klaar zetten en dan gaat de bruiloft niet door , is natuurlijk de schuld van Huub en zo heeft ie geen schijn van kans om stemmen te krijgen
Inderdaad of ze verdient een oscarquote:
ja dat gaat dus niet op voor die rat ondanks zijn medicatie.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:09 schreef Borga het volgende:
[..]
Mensen die pammetjes of een alcohol verbod hebben/accepteren horen ook niet te winnen
Ben je gek, gewoon liters serum in dat gore bossie stro en klaar.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:11 schreef noekje het volgende:
Met haar witte jurk en haar biologisch verantwoorde jacuzzi pruik. Gadverdamme! Was het dan tenminste op zo'n feestelijke dag.
Er is nog geen winnaarquote:Op woensdag 23 april 2008 10:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja dat gaat dus niet op voor die rat ondanks zijn medicatie.
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:11 schreef noekje het volgende:
Met haar witte jurk en haar biologisch verantwoorde jacuzzi pruik. Gadverdamme! Was het dan tenminste op zo'n feestelijke dag.
ik zei, dat hij 1 dag mijn held is............... gelukkig is het mijn geboorterecht om van mening te veranderen...... bij deze dusquote:Op woensdag 23 april 2008 10:14 schreef sander-3 het volgende:
Ooh wat is ricardo toch grappig met zijn uiterst irritante woordgrapjes de godganselijke dag.. om niet goed van te worden..
Die jacuzzi meurt altijd als een beerput.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:15 schreef Ziet het volgende:
[..]
hoezo?
huub heeft het gister nog lekker natgespetterd,
dus dit is schoner dan het in maanden is geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |