We hebben de hele avond gekeken, Huub ontkend het zelf. Ik heb hem niets zien drinken....quote:Op woensdag 23 april 2008 11:50 schreef Desii het volgende:
[..]
ben ik absoluut niet met je eens......... Huub was zo anders, toen hij, na ruim 1 uur, terugkwam van het hokje
(z'n manier van praten, de blik in zijn ogen.... dat verdwaasde)
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 april 2008 11:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We hebben de hele avond gekeken, Huub ontkend het zelf. Ik heb hem niets zien drinken....
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:55 schreef T-lex het volgende:
Kom nou is op Ron...je moet ook nog over straat straks.
Breek die gast z'n benen.
Ik wel...quote:
hij heeft het zelf ook steeds over drank.... dat hij niet heeft gedronken (2 shotjes)quote:Op woensdag 23 april 2008 11:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We hebben de hele avond gekeken, Huub ontkend het zelf. Ik heb hem niets zien drinken....
En terecht... zij is degene die doorgedraaft is in d'r waanideeen. Zij dacht iets gezien te hebben wat niet gebeurt is. En haar moeder ging daar dapper in mee.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire vertoond nu exact dezelfde karaktertrekjes als Amanda, de schuld bij zichzelf zoeken
Dat had Huub gisteren toch al gedaan, of was dat alleen het voornemen?quote:Op woensdag 23 april 2008 12:00 schreef akveor het volgende:
Aaaaaaarchhhhh geen ontslagronde voor Jaap aangevraagd......aaaaaaarrrrrrrrrrrch.
Nee joh, de echte escalatie kwam door het negeren van Claire door Huub terwijl hij donders goed wist dat ze ergens een probleem had. Remember z'n uitdagende hoofd tussen al die meiden, wetend dat Claire keek.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:59 schreef akveor het volgende:
[..]
En terecht... zij is degene die doorgedraaft is in d'r waanideeen. Zij dacht iets gezien te hebben wat niet gebeurt is. En haar moeder ging daar dapper in mee.
Ook Claire's moeder zat fout. Aktie reactie. IDD niet netjes.... maar de waarheid werd gezegd en mama kon dat niet meer horen omdat zij en Claire elkaar hebben opgefokt.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:01 schreef sander-3 het volgende:
Vraag me af wat die broer van clair nu doet..
Ik bedoel.. als er een één of andere boer zo tegen mijn moeder tekeer zou gaan, dan zou ik dwars door dat hek heen lopen. Geen beveiliging die me tegen zou houden.
Jaap ern Brian's kant van het verhaal... ik wacht liever op de beelden.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, de echte escalatie kwam door het negeren van Claire door Huub terwijl hij donders goed wist dat ze ergens een probleem had. Remember z'n uitdagende hoofd tussen al die meiden, wetend dat Claire keek.
Nog meer escalatie kwam toen hij Claire een zwieper gaf en haar moeder voor stinkhoer uitmaakte...
En nog een tandje erbij toen hij zelf naar Brian stapte en die een hoek gaf
Hij deed het echt voor het grootste deel helemaal zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |