quote:
waarschijnlijk alleen het sarcasmequote:
De OS1936 maar ook de OS1980 zijn misbruikt en het lijkt erop dat ook deze OS weer als smoes worden gebruikt. Is een zeer kwalijke zaak. Heet voor de rest niets met ras, nationaliteit of whatever te maken maar met een verrot systeem. Naar mijn mening zullen de sporters tijdens de OS misbruikt worden door het regime, aldaar.quote:Op maandag 21 april 2008 10:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu speelt de Tibet kwestie nu al een hele tijd. De OS is natuurlijk een mooie eye opener. Wat China doet is natuurlijk fout, maar de OS gaat op de sport niet over de politieke situatie. De OS1936 was natuurlijk net als veel sportevenementen in Duitsland en die tijd pure propaganda.
Het mooie van OS (en sport als entiteit) is dat sport verbroederd ongeacht de situatie, nationaliteit, ras of sexe. Er is ooit eens een film gemaakt over de WO1. Toen een paar Engelse soldaten tegen de Duitse soldaten hun geweren neerlegde en op kerstavond een potje gingen voetballen.
En een maand na de OS is iedereen weer de situatie in Tibet weer vergeten..
Not even close!quote:
quote:'Misstanden bij Olympische sponsors'
Nog steeds komen er volgens Play Fair grove misstanden voor bij de productie van sportkleding en andere producten voor Olympische sponsors. Volgens deze internationale coalitie van vakbonden en actiegroepen werken in China mensen soms meer dan tweehonderd uur per maand over. Zij krijgen nog niet de helft van het minimumloon betaald.
Het gaat om werk voor merken als Adidas, Asics, New Balance, Nike en Puma. Allemaal sponsoren zij een of meer teams die aan de Spelen deelnemen. Play Fair heeft voor zijn jongste rapport onderzoek gedaan in China, India, Thailand en Indonesië. FNV-voorzitter Agnes Jongerius stelt dat ''werknemers van gerenommeerde sportproducenten nog steeds voor een hongerloontje werken, terwijl de winsten oplopen naar honderden miljoenen''.
Een jaar geleden trok Play Fair al aan de bel over misstanden bij de productie van olympische pennen, petjes, tassen etc. Sindsdien probeert de coalitie in gesprek te komen met het Internationaal Olympisch Comité, maar dat is nog niet gelukt. Wel kondigden de organisatoren van de Olympische Spelen in Peking toen een groot onderzoek aan.
Thee ftwquote:
Siebrenquote:Op maandag 21 april 2008 10:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Goedemorgen allemaal, ik ben weer van de partij!
Man, dat is toch al jaren zo... dat ze daar nu ineens over vallen...quote:Op maandag 21 april 2008 10:18 schreef nicomart het volgende:
oh en we hebben natuurlijk ook nog het volgende:
[..]
Dat het al jaren zo is, weet jij toch alleen maar omdat er jaren over bericht wordt. Dus ze vallen er niet nu ineens overquote:Op maandag 21 april 2008 10:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Man, dat is toch al jaren zo... dat ze daar nu ineens over vallen...
Dat is precies mijn probleem met die hele heisa eromheen nu. Het moment om politiek te bedrijven was een aantal jaar geleden, bij het toewijzen van de spelen aan Peking. Daar is ook veel politiek bij bedreven, in de westerse wereld zag men het als een handreiking aan China om ook die mensenrechtensituatie te verbeteren. Prima allemaal, maar zodra dat allemaal geregeld is en de sporters, die de afgelopen vier jaar hun hele leven in het teken van dit evenement hebben gezet, eindelijk kunnen beginnen moet de politiek (en ja GF: mensenrechtensituaties zijn poilitieke aangelegenheden) er met z'n poten van afblijven en lekker optiefen.quote:Op maandag 21 april 2008 10:13 schreef nicomart het volgende:
En ik vind niet dat je nu opeens kan zeggen tegen alle sporters dat ze niet moeten gaan. Die hebben daar jaren voor getraind. Dan had je die hele spelen niet moeten laten organiseren door China
Precies, als je als sporter morele bezwaren heeft tegen de situatie, dan ga je niet.. maar de OS is toch het hoogste wat je als sporter kan bereiken. Als je daarvoor jaren hebt getraind en gekwalificieerd dan maak het toch niet uit waar je moet presteren.quote:Op maandag 21 april 2008 10:13 schreef nicomart het volgende:
En ik vind niet dat je nu opeens kan zeggen tegen alle sporters dat ze niet moeten gaan. Die hebben daar jaren voor getraind. Dan had je die hele spelen niet moeten laten organiseren door China
sorryquote:
Hoe kom jij aan die informatie over hoe China denkt over de kwestie dan? Blijkbaar is de media toch niet zo eenzijdig in zijn berichtgeving zoals jij denkt. De argumenten die jij gebruikt heb ik namelijk al meerdere malen gehoord in de media.quote:Op maandag 21 april 2008 10:24 schreef plukkert het volgende:
Overigens worden wij aan deze kant van de aarde ook wel aardig geindoctrineerd hoor. De chinezen snappen helemaal niks van de heisa die "wij" over Tibet maken, zij vinden juist dat ze hun provincie een dienst doen door financiele injecties en een enorme toeristische industrie. Dan kan je zeggen dat zij alleen maar horen wat hun regime wil dat ze horen, maar hebben wij hier ooit wel eens een tegengeluid gehoord in onze media? Ik in ieder geval niet. Alleen is het hier dus niet de regering maar een groep wereldverbeteraars als amnesty international die ons die mening opdringen.
één artikeltje in De Pers een paar weken geleden. Het enige dat ik ooit gezien heb. Noem jij dat evenwichtig?quote:Op maandag 21 april 2008 10:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die informatie over hoe China denkt over de kwestie dan? Blijkbaar is de media toch niet zo eenzijdig in zijn berichtgeving zoals jij denkt. De argumenten die jij gebruikt heb ik namelijk al meerdere malen gehoord in de media.
Krekt wat foar dy, âlde relskopperquote:Op maandag 21 april 2008 10:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Nooit weglopen voor een mooie discussie, dus ik ga nu die kant op
Vind ik inderdaad mooi, maar ik ga nu weer op huis aan, dusquote:Op maandag 21 april 2008 10:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Krekt wat foar dy, âlde relskopper
Discussie is niks voor jou?quote:
Rondom 10 niet gezien? En nog meer...quote:Op maandag 21 april 2008 10:29 schreef plukkert het volgende:
[..]
één artikeltje in De Pers een paar weken geleden. Het enige dat ik ooit gezien heb. Noem jij dat evenwichtig?
Is het een keer serieus.. is het weer niet goedquote:Op maandag 21 april 2008 10:28 schreef Deansensitized het volgende:
Ja man, hierover discussiëren doen jullie maar in SPT ofzo
Nee niet gezien helaas. Maar dan komen we nu op twee voorbeelden tegenover ongeveer elk actualiteitenprogramma, sportprogramma en krant die dagelijks kopt met de china/tibetsituatie. Ik hoop dat je het toch met me eens bent dat de doorsnee Nederlander (die NIET elk nieuwsprogramma afstruint op zoek naar ontbrekende kritische puntjes) nou niet echt een beeld krijgt van de twee kanten die aan elk verhaal zitten. Ik wil daar overigens niet iets mee goedpraten, maar het is wel iets wat me opvalt in de berichtgeving hier.quote:Op maandag 21 april 2008 10:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Rondom 10 niet gezien? En nog meer...
Royquote:
Hoezo dat?quote:Op maandag 21 april 2008 10:41 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, serieus mag best, maar niet over dit
De Tibetiaanse kwestie is niet mijn favoriete discussiepunt, maar het ging over sport, dus ik mengde me toch maar mee..quote:Op maandag 21 april 2008 10:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het is ook niet echt mijn favoriet.
Ik ook nietquote:Op maandag 21 april 2008 10:47 schreef Deansensitized het volgende:
Vind het niet echt een interessant onderwerp eerlijk gezegd
Dan groet mij maar eensquote:Op maandag 21 april 2008 10:47 schreef Deansensitized het volgende:
Vind het niet echt een interessant onderwerp eerlijk gezegd
Hallo KiWiquote:
Dan groeit mij maar eens.. Ik probeer eruit te halen wat je precies bedoeld. Of je het er mee eens bent, of dat die interesse moet groeien, of dat het je niet boeit.quote:
slechte grapquote:Op maandag 21 april 2008 10:58 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik lust ook wel een Kiwi![]()
slechte grap, i know
Ik had het zelf ook al gezegdquote:
Nouuquote:
Prijs je gelukkigquote:Op maandag 21 april 2008 11:06 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ken die reclame niet? Youtubje iemand?
Eensquote:Op maandag 21 april 2008 11:07 schreef Piles het volgende:
Zijn jullie lekker allemaal aan het werk
Wat een heerlijke dag voor vrije dag
Sorry
Wat een lieve reclamequote:
Aaahwquote:Op maandag 21 april 2008 11:13 schreef Houniet het volgende:
10de en 11de uur verplichte gastcollege.
Welke heb je gekeken/ga je kijken?quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 11:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wil ook vrij zijn op zo'n dag als vandaag.. *stampvoet*
Herkenbaarquote:Op maandag 21 april 2008 11:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik download ze alleen, maar heb geen tijd om ze te kijken
Ik was echt filmverslaafd. De laatste film die ik in de bios heb gezien was The Kingdom. (In Stockholm, met gratis extra beenruimtequote:
Kloptquote:Op maandag 21 april 2008 11:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Welke heb je gekeken/ga je kijken?
ik heb dit weekend Stardust gezien. Een hele leuke film![]()
Je bent toch niet zo'n spotter hequote:Op maandag 21 april 2008 11:18 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ga m'n cameraspullen ff pakken. Straks naar Schiphol
Ik ben na woensdag 10 dagen vrij.. nu maar hopen dat het dan ook mooi weer wordt...quote:Op maandag 21 april 2008 11:16 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
M'n timing is altijd al perfect geweest
Ik heb er ook nog een boel om te kijken.. Ik kijk eerst mijn series die ik download.. en dan pas komen de films meestal.quote:
deed ik ook regelmatig vanaf mijn mbo bij het hofplein en meteen door naar pathe schouwburgplein 's middagsquote:Op maandag 21 april 2008 11:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik was echt filmverslaafd. De laatste film die ik in de bios heb gezien was The Kingdom. (In Stockholm, met gratis extra beenruimte)
Toen ik nog op het mbo in Schiedam zat en om 11:45 tot school zat in donderdags met een paar vrienden al om 12:05 al weer in de bios..
Ik heb het vroeger ook weleens gedaan.. ik vind het ook best leuk om te zienquote:Op maandag 21 april 2008 11:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Iedereen z'n hobby..
quote:Op maandag 21 april 2008 11:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog een boel om te kijken.. Ik kijk eerst mijn series die ik download.. en dan pas komen de films meestal.
Geen echte spotters als in nummers noteren enzo. Maar ik ben wel helemaal leip van alles wat met vliegtuigen te maken heeft op het moment. Vooral alles op Schipolquote:
Sure iedereen zijn hobbie maar ik moeite met het te snappen.quote:Op maandag 21 april 2008 11:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Iedereen z'n hobby..
Hier ookquote:
Schipholquote:Op maandag 21 april 2008 11:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen echte spotters als in nummers noteren enzo. Maar ik ben wel helemaal leip van alles wat met vliegtuigen te maken heeft op het moment. Vooral alles op Schipol
Dexter heeft nu een breakquote:
Goede reclamequote:
I know. Kan niet wachten tot septemberquote:Op maandag 21 april 2008 11:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dexter heeft nu een breakMaar tering wat een goede serie is dat
Me neither. En House MD mis ik ookquote:Op maandag 21 april 2008 11:24 schreef plukkert het volgende:
[..]
I know. Kan niet wachten tot september
Spooksquote:Op maandag 21 april 2008 11:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hier ook. Ben bijna klaar met het downloaden van Spooks
28 April, nieuwe Amerikaanse afleveringquote:
Zo snel al?quote:Op maandag 21 april 2008 11:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
28 April, nieuwe Amerikaanse aflevering
Die zijn allebei zo lamequote:Op maandag 21 april 2008 11:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn favo download serie
The Big Bang Theory (Haalt het niet met de I.T. Crowd, maar is best grappig)
Serieus? Cool!quote:Op maandag 21 april 2008 11:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
28 April, nieuwe Amerikaanse aflevering
Kunnen we meteen op doorreis..quote:
Nee andersomquote:Op maandag 21 april 2008 11:33 schreef plukkert het volgende:
Oh en Heroes is ook leuk. Want Peter Petrelli isen Claire Bennett is
En natuurlijk:quote:Op maandag 21 april 2008 11:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die is goedDie aflevering met die "aliens" is ook goed.
Dexter heb ik in Zweden gekeken.. dus ik ben wel aardig bij. In Nederland wordt het op een digitaal kanaal uitgezonden.quote:Op maandag 21 april 2008 11:30 schreef plukkert het volgende:
[..]
Die zijn allebei zo lame
En ik mis Dexter in je lijstje
Hoe kan ik Heroes vergeten..:@quote:Op maandag 21 april 2008 11:33 schreef plukkert het volgende:
Oh en Heroes is ook leuk. Want Peter Petrelli isen Claire Bennett is
Oh. ik las "download serie".quote:Op maandag 21 april 2008 11:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dexter heb ik in Zweden gekeken.. dus ik ben wel aardig bij. In Nederland wordt het op een digitaal kanaal uitgezonden.
Misschien heeft Haitiaan je geheugen gewistquote:
Nou nee hoor, geloof mijquote:Op maandag 21 april 2008 11:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie jullie al haartrekkend over de grond rollen of het Groningen of Utrecht wordt
de meet is gewoon in groningen hequote:
Dat zal het zijn.. Ik werd al een keer op zo'n rare plek wakker..quote:Op maandag 21 april 2008 11:37 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Misschien heeft Haitiaan je geheugen gewist
geen aarspijn toch hopelijk?quote:Op maandag 21 april 2008 11:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.. Ik werd al een keer op zo'n rare plek wakker..
quote:
Tot vanavondquote:Op maandag 21 april 2008 11:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Anyway, ik ga ff buurten + pauze houden etc.. tot straks
Nee, gelukkig nietquote:
quote:
Doet mee een beetje denken aan het stuk fistfucken van Hans Teeuwen.quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 11:53 schreef Piles het volgende:
Ja mensen, ik ga afsluiten. Nog een fijne werkdag allemaal (en Yesse: geniet van je vrije dag)![]()
Ik spreek jullie vanavond weer
Dag Pilesquote:Op maandag 21 april 2008 11:53 schreef Piles het volgende:
Ja mensen, ik ga afsluiten. Nog een fijne werkdag allemaal (en Yesse: geniet van je vrije dag)![]()
Ik spreek jullie vanavond weer
quote:Op maandag 21 april 2008 11:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Doet mee een beetje denken aan het stuk fistfucken van Hans Teeuwen.
quote:Om terug te komen op fistfucken. Euh, ja nee maar is wel, is wel degelijk in het verband met het voorgaande, want fistfucken, is óók een keer begonnen! Dat hebben twee mensen ook ooit, voor het eerst gedaan..Anaal fistfucken heb ik het over heh, anale fistfuck…Dat hebben twee mensen ooit voor het eerst gedaan. En euh, daar is ook een gesprekje aan vooraf gegaan, tenminste jah, dah hoop ik wel want..“WAT KRIJGE WE NOU ZEG?!! BEJ NOU HELEMAAL GEK?!!”..Nee, dat is waarschijnlijk, in goed overleg gegaan:
Wal-Walde-Waldema? Mag ik jouw een euh, mag ik jouw een vraag stelle?
Maar natuurlijk Evert, vragen staat immers vrij.
J-ja das waar ja..Maar moeje nie lachen heh Waldema?
Evert, ik lach toch nooit…
Ja dat euh is ook wel weer waar ja..2-0 voor jou. Eeeuh wa-wa Waldema? Eh euhm, zou ik - zou ik anders effeuh, mijn gebaldeuh vuist, in jouw anus mogeuh stoppen?
Maar dat gaat toch helemaal niet Evert !!
Maar we kunnen het toch probéren Waldema?
Nou okeee…
Nou, doe je broekje maar uit Waldema, en ga maar voorover staan…Zoo, bejje der klaar voor Waldema? Dah komt iieee! Zoo, ’n beetje draaiee, suup en die zit er al in. Hoe gaat het nou Waldema?
Moilommgommemedamoilogomme!!
Zoo, ’n beetje op en neer...Pompadompadiieee..Heh gezellig hebben we het heh, Waldema? Wat is er toch weinig voor nodig eigenlijk heh? Ey Waldema, komt er nog wat leuks op televisie vanavond? Hoeveel vingers steek ik op?? Maaahaa!!
quote:
quote:
ik vind het zelfs wel een beetje homomuziekquote:
heerlijk om die post op de eerste plaats van een nieuwe pagina te hebben (bij 50 posts per pagina natuurlijkquote:Op maandag 21 april 2008 12:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vind het zelfs wel een beetje homomuziek
Ikke lekker nietquote:Op maandag 21 april 2008 12:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vind het zelfs wel een beetje homomuziek
maar jij bent dan ook een knuffelneger dus dat kan bestquote:
True!quote:Op maandag 21 april 2008 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook een knuffelneger dus dat kan best
Dat soort hobbies heb ik heul niet!!!quote:Op maandag 21 april 2008 12:23 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vind coldplay behoorlijk zaaddodende muziek, best saai enzo. Typisch muziek voor mensen die hun kicks krijgen uit het spotten van vliegtuigen en treinen en andere soortgelijke hobbies. Wat voor gat in je sociaal leven moet je daarmee opvangen.
quote:
Nou ja, je moet me ook wel gelijk geven.quote:Op maandag 21 april 2008 12:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
I'm back!
Je bent weer lekker op dreef Siebren
quote:
Nee dat moet ik helemaal nietquote:Op maandag 21 april 2008 12:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nou ja, je moet me ook wel gelijk geven.
Eensquote:
Muziek kan je zaad heul niet dodenquote:Op maandag 21 april 2008 12:23 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vind coldplay behoorlijk zaaddodende muziek, best saai enzo. Typisch muziek voor mensen die hun kicks krijgen uit het spotten van vliegtuigen en treinen en andere soortgelijke hobbies. Wat voor gat in je sociaal leven moet je daarmee opvangen.
Omdat je het zelf hebt betekent niet dat je er veel kennis over hebtquote:Op maandag 21 april 2008 12:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik net wat meer basiskennis over zaad heb dan jij.
Als je niet eens weet dat Coldplay zaaddodend werkt heb je er nog minder kennis over.quote:Op maandag 21 april 2008 12:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat je het zelf hebt betekent niet dat je er veel kennis over hebt
quote:Op maandag 21 april 2008 12:39 schreef Deansensitized het volgende:
Kom ik net terug van pauze, gaat het weer over zaad
Er zijn hier een aantal users die coldplay zaaddodend vinden..quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 12:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zijn hier een aantal users die niet begrijpen dat coldplay zaaddodend is..
Oh jaquote:Op maandag 21 april 2008 12:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zijn hier een aantal users die coldplay zaaddodend vinden..
Laat me raden:quote:Op maandag 21 april 2008 12:56 schreef PieterBas het volgende:
Weer irritante Zweedse popmuziek nummer op mijn iPod en nu blijft dat nummer in mijn hoofd hangen..
quote:Op maandag 21 april 2008 12:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Laat me raden:
Basshunter ft. Ikea Sound - Knackebrod.mp3 ?
quote:Op maandag 21 april 2008 12:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Laat me raden:
Basshunter ft. Ikea Sound - Knackebrod.mp3 ?
quote:Op maandag 21 april 2008 12:58 schreef Bootje84 het volgende:
zo jongens, weer een berichtje van mij.. ik zal mezelf ff in de OP fixen, nu ik er weer bij hoor
Bootjequote:Op maandag 21 april 2008 12:58 schreef Bootje84 het volgende:
zo jongens, weer een berichtje van mij.. ik zal mezelf ff in de OP fixen, nu ik er weer bij hoor
dank u vriendelijk!quote:
Dat is het ook, maar goed.. stond op mijn iPod in de "i Sverige"-playlistquote:
je hebt het druk op stage zie ik piet?quote:Op maandag 21 april 2008 13:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar goed.. stond op mijn iPod in de "i Sverige"-playlist
Deze staat er ook in:
Er ligt wel een half (mooie) naakte vrouw in bad.. dus enigszins lichtelijk NSFW
Nummer vind ik in dit geval nog wel redelijk, maar waarom staat die gozer zo debiel te bewegen?quote:Op maandag 21 april 2008 13:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar goed.. stond op mijn iPod in de "i Sverige"-playlist
Deze staat er ook in:
Er ligt wel een half (mooie) naakte vrouw in bad.. dus enigszins lichtelijk NSFW
Scriptie Ontwijkend Gedrag aan het vertonen.quote:Op maandag 21 april 2008 13:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
je hebt het druk op stage zie ik piet?
Hier Bootje leeft ook nogquote:Op maandag 21 april 2008 13:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dank u vriendelijk!![]()
Ik ben nu aan het afstuderen bij ING Investment Management in Den Haag. Daar bekleed ik de functie van part-time stoelenwarmer en part-time onderzoeker.
Kortgezegd moet ik de efficientie van het post en archiefsysteem onder handen nemen..
Scriptie Ontwijkend Gedrag aan het vertonen. En ik kwam er net achter dat ik mijn USB stick thuis heb laten liggen.. en waar staat mijn scriptie op..quote:Op maandag 21 april 2008 13:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
je hebt het druk op stage zie ik piet?
Misschien heeft Yesse er nog wel een liggenquote:Op maandag 21 april 2008 13:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Scriptie Ontwijkend Gedrag aan het vertonen. En ik kwam er net achter dat ik mijn USB stick thuis heb laten liggen.. en waar staat mijn scriptie op..
Ik weet het, ik weet het, ik weet het: op je USB stickquote:Op maandag 21 april 2008 13:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Scriptie Ontwijkend Gedrag aan het vertonen. En ik kwam er net achter dat ik mijn USB stick thuis heb laten liggen.. en waar staat mijn scriptie op..
op 28 april heb ik alweer een jaar met mn lilly..quote:Op maandag 21 april 2008 13:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hier Bootje leeft ook nog(je vriendin ook nog
??)
Leuke functie wel!
Heel goedquote:Op maandag 21 april 2008 13:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het, ik weet het: op je USB stick![]()
![]()
Ik was eerderquote:
Dan ben jij ook heel goedquote:
Volkomen terecht.quote:Op maandag 21 april 2008 12:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zijn hier een aantal users die coldplay zaaddodend vinden..
Gaan we weerquote:
Whoiquote:
accepteer dan ook gewoon dat het zaaddodende muziek isquote:
Gelukkig heb ik geen zaad, dus kan ik er gewoon naar luisterenquote:Op maandag 21 april 2008 13:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
accepteer dan ook gewoon dat het zaaddodende muziek is
En ik een laptop, dus ik ookquote:Op maandag 21 april 2008 13:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen zaad, dus kan ik er gewoon naar luisteren
Oh ok .. nu je zinquote:Op maandag 21 april 2008 13:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
accepteer dan ook gewoon dat het zaaddodende muziek is
Dat tweede sowiesoquote:Op maandag 21 april 2008 13:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh ok .. nu je zin![]()
Is Fok bij jullie ook zo traag? Of zit Danny mijn PM's te lezen
Deze lijkt me?quote:Op maandag 21 april 2008 13:44 schreef Bootje84 het volgende:
kan iemand mij aub de deeplink sturen van een plaatje op de website van drijfzand.com? op de website moet je ff zoeken naar "motivational pictures" of motivatie-plaatjes. iets in die richting. dan staan er een stuk of 20, en dan ook een plaatje van een meid dr gezicht, en dan eentje uitgezoomd, waarbij het een vadsig wijf blijkt te zijn..
Ik kan ff vanaf dit account niet naar die website gaan..
bvd
Tenzij je vrij zeker weet dat je geen kinderen wilt, dan kan het wel doeltreffend zijn.quote:Op maandag 21 april 2008 13:45 schreef PieterBas het volgende:
Dus als man zijnde met je mobieltje in je broekzak en coldplay als ringtone en een laptop op zijn schoot luisterend naar Coldplay moet zich helemaal zorgen maken.
quote:Op maandag 21 april 2008 13:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Deze lijkt me?
[ afbeelding ]
-edit- Gaat lekker wel met fok
jackpotquote:Op maandag 21 april 2008 13:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Deze lijkt me?
[ afbeelding ]
-edit- Gaat lekker wel met fok
nee nee dat niet, want - + - = +quote:Op maandag 21 april 2008 13:45 schreef PieterBas het volgende:
Dus als man zijnde met je mobieltje in je broekzak en coldplay als ringtone en een laptop op zijn schoot luisterend naar Coldplay moet zich helemaal zorgen maken.
Ik vind van niet.quote:Op maandag 21 april 2008 13:45 schreef PieterBas het volgende:
Gelukkig lost dat probleem zich met een paar generaties dus vanzelf opquote:Op maandag 21 april 2008 13:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tenzij je vrij zeker weet dat je geen kinderen wilt, dan kan het wel doeltreffend zijn.
Ja, dan is het zeer doeltreffend jaquote:Op maandag 21 april 2008 13:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tenzij je vrij zeker weet dat je geen kinderen wilt, dan kan het wel doeltreffend zijn.
Terug naar de middelbare school jijquote:Op maandag 21 april 2008 13:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee nee dat niet, want - + - = +
Dus -5 + -3 = +8 ?quote:Op maandag 21 april 2008 13:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee nee dat niet, want - + - = +
wat hij zegt klopt wel lieverd..quote:Op maandag 21 april 2008 13:51 schreef plukkert het volgende:
[..]
Terug naar de middelbare school jij
jij hebt makkelijk praten, jij bent een meisjequote:
quote:Op maandag 21 april 2008 13:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
wat hij zegt klopt wel lieverd..
geloof ik
Ja maar ik denk dat je geen probleem hebtquote:Op maandag 21 april 2008 13:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jij hebt makkelijk praten, jij bent een meisje
Is het hier zo erg gesteld?quote:Op maandag 21 april 2008 13:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-5 - -3 = -2quote:
Voortaan alleen mensen verbeteren als je er zeker van bent, ok?quote:Op maandag 21 april 2008 13:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
geloof ik
ja precies. hoe of wat ik dat kan bewijzen weet ik niet..quote:
Hier waait het best nogalquote:Op maandag 21 april 2008 13:55 schreef Yesse het volgende:
*draagt laptop mee naar buiten...
heerlijk happen jij...!quote:Op maandag 21 april 2008 13:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
geloof ik
Ja en 5*100 = 500 dus wat is je punt?quote:
Ja kloptquote:Op maandag 21 april 2008 13:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heerlijk happen jij...!volgens mij is er ook een keer een topic geweest waar iemand heel serieus verkondigde dat het klopte...!
even zoeken
ik zou toch zweren dat ik het zo geleerd heb (wel tijdje geleden, maar goed)quote:Op maandag 21 april 2008 13:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heerlijk happen jij...!volgens mij is er ook een keer een topic geweest waar iemand heel serieus verkondigde dat het klopte...!
even zoeken
Hier ookquote:
en dan werd er tegen mij altijd gezegd, dat ik slecht was in wiskunde en hoofdrekenen.quote:Op maandag 21 april 2008 13:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ja precies. hoe of wat ik dat kan bewijzen weet ik niet..
die ja, ik heb er alleen niet ingepost... dus kan hem niet zo snel meer vinden, maar sommige mensen moeten echt leren rekenen...! - + - = +quote:Op maandag 21 april 2008 13:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja kloptDat was toch met 1/2*1/2 is 1 ofso
Dat is alleen bij vermenigvuldigen.quote:Op maandag 21 april 2008 13:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik zou toch zweren dat ik het zo geleerd heb (wel tijdje geleden, maar goed)
- en - is +
+ en + is +
- en + is -
+ en - is -
Lieve schat, dat gaat over vermenigvuldigenquote:Op maandag 21 april 2008 13:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik zou toch zweren dat ik het zo geleerd heb (wel tijdje geleden, maar goed)
- en - is +
+ en + is +
- en + is -
+ en - is -
Het was nog een best bekende user ook volgens mijquote:Op maandag 21 april 2008 14:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die ja, ik heb er alleen niet ingepost... dus kan hem niet zo snel meer vinden, maar sommige mensen moeten echt leren rekenen...! - + - = +
quote:Op maandag 21 april 2008 14:01 schreef Wikipedia het volgende:
Wanneer er een oneven aantal negatieve factoren zijn, is het product negatief. Bij een even aantal of geen negatieve factoren , is het product positief.
quote:Op maandag 21 april 2008 14:01 schreef plukkert het volgende:
[..]
Lieve schat, dat gaat over vermenigvuldigen
Kun je nagaan hoe warm de hoeren t hebbenquote:Op maandag 21 april 2008 14:02 schreef Houniet het volgende:
Straks in de trein zal het wel warm zijn achter het glas.
Is dat ook weer duidelijkquote:
Kan der ook maar 1 zijnquote:Op maandag 21 april 2008 14:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe warm de hoeren t hebben
quote:Op maandag 21 april 2008 14:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
i2 ofwel -1quote:Op maandag 21 april 2008 14:06 schreef plukkert het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast! De vraag: i * i = ...?
Ach, beter zijn ze een beetje heetquote:Op maandag 21 april 2008 14:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Als ze slim zijn nemen ze een raam aan de schaduwzijdequote:Op maandag 21 april 2008 14:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
hey hou, is dat je eigen site? die van houseaddict? hij werkt namelijk nietquote:Op maandag 21 april 2008 14:06 schreef Houniet het volgende:
Kopen, kopen?quote:
Nee we hebben een beetje data-gezeik met de hostquote:Op maandag 21 april 2008 14:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hey hou, is dat je eigen site? die van houseaddict? hij werkt namelijk niet
Hihiquote:
aah ok, dan wacht ik rustig af tot de site wel goed werkt...!quote:Op maandag 21 april 2008 14:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee we hebben een beetje data-gezeik met de host. We werken er aan. Een vriend van me heeft de site gemaakt. Ik werk er aan mee
.
Als ze slim waren, waren ze denk geen hoer geworden..quote:Op maandag 21 april 2008 14:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als ze slim zijn nemen ze een raam aan de schaduwzijde
Semi-slim danquote:Op maandag 21 april 2008 14:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ze slim waren, waren ze denk geen hoer geworden..
quote:Op maandag 21 april 2008 14:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oooooh mag ik, mag ik, mag ikquote:
Ze moeten hun studie ermee betalen hequote:Op maandag 21 april 2008 14:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
juist niet.. nu kunnen ze makkeiljker verkopen dat ze heet zijnquote:Op maandag 21 april 2008 14:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als ze slim zijn nemen ze een raam aan de schaduwzijde
Als docente sexuele voorlichting en dit is de verplichte stagequote:Op maandag 21 april 2008 14:16 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ze moeten hun studie ermee betalen he
Nee, dan zijn ze opgedroogd en verkopen ze nog niets..quote:Op maandag 21 april 2008 14:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
juist niet.. nu kunnen ze makkeiljker verkopen dat ze heet zijn
Mja, okquote:
0quote:
Heb je goedquote:Op maandag 21 april 2008 14:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aah ok, dan wacht ik rustig af tot de site wel goed werkt...!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tot zover mijn wiskundige raadseltjes voor vandaag![]()
Omdat eiπ -1 is en -1+1 0 isquote:
quote:Op maandag 21 april 2008 14:23 schreef plukkert het volgende:
[..]Dan had je het fout neergezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tot zover mijn wiskundige raadseltjes voor vandaag
![]()
jij had pi en i omgedraaid
Fuck the EBU
Wat je allemaal niet met plastic kan doenquote:Op maandag 21 april 2008 14:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Godver, heb ik 15 minuten gezocht naar een schroef die geschikt is om een foto in lijstje op te hangen en ook past in de plug die al in de muur zit, kom ik boven, heb ik hier alleen een kruiskop schroevendraaier, maar die heb ik nu net niet nodig. Kan ik weer naar beneden, naar de schuur, half uur zoeken naar een geschikte schroevendraaier. En dat allemaal voor 1 foto.
En met mijn creditcard de schroef erin draaien was ook geen succes, net als een plectrum en het lipje van een colablikje.
Maakt niet uit bij een vermenigvuldigingquote:Op maandag 21 april 2008 14:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan had je het fout neergezet![]()
Gelukkig is vermenigvuldigen Commutatiefquote:Op maandag 21 april 2008 14:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan had je het fout neergezet![]()
alsof die mannen daar wat van merken en ook echt nat worden van zulke klusjesquote:Op maandag 21 april 2008 14:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, dan zijn ze opgedroogd en verkopen ze nog niets..
Ja maar zo kan ik toch niet googelenquote:Op maandag 21 april 2008 14:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maakt niet uit bij een vermenigvuldiging
Het is niet goed als de mannen daar nat van wordenquote:Op maandag 21 april 2008 14:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
alsof die mannen daar wat van merken en ook echt nat worden van zulke klusjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |