i2 ofwel -1quote:Op maandag 21 april 2008 14:06 schreef plukkert het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast! De vraag: i * i = ...?
Ach, beter zijn ze een beetje heetquote:Op maandag 21 april 2008 14:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe warm de hoeren t hebben
Als ze slim zijn nemen ze een raam aan de schaduwzijdequote:Op maandag 21 april 2008 14:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe warm de hoeren t hebben
hey hou, is dat je eigen site? die van houseaddict? hij werkt namelijk nietquote:Op maandag 21 april 2008 14:06 schreef Houniet het volgende:
Kopen, kopen?quote:
Nee we hebben een beetje data-gezeik met de hostquote:Op maandag 21 april 2008 14:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hey hou, is dat je eigen site? die van houseaddict? hij werkt namelijk niet
Hihiquote:
aah ok, dan wacht ik rustig af tot de site wel goed werkt...!quote:Op maandag 21 april 2008 14:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee we hebben een beetje data-gezeik met de host. We werken er aan. Een vriend van me heeft de site gemaakt. Ik werk er aan mee
.
Als ze slim waren, waren ze denk geen hoer geworden..quote:Op maandag 21 april 2008 14:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als ze slim zijn nemen ze een raam aan de schaduwzijde
Semi-slim danquote:Op maandag 21 april 2008 14:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ze slim waren, waren ze denk geen hoer geworden..
quote:Op maandag 21 april 2008 14:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oooooh mag ik, mag ik, mag ikquote:
Ze moeten hun studie ermee betalen hequote:Op maandag 21 april 2008 14:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
juist niet.. nu kunnen ze makkeiljker verkopen dat ze heet zijnquote:Op maandag 21 april 2008 14:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als ze slim zijn nemen ze een raam aan de schaduwzijde
Als docente sexuele voorlichting en dit is de verplichte stagequote:Op maandag 21 april 2008 14:16 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ze moeten hun studie ermee betalen he
Nee, dan zijn ze opgedroogd en verkopen ze nog niets..quote:Op maandag 21 april 2008 14:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
juist niet.. nu kunnen ze makkeiljker verkopen dat ze heet zijn
Mja, okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |