Lijkt me ook erg moeilik voor de familie Recourt om hun dochter los te laten.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:04 schreef Disana het volgende:
Het is echt zo met deze mensen, hè, dat je met de dochter trouwt en de familie erbij krijgt. Ik zou er geen zin in hebben.
Claire laat zich te makkelijk beinvloeden door haar familie.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:04 schreef Disana het volgende:
Het is echt zo met deze mensen, hè, dat je met de dochter trouwt en de familie erbij krijgt. Ik zou er geen zin in hebben.
De brabo's geven iedereen weer de groetenquote:Op woensdag 23 april 2008 12:05 schreef Dementor het volgende:
Er gaat getrouwd worden!
Met vader en moeder
TATATATATAAAAAA laat de bruiloft vol afgunst maar beginnen.
Die moeder was toch echt eerst sussend naar Claire toe met woorden als "Stel je niet zo aan". Daarna gaf ze alleen maar aan dat het, min of meer, Huub ten voeten uit is wat er gebeurde. En dat lijkt mij wel een juiste constatering. Huub gaat straks met echt drank op wel regelmatig een feestje bouwen.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ook Claire's moeder zat fout. Aktie reactie. IDD niet netjes.... maar de waarheid werd gezegd en mama kon dat niet meer horen omdat zij en Claire elkaar hebben opgefokt.
Nou he he dan kan ik tot 2 uur nog ff doorwerken.... schiet niet op zo met mijn werkquote:Op woensdag 23 april 2008 12:06 schreef akveor het volgende:
Breaking News: De BRUILOFT GAAT DOOR........![]()
![]()
* beequeen is helemaal blij, ook al is het een nephuwelijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:06 schreef akveor het volgende:
Breaking News: De BRUILOFT GAAT DOOR........![]()
![]()
En vice versa. Een groot deel van de escalatie vannacht kwam simpelweg omdat die moeder erbij zat en Claire loyaliteitsproblemen kreeg. Huub deed niets bijzonders, maar ja, moe zat te stoken.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt me ook erg moeilik voor de familie Recourt om hun dochter los te laten.
Nee, Claire die het vannacht zelf vertelde dat het zo gebeurde toen Huub een ander verhaal wilde vertellen....quote:Op woensdag 23 april 2008 12:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap ern Brian's kant van het verhaal... ik wacht liever op de beelden.
Ik zag die cap en het schoot door mijn hoofd, maar ik dacht 'neuh, zelfs zij is niet zo van de pot gerukt dom'.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:08 schreef T-lex het volgende:
Amanda gaat in d'r jurk paaldansen?
Het gaat bij deze mensen ziekelijk ver in mijn ogen, ja.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Claire laat zich te makkelijk beinvloeden door haar familie.
Ze is een aantal keer gigantisch onredelijk geworden puur omdat Bram een briefje schreef.
Jij post vooral de leugens ouwe. Stekeblind of ernstig slechtziend.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als er mensen problemen hebben met postings, moeten ze een TR sturen
Voorlopig post ik geen enkele leugen, integendeel tot sommige Huub wannabees.....
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:08 schreef trettie het volgende:
Het zou de FEBO sieren dat ze nu eens één keer deze dag laten verlopen zoals ze vaak met de dingen van Amanda en Brian doen, deze dag verloopt zonder incidenten of het zouden lachwekkende incidenten moeten zijn.
Naar niemand luisteren maar iedereen terrug fluiten die ook maar iets wil doen!
TV maken doen jullie toch al er is al genoeg gebeurd voor dat het hele feest van start gaat!
HET ZOU JULLIE ECHT SIEREN!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |