Spooksquote:Op maandag 21 april 2008 11:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hier ook. Ben bijna klaar met het downloaden van Spooks
28 April, nieuwe Amerikaanse afleveringquote:
Zo snel al?quote:Op maandag 21 april 2008 11:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
28 April, nieuwe Amerikaanse aflevering
Die zijn allebei zo lamequote:Op maandag 21 april 2008 11:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn favo download serie
The Big Bang Theory (Haalt het niet met de I.T. Crowd, maar is best grappig)
Serieus? Cool!quote:Op maandag 21 april 2008 11:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
28 April, nieuwe Amerikaanse aflevering
Kunnen we meteen op doorreis..quote:
Nee andersomquote:Op maandag 21 april 2008 11:33 schreef plukkert het volgende:
Oh en Heroes is ook leuk. Want Peter Petrelli isen Claire Bennett is
En natuurlijk:quote:Op maandag 21 april 2008 11:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die is goedDie aflevering met die "aliens" is ook goed.
Dexter heb ik in Zweden gekeken.. dus ik ben wel aardig bij. In Nederland wordt het op een digitaal kanaal uitgezonden.quote:Op maandag 21 april 2008 11:30 schreef plukkert het volgende:
[..]
Die zijn allebei zo lame
En ik mis Dexter in je lijstje
Hoe kan ik Heroes vergeten..:@quote:Op maandag 21 april 2008 11:33 schreef plukkert het volgende:
Oh en Heroes is ook leuk. Want Peter Petrelli isen Claire Bennett is
Oh. ik las "download serie".quote:Op maandag 21 april 2008 11:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dexter heb ik in Zweden gekeken.. dus ik ben wel aardig bij. In Nederland wordt het op een digitaal kanaal uitgezonden.
Misschien heeft Haitiaan je geheugen gewistquote:
Nou nee hoor, geloof mijquote:Op maandag 21 april 2008 11:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie jullie al haartrekkend over de grond rollen of het Groningen of Utrecht wordt
de meet is gewoon in groningen hequote:
Dat zal het zijn.. Ik werd al een keer op zo'n rare plek wakker..quote:Op maandag 21 april 2008 11:37 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Misschien heeft Haitiaan je geheugen gewist
geen aarspijn toch hopelijk?quote:Op maandag 21 april 2008 11:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.. Ik werd al een keer op zo'n rare plek wakker..
quote:
Tot vanavondquote:Op maandag 21 april 2008 11:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Anyway, ik ga ff buurten + pauze houden etc.. tot straks
Nee, gelukkig nietquote:
quote:
Doet mee een beetje denken aan het stuk fistfucken van Hans Teeuwen.quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 11:53 schreef Piles het volgende:
Ja mensen, ik ga afsluiten. Nog een fijne werkdag allemaal (en Yesse: geniet van je vrije dag)![]()
Ik spreek jullie vanavond weer
Dag Pilesquote:Op maandag 21 april 2008 11:53 schreef Piles het volgende:
Ja mensen, ik ga afsluiten. Nog een fijne werkdag allemaal (en Yesse: geniet van je vrije dag)![]()
Ik spreek jullie vanavond weer
quote:Op maandag 21 april 2008 11:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Doet mee een beetje denken aan het stuk fistfucken van Hans Teeuwen.
quote:Om terug te komen op fistfucken. Euh, ja nee maar is wel, is wel degelijk in het verband met het voorgaande, want fistfucken, is óók een keer begonnen! Dat hebben twee mensen ook ooit, voor het eerst gedaan..Anaal fistfucken heb ik het over heh, anale fistfuck…Dat hebben twee mensen ooit voor het eerst gedaan. En euh, daar is ook een gesprekje aan vooraf gegaan, tenminste jah, dah hoop ik wel want..“WAT KRIJGE WE NOU ZEG?!! BEJ NOU HELEMAAL GEK?!!”..Nee, dat is waarschijnlijk, in goed overleg gegaan:
Wal-Walde-Waldema? Mag ik jouw een euh, mag ik jouw een vraag stelle?
Maar natuurlijk Evert, vragen staat immers vrij.
J-ja das waar ja..Maar moeje nie lachen heh Waldema?
Evert, ik lach toch nooit…
Ja dat euh is ook wel weer waar ja..2-0 voor jou. Eeeuh wa-wa Waldema? Eh euhm, zou ik - zou ik anders effeuh, mijn gebaldeuh vuist, in jouw anus mogeuh stoppen?
Maar dat gaat toch helemaal niet Evert !!
Maar we kunnen het toch probéren Waldema?
Nou okeee…
Nou, doe je broekje maar uit Waldema, en ga maar voorover staan…Zoo, bejje der klaar voor Waldema? Dah komt iieee! Zoo, ’n beetje draaiee, suup en die zit er al in. Hoe gaat het nou Waldema?
Moilommgommemedamoilogomme!!
Zoo, ’n beetje op en neer...Pompadompadiieee..Heh gezellig hebben we het heh, Waldema? Wat is er toch weinig voor nodig eigenlijk heh? Ey Waldema, komt er nog wat leuks op televisie vanavond? Hoeveel vingers steek ik op?? Maaahaa!!
quote:
quote:
ik vind het zelfs wel een beetje homomuziekquote:
heerlijk om die post op de eerste plaats van een nieuwe pagina te hebben (bij 50 posts per pagina natuurlijkquote:Op maandag 21 april 2008 12:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vind het zelfs wel een beetje homomuziek
Ikke lekker nietquote:Op maandag 21 april 2008 12:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vind het zelfs wel een beetje homomuziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |