Ja, dan is het zeer doeltreffend jaquote:Op maandag 21 april 2008 13:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tenzij je vrij zeker weet dat je geen kinderen wilt, dan kan het wel doeltreffend zijn.
Terug naar de middelbare school jijquote:Op maandag 21 april 2008 13:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee nee dat niet, want - + - = +
Dus -5 + -3 = +8 ?quote:Op maandag 21 april 2008 13:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee nee dat niet, want - + - = +
wat hij zegt klopt wel lieverd..quote:Op maandag 21 april 2008 13:51 schreef plukkert het volgende:
[..]
Terug naar de middelbare school jij
jij hebt makkelijk praten, jij bent een meisjequote:
quote:Op maandag 21 april 2008 13:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
wat hij zegt klopt wel lieverd..
geloof ik
Ja maar ik denk dat je geen probleem hebtquote:Op maandag 21 april 2008 13:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jij hebt makkelijk praten, jij bent een meisje
Is het hier zo erg gesteld?quote:Op maandag 21 april 2008 13:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-5 - -3 = -2quote:
Voortaan alleen mensen verbeteren als je er zeker van bent, ok?quote:Op maandag 21 april 2008 13:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
geloof ik
ja precies. hoe of wat ik dat kan bewijzen weet ik niet..quote:
Hier waait het best nogalquote:Op maandag 21 april 2008 13:55 schreef Yesse het volgende:
*draagt laptop mee naar buiten...
heerlijk happen jij...!quote:Op maandag 21 april 2008 13:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
geloof ik
Ja en 5*100 = 500 dus wat is je punt?quote:
Ja kloptquote:Op maandag 21 april 2008 13:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heerlijk happen jij...!volgens mij is er ook een keer een topic geweest waar iemand heel serieus verkondigde dat het klopte...!
even zoeken
ik zou toch zweren dat ik het zo geleerd heb (wel tijdje geleden, maar goed)quote:Op maandag 21 april 2008 13:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heerlijk happen jij...!volgens mij is er ook een keer een topic geweest waar iemand heel serieus verkondigde dat het klopte...!
even zoeken
Hier ookquote:
en dan werd er tegen mij altijd gezegd, dat ik slecht was in wiskunde en hoofdrekenen.quote:Op maandag 21 april 2008 13:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ja precies. hoe of wat ik dat kan bewijzen weet ik niet..
die ja, ik heb er alleen niet ingepost... dus kan hem niet zo snel meer vinden, maar sommige mensen moeten echt leren rekenen...! - + - = +quote:Op maandag 21 april 2008 13:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja kloptDat was toch met 1/2*1/2 is 1 ofso
Dat is alleen bij vermenigvuldigen.quote:Op maandag 21 april 2008 13:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik zou toch zweren dat ik het zo geleerd heb (wel tijdje geleden, maar goed)
- en - is +
+ en + is +
- en + is -
+ en - is -
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |