Lieve schat, dat gaat over vermenigvuldigenquote:Op maandag 21 april 2008 13:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik zou toch zweren dat ik het zo geleerd heb (wel tijdje geleden, maar goed)
- en - is +
+ en + is +
- en + is -
+ en - is -
Het was nog een best bekende user ook volgens mijquote:Op maandag 21 april 2008 14:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
die ja, ik heb er alleen niet ingepost... dus kan hem niet zo snel meer vinden, maar sommige mensen moeten echt leren rekenen...! - + - = +
quote:Op maandag 21 april 2008 14:01 schreef Wikipedia het volgende:
Wanneer er een oneven aantal negatieve factoren zijn, is het product negatief. Bij een even aantal of geen negatieve factoren , is het product positief.
quote:Op maandag 21 april 2008 14:01 schreef plukkert het volgende:
[..]
Lieve schat, dat gaat over vermenigvuldigen
Kun je nagaan hoe warm de hoeren t hebbenquote:Op maandag 21 april 2008 14:02 schreef Houniet het volgende:
Straks in de trein zal het wel warm zijn achter het glas.
Is dat ook weer duidelijkquote:
Kan der ook maar 1 zijnquote:Op maandag 21 april 2008 14:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe warm de hoeren t hebben
quote:Op maandag 21 april 2008 14:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
i2 ofwel -1quote:Op maandag 21 april 2008 14:06 schreef plukkert het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast! De vraag: i * i = ...?
Ach, beter zijn ze een beetje heetquote:Op maandag 21 april 2008 14:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Als ze slim zijn nemen ze een raam aan de schaduwzijdequote:Op maandag 21 april 2008 14:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
hey hou, is dat je eigen site? die van houseaddict? hij werkt namelijk nietquote:Op maandag 21 april 2008 14:06 schreef Houniet het volgende:
Kopen, kopen?quote:
Nee we hebben een beetje data-gezeik met de hostquote:Op maandag 21 april 2008 14:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hey hou, is dat je eigen site? die van houseaddict? hij werkt namelijk niet
Hihiquote:
aah ok, dan wacht ik rustig af tot de site wel goed werkt...!quote:Op maandag 21 april 2008 14:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee we hebben een beetje data-gezeik met de host. We werken er aan. Een vriend van me heeft de site gemaakt. Ik werk er aan mee
.
Als ze slim waren, waren ze denk geen hoer geworden..quote:Op maandag 21 april 2008 14:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als ze slim zijn nemen ze een raam aan de schaduwzijde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |